Hyväksytkö että ihastuksellasi on joku eksä joka on osa hänen elämäänsä??
Itse ajattelen että miksi minun tulisi pitää epäsopivana ihmistä jolla on selkeä positiivinen vaikutus mieheeni. Jos ei eksän kanssa kuitenkaan harrasteta flirttailua saati seksiä, on asia ihn ok. Kinkkisempää se olisi jos en pitäisi eksästä, mutta sekin on kai asenneongelma. Kaikista parhaimpana ratkaisuna pitäisin eksän pitämistä kuitenkin yhteisestä elämästä erillään, kunhan tapaamiset ovat tiedossa...ongelmaksi voisi muodostua myöskin ulkopuolisuuden tunne jos uuden yhteiset kaverit, ihastus ja hänen eksänsä viettäisivät "kaveri-iltaa"...Miten siihen tulisi suhtautua jos tunnetila on ulkopuolinen olo..
Musta se on aikalailla asenne kysymys koska kyllähän mun uutena kumppaniehdokkaana tulis uskoa siihen että meillä on edessä loistava tulevaisuus ja mulla on paikka miehen elämässä johon sovin kuin hanska nyrkkiin, eksistä piittaamatta...
Miten on, ovatko eksät riski suhteelle?
eksät
23
292
Vastaukset 23
mahdu enää yhtäkään luotia. Toi kysymys taisi olla palstan tytöille.
Vaikka niiden olemassaoloa ei tarttis kyllä kattella.
- antry
existä ja mitkä syyt ovat heidän eron takana. Mutta en oikein ihan heti ymmärtäisi, jos exät pyörisi päivittäin ympärillä muodossa jos toisessa, kuuluvat enemmänkin entiseen elämään ei nykyiseen.
"Hyväksytkö että ihastuksellasi on joku eksä joka on osa hänen elämäänsä??"
-Historiaa ei voi muuttaa. Sen voi hyväksyä tai olla hyväksymättä, mutta se on juuri sellainen kuin on. Jos et hyväksy historiaa, et hyväksy nykyhetkeä joka on osa sitä historiaa ja osittain sen muokkaama.
"Miten on, ovatko eksät riski suhteelle?"
-Ovat, jos tekee valintansa laput silmillä ja/tai antautuu menetyksen pelolle. Reaalisesti exät eivät ole sen suurempi riski kuin kukaan muukaan vastaavaa sukupuolta oleva, jopa vähemmän.Varaan oikeuden hyväksyä tai olla hyväksymättä riippuen siitä pilkkeestä joka on exän ja naisen silmissä.
Koska mulla on pakollinen suhde (Joskaan ei kuitenkaan ihan vastentahtoinen) exään lapsien kautta niin tiedän että exyys voi tarkoittaa ihan oikeasti sitä että toinen on _niin_ entinen ettei mitään rajaa. Tarkoitan, onhan se koittanut lahjoa mua niin ruualla kuin seksitarjouksillakin takaisin jonkinlaiseen kosketukseen itsensä kanssa - mutta kun exä on exä niin se on mulle exä. Jumalauta, sitä statusta ei aleta enää ikinä muuttamaan. Siitä tiedän että exät voi ihan hyvin olla elämässä jollain tapaa ja se on ... noh. Normaalia. En sitten tiedä kuinka pipipäinen suhtautuminen tuolla exällä on muhun, saattais olla että se kynsis silmät toiselta naiselta jos se näkis mut vieraan naisen kanssa. Tai sitten ei. (Tinttaisin exää turpaan jos kokeilisi onneaan).
Toisaalta sitten yksi menneisyyden tapaus on sellainen nainen että jos se inahtaisikaan mun suuntaan että jatketaan tai tehdään jotain niin mä luultavasti repisin minkä tahansa suhteen kappaleiksi samantien, poislukien ehkä sellaista missä ollaan jo syvässä rakkaudessa. Se nainen ON uhka mun suhteille. Toisaalta se on lähinnä sellainen miina historiassa joka voi yhtä hyvin olla räjähtämättä naamalle.
Sitten tiedostaen että on näitä exiä jotka kadottaa vaattensa heti kun ne jää kaksin. Sellasita nyt vaan ei pystyis tietenkään sietään. Sit niitäkin löytyy jotka osaa olla kaksin vain olemalla erillään, sama juttu eli paskaa paketissa ja adios. Nuo ovat riski - ellei paremminkin niskalaukaus - uudelle suhteelle.
Jokainen suhde ja jokaisen suhteen päättymisen jälkeiset manööverit on jokseenkin yksilöllisiä. Ihan siis tilanteen mukaan.- frost-free
mut vaikkapakin sun tilantees tai elämäs oliskin noin naiskeskeinen (vai miten sitä kutsuis), niin emmä usko että mitään todellista uhkaa epäonnisiin käänteisiin olis olemassa niin kauan kun se uusi nainen uskoo suhun. Sit jos se ei usko vaan epäilyvaihe tulee päälle, on sun vuoros osoittaa uskos tai tuottaa lisää paskaa...siinäkin vaiheessa se uusi nainen voi olla sulle huono valinta joten en suna laittais kaikkia panoksia. Toi osuva ilmaus "syvässä rakkaudessa olemisesta" on se olennainen ton tarvittavan uskon jälkeen.Miehinen mustasukkaisuus vs. naisellinen omistamisen tahto vastakkain voi tuottaa sairasta riippuvuutta josta se itse asia eli syvä rakkaus tai sen tavoittelu jää kakkoseksi ... :)
Itse oon joutunut monesti tilanteeseen jossa olen tentannut suoraan omaako uusi kultu tunteita eksäänsä ja vastauksena olen saanut "joo mutta mitä sitten, miksi siitä pitää edes puhua". Se vie aika pitkälti halun yrittämiseen ja monesti oon jättänyt äijän ähertää yksin suhdetta joka on kuitenkin painunu jonnekin helvetin manalan tapaiseen paikkaan tästä ilmaisusta johtuvien ongelmien vuoksi. Siitä on vaikee enää koettaa nähdä omassa kultussaan mitään järin ihailtavaa..saati uskoa tyyppiin.
- ay-liskot
minä en hyväksy mitään
saa olla mukana elämässä. On mullakin kai jonkinlaiset välit joihinkin eksiini, mut en ole niin sosiaalinen ihminen, että jaksaisin pitää yhteyttä johonkin tyyppiin ihan muuten vaan etenkin, jos tiedän yhteydenpidosta seuraavan sänkyynviettely-yrityksiä.
- antry
joku asia ei vaan mun mielestä stemmaa, jos exiä paljon ja ne pyörii ympärillä arkielämässä...en tajua oikein, että miksi??? Kaikista existäkö tullut niin hyviä ystäviä, hakeeko exät jotain turvaa, onko niissä exissä joku yhteinen tekijä? onks ne kaikki tullut jätetyksi???...tällasta kaikkee tulee mieleen exien pörrätessä ympärillä.
- antry
antry kirjoitti:
joku asia ei vaan mun mielestä stemmaa, jos exiä paljon ja ne pyörii ympärillä arkielämässä...en tajua oikein, että miksi??? Kaikista existäkö tullut niin hyviä ystäviä, hakeeko exät jotain turvaa, onko niissä exissä joku yhteinen tekijä? onks ne kaikki tullut jätetyksi???...tällasta kaikkee tulee mieleen exien pörrätessä ympärillä.
pitäisin pientä etäisyyttä exiini, kaikista ei ole edes ystäviksi.
- kirpela
antry kirjoitti:
exät on ystävinä parempi vaihtoehto kun nyxinä. Kaveruus perustuu eri arvoille kun suhde, siksi kaveruus voi toimia vaikke suhde ei.
- antry
kirpela kirjoitti:
exät on ystävinä parempi vaihtoehto kun nyxinä. Kaveruus perustuu eri arvoille kun suhde, siksi kaveruus voi toimia vaikke suhde ei.
että exät pyörii ympärillä siksi kun kivahan sitä on kattella ja aatella olevansa haaremin herra "tota exää oli kiva kiksauttaa sillain näinpäin ja totkin on tullu kuksittua tällain ja tollain ...nou nou ei hyvä:(
exät pysykööt tietyn reviirin ulkopuolella. - kirpela
antry kirjoitti:
että exät pyörii ympärillä siksi kun kivahan sitä on kattella ja aatella olevansa haaremin herra "tota exää oli kiva kiksauttaa sillain näinpäin ja totkin on tullu kuksittua tällain ja tollain ...nou nou ei hyvä:(
exät pysykööt tietyn reviirin ulkopuolella.Kavereina exien hyvät puolet korostuu, eikä niitä yhteensopimattomuusriitoja tarvitse käydä. En minä ainakaan ajattele millaista seksi oli, koska mulla on nykyinen rakas ihminen, ja meidän elämä ja tavat on meidän näköisiä.
- antry
kirpela kirjoitti:
Kavereina exien hyvät puolet korostuu, eikä niitä yhteensopimattomuusriitoja tarvitse käydä. En minä ainakaan ajattele millaista seksi oli, koska mulla on nykyinen rakas ihminen, ja meidän elämä ja tavat on meidän näköisiä.
mutta minusta se on vaan jotenkin luonnotonta olla tekemisissä tuttavuutta enempää ex-suhteiden kanssa, joku vaan siinä asetelmassa tökkii, eikä se ole välttämättä mustasukkaisuutta, omistushalua tai menettämisen pelkoa, enemmänkin se tuntuu jotenkin luonnottomalta, epäaidolta. Lasten vanhempi on tietetenkin asia erikseen.
- kirpela
antry kirjoitti:
mutta minusta se on vaan jotenkin luonnotonta olla tekemisissä tuttavuutta enempää ex-suhteiden kanssa, joku vaan siinä asetelmassa tökkii, eikä se ole välttämättä mustasukkaisuutta, omistushalua tai menettämisen pelkoa, enemmänkin se tuntuu jotenkin luonnottomalta, epäaidolta. Lasten vanhempi on tietetenkin asia erikseen.
ainoa exä jonka kanssa en ople väleissä, on tämä isukki. Muut sen sijaan ovat upeita tyyppejä ja auttavat tarvittaessa.
- antry
kirpela kirjoitti:
ainoa exä jonka kanssa en ople väleissä, on tämä isukki. Muut sen sijaan ovat upeita tyyppejä ja auttavat tarvittaessa.
että nämä upeat tyypit on ovat olleet sinulle panosuhteita. Oli mitä oli siltikin pysykööt tietyn reviirin ulkopuolella ja piste.
- kirpela
antry kirjoitti:
että nämä upeat tyypit on ovat olleet sinulle panosuhteita. Oli mitä oli siltikin pysykööt tietyn reviirin ulkopuolella ja piste.
on sit panosuhteet ollu :)
- kirpela
itellä yhtä lukuunottamatta kaikki pyörii jaloissa yhä :)
Exät on exiä, jos jotain ois, ne ois nyxiä. vähänkään varttuneempana solmii suhteen, niin on todennäköistä että uudellä nyksällä on vanhan exänsä kanssa jälkikasvua ja nämä nyksä ja sen exä asioivat asian tiimoilta keskenään.
Joten jos tahtoo seurustella ei ole syytä olla asiasta kovin kranttu. Seurustelu myös on mukavampaa, jos ei jaksa pitää ekxä uhkana.
Kyllä niitä uhkia on ihan helppo keksiä jos tahtoo mutta kerran luotua uhkaa on hankala kadottaa.on jo enemmän sääntö kuin poikkeus, että miehillä sekä naisilla on exiä. - Kun ne asiat on puitu loppuun minun nyxäni ja hänen exänsä/exiensä välillä, niin minua asia ei koske eikä haittaa millään tavalla, ellei tietysti heillä satu olemaan yhteisiä lapsia. - Silloinhan minulla saattaisi olla tarve olla jollakin tavalla tekemisissä k.o. ihmisen kanssa.
Eksät eivät siis ole riski suhteelle, jos asiat vain on hoidettu aikuismaisesti kuntoon.- frost-free
mitä tehdä miehelle joka ei hoida asioita kuntoon vaikka kuinka pyytää.
Lyödäänkö sitä kattilalla päähän? frost-free kirjoitti:
mitä tehdä miehelle joka ei hoida asioita kuntoon vaikka kuinka pyytää.
Lyödäänkö sitä kattilalla päähän?mies siis aktiivisesti yhteyttä eksäänsä vai eksäkö sählää välissä edelleen, vaikka heillä ei yhteisiä lapsia olisikaan ?
- ammuttava :::????
.
"Shoot 'em all"
.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479