Saatu 7.9.2010 noin kello 2.
Näin sanoo Herra:
Koska te olette säätäneet lakeja jota eivät ole minun Sanani mukaisia ja tahdotte jatkuvasti tehdä asioita jotka eivät ole minun tahtoni ja mieleni mukaisia, minä annan maanjäristyksen kohdata maatanne. Se on sellainen maanjäristys, ettei sellaista ole Suomessa aikaisemmin ollut, sillä siinä tulee kuolonuhreja.
Minä haluan puhua tuon maanjäristyksen kautta, koska minulla on halu laupeuteen Suomen kansaa kohtaan.
Minä olen antanut vereni vuotaa Suomen kansan puolesta, ja haluan että myös suomalaiset kääntyvät minun puoleeni, joka olen ainoa Jumala.
Tämä maanjäristys on oleva merkki myös siitä että Minä tulen pian ja minun työni ansio on minun mukanani heille, jotka ovat uskollisia ja pitävät minun Sanani kunniassa, valvovat itseään ja vaellustaan ja haluavat tehdä parannusta. Mutta heille jotka luopuvat minusta ja pilkjaavat minua ja minun Pyhää Sanaani se merkitsee tuomion päivää. Ja sen jälkeen kukaan ei voi enää katua eikä tehdä parannusta.
Ja Suomen kaikille seurakunnille Minä sanon: Tehkää parannus ja pankaa pois kaikki se mitä te salassa harrastatte, kaikki saastaisuus ja pahuus. Minä annan anteeksi, sillä vielä tänä päivänä minulla on rauhan ajatukset teitä kohtaan, ja minä tarjoan armoa ja anteeksiantamusta jokaiselle, joka sen haluaa vastaanottaa. Pankaa pois kaikki pahuus ja puhdistautukaa, Minä tahdon, että minun kansani puhdistautuu ja seurakunnat valmistautuvat ottamaan vastaan uusia lapsia, koska tuon maanjäristyksen seurauksena monet ulkopuoliset ihmiset haluavat etsiä minun kasvojani. Ja minä haluan antaa herätyksen, mutta minä voin vuodattaa Henkeni vain puhtaisiin astioihin. Tämän tähden, olkaa valmiit joka päivä ja joka hetki! Näin sanoo Se Uskollinen ja Totinen jolla on Daavidin huoneen avain.
Amen Totisesti!
Profetia Suomelle!
47
681
Vastaukset
- Jeesus pelastaa
Älä koskaan käytä itsestäsi Herran nimeä!
Sinä olet vain yksi syntinen ihminen, jota Herra odottaa parannuksen kautta Poikansa Jeesuksen Kristuksen kanssaperilliseksi. Hieman paranoidinen (harhainen).- oikealta.
Hyvät ystävät eikö Jeesus sanonut opetuslapsilleen: Saarnatkaa evankeliumi = ilosanomaa kaikille! Kuulkoon tai olkoon kuulematta.
Nyt on saarnattu, rukoiltu ja profetoitu vain höpöhöpöä. Siitä saamme nyt niittää yhä pimenevää jumalattomuuden esiinmarssia.
Tosiaan, kaikenlaiset himot onkin kansamme keskuudessa heränneet. Eiköhän olisi syytä hylätä tuo sana kokonaan. Siis pois sana herätys!
Muuten tuo profetia on samansuuntainen, kuin alla olevassa profetiassakin. Paitsi alla olevassa sanomassa ei ollut yhtään herätys höpinää. Siis profetia ilman astian makua!
http://www.youtube.com/watch?v=OGXZqNtv2Ho&feature=related
- x-hirvas
päin Suomea näkynyt venäläisiä joukkoja, nythän on jo 7.9. En minä ole nähnyt enkä kuullut Suomen miehittämisestä mitään.
No, tietenkin täällä on satusetiä ja tätejä valehtelemassa ihmisille heti aamusta, kuten tuokin aloitus. - jaikali
Tässä prefetiassa on muutama teologinen virhe. Eikö Herra tiedä Jeesuksen tulemuksen tapahtuvan kahdessa erässä? Profetiassa sekoitetaan nämä asiat. Ensin Jeesus tulee pilviin noutamaan omansa (SEURAKUNTANSA). Se on maailman ihmisille näkymätön Jeesuksen paluu (1 Kor 15:50-55, 1 Tess 4:13-18). Silloin kaikki uskovat ja lapset temmataan pilviin Herraa vastaan yläilmoihin. He ovat ovat silloin ikuisesti pelastettuja. Jeesus vie heidät taivaaseen (Joh 14:1-3).
Ylöstempauksen jälkeen voi pelastua jos tekee parannuksen ja ottaa vastaan Jeesuksen sydämeensä sekä pysyy lujana eikä ota pedon merkkiä. Tampauksen jälkeen Pyhä Henki ei ole täällä maan päällä auttamassa millään tavalla. Pyhä Henki otetaan myös taivaaseen seurakuntansa kanssa. Mitään pelastusvarmuutta ei silloin saa kokea. Vihan aikana jäljelle jäänyt uskova joutuu tapettavaksi ja hän joutuu lunastamaan pelastuksensa marttyyrikuoleman kautta (Ilm 7:9-17). Kuka tähän pystyy? Olisi parempi olla jo nyt valmis Jeesuksen tulemukseen.
Seuraavan kerran Jeesus tulee Jerusalemiin Öljymäelle NÄKYVÄLLÄ tavalla (Sak 12. ja 14. luvut). Silloin Hän laskeutuu alas taivaasta SEURAKUNTANSA kanssa. Seurakunta jonka kanssa Jeesus tulee Öljymäelle on "hänen työnsä ansio".
Silloin Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä (Juuda 1:14) ja perustaa tuhatvuotisen rauhan valtakunnan. Tämän tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen tulee VIIMEINEN TUOMIO. Senne kootaan kaikki jumalattomat ihmiset. He saavat kadotustuomion pois Herran kasvoista ja Hänen kirkkaudestaan (2 Tess 1:9). Silloin vanhurskaat (seurakunta) loistavat Jumalan valtakunnassa niin kuin aurinko aina ja iankaikkisesti (Matt 13:43).
>>>Tämä maanjäristys on oleva merkki myös siitä että Minä tulen pian ja minun työni ansio on minun mukanani heille, jotka ovat uskollisia ja pitävät minun Sanani kunniassa, valvovat itseään ja vaellustaan ja haluavat tehdä parannusta. Mutta heille jotka luopuvat minusta ja pilkjaavat minua ja minun Pyhää Sanaani se merkitsee tuomion päivää. Ja sen jälkeen kukaan ei voi enää katua eikä tehdä parannusta.- ,,..,
Odottakaa vain, koska kohta täällä on maanjäristys, koska te ette välittäneet minun Kirjoituksistani !
Te intitte vastaan ja kyselitte typeriä kysymyksiä ja siksi minä tulen pian, ja silloin on kuulkaas helvetti irti!
Minua ei kukaan saa kohdella ihan miten vaan S"¤-keskustelupalstalla, sillä muuten tulloo maanjäristys ja trombi. Terveisin Jeesus.
Ps. Kirjoittaisin Pyhissä Hengissä ehkä enemmänkin koska yleensä kun Minä puhun niin minä puhun pitkään. - jaikali
,,.., kirjoitti:
Odottakaa vain, koska kohta täällä on maanjäristys, koska te ette välittäneet minun Kirjoituksistani !
Te intitte vastaan ja kyselitte typeriä kysymyksiä ja siksi minä tulen pian, ja silloin on kuulkaas helvetti irti!
Minua ei kukaan saa kohdella ihan miten vaan S"¤-keskustelupalstalla, sillä muuten tulloo maanjäristys ja trombi. Terveisin Jeesus.
Ps. Kirjoittaisin Pyhissä Hengissä ehkä enemmänkin koska yleensä kun Minä puhun niin minä puhun pitkään.olisi että et puhu ollenkaan Herran nimissä. Silloin et tekisi niin paljon syntiäkään.
>>>Ps. Kirjoittaisin Pyhissä Hengissä ehkä enemmänkin koska yleensä kun Minä puhun niin minä puhun pitkään. 20 "Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".
´- Minä Jeesus
jaikali kirjoitti:
olisi että et puhu ollenkaan Herran nimissä. Silloin et tekisi niin paljon syntiäkään.
>>>Ps. Kirjoittaisin Pyhissä Hengissä ehkä enemmänkin koska yleensä kun Minä puhun niin minä puhun pitkään.saattaapi tulla sen ja trombin lisäksi TULVA!
JoooooOOOOO...
Halleluja! Halleluja! HaLLELUJA!
Lujalle kalliolle minä pelastan heidät jotka uskovat Minuun. Sinne ei käy maanjäristys, ja trombi kiertää sen kaukaa.
En tänään puhu pitkään, koska puhuinhan jo sinun kauttasi. ekivaari kirjoitti:
20 "Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".
´* Kun Jeesus saarnasi valtakunnan evankeliumia, niin eihän Jeesus olisi voinutkaan puhu tulemuksestaan siinä tilanteessa. Hänhän ihan itse vastasi kysyjille. Jos he olisivat uskoneet Jeesusta, heidän sisäinen elämänsä olisi muuttunut, ja he olisivat saaneet "taivaan" sisäiseen tuntoonsa. Ja sitä kautta olisi valmistunut mahdollisuus jo siinä vaiheessa, että Jeesus olisi perustanut tuhatvuotisen valtakunnan, ja se ei olisi muuttanut mitään ulkoisesti, heidän sisimpänsä vaan olisi muuttunut, ja luonto sekä eläimet olisvat kesyyntyneet. Jesaja puhuu tästä paljon.
* Mutta he eivät tahtoneet, vaikka Jeesus tuli ensisijaisesti Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö, ja olisi tahtonut koota heidät, niin kuin kana kokoaa poikasensa sen siipien alle, mutta he eivät tahtoneet.
* Ja heidän tottelemattomuutensa ja epäsukonsa täden hylättiin ja haotettiin kansojen sekaan, jolle tuomiolle tuli oikeutus, kun ristiinnaulitsivat elämä ja kuoleman Herran.
* Heidän lankeemuksensa koitui pakanoiden siunaukseksi. Jumala kääntyi pakanain puoleen, ja kokoaa pakanoista itselleen ja Kristukselle Jeesukselle seurakunnan, ja kun viimeinenkin pakana on sisälle tullut, seurakunta temmataan yläilmoihin, aivan niin kuin Paavali kirjoittaa 1Tess.4:13-18. ja 1Kor.15:50-58. mm:ssa!- jaikali
ekivaari kirjoitti:
20 "Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
´on sisällisesti uskovassa. Näin on!
Jumalan valtakunta tuli Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa maan päälle. Se, joka uskoo Jeesukseen ja ottaa Hänet vastaan, ottaa Jeesuksessa vastaan myös Jumalan valtakunnan. Silloin hän on sisällä Jumalan valtakunnassa ja pelastuu koska hän on sisällä Kristuksessa Jeesuksessa (Room 8:1).
Jumalan valtakuntaan päästään sisälle uudestisyntymisessä.
Gal 3:26 "Sillä te olette kaikki uskon kautta Jumalan lapsia Kristuksessa Jeesuksessa."
Tämä uudestisyntyminen Jumalan lapseksi tapahtuu silloin kun ihminen kääntyy pois synneistään, ottaa vastaan Jeesuksen ja uskoo Häneen syntiensä sovittajana.
Joh 1:11-13
Joh 3:3-5 Mohikaani_27 kirjoitti:
* Kun Jeesus saarnasi valtakunnan evankeliumia, niin eihän Jeesus olisi voinutkaan puhu tulemuksestaan siinä tilanteessa. Hänhän ihan itse vastasi kysyjille. Jos he olisivat uskoneet Jeesusta, heidän sisäinen elämänsä olisi muuttunut, ja he olisivat saaneet "taivaan" sisäiseen tuntoonsa. Ja sitä kautta olisi valmistunut mahdollisuus jo siinä vaiheessa, että Jeesus olisi perustanut tuhatvuotisen valtakunnan, ja se ei olisi muuttanut mitään ulkoisesti, heidän sisimpänsä vaan olisi muuttunut, ja luonto sekä eläimet olisvat kesyyntyneet. Jesaja puhuu tästä paljon.
* Mutta he eivät tahtoneet, vaikka Jeesus tuli ensisijaisesti Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö, ja olisi tahtonut koota heidät, niin kuin kana kokoaa poikasensa sen siipien alle, mutta he eivät tahtoneet.
* Ja heidän tottelemattomuutensa ja epäsukonsa täden hylättiin ja haotettiin kansojen sekaan, jolle tuomiolle tuli oikeutus, kun ristiinnaulitsivat elämä ja kuoleman Herran.
* Heidän lankeemuksensa koitui pakanoiden siunaukseksi. Jumala kääntyi pakanain puoleen, ja kokoaa pakanoista itselleen ja Kristukselle Jeesukselle seurakunnan, ja kun viimeinenkin pakana on sisälle tullut, seurakunta temmataan yläilmoihin, aivan niin kuin Paavali kirjoittaa 1Tess.4:13-18. ja 1Kor.15:50-58. mm:ssa!Jumalan muuttavan iankaikkisia suunnitelmiansa sen mukaan, mitä ihmiset tekevät ja ottavat vastaan?
Eikö Jeesuksen hylkääminen, kärsiminen, kuoleminen ja ylösnousemus ollut kirjoihin kirjoitettu profeetoissa jo ennen hänen lihallista Mariasta syntymäänsä? Selitit taas itsesi pussiin, ja moitit vielä ekivaaria ymmärtämättömäksi! [Luuk. 24:44-50]
´
´jaikali kirjoitti:
on sisällisesti uskovassa. Näin on!
Jumalan valtakunta tuli Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa maan päälle. Se, joka uskoo Jeesukseen ja ottaa Hänet vastaan, ottaa Jeesuksessa vastaan myös Jumalan valtakunnan. Silloin hän on sisällä Jumalan valtakunnassa ja pelastuu koska hän on sisällä Kristuksessa Jeesuksessa (Room 8:1).
Jumalan valtakuntaan päästään sisälle uudestisyntymisessä.
Gal 3:26 "Sillä te olette kaikki uskon kautta Jumalan lapsia Kristuksessa Jeesuksessa."
Tämä uudestisyntyminen Jumalan lapseksi tapahtuu silloin kun ihminen kääntyy pois synneistään, ottaa vastaan Jeesuksen ja uskoo Häneen syntiensä sovittajana.
Joh 1:11-13
Joh 3:3-5Törmäsimme myönteisesti yhteen tässä asiassa, jaikali.
´ekivaari kirjoitti:
Törmäsimme myönteisesti yhteen tässä asiassa, jaikali.
´Oletko sinä vielä siinäkin samaa mieltä minun kanssani että
Jumalan lapsi on syntynyt Sanasta ja Pyhästä Hengestä?
(Joh 3:3-8, Jaak 1:18 )
Siis, uudestisyntymiseen tarvitaan Jumalan Sana ja Pyhä Henki.
Oletko samaa mieltä?- JJJJJMMMM
JEESUS TULEE TAKAISIN VAIN KERRAN. MINÄ EN OLE RAAMATUSTA LÖYTÄNYT JEESUKSEN SANONEEN ETTÄ HAEN TEIDÄT SALAA JA SITTEN TULEN TAAS TAKAISIN TEIDÄN KANSSANNE JOS SE OLISI NIIN SE OLISI SELVÄSTI SANOTTU.jEESUS SANOI JOKA VAHVANA PYSYY LOPPUUN SAAKKA SE PELASTUU, SIIS LOPPUUN SAAKKA.
uskon, että Suomeenkin tulee maanjäristys tai maanjäristyksiä. Raamattuhan sanoo, että maanjäristyksiä tulee monin paikoin. Nythän me olemme "synnytystuskien" alussa. Kyllä Jumala herättelee kaikkia kansakuntia, eikä Suomi ole poikkeus. Ja tosta herätyksestä. Meidän uskovien pitäisi herätä, koska mitään herätystä ei itsestään tule, ei Raamatun mukaan tule. Me uskovat olemme se herätys kansakunnalle. Me olemme Kristuksen käsinä jalkoina ja suuna. Ei Jumalalla ole ketään muita, joita Hän voisi käyttää. Herätys on aina, joka päivä. Sitä ei tarvi odottaa. Se on vaan meistä uskovista kiinni se homma. Jumala on kyllä valmiina, jos me lähdemme liikkeelle.
- jaikali
Suomalaiset eivät tiedä mitään maanjäristyksistä. Niitä ei liioin ole ollut Suomessa.
Mutta kyllä minä olen kokenut yhden voimakkan mainitsemisen arvoisen maanjäristyksen muutamia vuosia sitten. Olin vaimoni kanssa naapurikylässä kyläilemässä erään tuttavan luona. Oli iltamyöhä.
Istuimme keittiössä ja keskustelimme. Yhtäkkiä alkoi kuulumaan kovaa vaikeasti kuvattavaa meteliä.
Kuuntelimme muutamia sekuntteja ihmeissämme yrittäen selvittää että mistä on kysymys.
Naapurin talossa ei ollut muita ihmisiä kuin hän yksin ja minä ja vaimoni.
Radio ja televisio ei ollut päällä. Niin että ääni ei voinut olla talon sisällä tapahtuvissa asioissa.
Ääni muuttui kovaksi jyrinäksi. Talo alkoi täristä. Juoksimme kaikki ulos talosta toisille mitään sanomatta.
Minä olin varma siitä että matkustajakone on pudonnut maahan lähistölle. Oli pimeä syysilta.
Ulkona katselimme ympärillemme että missä palaa. Minä ainakin etsin katseellani maahan syöksynyttä
lentokonetta ja sen paloa. Asumme lähellä lentokenttää. Meidän talon ja naapurin talon päältä lentää isot matkustajakoneet. Mitään ei näkynyt ja jyrinä ja tärinä lakkasivat. Menimme sisään taloon ja totesimme äänen ja tärinän johtuneen maanjäristyksestä. Ihmettelimme maanjäristyksen voimakkuutta.
En ole koskaan aikaisemmin kokenut maianitsemisen arvoista maanjäristystä.
Seuraavana päivänä uutisissa sanottiin maanjäristyksen olleen tavallista voimakkaamman ja että se oli rekisteröity monin paikoin. Muutaman päivän tämän jälkeen satuin katsomaan talomme kattolistoja.
Listojen ja katon väliin oli tullut halkeama. Lista oli irronnut katosta. Aikaisemmin maali oli peittänyt sauman.
Tutkin talomme nurkkia ja listoja. Huomasin monessa paikassa halkeamia. Aikaisemmin ei talossamme ollut havaittavissa missään halkeamia.
Muutaman viikon kuluttua tästä keskustelin lähimmän naapurimme kanssa. Hänen talonsa on tien toisella puolen vain muutaman kymmenen metrin päässä meidän talostamme. Hän kertoi että hän oli kokenut maanjäristyksen dramaattisena. Hän oli seisonut keittiössä tiskaamassa kun maanjäristys oli alkanut.
Hän kertoi ensimmäisenä ajatuksena hänelle tulleen että rekka on ajanut olohuoneen seinään. Hän oli juossut keittiöstä olohuoneeseen katsomaan ja etsimään seinään ajanutta rekkaa löytämättä mitään.
Uskon että hyvin voimakkaita maanjäristyksiä tulee myös pohjolaan.
Aloituksen profetiaan en kuitenkaan usko. Se ei ole Jumalan Hengessä saatu.
Vaikkakin kehotus parannuksen tekemiseen onkin Jumalan Sanan ja Hengen mukaista. - jaikali
jaikali kirjoitti:
Suomalaiset eivät tiedä mitään maanjäristyksistä. Niitä ei liioin ole ollut Suomessa.
Mutta kyllä minä olen kokenut yhden voimakkan mainitsemisen arvoisen maanjäristyksen muutamia vuosia sitten. Olin vaimoni kanssa naapurikylässä kyläilemässä erään tuttavan luona. Oli iltamyöhä.
Istuimme keittiössä ja keskustelimme. Yhtäkkiä alkoi kuulumaan kovaa vaikeasti kuvattavaa meteliä.
Kuuntelimme muutamia sekuntteja ihmeissämme yrittäen selvittää että mistä on kysymys.
Naapurin talossa ei ollut muita ihmisiä kuin hän yksin ja minä ja vaimoni.
Radio ja televisio ei ollut päällä. Niin että ääni ei voinut olla talon sisällä tapahtuvissa asioissa.
Ääni muuttui kovaksi jyrinäksi. Talo alkoi täristä. Juoksimme kaikki ulos talosta toisille mitään sanomatta.
Minä olin varma siitä että matkustajakone on pudonnut maahan lähistölle. Oli pimeä syysilta.
Ulkona katselimme ympärillemme että missä palaa. Minä ainakin etsin katseellani maahan syöksynyttä
lentokonetta ja sen paloa. Asumme lähellä lentokenttää. Meidän talon ja naapurin talon päältä lentää isot matkustajakoneet. Mitään ei näkynyt ja jyrinä ja tärinä lakkasivat. Menimme sisään taloon ja totesimme äänen ja tärinän johtuneen maanjäristyksestä. Ihmettelimme maanjäristyksen voimakkuutta.
En ole koskaan aikaisemmin kokenut maianitsemisen arvoista maanjäristystä.
Seuraavana päivänä uutisissa sanottiin maanjäristyksen olleen tavallista voimakkaamman ja että se oli rekisteröity monin paikoin. Muutaman päivän tämän jälkeen satuin katsomaan talomme kattolistoja.
Listojen ja katon väliin oli tullut halkeama. Lista oli irronnut katosta. Aikaisemmin maali oli peittänyt sauman.
Tutkin talomme nurkkia ja listoja. Huomasin monessa paikassa halkeamia. Aikaisemmin ei talossamme ollut havaittavissa missään halkeamia.
Muutaman viikon kuluttua tästä keskustelin lähimmän naapurimme kanssa. Hänen talonsa on tien toisella puolen vain muutaman kymmenen metrin päässä meidän talostamme. Hän kertoi että hän oli kokenut maanjäristyksen dramaattisena. Hän oli seisonut keittiössä tiskaamassa kun maanjäristys oli alkanut.
Hän kertoi ensimmäisenä ajatuksena hänelle tulleen että rekka on ajanut olohuoneen seinään. Hän oli juossut keittiöstä olohuoneeseen katsomaan ja etsimään seinään ajanutta rekkaa löytämättä mitään.
Uskon että hyvin voimakkaita maanjäristyksiä tulee myös pohjolaan.
Aloituksen profetiaan en kuitenkaan usko. Se ei ole Jumalan Hengessä saatu.
Vaikkakin kehotus parannuksen tekemiseen onkin Jumalan Sanan ja Hengen mukaista.tällä
>>>Meidän talon ja naapurin talon päältä lentää isot matkustajakoneet. - ,,.,,
jaikali kirjoitti:
tällä
>>>Meidän talon ja naapurin talon päältä lentää isot matkustajakoneet.Ei h....ti sä oot pihalla!
JOS ne koneet lentää NAAPURIN katon yllä, niin mistä vi voit TIETÄÄ lentääkö ne teidänkin talon yllä!
Sä olet psykiatrisen sairaalahoidon tarpeessa, Jaikal. - jaikali
,,.,, kirjoitti:
Ei h....ti sä oot pihalla!
JOS ne koneet lentää NAAPURIN katon yllä, niin mistä vi voit TIETÄÄ lentääkö ne teidänkin talon yllä!
Sä olet psykiatrisen sairaalahoidon tarpeessa, Jaikal.Lue korjausviesti.
Tarkoitin kirjoittaa "naapurikylän yläpuolelta".
Kylät ovat linjassa niin että etelään lentävät koneet lentävät meidän kylän ja talon sekä naapurikylän ja tuon tuttavamme talon yläpuolelta. Onko tämä nyt sinulle selvä. Toivottavasti luet yhtä tarkasti muutkin kirjoitukseni kuin luit tuon kirjoituksen jossa havaitsit huomauttamista. - ,..,
jaikali kirjoitti:
Lue korjausviesti.
Tarkoitin kirjoittaa "naapurikylän yläpuolelta".
Kylät ovat linjassa niin että etelään lentävät koneet lentävät meidän kylän ja talon sekä naapurikylän ja tuon tuttavamme talon yläpuolelta. Onko tämä nyt sinulle selvä. Toivottavasti luet yhtä tarkasti muutkin kirjoitukseni kuin luit tuon kirjoituksen jossa havaitsit huomauttamista."Toivottavasti luet yhtä tarkasti muutkin kirjoitukseni kuin luit tuon kirjoituksen jossa havaitsit huomauttamista."
Huomauttaisin että ei ole millään lailla todistettua että yksikään palstalaisista olisi lukenut yhden yhtä pitkää kirjotustasi kokonaan. Mä veikkaan että surullinen totuus kaikessa on se että sinä vain kuvittelet että ihmiset on kiinnostuneita niistä. Sorry, mutta eivät ole.
Saatampa olla väärässäkin, ja sinä et ole suuruudenhullu. ,.., kirjoitti:
"Toivottavasti luet yhtä tarkasti muutkin kirjoitukseni kuin luit tuon kirjoituksen jossa havaitsit huomauttamista."
Huomauttaisin että ei ole millään lailla todistettua että yksikään palstalaisista olisi lukenut yhden yhtä pitkää kirjotustasi kokonaan. Mä veikkaan että surullinen totuus kaikessa on se että sinä vain kuvittelet että ihmiset on kiinnostuneita niistä. Sorry, mutta eivät ole.
Saatampa olla väärässäkin, ja sinä et ole suuruudenhullu.enkä hullu. En siis ole suuruudenhullu.
>>>Saatampa olla väärässäkin, ja sinä et ole suuruudenhullu.- ,,.,,
jaikal kirjoitti:
enkä hullu. En siis ole suuruudenhullu.
>>>Saatampa olla väärässäkin, ja sinä et ole suuruudenhullu."Jos kirjoitukseni ovat minun omia pohdintojani, knenkään ei tarvitsekaan niitä lukea."
Eivät ole sinun omia pohdintoja siis, kenen pohdintoja ne sitten ovat?
Käyttääkö joku sun konetta?
- näitä
Kyllähän Suomessa on ollut useinkin maanjäristyksiä. Ne ovat tosin olleet niin pieniä, että suuria vahinkoja ei ole päässyt syntymään. Seismiset laitteet ovat niitä rekisteröineet ja joitakin vahvempia on voitu havaita ihmisaisteillakin.
Helppo on siis kotitekoisen ennustajan ennustaa Suomeen maanjäristystä, koska sellainen tulee taas takuuvarmasti ennemmin tai myöhemmin. omalla nimellä. Jumala haluaa totuutta myös siinä, jos Hän Sanan jollekulle ilmoitta profetian muodossa, tai ilmestyksessä. Edellyttää kyllä sanoman tuojaa astumaan esiin.
* Niinhän seurakuntatilaisuuksissakin tehdään, sanoman/ilmestyksen tuoja nousee seisomaan, ja näin antaa itsensä "ilmi", ja on vastuussa mitä Jumalan sanaksi ja Jumalan nimissä puhuu!- jaikali
kuin sinä kerrot.
Anonyymit profetiat saa hyljätä. - ---
jaikali kirjoitti:
kuin sinä kerrot.
Anonyymit profetiat saa hyljätä.Jaa, ettäkö te kaksi Mohikaani ja jaikal esiinnytte omilla nimillänne.
- Väärästä lähteestä!
Tässä näkyy taas jonkin ihmisen oman hengen tuote! Jumala ei ole tuollaista profetiaa antanut , se ei täytä Jumalan Sanan kriteereitä joten ei ole Jumalan Sanan mukainen, vaan yksi huuhaa väärä profetia!
- uskova.
nyt on ollut maanjäristys Suomessa
ei kylläkään kuolonuhreja tiettävästiIhan tosi? Suomessa on noin 15-50 maanjäristystä vuosittain joista tämän suurinpiirtein tämän suuruisia 2-3 vuosittain.
- Saat.... lapset!!!
'Heitä helevettiin se sekoilus. Niitä on kymmeniä kertoja joka vuosi Suomessaki. Mee lääkäriin hakeen apua harhoihis. Suomi ei sijaitse sellaisten mannerlaattojen yhtymäkohdassa että meillä vois tapahtua koskaan mitään suurta maanjäristystä. Voi vittu, mistä noita hihhuleita oikein riitää.
- Väärä profeetta!
Et ole profeetta.
""" minä annan maanjäristyksen kohdata maatanne. Se on sellainen maanjäristys, ettei sellaista ole Suomessa aikaisemmin ollut, sillä siinä tulee kuolonuhreja"""
Ei tule sellaista maanjäristystä. - vanha ja vakaa
tuollaiselle uhkauksia latelevalle diktaattorijumalalle pitää antaa Mubarakit.
Palveletteko te tuollaista murhaajaa joka oikein Suomalaisia uhkailee maanjäristyksellä?
Mutta itseasiassahan tuo lapsellinen lässytys olikin sairasta mielikuvitusta.- MMMMJJJJMMJM
ILMAN JUMALAA EI OLISI YHTÄKÄÄN ATEISTIA,ON TYHMÄÄ VASTUSTAA SELLAISTA MITÄ EI OLE OLEMASSAKAAN.MINÄ KUITENKIN USKON RAAMATUN JUMALAAN SILLÄ SILLOIN EI VOI HÄVITÄ MITÄÄN, KUN TAAS ATEISTIT JOUTUVAT SUUREEN HÄTÄÄN KUN KUOLEVAT JA HUOMAAVAT ETTÄ EI OLE ASIAA TAIVAASEEN. TÄYTYY PELATA VARMAN PÄÄLLE, PELISSÄ ON IKUINEN SIELUMME, TAIVAS TAI HELVETTI, EI SAVUA ILMAN TULTA,RAAMATTU ON VÄKEVÄ TODISTUS JUMALASTA, SEKÄ MAAILMAN KAIKKEUS, IHMISRUUMIS,ISRAEL, RUKOUSVASTAUKSET, MITÄ ATEISTEILLA ON, HE TEKEVÄT TYHJÄKSI KAIKEN JUMALAN LUOMAN,SIITÄ EI JUMALA TYKKÄÄ.
- Voi voi ! ! !
Laitappa jakeita tulemaan missä sanotaan että ihminen joutuu helvettiin. Kukaan Raamattua oikein ymmärtävä ei mene kirkkojen asettamaan helvetinoppi ansaan.
- uskova.
'Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.' (Joh. ilm. 20:15).
Lue kuitenkin koko Raamattu!
:) - Voi voi
uskova. kirjoitti:
'Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.' (Joh. ilm. 20:15).
Lue kuitenkin koko Raamattu!
:)Lueppa tosiaan itse ja ymmärrä se myös keille tuo tulinen järvi on tehty. Jos te opetatte lapsillennekin tuota helvetinoppia, niin enään en ihmettele mistä tulee ne pelot ja mielisairaudet ja kaikki muut mielenterveys ongelmat. Siinä on siis ainakin yksi syy miksi te ja jälkeläisenne olette mitä olette.
- Näin on!
Parannuksen teon paikka. Varsininkin uskonnollisille tuo on kovaa puhuttelua. Puhtaat puhdistuvat ja saastaiset saastuvat.
- mikael agrikola
sain ilmoituksen 18.3.2011 iltapäivällä ilmoituksen tulevasta seuraavan päivän maanjäristyksestä ja kirjasin sen suomi24 sivulle ko. kohtaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9735940 - Tutkailija 567
Voi laps parka. Ei sinulla mitään profetioita ole. Jumala ei ilmoita etukäteen maanjäristyksistä eikä muistakaan onnettomuuksista. Olet käynyt samoilla seismologian sivustoilla niinkuin monet muutkin. Pientä liikettä ollut jo pariviikkoa ennen tapahtumia. Luin ne itsekin. Ja nehän kovenivat kokoajan. Samalla lailla saa tiedot myös tulivuoren purkauksista etukäteen. Ei siis mitään ihmeitä eikä enneunia.
- Markku Tampio
Jokohan se maanjäristys tuli, koska Etelä-Suomessa oli tässä männäviikolla sellainen 2,7 magnitudin asteikolla tapahtunut järistys, jonka huomasi jopa seismologinen laitos. Mutta kukaan ei kuollut sen seurauksena. Ei edes sydäriin, eikä muutoinkaan liene sen pöllömmäksi mennyt..
Niin että olisiko se maanjäristys ollut vaan pientä esimakua tulevasta..
Mitä sanoo "rohveetta" asiaan? - Miksi aina pilkata?
Monet tahtovat tietää, onko Herra puhunut jotain jollekin
ja sitten kun joku laittaa tietoa siitä, mitä on itse saanut,
sitä ei vastaanoteta. Uskovina meidän tulisi ottaa vaari
varoituksista ja rukoilla pelastusta ja varjelusta kaikille,
koska varmaa on, ettei Suomi ole mikään poikkeus, kun
eletään viimeisiä aikoja, vaan yhtälailla Jumala ravistelee
hereille kaikkia kansoja, tavalla tai toisella, koska monet
uskovatkin "nukkuvat" ja koska Jumala tahtoo pelastaa
vielä monia. - arvioija
Aika paska profetia.
- Seismolg.laitos
Lopetetaanpa valehtelu heti alkuunsa ja pitäydytään totuudessa. Herra ei puhu yhtään kenellekkään. Joka muuta väittää, se valehtelee ja on vikapää.
- Alottaja.
Taas oli Kouvolassa kovempi maanjäristys!
- alottaja.
Eilen kuoli vanhempi mieshenkilö myrskyn takia!
- Hah hah haa!!!!
Entä sitten? Jumalako löysi vain yhden syntisen vanhuksen tästä maasta jolle kostaa.
- body
Kun usko menee taikauskon puolelle, niin saa jatkuvasti hyppiä seinille ja pelätä mitä huomenna tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä802799Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2931610Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461517- 871361
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4011339Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3961273Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381017Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2979Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329854Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254832