Sunnuntain suositut

sunnuntaina sataa

1. Kenellä palstan kirjoittajalla on mielestäsi eniten samanlainen huumorintaju kuin sinulla?
2. Kenellä vähiten samanlainen huumorintaju?
3. Mitä herkkuja söit tai teit viikonloppuna? Onko viikonloppu roskaruokapäivä?
4. Koska viimeksi väittelit tai riitelit samaa sukupuolta olevan kanssa irl?
5. Koska viimeksi väittelit tai riitelit samaa sukupuolta olevan kanssa netissä?
6. Oletko ollut tänä viikonloppuna eri kaupungissa, paikkakunnassa tai jopa eri maassa kuin missä asut?
7.Millä mielellä alkavaan viikkoon?

9

199

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I dont get

Richartti kertoi taittaneensa niskaansa, kun hekotteli jollekin timanttian tissinpunnitusohjeille.

• 1. Kenellä palstan kirjoittajalla on mielestäsi eniten samanlainen huumorintaju kuin sinulla? Ehkä mariamanialla? :)
      2. Kenellä vähiten samanlainen huumorintaju? Öö. Jollain on vähän totisempaa tää palstailu kuin itsellä. Ei olis pitänyt perjantai-fiiliksissä heittää mitään arveluttavia kuvia:P Yritän muistaa tämän..
      3. Mitä herkkuja söit tai teit viikonloppuna? Onko viikonloppu roskaruokapäivä? Tänään söin ihan abc-lounaan ja eilen perus"mökkiruokaa" mut perjantaina tein antipastopitsaa, jonka päällä oli vuohenjuustoa, parmankinkkua, artisokan sydämiä ja rucolaa. Sain siitä kehuja.
      4. Koska viimeksi väittelit tai riitelit samaa sukupuolta olevan kanssa irl? Olisko vuosi sitten? Äidin kanssa tosin tulee vähän väliä jotain lievää sanomista.
      5. Koska viimeksi väittelit tai riitelit samaa sukupuolta olevan kanssa netissä? En muista olenko koskaan. Olenko täällä "riidellyt" ??
      6. Oletko ollut tänä viikonloppuna eri kaupungissa, paikkakunnassa tai jopa eri maassa kuin missä asut? Olin tänäviikonloppuna kolmella muulla paikkakunnalla/kaupungissa, missä nykyään asun.
      7.Millä mielellä alkavaan viikkoon? Vähän kiirusta just nyt, mutta muuten hyvällä.

• jhkihlij

1. Kenelläkään eio ole samanlainen huumorintaju, kuin minulla. En pidä esimerkiksi turpaanvetämishuumorista tai keskusteluista esimerkiksi kallonmurtumista ja niin edelleen, mutta kaikki rekisteröityneet keskusteluihin osaa ottaneet ilmeisesti pitävät, kosken ole nähnyt yhtäkään kriittistä kannanottoa keneltäkään palstalla tänä päivänä keskustelleelta rekisterlutyneeltä.

2. Vähiten samanlainen huumorintaju minulla on nimimerkki Papu. Sparrowin kanssa: en pidä ivallisyuudestya, agressiivisuudesta ja pilkallisuudesta tai kiusanhalusta. Myöskään nimimerkin Koppava. Horo huumorintajusta en pidä: en pidä nössöydestä ja myötäilevyydestä tai kiusaamiseen osallistumisesta, oli aihe mikä tahansa.

3. Eipä tässä : kirjolohta söin. Toivuin flunsssasta ja sen on pakko mennä ohi, tai olen pian kusessa.

4. La

5. En tiedä, että keiden kanssa netissä väittelen ja en harrasta sosiaalista mediaa, eli pakko sanoa rehellisin tietämäni vastaus: en koskaan.

6. Ei kuulu sinulle, mutta voin sanoa, että ei.

7. Ihan ok. Vähän ahdistaa, mutta se johtuu kyselemisestäsi, mikä on mielestäni pervoa.

• Buhahahahaaaaa!!!!!

Sulla on huumorintajua :DDDDD

• Juttusi muistuttavat (anteeksi vaan) erästä Japanilaista ystävääni joka houraili kuoleman kielissä tässä muutama vuosi sitten. Aluksi hänellä arveltiin olevan kallonmurtuma mutta paljastui, että hänen vaimonsa oli jo pidemmän aikaa syöttänyt hänelle myrkyllistä pallokalaa.

• 1. Kenellä palstan kirjoittajalla on mielestäsi eniten samanlainen huumorintaju kuin sinulla? -en mä tiedä.. nauran aika monenkin tyypin jutuille, siis hyväntahtoisesti, mutta sanotaan nyt vaikka riku, tonou, dorkam ja plmd

2. Kenellä vähiten samanlainen huumorintaju? - en osaa sanoa, hymiöhuumoria en kuitenkaan ymmärrä

3. Mitä herkkuja söit tai teit viikonloppuna? Onko viikonloppu roskaruokapäivä? -kepabbia tehtiin, keitettyjä perunoita ja jauhelihasoosia, perunamuusia ja possunlihavartaita... siinäpä jotain... joskus käydään viikonloppuisin hampurilaisella tai pitsalla, mutta harvoin.

4. Koska viimeksi väittelit tai riitelit samaa sukupuolta olevan kanssa irl? .en muista

5. Koska viimeksi väittelit tai riitelit samaa sukupuolta olevan kanssa netissä? -en muista

6. Oletko ollut tänä viikonloppuna eri kaupungissa, paikkakunnassa tai jopa eri maassa kuin missä asut? -olen käynyt neljällä eri paikkakunnalla tänä viikonloppuna

7.Millä mielellä alkavaan viikkoon? -iha jees, vaikka jäikin viikonlopulta vähä rästiin tekemisiä

• tonou

Sulle pitää antaa tuosta ihan kukkapuska kiitokseksi. Kukat on varastettu akateemisesta muistotilaisuudesta, johon törmäsin vahingossa, sillä olin aika hutikassa ja menin sisään väärästä ovesta.

Sä syöt liikaa possua.

• BlueNightSatin

1. Kenellä palstan kirjoittajalla on mielestäsi eniten samanlainen huumorintaju kuin sinulla? - aika samanlainen ainakin yhdellä..
      2. Kenellä vähiten samanlainen huumorintaju? - joskus tuntuu että harvalla..
      3. Mitä herkkuja söit tai teit viikonloppuna? Onko viikonloppu roskaruokapäivä? - kaikenlaista herkkua tuli syötyä..mut jäätelö ja popparit tais olla ne varsinaiset herkut..muu enempikin ihan ruoaksi laskettavaa.. ;)
      4. Koska viimeksi väittelit tai riitelit samaa sukupuolta olevan kanssa irl? - siitä on jonkin verran aikaa..jokunen viikko, yks tyhmä tuli avautumaan asioista mitkä ei sille kuulu..
      5. Koska viimeksi väittelit tai riitelit samaa sukupuolta olevan kanssa netissä? - siitäkin on aikaa..harvoin väittelen tosissani missään netissä, mulle joteki äärimmäisen vaikeeta ottaa pulttia netti friidujen kanssa :)
      6. Oletko ollut tänä viikonloppuna eri kaupungissa, paikkakunnassa tai jopa eri maassa kuin missä asut? - eri paikkakunnalla tuli kävästyä..
      7.Millä mielellä alkavaan viikkoon? - hiljasta on, mut tapan aikaa suunnitelmia toteutellen..

• BlueNightSatin

lisäys..epäselvästi vastasin :) Eli joskus tuntuu et harvalla on kovin erilainen huumorintaju ja joskus taas tuntuu et menee totaalisen ohi joiltain huumori kun huumori ja varsinki mun huumoriksi tarkoitettu juttu :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      95
      667
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68