Mistä Electrolux Assistent??

ma_el

Olen hankkimassa yleiskonetta ja Electroluxin Assistent olisi nyt vaihtoehto nro1. Ongelmaksi on muodostunut se, etten löydä kyseistä konetta mistään! Olen penkonut paikalliset kodinkonelikkeet, mutta niissä ei ole lainkaan yleiskoneita, tai jos on niin ei kovin laadukkaita merkkejä. Internetissä yleiskoneita myyvissä kaupoissakaan en ole kyseistä konetta nähnyt.

Lisäksi minua kiinnostaisi Assistentin hinta, koska siitäkään ei ole mitään tietoa...

48

10485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen leipoja

      Hei,
      minulla olisi myytävänä lähes käyttämätön haluamasi yleiskone, ollut kaapissa n.7v.
      tied. [email protected]

      • Hirvimetsä

        Hei ! Vieläkö kaapista löytyy Electroluxin monitoimikone ?
        olisin kiinnostunut .
        Mitkä lisäosat sinulla on ?

        terv [email protected]


    • hurut

      Assistenttia myydään nykyään Ankarsrum Assistentin nimellä.

      Googlettamalla koneen ostopaikkoja löytyy ainakin Ruotsista. On suhteellisen arvokas tuote, mutta laadukas.

      Minulla on kaapissa alle vuoden vanha Assistentti josta voisin luopua. Ota yhteyttä!

      [email protected]

    • ansku31

      Tilasin juuri itse assisten original yleiskoneen netistä http://www.koti-in.fi/ kaupasta. Voin suositella, sain koneen kotiovelle viikossa. Kysyin electroluxin asiakaspalvelusta mistä konetta voisi hankkia, vastaus oli etteivät enään tuo kyseistä konetta maahan.

    • asanpomo

      Vuonna 2007 suositushinta ilman lisäosia on ollut 380€, mitä nykypäivänä ei ole hajuakaan.
      Mä voisin kanssa luopua koneestani. Ollut minulla jo 4 vuotta ja lisäosia löytyy vihannesleikkuri,3kpl lisäraastimia, tehosekoitin ja hiutalemylly. oon tehnyt sillä kakut yksiin ristiäisiin ja raastanut muutaman kerran isomman satsin porkkanaraastetta. Hävettää oikein kun ei ole tullut käytettyä, vaikka juuri halusin kyseisen laitteen pakosti ja etsimällä etsin. Kotonani on aina ollut Braun ja en vaan ole jaksanut ja kerennyt opetella käyttämään laitetta kunnolla. Kone on siis aivan kuin uusi. ohjekirjoista ei voi sanoa samaa kun ovat törmänneet pikkuviikareihin kansilehdet kärsineet muuten on nekin ehjät. Malli ei ole se tavallinen valkoinen vaan harmaa/teräksenvärinen. Olikohan malli N24 tai N36 en ole varma. Jos kiinnostuit etkä ole vielä omaasi löytänyt niin otappa yhteyttä.

      [email protected]

      • asanpomo

        jo eteenpäin!


      • peekoo01

        Sain juuri äidiltäni ko. yleiskoneen (hankkinut sen joskus 2000) ja minua kiinnostaisi siihen saatavat lisäosat. Jos joku on kiinnostunut niitä erikseen myymään, niin olisin kiinnostunut.


    • Keittiökone

      Pommin varma laite. Osta vaikka käytettynä jos on esim vuoden vanha. Minulla on ollut käytyssä ainakin 30 vuotta ja vielä toimii kun uusi.

    • JR

      Hei!
      Jos jollain on myynnissä tällainen kone, niin mulle kelpais!

      jaaskelainenr (at) gmail.com

      • KODINKONE

        tori.fi oisi tälläinen kone laitoin viestin sinne.


    • Vapaa-ajan leipuri

      Vieläkö jollain olis myynnissä tuo yleiskone? Olisin kiinnostunut semmosesta!
      Viesteile tänne tai laita postia: kerttuannika (at) gmail.com

    • j.margit

      Hei.Minulla on kerran käytetty yleiskone kaapissa,saat sen 200 eurolla.
      Sain sen joskus lahjaksi.

    • Ilona111

      Vieläkö joku kaipailee? Minulta löytyis pari kertaa käytetty, mukana lisäraastimia. Myyn kaikki pois 250 eurolla...

      • m

        Hei!

        Laitatko yhteystietoja osoitteeseen minttu_76(ät) hotmail.com, kyselisin lisätietoja :)


      • Paakarska

        Vieläkö myymättä ?

        Missä päin Suomea ? Liikumme elokuun loppupuolella vähän eri puolella maatamme.

        Vaimoanikin kiinnostaisi.

        Vastaa osoitteeseen [email protected]


      • Electrolux Assistent

        HEI.VOISITKO OTTAA MINUUN YHTEYTTÄ JOS KONE ON VIELLÄ SINULLA.YST:[email protected] Electrolux Assistent yleiskone 7,6 litran teräskulho mukana.


      • MonaLisa
        Electrolux Assistent kirjoitti:

        HEI.VOISITKO OTTAA MINUUN YHTEYTTÄ JOS KONE ON VIELLÄ SINULLA.YST:[email protected] Electrolux Assistent yleiskone 7,6 litran teräskulho mukana.

        Minulla on sellainen myynnissä, hinta 200 eur. On lihamylly ja makkarantekoa varten osat. On ollut käytössä monta vuotta, lihamyllyä en ole käyttänyt koska en syö lihaa. Mutta muuten olen assistenttia käyttänyt leipomiseen, mutta nyt sen verran pieni talous ja kone liian iso yhdenhengen talouteen. Joten jos vielä olet kiinnostunut niin lisätietoa löytyy Tori.fi sivulla on ilmoitus. Terv. Eija L


    • minäsevain99

      Ei vaikuta hyvältä koneelta kun kaikki ovat luopumassa.

    • Ilona111

      Minulla siis kone Ylöjärvellä, siinä on raastimet, pastasysteemit ja lihamylly. Ei ole jaksanut perehtyä laitteeseen, kun on pieni lapsi.

    • sallaulmi

      Hei Ylöjärven Ilona!
      Onko vähän käytetty assistentti vielä tarjolla?Asun melko lähellä Ylöjärveä ja etsin sellaista lisävarusteineen.
      Voisinko saada tietoja ja kuvan s-postiin, mikäli vielä myynnissä?
      [email protected]

      • Saarale

        Heipsan!
        Joko kaikki koneet on löytäny uudet omistajat? =) Tääl ois kans yks kotileipuri vailla ko. konetta... ;D

        S-posti: [email protected]


    • ripsale25

      Olisiko tarjolla Electrolux assistent 23 lisäosia esim raastin, tehisekoitin ymm..tarjoa!! .:[email protected]

    • Atulainen
    • pullaton

      Minulla on tarpeettomana v. 94- ostettu yleiskone Elekrolux Assistant, taikinakoukkku, kaavin, rulla ja tehosekoitin lisäosina, hyvät, (ohjevihkonen löytyy myös). En ole käyttänyt konetta useaan vuoteen perheen pienennettyä, aikoinaan tein pullataikinat ko. koneella.Hintapyyntö 100€ postikukut. Kone on Pirkanmaalla.
      Talos- ja tekiikka -nettisivujen mukaan Yleiskoneen lisäosien toimivuus on taattu vuoden 1987 malliin saakka, mutta tätä vanhemmat lisäosat eivät *välttämättä* ole enää yhteensopivia eli koneeseen voi mielestäni vielä ostaa erilaisia lisäosia. http://www.tekniikkatalous.fi/viihde/vapaa-aika/yleiskone isoaidilta tyttarelle/a32348
      [email protected]

      • Hirvimetsä

        Hei !

        Käytkö miten pk-seudulla, kone painaa melkoisesti.
        Voitko laittaa kuvia/kuvan koneesta , kyseessä ilmeisesti
        Assistentti 21N
        terveisin [email protected]


    • jan-tu

      Tulee vähän myöhään mutta kummiskin..
      Minulta löytyy electrolux assistent kodinkone,kylläkin 90-luvun puolelta.Sisältäen lihamyllyt ym. lisälaitteet.
      Uuden hinta on n. 500 e. Tämän saisi 200 e.

    • Yleiskonetta vailla

      jan-tu: Mitä kaikkia osia koneeseesi kuuluu? Onko täysin ehjä?

      Jos muillakin on vielä yli määräisiä koneita niin minulle voi tarjota osoitteeseen hjyrkonen(at)hotmail.com

    • tiinatu

      mua kiinnostais myös tuo assistent, eli jos vielä lojuu jollain kaapissa niin ottaapa yhteyttä... sais olla mukana raastin osa jolla tekee esim porkkanaraasteet...

      kuvien kera osoitteeseen [email protected]

      kiitti!!!

    • joululeipuri

      Hei, minäkin olen kiinnostunut tuosta assistent yleiskoneesta. Tarvitsen ihan vain perusmallin, jolla saa hiiva- ja kakkutaikinat vatkattua. Mikäli jollain kyseinen kone lojuu tarpeettomana, niin voi huikata [email protected]

      Nouto onnistuisi akselilla Tampere-Jyväskylä-Kuopio.

    • Hannele

      Hei,
      olisiko jollakin myytävänä Electrolux Assistent -yleiskone? (24.03.2012)

      Jos on, otatko yhteyttä, hannele.ylilehto(at)fimnet.fi

    • PackIt

      Minäkin haluan Electrolux Assistent-yleiskoneen!!
      :)

      Otathan yhteyttä: [email protected]

    • KONE ETSIJÄ

      HEI.OLISIN NIIIIIIIIIN KIINOSTUNUT KYSEISESTÄ KONEESTA.OLEN ETTINY KAIKKI KAUPAT EIKÄ KONETTA ENÄ LÖYDY MISTÄÄN.YST:VOIKO JOKU MYYDÄ OMANSA MINULLE TAI KERTOA MISTÄ SAISIN KYSEISEN Electrolux Assistent yleiskone.KIITOS

      • Electrolux Assistent

      • leipuri

        hei, Savonlinnasta löytyisi yksi käyttämätön Electrolux Assistent 24, mukana raastimet, lihamylly ja tehosekoitin. Iso teräskulho

        sposti: [email protected]


      • MonaLisa
        Electrolux Assistent kirjoitti:

        KONE ETSIJÄN SÄHKÖPÖSTI ON [email protected]

        Tässä viesti KAIKILLE niille jotka ovat kiinnostuneita Electrolux assistentista, minulla on sellainen myynnissä. KÄYKÄÄ tori.fi sivulta katsomassa löydätte kuvat ja laitteen sekä yhteystiedot. Terv. Eija


    • tiiiiii

      netistäkin voi tilata uutena. koti shop googleen niin löytyy se verkkokauppa. ja niiden sivuilla myös lueteltu jälleenmyjä liikkeet joita ei ihan joka paikkakunnalla kuitekaan oo.

      • vv

    • Maahantuoja

      Hei,

      Electrolux Assistentia myydään nykyään nimellä Assistent Original. Koti-In Oy toimii uudistuneen Assistentin maahantuojana Suomessa. Jälleenmyyjät ja tuotetiedot löytyvät osoitteesta http://www.assistent.fi

      Yt. Laura Ala-Leppilampi / Koti-In Oy, Hämeenlinna

    • Assistent N24

      Ostetaan raastin elektrolux Assistent n24 malliin.

    • Assistent myynnissä

      Hei,

      Minulla on 2010 syksyllä hankittu uuden mallinen Assistent, jossa on se tehokkaampi 800W moottori.

      Laite on liki uutta vastaavassa kunnossa, ja minulla on tallella alkuperäispakkaus ja siihen kuuluvat varusteet. Mitään lisävarusteita en ole hankkinut.

      Laite on jäänyt vähälle käytölle, kun ei taloudessa kukaan oikein leivo. Luopuisin siitä mielelläni, koska se vie turhaan tilaa keittiössä.

      HP 290€. Laite on Espoossa.

      Tiedustelut: lauri.westling(at)gmail.com

    • Assistent myynnissä

      Laite myyty.

    • Lisävarusteita vaill
    • Jaana

      Hei! Mieki olisin kiinnostunut ostamaan assistentin lisävarusteita, ainakin se raastin olis tarpeen. Viestiä osoitteeseen [email protected] Mun kone on ostettu jo yli 10 vuotta sitten.

    • Ramistereo

      Löytyisikö hyväkuntoista, tolkullisen ikäistä, mieluiten 1990-2000-luvun mallia olevaa Electrolux Assistent-yleiskonetta? Stockmannilta saa uuden Ankarsrum Originalin melkein kaikilla varusteilla kanta-asiakashintaan 640,-, joten en sijoita 200 euroa 20 vuotta vanhaan laitteeseen. Laita meiliä: [email protected]

    • saurio

      Itselläni on kyseinen kone ollut yli 30 vuotta nyt ostin toisen kirpputorilta

    • Assistent

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe