Moi! Joskus vuosi sitten löysin ainakin Riihimäen Seppälästä Wet 'n Wild merkkisiä meikkejä. Tässä taannoin kävin Helsingissä yhdessä Seppälässä, Stockalla ja Emotionissa eikä MISSÄÄN myydä kyseisen merkin tuotteita. Eli jos joku tietää, missäpäin Helsinkiä kyseistä merkkiä myydään, olisin kiitollinen vastauksesta! :)
Mistä Wet 'n Wildin meikkejä?
8
864
Vastaukset
- g
Helsingistä en tiedä, mutta noin yleisesti tuo merkki kuuluu Sokoksen ja isompien Seppälä-myymälöiden valikoimaan.
- arrfffg
ne lopettanut niiden maahantuonti? Itse olen jo 3 vuoden aikana ostanut niitä Seppälästä sekä Sokokselta.
Sokos lopetti niitä ja Seppäläkin harkitsee lopettamista.
- kkkkkgkhg
Itse löydän niit äainakin seppälöistä :O En kyllä käytä merkkiä paljoo
koska laatu ei ole paras mahollinen- tytö
meillä täällä on iso seppälä ja sieltä löytyy,tulee lisää all the time.
- danzzza
Jooh, ite oon Seppälästä ostanu et sieltä löytyy :) ja kai niit ei sit oo muualla ku seppälöis...:)
- joku
Joo, kyllä niitä seppälästä pitäs löytyy, oon aika vasta käyny siel ,vaikka ei se mikään kovin iso seppälä olekaan
JT Beauty Outletissa on jonkun verran, ja sinne saa vissiin lahettaa pyyntoja, ja sitten hankkivat jostain tukusta englannista. Tutustu sivuun: www.jtbeautyoutlet.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219