Moi! Joskus vuosi sitten löysin ainakin Riihimäen Seppälästä Wet 'n Wild merkkisiä meikkejä. Tässä taannoin kävin Helsingissä yhdessä Seppälässä, Stockalla ja Emotionissa eikä MISSÄÄN myydä kyseisen merkin tuotteita. Eli jos joku tietää, missäpäin Helsinkiä kyseistä merkkiä myydään, olisin kiitollinen vastauksesta! :)
Mistä Wet 'n Wildin meikkejä?
8
899
Vastaukset
- g
Helsingistä en tiedä, mutta noin yleisesti tuo merkki kuuluu Sokoksen ja isompien Seppälä-myymälöiden valikoimaan.
- arrfffg
ne lopettanut niiden maahantuonti? Itse olen jo 3 vuoden aikana ostanut niitä Seppälästä sekä Sokokselta.
Sokos lopetti niitä ja Seppäläkin harkitsee lopettamista.
- kkkkkgkhg
Itse löydän niit äainakin seppälöistä :O En kyllä käytä merkkiä paljoo
koska laatu ei ole paras mahollinen- tytö
meillä täällä on iso seppälä ja sieltä löytyy,tulee lisää all the time.
- danzzza
Jooh, ite oon Seppälästä ostanu et sieltä löytyy :) ja kai niit ei sit oo muualla ku seppälöis...:)
- joku
Joo, kyllä niitä seppälästä pitäs löytyy, oon aika vasta käyny siel ,vaikka ei se mikään kovin iso seppälä olekaan
JT Beauty Outletissa on jonkun verran, ja sinne saa vissiin lahettaa pyyntoja, ja sitten hankkivat jostain tukusta englannista. Tutustu sivuun: www.jtbeautyoutlet.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518244KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4287313Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei703769Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521483452Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092924Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään502463- 1261976
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351639Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811490