Eikö suomalainen nainen kelpaa

Utelijas75pk

Kaveripiirissä on aika monta joilla on Thaimaalainen vaimo. Ihan mukavia naisia no siedettäviä. Ainut mikä on yhdistävä tekijä minkä voin sanoa, jokaisella on jonkun verran varallisuutta. Pikkuisen raahasti sanottuna eli kun alkaa olemaa rahaa niin ei suomalaiset naiset enään kelpaa ? Onko suomalaisissa naisissa jotain vikaa ? Omasta mielestä ulkonäöllisesti suomalaiset pärjäävät joten itse en löydä mitään muuta yhteistä tekijää kuin varallisuus. Mitä mieltä muut ovat ?

75

5968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+3

      Suomessa on aika vähän ihmisiä ja näin ollen vähän valinnanvaraa. Lisäksi suomalaiset naiset ovat melko nirsoja miesten suhteen.

      • Anonyymi

        Aivan totta


    • 12233

      Jos vaikka tuota ketjua erehtyy lukemaan, niin eihän suomalaiselle naiselle kelpaa juuri kukaan. http://keskustelu.suomi24.fi/node/4553548

      No hieman ehkä kärjistetty esimerkki, mutta kyllähän ainakin suomi245 ja muidenkin keskustelujen perusteella voisi joskus kuvitella, että asian on kyllä päinvastoin.

    • .....

      Suomalaiset ovat rumia ja luonteeltaan sekä yleensä myös tavoiltaan vastenmielisiä.

      • xym

        Jos ei äitis olisi kelvannut isällesi ei sinuakaan täällä olisi!


      • ----------
        xym kirjoitti:

        Jos ei äitis olisi kelvannut isällesi ei sinuakaan täällä olisi!

        Älä muuta sano. Kun ei olisi koskaan syntynytkään niin parempi olisi.


      • en enää ihmettele

        kun lapsena kehotettiin hankkimaan kunnollinen RUOTSALAINEN mies aviomieheksi, ne kun ovat paljon sivityneempiä kun suomalaiset miehet.


      • Anonyymi
        en enää ihmettele kirjoitti:

        kun lapsena kehotettiin hankkimaan kunnollinen RUOTSALAINEN mies aviomieheksi, ne kun ovat paljon sivityneempiä kun suomalaiset miehet.

        mitä enemmän sivistyneempi sen enemmän itseään täynnä oleva, huomatkaa miten kehitysmaissa syntyvyys on räjähtänyt käsiin ja täällä länsimaissa naiset itkee keskustelufoorumeilla kuinka voimaantuneita ovat ja mielummin pysyvät sinkkuina tappiin asti kun ottavat suomalaisen taviksen


      • Anonyymi

        Oletko ruotsalainen ?
        Anonyymi


    • FD;LD

      Olen sitä mieltä että suomalainen parisuhdekulttuuri perustuu sille että keskiverto tyhmä ämmä valitsee miehen joka jostain mielenhäiriösyystä jaksaa piirittää ja miellyttää tuota naista kauemmin ja paremmin ja epäsuhtaisemmin kuin millään muotoa kohtuullista on.

      Poikkeuksena suhteet joissa mies on komea, rikas, sivistynyt ja kaikkea muuta mahdollista, mutta he valitsevat sitten seuransa ja saavat palvelut naisilta.

      Ts. Naisen "saamisen" vaiva suomalaisen naisen suhteen ylittää kaiken järjen ja kohtuuden rajat. Naiset haluavat juoksuttaa miehiä ikuisesti ja tulla kohdelluiksi (naisten) mielestä "oikein" ilman että he itse antavat mitään yritystä tai edes yrittävät käyttäytyä niin että ansaitsisivat tuota kaipaamaansa kohtelua.

      Venäläinen tai Thaimaalainen tai melkein mikä tahansa muu ulkomainen nainen puolestaan toimii aivan päinvastoin - he tekevät lähtökohtaisesti MIEHEN ONNELLISEKSI ja pyrkivät lisäämään miehen elämänlaatua! Kuinka voi olla että on jotenkin "mysteeri" että tuollainen nainen kelpaa miehelle?!??!!! Suomalaisen naisen parisuhdevastainen itsekkyys ei ole järkvä toimintatapa!

      Suomalainen nainen pyrkii nostamaan miehellä omaa elämänlaatuaan, Thaimaalainen nainen pyrkii nostaman miehen elämänlaatua ja täten saa miehen myös huomioimaan itseään jolloin etu on yhteinen. THAIMAALAINEN NAINEN RAKENTAA SUHDETTA. SUOMALAINEN NAINEN RAKENTAA VAIN OMAA HYVINVOINTIAAN.

      Siinä on koko "mysteerin" ratkaisu.

      Suomalaiset naiset ovat niin vitun itsekkäitä ettei niitä JAKSA EDES YRITTÄÄ MIELLYTTÄÄ. Suomalainen nainen EI ANNA MITÄÄN OLEELLISTA VASTINEEKSI EDES SIITÄ ETTÄ MIES VALITSEE MIELLYTTÄÄ HÄNTÄ. Suomalainen nainen uskoo että hänen maaginen pillunsa on kaiken a ja o koska kaikki haluavat pillua. Seksi kuitenkin on parisuhteissa YHTEINEN ASIA JOKA EI OLE VAIHTOVALUUTTAA.

      Suomalainen nainen on yliarvostanut pillunsa ja vetäytynyt jokseenkin täysin kaikesta vastuusta parisuhteen hoidon ja miellyttävyydestä huolehtimisen kannalta - ja toimii passiivis-itsekkäästi. Siksi suomilortto ei kelpaa ja thaikku vie voiton 10-0 kunhan mies tajuaa suomalaisten naisten toimintaperiaatteen - ja että toisesta kulttuurista tuleva nainen antaa miehellekin jotain :D

      • arieeelll

        Minun on ainakin naisena hirveän vaikeaa luottaa miehiin, olen liian realisti uskomaan mihinkään prinssisoopaan, koska 99,9% miehistä pettää (pohjimmiltani haluaisin kuitenkin uskoa unelmiin). Siksi en päästä miestä lähelleni... mutta jos päästän, rakastan tulisesti ja palavasti.

        Tällaiset asiat ovat kait kuitenkin aika yksilökohtaisia.


      • onnellinen olen
        arieeelll kirjoitti:

        Minun on ainakin naisena hirveän vaikeaa luottaa miehiin, olen liian realisti uskomaan mihinkään prinssisoopaan, koska 99,9% miehistä pettää (pohjimmiltani haluaisin kuitenkin uskoa unelmiin). Siksi en päästä miestä lähelleni... mutta jos päästän, rakastan tulisesti ja palavasti.

        Tällaiset asiat ovat kait kuitenkin aika yksilökohtaisia.

        Suomalaiset naiset ovat lyhyt jalkisia,isoperseisiä käkättäjiä.Kuka niitä katselee ja kuuntelee jos on vaihtoehtoja.


      • ...

        "- ja että toisesta kulttuurista tuleva nainen antaa miehellekin jotain :D "

        Mitä tämä "jotain antaminen" sitten tarkoittaa? Jos kerran suomalainen nainen on jo yliarvostanut "värkkinsä"..

        Ja olen samaa mieltä kuin "arieelll", että miehiin on vaikea luottaa koska enemmistö miehistä kuitenkin pettää. Pettävät silti vaikka nainen kuinka yrittäisi miestä miellyttää. En sitten tiedä, että olenko realisti vai pessimisti..


      • 15+16

        Minä allekirjoitan FD;LD.n kirjoittaman myös. Asia juurikin näin. Omien kokemukseni perusteella suomalainen nainen on itsekäs ja mies on hänelle vain muuli tai väline saavuttaa omat tavoitteensa.


        - suomalainen mies


      • ...
        15+16 kirjoitti:

        Minä allekirjoitan FD;LD.n kirjoittaman myös. Asia juurikin näin. Omien kokemukseni perusteella suomalainen nainen on itsekäs ja mies on hänelle vain muuli tai väline saavuttaa omat tavoitteensa.


        - suomalainen mies

        No eikös nainenkin ole miehelle "vain väline", esim. ilman naista miehestä ei voi tulla isä? Kysyn edelleenkin, että mitä muun maalaiset naiset "antavat enemmän" kuin suomalaiset?


      • suominainen

        Suomalainen nainen ei halua olla orja miehelleen vaan tasa-arvoinen kumppani ja se on teille määräileville sovinisteille liikaa. Meidän suhteessa ainakin päätetään asiat yhdessä,tuetaan ja autetaan toista rahallisesti sekä muutenkin jos on vaikeaa,se on normaali parisuhde eikä mitenkään sidonnainen siihen että toisen osapuolen pitää olla aasialainen.

        "he tekevät lähtökohtaisesti MIEHEN ONNELLISEKSI ja pyrkivät lisäämään miehen elämänlaatua! "
        Tässä se taas nähtiin. MIES täytyy tehdä onnelliseksi naisen toimesta eli palvelemalla ja passaamalla ja kun nainen uskaltaa vaatia edes tasa-arvoista suhdetta niin tyhmä sovinisti pillastuu ja haukkuu kaikki suomalaiset naiset. Todella viisasta..

        Tunnetkos sä jokaisen suomalaisen naisen kun tiedät noin tarkasti minkälaisia me ollaan? Oletko tapaillut paria miljoonaa suomalaisnaista kun esität väitteesi jonain faktana? Tuskin. Silloin kannattaisi olla hiljaa tai puhua vain omasta puolestaan..


      • FD;LD
        ... kirjoitti:

        No eikös nainenkin ole miehelle "vain väline", esim. ilman naista miehestä ei voi tulla isä? Kysyn edelleenkin, että mitä muun maalaiset naiset "antavat enemmän" kuin suomalaiset?

        Ulkomaalaiset naiset antavat yhtä paljon:

        Seksiä

        Ulkomaalaiset naiset antavat enemmän:

        Huomiota, aikaa, sympatiaa, lempeyttä, ymmärrystä, hyväksyntää, oikeutta olla itsensä, apua, parhaan oman yrityksensä, varmuutta suhteelle, tuomitsemattomuutta, luottamusta, antautumista, panostusta parisuhteelle, oma-aloitteisuutta, aktiivista toimintaa, yhteenpyrkimistä, suvaitsevaisuutta, uskoa mieheen ja muutenkin itsensä sellaisena kuin ovat.

        Lisäksi ulkomaalainen nainen ei pyri niin usein käyttämään miestä statuksenkorotukseensa eikä pyri muuttamaan miestä väkisin vaan pyrkki tarjoamaan miehelle sellaisen suhteen jossa mies alkaa toimia naisensa eduksi koska se kannattaa hänelle.

        Suomalainen nainen pyrkii saavuttamaan kaiken miestä pakottamalla, väkisin ja ilman että hänen tarvii itse koskaan luopua mistään tai hyväksyä pienintäkään epäkohtaa. Suomalainen nainen on usein kumppanina kertakaikkisen ahdistava.


      • FD;LD
        suominainen kirjoitti:

        Suomalainen nainen ei halua olla orja miehelleen vaan tasa-arvoinen kumppani ja se on teille määräileville sovinisteille liikaa. Meidän suhteessa ainakin päätetään asiat yhdessä,tuetaan ja autetaan toista rahallisesti sekä muutenkin jos on vaikeaa,se on normaali parisuhde eikä mitenkään sidonnainen siihen että toisen osapuolen pitää olla aasialainen.

        "he tekevät lähtökohtaisesti MIEHEN ONNELLISEKSI ja pyrkivät lisäämään miehen elämänlaatua! "
        Tässä se taas nähtiin. MIES täytyy tehdä onnelliseksi naisen toimesta eli palvelemalla ja passaamalla ja kun nainen uskaltaa vaatia edes tasa-arvoista suhdetta niin tyhmä sovinisti pillastuu ja haukkuu kaikki suomalaiset naiset. Todella viisasta..

        Tunnetkos sä jokaisen suomalaisen naisen kun tiedät noin tarkasti minkälaisia me ollaan? Oletko tapaillut paria miljoonaa suomalaisnaista kun esität väitteesi jonain faktana? Tuskin. Silloin kannattaisi olla hiljaa tai puhua vain omasta puolestaan..

        On selvää että suomessa on muutamia hyviä naisia ja thaimaassa on muutamia täysin epäkelpoja naisia. Kyse on kansallisesta trendistä johon tietenkin mahtuu niin positiivisia kuin negatiivisiakin poikkeuksia.

        Pikainen arvioni on että parisuhteen muodostamisen kannalta negatiivisilla tavoilla toimivia naisia - jotka kuitenkin haluaisivat parisuhteen (omilla säännöillään ja epätasapainolla omaksi edukseen) on suhteessa kymmenkertainen määrä esim. thaikkulaan verrattuna. Tällöin suomalainen nainen on todellakin huonompi kumppani kuin thaikku.

        On totta että suomalaiset naiset pärjää hyvin ja ovat omillaan, taloudesllisessa mielessä siis suomi on edistynyt naisten kannalta hyvin. Sosiaalis-romanttisessa mielessä suomalaiset naiset ovat ehkä maailman surkeimpia ääliöitä, väitän että tälläistä aneemisuutta ei löydy mistään muualta maailmasta. Jopa Amerikka ja japani jotka ovat naisvallassa tietyssä mielessä vielä kieroontuneempia on parempi kulttuuri; Amerikassa naiset "kesytetään" - ja japanissa matriarkaalinen järjestelmä on puolestaan toimiva koska naiset ottavat johtoaseman perheissä aivan selvästi ja naiset sopeutuvat suhteenvetäjän rooliinsa vastapainoksi dominoinnistaan.

        Suomalainen nainen on maailma surkein parisuhteiden luonnissa, suomalainen nainen ei usein edes ymmärrä mitkä ovat parisuhteen periaatteet ja vaatimukset - vaan suomalainen nainen keksii nämä asiat omasta päästään omaksi edukseen koska hänet on opetettu "vapaaksi ja kuunnioittamaan itseään" vaikka tuo vapaus johtaisi aivan perättömään ja toimimattomaan maailmankuvaan vaikkapa parisuhteiden kannalta. Suomalaiselle naiselle on annettu esim. lupa määritellä parisuhde tilaksi jossa ei tarvi huomioida millään tavalla miehen inhimillisiä tarpeita - (ja usein naiset ajattelevatkin että miehen inhimillinen tarve on vain seksi - ja tuo ajatus on osoitus siitä että naiset ei kertakaikkiaan tajua edes perusasioita!) .


      • FKLASmdfklsmklf
        arieeelll kirjoitti:

        Minun on ainakin naisena hirveän vaikeaa luottaa miehiin, olen liian realisti uskomaan mihinkään prinssisoopaan, koska 99,9% miehistä pettää (pohjimmiltani haluaisin kuitenkin uskoa unelmiin). Siksi en päästä miestä lähelleni... mutta jos päästän, rakastan tulisesti ja palavasti.

        Tällaiset asiat ovat kait kuitenkin aika yksilökohtaisia.

        Aijaa. No minä puolestaan olen sellainen mies joka ei petä tai sikailekaan. Jos en saa naiselta huomiota ja luottamusta - jotka olen täysin ansainnut - tulee minulle tunne että nainen syyttää minua vääryyksistä joihin en ole millään tavalla syyllinen.

        Kuinka sellaisen naisen kanssa voi olla onnellinen? Nainenhan osoittaa kokoajan että olen epämiellyttävä sika josta pitää päästä eroon.


      • ääliötutka
        FD;LD kirjoitti:

        On selvää että suomessa on muutamia hyviä naisia ja thaimaassa on muutamia täysin epäkelpoja naisia. Kyse on kansallisesta trendistä johon tietenkin mahtuu niin positiivisia kuin negatiivisiakin poikkeuksia.

        Pikainen arvioni on että parisuhteen muodostamisen kannalta negatiivisilla tavoilla toimivia naisia - jotka kuitenkin haluaisivat parisuhteen (omilla säännöillään ja epätasapainolla omaksi edukseen) on suhteessa kymmenkertainen määrä esim. thaikkulaan verrattuna. Tällöin suomalainen nainen on todellakin huonompi kumppani kuin thaikku.

        On totta että suomalaiset naiset pärjää hyvin ja ovat omillaan, taloudesllisessa mielessä siis suomi on edistynyt naisten kannalta hyvin. Sosiaalis-romanttisessa mielessä suomalaiset naiset ovat ehkä maailman surkeimpia ääliöitä, väitän että tälläistä aneemisuutta ei löydy mistään muualta maailmasta. Jopa Amerikka ja japani jotka ovat naisvallassa tietyssä mielessä vielä kieroontuneempia on parempi kulttuuri; Amerikassa naiset "kesytetään" - ja japanissa matriarkaalinen järjestelmä on puolestaan toimiva koska naiset ottavat johtoaseman perheissä aivan selvästi ja naiset sopeutuvat suhteenvetäjän rooliinsa vastapainoksi dominoinnistaan.

        Suomalainen nainen on maailma surkein parisuhteiden luonnissa, suomalainen nainen ei usein edes ymmärrä mitkä ovat parisuhteen periaatteet ja vaatimukset - vaan suomalainen nainen keksii nämä asiat omasta päästään omaksi edukseen koska hänet on opetettu "vapaaksi ja kuunnioittamaan itseään" vaikka tuo vapaus johtaisi aivan perättömään ja toimimattomaan maailmankuvaan vaikkapa parisuhteiden kannalta. Suomalaiselle naiselle on annettu esim. lupa määritellä parisuhde tilaksi jossa ei tarvi huomioida millään tavalla miehen inhimillisiä tarpeita - (ja usein naiset ajattelevatkin että miehen inhimillinen tarve on vain seksi - ja tuo ajatus on osoitus siitä että naiset ei kertakaikkiaan tajua edes perusasioita!) .

        Tiesitkö että parisuhteessa on aina kaksi ihmistä ja näin ollen ne suhteiden epäonnistumiset ovat molempien osapuolten vika?


      • olen..
        FD;LD kirjoitti:

        Ulkomaalaiset naiset antavat yhtä paljon:

        Seksiä

        Ulkomaalaiset naiset antavat enemmän:

        Huomiota, aikaa, sympatiaa, lempeyttä, ymmärrystä, hyväksyntää, oikeutta olla itsensä, apua, parhaan oman yrityksensä, varmuutta suhteelle, tuomitsemattomuutta, luottamusta, antautumista, panostusta parisuhteelle, oma-aloitteisuutta, aktiivista toimintaa, yhteenpyrkimistä, suvaitsevaisuutta, uskoa mieheen ja muutenkin itsensä sellaisena kuin ovat.

        Lisäksi ulkomaalainen nainen ei pyri niin usein käyttämään miestä statuksenkorotukseensa eikä pyri muuttamaan miestä väkisin vaan pyrkki tarjoamaan miehelle sellaisen suhteen jossa mies alkaa toimia naisensa eduksi koska se kannattaa hänelle.

        Suomalainen nainen pyrkii saavuttamaan kaiken miestä pakottamalla, väkisin ja ilman että hänen tarvii itse koskaan luopua mistään tai hyväksyä pienintäkään epäkohtaa. Suomalainen nainen on usein kumppanina kertakaikkisen ahdistava.

        pyrkinyt olemaan kaikkia noita mainitsemiasi positiivisia asioita -elämäkin jo on opettanut- mutten silti tunnu kelpaavan kuin yöseuraksi.

        en todellakaan enää tiedä, mitä miehet haluavat.


      • ------------
        FD;LD kirjoitti:

        Ulkomaalaiset naiset antavat yhtä paljon:

        Seksiä

        Ulkomaalaiset naiset antavat enemmän:

        Huomiota, aikaa, sympatiaa, lempeyttä, ymmärrystä, hyväksyntää, oikeutta olla itsensä, apua, parhaan oman yrityksensä, varmuutta suhteelle, tuomitsemattomuutta, luottamusta, antautumista, panostusta parisuhteelle, oma-aloitteisuutta, aktiivista toimintaa, yhteenpyrkimistä, suvaitsevaisuutta, uskoa mieheen ja muutenkin itsensä sellaisena kuin ovat.

        Lisäksi ulkomaalainen nainen ei pyri niin usein käyttämään miestä statuksenkorotukseensa eikä pyri muuttamaan miestä väkisin vaan pyrkki tarjoamaan miehelle sellaisen suhteen jossa mies alkaa toimia naisensa eduksi koska se kannattaa hänelle.

        Suomalainen nainen pyrkii saavuttamaan kaiken miestä pakottamalla, väkisin ja ilman että hänen tarvii itse koskaan luopua mistään tai hyväksyä pienintäkään epäkohtaa. Suomalainen nainen on usein kumppanina kertakaikkisen ahdistava.

        Erittäin hyvin sanottu. Tosiaankin suomalaisella naisella ei tee mitään. Kun sen ymmärsin ja aloin vältellä niitä, elämänlaatuni ja henkinen hyvinvointini parani huomattavasti.


      • ----------
        ääliötutka kirjoitti:

        Tiesitkö että parisuhteessa on aina kaksi ihmistä ja näin ollen ne suhteiden epäonnistumiset ovat molempien osapuolten vika?

        Paskapuhetta. Vika on aina suomalaisessa naisessa. Aina. Näin on juttu, vaikka feministisiat muuta väittävätkin.


      • antisovinisti
        ---------- kirjoitti:

        Paskapuhetta. Vika on aina suomalaisessa naisessa. Aina. Näin on juttu, vaikka feministisiat muuta väittävätkin.

        Omasta kokemuksesta voin todeta että se suhde kaatuu aina suomimiehen paskamaiseen käytökseen. Suomimies on narsistinen sovinisti joka tahtoo polkea naisen jalkoihinsa, suomessa kovemmin kuin missään muualla koska täällä nainen tiedostaa arvonsa ja oikeutensa ja sitä suomalaiset pellet eivät siedä. Näin ollen yleistän siis kaikki suomimiehet kusipäiksi koska itse olen tapaillut murto-osaa heistä. Olen älykäs koska yleistän pari miljoonaa ihmistä parin ihmisen perusteella, aivan kuten vinosilmien puolesta puhuvat sovinistisedät. Tunnen itseni nyt erittäin viisaaksi.


      • nelkol

        En allekirjoita tuollaista väitettä suomalaisena naisena. Itse kyllä palvelen ja passaan vastavuoroisesti miestä, huomioin ja olen kohtelias pitkänkin ajan päästä. Arjen huomioimiset ovat tärkeitä pienistä asioista suurempiin. Toki omaa päätäkin löytyy tarvittaessa, mutta luulisin että sopivasti. En tykkää nalkuttaa kauan asioista, annan toiselle tilaa ihmisenä. Vaikkakin olen joskus omistava ja mustasukkainen niin se liikkuu järkevissä puitteissa. En ahdista toista nurkkaan ja lyö lyttyyn henkisesti. Haluan ihailla miestäni ja nostaa mielummin hänen hyvät puolensa esille päivittäin, jotta voisin nauttia hänestä enemmän. Antaessaan saa -toimii itsellekin päin ja keskinäinen olotila on huumorinkin kanssa sekoitettuna loistavaa. Kyllä monet entiset miesystäväni (järjestään kaikki) ovat halunneet alkaa kanssani uudelleen, mutta jokin raja minullakin on...en ole siis voinut olla suomalaisena naisena paha.
        Aika rumasti yleistät ja soimaat, kielenkäyttösi ei ole kovin sivistynyttä ja samanlailla voisi "kohteliaisuuttasi" verrata ulkomaalaisiin miehiin.
        Itse tiedän tällä hetkellä erään tutavapariskunnan....ulkomaalainen nainen alkuherttaisuuden jälkeen vaikuttaa nyt aika riiviöltä. Siinä puljussa on se mies joka passaa ja hyysää naisen pienimpiäkin oikkuja...ihan liiaksi asti. Nainen vaikuttaa aika riiviöltä ja pirttihirmulta turhamaisuutensa kanssa. Rahalla saa, mutta kuinka kauan rahaa riittää? Aika näyttää mitä siitäkin tulee..mutta toivon parasta.
        Mielestäni kaikenlainen yleistäminen on ajattelematonta. Jos olet kohdannut muutamia suomalaisia naisia, niin ei se tarkoita että olet kohdannut heidät kaikki.
        Hienotunteisuus kunniaan puolin ja toisin :)


      • jagärdet
        onnellinen olen kirjoitti:

        Suomalaiset naiset ovat lyhyt jalkisia,isoperseisiä käkättäjiä.Kuka niitä katselee ja kuuntelee jos on vaihtoehtoja.

        ovat pitkäsäärisiä ja hoikkia. Ulkolaiset ovat usein pienikokoisia tanttaroita. Katso oikein.


      • elämänkevättä
        FD;LD kirjoitti:

        On selvää että suomessa on muutamia hyviä naisia ja thaimaassa on muutamia täysin epäkelpoja naisia. Kyse on kansallisesta trendistä johon tietenkin mahtuu niin positiivisia kuin negatiivisiakin poikkeuksia.

        Pikainen arvioni on että parisuhteen muodostamisen kannalta negatiivisilla tavoilla toimivia naisia - jotka kuitenkin haluaisivat parisuhteen (omilla säännöillään ja epätasapainolla omaksi edukseen) on suhteessa kymmenkertainen määrä esim. thaikkulaan verrattuna. Tällöin suomalainen nainen on todellakin huonompi kumppani kuin thaikku.

        On totta että suomalaiset naiset pärjää hyvin ja ovat omillaan, taloudesllisessa mielessä siis suomi on edistynyt naisten kannalta hyvin. Sosiaalis-romanttisessa mielessä suomalaiset naiset ovat ehkä maailman surkeimpia ääliöitä, väitän että tälläistä aneemisuutta ei löydy mistään muualta maailmasta. Jopa Amerikka ja japani jotka ovat naisvallassa tietyssä mielessä vielä kieroontuneempia on parempi kulttuuri; Amerikassa naiset "kesytetään" - ja japanissa matriarkaalinen järjestelmä on puolestaan toimiva koska naiset ottavat johtoaseman perheissä aivan selvästi ja naiset sopeutuvat suhteenvetäjän rooliinsa vastapainoksi dominoinnistaan.

        Suomalainen nainen on maailma surkein parisuhteiden luonnissa, suomalainen nainen ei usein edes ymmärrä mitkä ovat parisuhteen periaatteet ja vaatimukset - vaan suomalainen nainen keksii nämä asiat omasta päästään omaksi edukseen koska hänet on opetettu "vapaaksi ja kuunnioittamaan itseään" vaikka tuo vapaus johtaisi aivan perättömään ja toimimattomaan maailmankuvaan vaikkapa parisuhteiden kannalta. Suomalaiselle naiselle on annettu esim. lupa määritellä parisuhde tilaksi jossa ei tarvi huomioida millään tavalla miehen inhimillisiä tarpeita - (ja usein naiset ajattelevatkin että miehen inhimillinen tarve on vain seksi - ja tuo ajatus on osoitus siitä että naiset ei kertakaikkiaan tajua edes perusasioita!) .

        kuin ihan outoa kieltä.....Ihan sain ihmetellä kärttyisä kätisemistäsi. Ei kuulosta tutulle ollenkaan.


      • aaarrggghhhhh!!!!
        15+16 kirjoitti:

        Minä allekirjoitan FD;LD.n kirjoittaman myös. Asia juurikin näin. Omien kokemukseni perusteella suomalainen nainen on itsekäs ja mies on hänelle vain muuli tai väline saavuttaa omat tavoitteensa.


        - suomalainen mies

        "Minä allekirjoitan FD;LD.n kirjoittaman myös. Asia juurikin näin. Omien kokemukseni perusteella suomalainen nainen on itsekäs ja mies on hänelle vain muuli tai väline saavuttaa omat tavoitteensa."

        Aha, just joo, ja mieskö ei sitten ole itsekäs ja nainen hänelle väline, jos "

        Venäläinen tai Thaimaalainen tai melkein mikä tahansa muu ulkomainen nainen puolestaan toimii aivan päinvastoin - he tekevät lähtökohtaisesti MIEHEN ONNELLISEKSI ja pyrkivät lisäämään miehen elämänlaatua!"

        Suomalaiset miehet ovat idiootteja sovinisti sikoja!


      • Anonyymi

        Juuri näin👍


      • Anonyymi
        suominainen kirjoitti:

        Suomalainen nainen ei halua olla orja miehelleen vaan tasa-arvoinen kumppani ja se on teille määräileville sovinisteille liikaa. Meidän suhteessa ainakin päätetään asiat yhdessä,tuetaan ja autetaan toista rahallisesti sekä muutenkin jos on vaikeaa,se on normaali parisuhde eikä mitenkään sidonnainen siihen että toisen osapuolen pitää olla aasialainen.

        "he tekevät lähtökohtaisesti MIEHEN ONNELLISEKSI ja pyrkivät lisäämään miehen elämänlaatua! "
        Tässä se taas nähtiin. MIES täytyy tehdä onnelliseksi naisen toimesta eli palvelemalla ja passaamalla ja kun nainen uskaltaa vaatia edes tasa-arvoista suhdetta niin tyhmä sovinisti pillastuu ja haukkuu kaikki suomalaiset naiset. Todella viisasta..

        Tunnetkos sä jokaisen suomalaisen naisen kun tiedät noin tarkasti minkälaisia me ollaan? Oletko tapaillut paria miljoonaa suomalaisnaista kun esität väitteesi jonain faktana? Tuskin. Silloin kannattaisi olla hiljaa tai puhua vain omasta puolestaan..

        Just tätä vitun tadarvoo. Tässäkin tekstissä huomaa että nainen pitää kynsin hampain kiinni omista oikeuksistaan. Näistä yhteisistä asioista päättäminen on suhteessa ihan luonnollista ei niistä tarvitse erikseen tehdä mitään numeroon. Jos vaimo haluaa sydämestään autts ja ja miellyttää miestä niin on se jotakin vitun hyysäämidtä ja paapomista jälleen kerran. Tässä näkee suomalaisen naisen ajatus maailman jälleen kerran. Ja valitettavasti hyvin hyvin monet duomiämmät ovat täysin samanlaisia. Onneksi ei koske minua koska olen onnellinen ulkomaalaisen vaimoni kanssa jo yhdessä 16 v


      • Anonyymi
        FD;LD kirjoitti:

        Ulkomaalaiset naiset antavat yhtä paljon:

        Seksiä

        Ulkomaalaiset naiset antavat enemmän:

        Huomiota, aikaa, sympatiaa, lempeyttä, ymmärrystä, hyväksyntää, oikeutta olla itsensä, apua, parhaan oman yrityksensä, varmuutta suhteelle, tuomitsemattomuutta, luottamusta, antautumista, panostusta parisuhteelle, oma-aloitteisuutta, aktiivista toimintaa, yhteenpyrkimistä, suvaitsevaisuutta, uskoa mieheen ja muutenkin itsensä sellaisena kuin ovat.

        Lisäksi ulkomaalainen nainen ei pyri niin usein käyttämään miestä statuksenkorotukseensa eikä pyri muuttamaan miestä väkisin vaan pyrkki tarjoamaan miehelle sellaisen suhteen jossa mies alkaa toimia naisensa eduksi koska se kannattaa hänelle.

        Suomalainen nainen pyrkii saavuttamaan kaiken miestä pakottamalla, väkisin ja ilman että hänen tarvii itse koskaan luopua mistään tai hyväksyä pienintäkään epäkohtaa. Suomalainen nainen on usein kumppanina kertakaikkisen ahdistava.

        Kiitos hyvästä kommentista👍


      • Anonyymi
        ------------ kirjoitti:

        Erittäin hyvin sanottu. Tosiaankin suomalaisella naisella ei tee mitään. Kun sen ymmärsin ja aloin vältellä niitä, elämänlaatuni ja henkinen hyvinvointini parani huomattavasti.

        Mulla sama suomiämmällä ei kiitos


      • Anonyymi
        arieeelll kirjoitti:

        Minun on ainakin naisena hirveän vaikeaa luottaa miehiin, olen liian realisti uskomaan mihinkään prinssisoopaan, koska 99,9% miehistä pettää (pohjimmiltani haluaisin kuitenkin uskoa unelmiin). Siksi en päästä miestä lähelleni... mutta jos päästän, rakastan tulisesti ja palavasti.

        Tällaiset asiat ovat kait kuitenkin aika yksilökohtaisia.

        Älä yleistä jos sulla on huonoja kokemuksia olet samanlainen älymätä kun monet miehet nillä on huonoja kokemuksia naisista eli kaikki on paskoja on aika suppee ajatus maailma. yleensäkkin .


      • Anonyymi

        Suomalainen lotta ja nainen sodassa pesi vainajia rintamalta, kotopuolessa suomalainen nainen kutoi sukkia sotilaille rintamalle, suomalainen nainen jäi yksin kun mies jouti rintamalle ja teki kaikki kylvöt ym. ilman miestään.
        Tällainen on suomalaisen naisen sielunelämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen lotta ja nainen sodassa pesi vainajia rintamalta, kotopuolessa suomalainen nainen kutoi sukkia sotilaille rintamalle, suomalainen nainen jäi yksin kun mies jouti rintamalle ja teki kaikki kylvöt ym. ilman miestään.
        Tällainen on suomalaisen naisen sielunelämä.

        Ja olen siitä 100%:sti varma, että suomalaiset naiset ovat valmiina auttamaan jos sota tulee. Koska meilläkin on: Sisu.


    • Thaimaan ystävä

      Tervehdys olen 29vuotias mies ja olen naimisissa thaimaalaisen naisen kanssa. Itselläni on kokemusta thai-naisista ja en voi kyllä kertoa muuta kun hyvää heistä. Naiseni käy töissä ja tienaa oman elantonsa. Minä olen köyhempi mutta koskaan emme ole riidelleet rahasta koska autamme ja rakastamme toinen toisiamme.Meille ei myöskään ole salaisuuksia vaan jaamme kaiken. En muista edes koska olisimme riidelleet. Olemme hyvin onnellisia.

      En usko siihen että suomalaiset naiset olisivat niin ikään huonompia tai thai naiset parempia vaan ero näiden kahden välillä on se että naisethan eivät ajattele omalla päällään vaan kollektiivisesti he ovat oman kulttuurisen aivopesun muokkaamia mitä tulee yleensä elämiseen ja parisuhteeseen. Ei naisia oikeasti kiinosta mitkään syvälliset asiat he ovat kollektiivisia kanaemoja kansallisuudesta riippumatta joten eivät he itse pysty näkemään tätä asiaa niin että se johtaisi muutokseen heidän käyttäytymisessään.


      näin yleisesti voisi sanoa että thaimaassa tuetaan ydinperhe arvoja joka perustuu ei länsimaiseen 1900- luvun perhe malliin vaan siihen perinteiseen mikä on toiminut jo tuhansia vuosia. Eli mies on mies ja nainen on nainen. Yhdessä he muodostavat perheen mihin syntyy lapsia ja tämä pitää yhteiskuntaa koossa. On muuten kumma juttu että suomessa lapset voivat erittäin pahoin verrattuna muihin maihin vaikka meillä on huippu pisteet pisa tutkimuksista. lapsemme ovat jo liian usein mielentään pahasti järkkyneitä. Noh suomi on feminismin kärkimaa voisiko tämä selittää jotain? myöskin amerikkalaisin.

      On vanhoissa pyhissä kirjoituksissa kerrottu. kun naiset astuvat vallankahvaan niin tuhon tie on varma.

      Huomaatteko nykyaikana mitä enemmän naiset astuvat valtaan sitä enemmän on hommat menneet huonompaan suuntaan. Nämä korotetut naiset ovat vaan isojen kihojen marionetteja joita on helpompi vedättää kuin miestä.

      Tieteellisten tutkimusten taso on romahtanut, kaikkien ihmiskuntaa oikeasti hyödyttävien innovaatioiden synty on kuollut. hetkinen ketkä taas olivatkaan keksineet asiat jotka ovat johtaneet hyvinvointiin euroopassa?? vastaus: valkoihoinen mies jota täällä nykyään vihataan. Aasialaiset arvostavat suuresti meitä eurooppalaisia miehiä kun kohtelemme naisia hyvin ja olemme pystyneet luomaan sellaisen hyvinvointi valtion jota ei ole MISSÄÄN muualla maailmassa.

      Monet asiat ovat länsimaisille naisille täysin itsestään selvyyksiä.

      Noh naiset ovat vain liian helppoja höynäytettäviksi, Tämä maailma viedään tuhoon naisen talutuksessa. Nainen muuten symboloikin tuhoa,kuolemaa, kylmyyttä ja pimeyttä.

      Pohjois thaimaassa jossa on intiaaneja tummia thaimaalaisia on saunakulttuuri niinkuin suomessakin. Suomalaiset eivät muuten ole suku kenellekään euroopan kansalle vaan olemme jostain muualta ja se suunta on todennäköisimmin aasia. Olemme rauhallista väkeä emme räiski rynkyillä ilmaan tai pidä liikaa melua itsestämme vaikka amerikkalaisuutta koitetaan väkisin meille syöttää.



      Thailand

      Finland

    • ----------------

      Suominainen on vitun nirso, eli en usko että kyseessä on se ettei suomalainen nainen kelpaa, vaan toisin päin. Ei siinä mitään, toki saa valita vapaasti mieleistä seuraa mutta suomalaisnaisilla on tapana usein ilmaista kiinnostuksen puute ilkeämielisesti. Se on mielestäni turhaa. Ruotsalaisnaiset ovat tavallaan aika lähellä suomalaisnaisia (siis ulkonäöltään), mutta ovat kokemukseni mukaan helpommin lähestyttäviä, usein synkkaa. Entinen tyttöystäväkin oli ruotsalainen.

      • Anonyymi

        Joo mää en kans oo ikinä ymmärtänyt että miks naisten pitää olla aina miehelle täällä suomessa vitun ilkeitä. Miksi ei voi sanoa kiihkottomasti jos ei kiinnosta vaan se pitää tehdä niin ilkeästi ja vittumaisesti kuin mahdollista.monisssa maissa naiset ovat iloisia ja otettuja kun heihin osoittaa kiinnostusta niin täällä Suomessa tehdään se niin vaikeaksi ja mahdottomaksi tutustua kehenkään ja ollaan niin välinpitämättömiä ja ilkeitä ja negatiivisia että ei edes enään kiinnosta suomiämmät. Tässä kulttuurissa baari on ainoa paikka missä saa luvan kanssa jutella kännissä vastakkaisen sukupuolen kanssa ehkä joskus.


    • Suomalaiset naiset on niin helvetin vaikeita tapauksia. Mitä olen koulussa/duunissa naisten kans joutun tekemisiin - ja voi perse parin kans seurustellukin, siis suomlaisen kanssa tietty - niin täytyy sanoa että mulla ongelmaksi naisten kans tulee se että ne yrittää taivuttaa omaan tahtoonsa. Eikä ole ihan yks eikä kaks naista kun on sanonnu että mies pitää kouluttaa, lyhyesti sanottuna naiset saa haistaa paskat. Nämä ulkomailta haetut naiset todennäköisesti ei yritä muokata miestä vaan tyytyvät siihen minkälainen hän on, kokemusta heistä ei kyllä ole. Viimeiksi koululla tossa parituntia sitten yks nainen ensin pyyti meitsiä ettimään apunaan jotain ja kun sitten aloin ettimään samalla kun juttelin muiden kanssa niin tulee komento "mies etsi" johon vastasin että "vittu eti kuule ihan itte". Kyseinen nainen ymmärti kyllä että meni tietyn rajan ylitte mutta sai kyllä itse etsiäkin.
      Kun naiset tekevät elämästä vain vaikeampaa miksi katsella heitä ollenkaan. Tosin olen kyllä sen verran sanotaan vaikka että juntti että thai naista en ottais, mut esim pari kivaa suomen brittiä ja suomen venäläistä tunnen. Kummatkin edel mainituista on suomalaisia paljon rennompia ja mukavampia.

      Muuten saatanan nössöt ette uskalla kirjoittaa regatuilla nimillä.

    • Ainoa elämä

      Suomalaiset naiset ovat sodan ja tasa-arvon myötä tehneet töitä jotka kuuluvat miehille. Tykästyneet niihin hommiin niin, että eivät enää arvosta maailman tärkeimpia tehtäviä kuten äitinä ja naisena olemista. Suomalaisista naisista on yleistäen tullut miehisempiä kuin miehistä. Päällekäyviä, pinnallisia ja huonosti käyttäytyviä. Kovimman hinnan tästä maksavat lapset ja nuoret joille koti on muuttunut pelkäksi rakennukseksi. Kaikki mulle asenne on johtanut parisuhteessa siihen, että otetaan mie,s jota aletaan muokata erilaiseksi kuin hän alunperin oli kohti naista tyydyttävää lopputulosta. Tässä nainen käyttää häikäilemättä ylivertaisia verbaalisia kykyjään huomaamatta että lopputuloksena on turhautunut ja katkeroitunut mies, joka onkin alkanut muuttua päin vastaiseen suuntaan kuin nainen halusi... Toisesta kulttuuritaustasta tulleilla ei useinkaan ole tälläistä rasitetta, lisäksi tietysti eksoottisuus ja eroottisuus viehättävät. Kun kotimaassa näkee naisellisesti käyttäytyvän naisen huomaa usein että tämä puhuukin jotain muuta kieltä kuin suomea. Ajanvietteetkin ovat sellaisia, joista miehiä usein moititaan: vastakkaisen sukupuolen esineellistäminen, panomatkat Lappiin ja ahneus. Tämä siis yleistettynä. Minulla ei ole ulkomaisten naisten kanssa seurustelusta kokemuksia kuin 25 v takaa, mutta ainakin silloin ihastuin italialaisen ja espanjalaisen työn herttaisuuteen ja naisellisuuteen. Mutta miksköhän sitten valitsin suomalaisen?? Oli vissiin lähellä ja olin pöljä.

    • Yksinkertaista

      Asia on niin että suomalaiset naiset kyllä kelpaisivat suomalaisille miehille mutta suomalaiset miehet eivät kelpaa suomalaisille naisille.

      • MottiOtti

        No, mä olen ainakin tehnyt periaatepäätöksen siitä, että suomalaista naista en enää ota. Nyt seurustelen sitten ulkolaisen kanssa.


    • hepas75

      Olen monen kanssa aivan samaan mieltä ei suomalaisia naista kannata edes miettiä. 1. Ajattelevat vain omaa napaa ei suhdetta 2. Ovat tukevia ei miellytä silmää 3. Niin kuin yksi keskustelussa mainitsi nirsoja, joten turkkilaiset miehet ottakaa ja viekää turkkiin suomalaiset naiset.

    • .............

      No minulle kelpaa oikein hyvin juurikin tuo oma vaimo, joka on suomalainen. Vaikka en näekään häntä vain jonain kansalaisuuden edustajana. En kyllä muutenkaan tajua tätä kansalaisuushössötystä. Itseäni ei kyllä mairittelisi yhtään, jos vaimo alkaisi paasaamaan kuinka aikoinaan teki jonkun ihmeen periaatepäätöksen, että ottaisi vain tietyn kansan joukosta parinsa tai ei ikinä ottaisi esim. suomalaista. Tosin omassa ystäväpiirissäni ei ole huomattavasti thai-vaimoja, oikeastaan ei yhtään. Sen sijaan löytyy jokunen muista kansalaisuuksista, mutta selvänä enemmistönä suomalainen-suomalainen-pariskunnat. Mutta en nyt ole huomannut, että jossain kansassa X olisi jotain erityisen hyvää tai erityisen huonoa. Persoonasta riippuu.

      Noh, oli miten oli, niin eiköhän sitä vielä suomalainen suomalaiselle kelpaakin vaikka suomi24:ssä jotkut jauhaa leukojaan kyllästymiseen asti omista henkilökohtaisista mieltymyksistään.

    • asiat noteerannut

      Ne thaimaalaset naiset saattavat olla hyviä palvelijattaria mutta ovat niin hiton rumia lättänaamoja vaikkakin usein muuten herkkuperseitä.
      Venakot taas ovat olemattomasta ylpeitä ylimaalattuja konkkanokkia ja epärehellisiä. Toki jostain Sortavalasta löytyy kauniitakin naisia mutta niilläkin on ryssätausta ja siten epäluotettavia.
      Suomalaisistakin osa on hulluja, tatuoituja hutsuja ja vain pieni osa on kunnon naisia jotka ovat jo varattuja.
      Huonosti ovat asiat. Kannattanee muuttaa homoksi Ruotsiin niin saanti on taattua. Yäk.

    • no thai for me

      mutta kun ei löydy sopivaa. Rima ei ole liian korkealla ja olen mielestäni ihan hyvä saalis, raitis ja hyväkroppainen. Tuntuu siltä, että suomalaisten naisten rima on tosi korkealla.

      Thainaiset ei kiinnosta.

    • juuretar

      on SOTURI, siinä se on. Kovassa arktisessa olosuhteessa kasvanut villikko, jonka muinoin miehet ovat laittaneet nyrkin ja hellan väliin ahdistettuna. Ja mitä siitä nousee muuta kuin vahva ja voimakas naissoturi hiljaisuuden alla, joka noustessaan pelottaa jopa suomimiehiä. Siksi he pakenevat kauas. Samanlailla voisi sanoa, että juuret on kaukana syvällä. Näkeehän sen, miten nainen ottaa valtaa yhteiskunnassa, jossa mies on ollut niin taitamaton ettei ole kyennyt oikealla tavalla pitämään tyytyväisenä ja "ruodussa" hamasta aikojen alusta lähtien. Tämä yhteiskuntakin pakottaa naista olemaan esillä ja työelämässä, eihän kotiin saa jäädä lapsia hoitamaan tai menee talot ja autot alta.

      • 11+15

        Uskottele ihan rauhassa noin :)))))))))))))))))))))) voi itsepetoksen voimaa.


      • Minä_en
        11+15 kirjoitti:

        Uskottele ihan rauhassa noin :)))))))))))))))))))))) voi itsepetoksen voimaa.

        suomalaista pulleaa rupupersenaista huolisi.
        Otin virolaisen vaimokseni, antaa suhteessa enemmän ja voin myöntää että saa minut tuntemaan itseni mieheksi.


      • Anonyymi
        Minä_en kirjoitti:

        suomalaista pulleaa rupupersenaista huolisi.
        Otin virolaisen vaimokseni, antaa suhteessa enemmän ja voin myöntää että saa minut tuntemaan itseni mieheksi.

        Anteeksi, mutta virolaisia naisia ei tarvitse väheksyä, heillä on tunteet ja ajatukset. Jos omaa miehuuttasi vain ajattelet, tulet yllättymään. He eivät ole kaikki *maksullisia* naisia tmv.
        Olen suomalainen nainen.


    • riippumaton'

      En mä mitään mutua ottais. Suomalaisista naisista jää mieleen ne äänekkäät ja mokaajat mut jos keskittyy hiljasiin mukaviin naisiin, niin jepajee. Liikaa salkkaria ja beebeetä jos ei normaaleja huomaa.

      • suomimies no thanks

        "En usko siihen että suomalaiset naiset olisivat niin ikään huonompia tai thai naiset parempia vaan ero näiden kahden välillä on se että naisethan eivät ajattele omalla päällään vaan kollektiivisesti he ovat oman kulttuurisen aivopesun muokkaamia mitä tulee yleensä elämiseen ja parisuhteeseen. Ei naisia oikeasti kiinosta mitkään syvälliset asiat he ovat kollektiivisia kanaemoja kansallisuudesta riippumatta joten eivät he itse pysty näkemään tätä asiaa niin että se johtaisi muutokseen heidän käyttäytymisessään. "

        "Huomaatteko nykyaikana mitä enemmän naiset astuvat valtaan sitä enemmän on hommat menneet huonompaan suuntaan. Nämä korotetut naiset ovat vaan isojen kihojen marionetteja joita on helpompi vedättää kuin miestä. "Mistä näitä soninnisti paskoja oikein tulee? Tämäkään mies ei tajua, että ex pääministerimme on ison luokan huijari ja ketku, päätti suomen asioista 7 vuotta, ajoi suomen lamaan, työttömyysluvut korkeiksi ja sai ihmiset voimaan pahoin. Ja hupsis, hän onkin mies!

        On totta, että suomi on liian amerikkalinen maa ja pahoinvointi johtuu siitä, feminismillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, jos isät eivät huolehdi lapsistaa ja vaimoistaan ja perheestään ja pitävät naista palvelijana.

        Esim italiassa miehet arvostavat vaimojaa ja lapsiaan yli kaiken, he antavt naisten säilyttää itsenäisyytensä, mikä suomimiehelle on puaninen vaate, he hoitavat lapset ja rakastavat vaimoaan.

        Taitaakin olla niin, että suomimiehessä ei ole munaa pitää itsellään suomi naista, koska naisen itsenäisyys ja oma tahto ovat suomimiehelle liian kova pala, miehuus kärsii ja pitää otta thai nainen tai nyrkit avuksi. Kannattaisi muuten miesten tutustua Freudin kirjallisuuteen...


    • Jusujii111

      Thaimaalailla vaan on se silkkipillu . Ei ikinä enää suomalaista. Ei kelpaa.

      • eeloo

        Thait ovat yleensä tosi hoikkia, kauniit silmät, hiukset, hymy, peppu. Alkoikin heti tekemään mieli sellaista.


    • hfjgutky

      Miks suomalaisista miehistä tullu ihme nyyhkyttäjiä helllyyttä ja huomiota voi saatana ei ihme ettei naista löydy.

    • Tosikkomies

      Joo, tärkeintä on hyvä perse ja tissit. Siinä on unelmien nainen. Ainakin jollekin ukolle. Tyhjään tässä mitään treenaa kun kaikki läskit ja tikku ukot vie kaikki naiset. Paskaa kun jaksaa jauhaa ja on aina hauska niin riittää. Ei vaan naurata. Muutenkin vaikeeta on ollut tää elämä ja yhtä vitun työtä, että edes joskus saavuttaa jotain.

    • Kotimaisuudessaonetunsa

      Näkyy olevan aika viinaan meneviä moni noista thai naisten kanssa avioituvista miehistä. Oon nähnyt pyyleviä ja arpisia thai naisia. Eine kaikki oo mitään missin näköisiä.

    • HärmänHäjy

      Lyhyet ukot, pienimunaiset peräkamaripojat tai muuten itsetunnoltaan vajaavaiset hankkivat näitä thaikkuja. Itse pidän isorintaisista skandinaavisesta naistyypistä sinisine silmineen ja pitkine koipineen. Thaikut on pieniä kuivia rusinoita ja vieläpä vinosilmiä. En ole koskaan nähnyt yhdelläkään komealla miehellä tuollaista kuivaa thai-rusinaa, vaan yleensä isotissisen blondin. Vikaa miehessä ja/tai mulkussa,, jos täytyy vaimo tilata/ostaa.

      • Anonyymi

        Vittu mitä paskaa suollat. Isorintaisista v
        blondeista löytyy niitä rumia yhtä lailla kuin muistakin.


    • Anonyymi

      Thaikkunaiset ei esim. rupsahda niin nopeasti. Eksoottisia, ja näppärän kokoisia. Ahkeria ja tunnollisia.

    • Anonyymi

      se on jännä homma tämä neo-feminismi... se näköjään menee niin että mies maksaa.
      Ja maksaa
      Ja maksaa
      J mksa
      J m
      J.
      ,
      .

      .

      "MIKSET LAITTANU MUN ALLE TUOLIA?"

      • Anonyymi

        envoinut kun sinun seuraava panosi istui jo siinä.


      • Anonyymi

        Pointti lienee siinä, että kuka uhriutuu ja miten päin enemmän...
        Koska kyllä täältä miehiä ja naisia vissiin löytyy.

        Ongelma on niinsanotussa kulttuurin jakajassa.

        Me ollaan historiallisesti käännekohdassa...

        Miehet ei enää tiedä mitä pitäis olla..
        Ja naiset taas on kaikki, mitä ei tarviis välttämättä olla.

        Masa Niemen sanoin....
        "0"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti lienee siinä, että kuka uhriutuu ja miten päin enemmän...
        Koska kyllä täältä miehiä ja naisia vissiin löytyy.

        Ongelma on niinsanotussa kulttuurin jakajassa.

        Me ollaan historiallisesti käännekohdassa...

        Miehet ei enää tiedä mitä pitäis olla..
        Ja naiset taas on kaikki, mitä ei tarviis välttämättä olla.

        Masa Niemen sanoin....
        "0"

        tasapuolisuutta.


    • Anonyymi

      Kyllä näin on ei kelpaa suomalaiset naiset. Ovat ilkeitä ja epävarmoja sekä huumorintajuttomia. Pitävät kiinni tadaarvosta silti kyykyttävät miehiänsä. Ulkomaalaiset paljon parempia. 16 v onnellisesti naimisissa mukavan ulkkiksen kanssa.

    • Anonyymi

      Tasa-arvo Suomessa tekee pikkuhiljaa sen että naisista tulee miehiä ja miehistä tulee naisia. Nyt sen näkee jo suomalaisista naisista että ovat aggressiivisia duunariämmiä tatuoituja ja kiroilevia ja miesten näköisiä. Kuka semmosen haluaa itselleen? Löytäjä saa pitää.

    • Anonyymi

      Itselläni taas on selleinen kokemus, että thaimaalaisen naisen hakevat ne vähän vähemmän varakkaat ja jotka eivät oikein muualta löydä. Sama filippiinojen kanssa. Varakkaammat etsivät sitten pikemmin tuolta Itä-Euroopasta slaavikaunottaria, joihin tarvitaan jo kunnolla massia.

    • Anonyymi

      Suomalainen akka on kuin maatuska.

    • Anonyymi

      Thaimaalainen nainen suhtautuu mieheen positiivisesti, suomalainen nainen suhtautuu mieheen negatiivisesti.

      Sitten ihmetellään miksi thaimaalaiset kelpaa.

    • Anonyymi

      Suomalaiset naiset kelpaavat oikein hyvin deittailuun ja hauskan pitämiseen. Hyvin koulutettuja, hyvin toimeentulevia, kielitaitoisia, akateemisia naisia. harmi vain etteivät halua lapsia tai perustaa perhettä vaan viettää lapsi vapaata elämää eläkeikään saakka, sen heille mielihyvin sallin, upeaa matkustella ympäri palloa ja tutustua uusin ihmisiin ja nauttia romansseista eksoottisissa paikoissa. Halusin kuitenkin itse perheen ja lapsia joten jouduin katselemaan myös ulkomaille kun Suomesta ei naista, joka olisi kiinnostunut myös perhe-elämästä, löytynyt. Minulla kävi onnenpotku kun tutustuin työmatkalla Virossa naiseen joka jakoi kanssani perinteisemmät arvot ja kiinnostuksen perhe-elämään. Nyt jo takana vuosia yhteistä elämää ja kolme upeaa lasta, myös kolme ystävääni on löytänyt täältä perinteisemmän naisen kuin Suomesta, hekin vaikuttavat tyytyväisiltä perheisiinsä ja elämäänsä.

      • Anonyymi

        Virolaiset ihmiset yleensäkin ovat mukavia, ainakin oma kokemukseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virolaiset ihmiset yleensäkin ovat mukavia, ainakin oma kokemukseni.

        Olen siis nainen.


    • Anonyymi

      Eikös thaimaalainen kulttuuri naisella ole miehen miellyttäminen? Eli "kyllä kyllä" meininki miehelle. Ja jos miehellä on varallisuutta, sehän on thaimaalaiselle naiselle lottovoitto.

    • Anonyymi

      Pitääkö siis naisen olla Suomessa ns. "joo joo" nainen kenellä ei ole omaa tahtoa jne. Sellaisenko suomalainen mies haluaa?

      • Anonyymi

        Loppupeleissä: Luottaisitko tällaiseen ihmiseen joka aina hymyilee ja haluaa miellyttää? Olkaamme rehellisiä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2904
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      540
      2761
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1897
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1707
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1382
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      91
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe