Mikä on ollut sun elämäsi..?

*

...upeimpia hetkiä ja kokemuksia?

Miksi?

~ elämä ei ole ne päivät jotka ovat menneet, vaan ne päivät jotka muistamme ~

25

420

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on ollut tuo isäksi tuleminen kolmeen kertaan.

Viimeisen kohdalla oli vielä siinä mielessä oikein erityinen, kun se tapahtui kotona takkahuoneessa.

Elämä on muuten tässä ja nyt, eikä missään menneissä ja muistoissa.

• tonou

Täällä äimistellään joukolla. Oliko takassa vielä tunnelmatuli?

Siis aika hieno juttu. Onnitteluni.

• tonou kirjoitti:

Täällä äimistellään joukolla. Oliko takassa vielä tunnelmatuli?

Siis aika hieno juttu. Onnitteluni.

ei siinä kerenny tunnelmatulia viritellä :)

• Joku nokkela on tosin oivaltanut, että välillä, kun nykyisyys tuntuu harmaalta hutulta, ne hienot hetket menneisyydestä antavat voimaa niiden huonojenkin ylittämiseen. Sinäkin todennäköisesti muistelet lastesi syntymää vielä tulevaisuudessakin.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Joku nokkela on tosin oivaltanut, että välillä, kun nykyisyys tuntuu harmaalta hutulta, ne hienot hetket menneisyydestä antavat voimaa niiden huonojenkin ylittämiseen. Sinäkin todennäköisesti muistelet lastesi syntymää vielä tulevaisuudessakin.

kuin kysyttäessä. Monte kyseli eilen, että mikä on elämäsi tärkein teko tms. Siihen en osaa antaa vastausta, koska mulla on niitä yhtä tärkeitä tekoja kaikki. Vaikka nyt tämä, tämän viestin kirjoittaminen palstalle. Koska jos en tässä sohvalla nyt makoilisi pysähtyneenä, palaisin kuukauden päästä loppuun. On tärkeää aloittaa, mutta vähintään yhtä tärkeää on myös lopettaa. Se on sitten aivan toisarvoista mitä aloittaa ja mitä lopettaa.

ps. akka tajus puolet tuosta mun tekstistä, että mulla on nyt taas vähä tämä itseilmaisu hakusessa, mutta siinä on kuitenkin jotain.

• polkuauton

• ovat olleet arvokkaita, oli päivien aktiivisuusprosentti miten suuria tahansa.

Jokainen päivä on opettanut jollain tavoin ja näin saaneet uusia näkökantoja elämään ja sen epätäydellisyyteen

• tonou

Ensin mä ajattelin kertoa synnytystarinan, mutta Rela veti pidemmän korren, joten kerron tämän:

Mä taisin olla jotain kymmenen tai yksitoista, kun sain säästämilläni rahoilla ostettua todella hakalan rakennussarjan, josta loppujen lopuksi tuli liidokki. Työ oli erittäin haastava ja vei aikaa aivan tolkuttomasti. Liidokista tuli hyvin suuri, itseni mittainen. Kun sukulaisteni tilalla kiipesin pienelle kukkulalle ja asetin koneen nokan vasten tuulta ja kevyesti irroitin otteeni siitä, niin se nousi hiljalleen korkeuksiin ja katosi näkyvistä.

Sen koommin en ole sitä nähnyt.

• tonou

Siis mikä tässä tragediassa on sitten upeaa? No upeaa tässä on se että kone lensi kuin unelma. Kun viimeksi seisoin tuolla samalla kukkulalla ja katselin samaan ilmansuuntaan, johon kaunis valkoinen liidokkini oli kadonnut, niin mietin, että lentääköhän se yhä?

• tarina, mutta sen lennokin mukana taisi mennä jotain muutakin kuin pelkkää materiaa, mikä vaikuttaa meidän kaikkien palstalaisten viihtyvyyteen.

terveisin. modelli

• tonou
        tonou kirjoitti:

Siis mikä tässä tragediassa on sitten upeaa? No upeaa tässä on se että kone lensi kuin unelma. Kun viimeksi seisoin tuolla samalla kukkulalla ja katselin samaan ilmansuuntaan, johon kaunis valkoinen liidokkini oli kadonnut, niin mietin, että lentääköhän se yhä?

Kone oli tämän näköinen:

http://www.hobbypeople.com/shop/index.php?main_page=popup_image&pID=16794

Jos joku löytää sellaisen pelloltaan tai hatustaan, niin voi soittaa mulle. Korvaan vaivan ruhtinaallisesti.

• //Mies//

"...upeimpia hetkiä ja kokemuksia?"

--> Ensirakkaus

- first love was my last love? -

:-\

• frost-free

oikeesti??? no huhhuh!

*voi sua reppanaa* :8

• ml-palstan ja huomasin etten ole tämän universumin tyhmin olento.

• BlueNightSatin

hullumpi lainkaan tääkään, voisin sanoa et aika lail samaa ajattelen...mut rakkaus yleensäkin on se upin juttu on mun vastaus tähän upeimpaan hetkeen. Se kun tuntee rakkautta ja saa rakkautta....

• BlueNightSatin
        BlueNightSatin kirjoitti:

hullumpi lainkaan tääkään, voisin sanoa et aika lail samaa ajattelen...mut rakkaus yleensäkin on se upin juttu on mun vastaus tähän upeimpaan hetkeen. Se kun tuntee rakkautta ja saa rakkautta....

siis..hipasin liika hellästi näppäintä :)

• BlueNightSatin kirjoitti:

siis..hipasin liika hellästi näppäintä :)

mun sormet on niin nopeat ja taitavat ettei näppäimistö pysy mukana.

• Dwight J.

Mutta vieläkin on mielessä parin vuoden takainen öljyhierontasessio, jonka toteutti neljä nuorta japsinaista Tokiossa. Kuuden tunnin session päätteeksi sain kaksi orkkua peräkkäin. Sitä tapausta en unohda koskaan.

• ne huonot....

Ja nekin haluaisin unohtaa...

Upeita hetkiä ja kokemuksia?
      Onkohan noita ollutkaan...

• odelli

Vein naapurilta naisen ja hän rakastaa vain nyt minua, vaikka omistan pienen kullin. Pieni kulli ei ollut esteenä lasten saantiin, naiseni on onnellinen äiti.

• tajusin harrastaneeni seksiä jo useiden vuosien ajan, mutten ollut koskaan aiemmin rakastellut.

On myös jotakin vähän maallisempia mieleeni jääneitä hetkiä, mutta ne ovat liian henkilökohtaisia, jotta jakaisin niitä edes näin tutussa seurassa ;)

• mukaan menee, niin mun parhaat muistot liittyy sitten varmaan lapsuuden traumaattisimpiin tapahtumiin, jotka on jääny kovin voimakkaasti mieleen.

• traumat?

mitähän ne on jos saa kysyä..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      90
      649
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      537
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      506
    8. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63