Maggi kasvisliemikuutio maistuu kanalle?!

jöööhh

Ostin noita kasvisliemikuutioita, se iso 16 kpl paketti. Jotenkin maistuvat kanalle ja ovat väriltään semmosia keltaisia mitä kanaliemikuutiot ovat yleensä.. Lähetin jo palautetta maggille ja sanoivat että lähetä paketti niin ne tutkii mitä ne on. Oletteko ostaneet noita koskaan? Maistuu kanalle?
Olen ollut vegaani jo pari vuotta ja etoo ajatuskin että vahingossa syönyt eläintuotteita vaikka aika epätodennäköistä että oli paketissa muutakun luvattiin..

10

2173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nöin

      on ne niitä älä huolehdi!

    • Siru68siru

      Olen ostanut Maggi kasvisliemipakkaus16kpl. Mitä mausteet sanan alla olevat mausteet ovat, mitkä on lisätty tuotteeseen? Olen allerginen maustepippurille!

    • veggsa

      Miksi X-tra kasvisliemikuutiot näyttävät ihan lihaliemikuutioille?! Sellaisia ruskeita ja näyttää, kuin siellä olisi jotain lihanpalasia joukossa, eikä kasviksia! En ole uskaltanut käyttää niitä ulkonäkönsä vuoksi.

    • iso pyörä heittää?

      Te olette paranoidisia. Kohta varmaan kukkakaali näyttää lampaan aivoilta XD

    • natri

      Knorrin kuutio on aikakin lähes pelkkää natriumglutamaattia, jolla on aivan jäätävä määrä terveysvaikutuksia (huonoja). Jos maggilla sama, ja sen takia myös maistuu jollekin ihan muulle kun kasviksille.

    • paha maku

      Minä en osaa maustaa ruokia enkä tykkää itämaisista mausteista. Meinasin oksentaa papupyörykät, oli niiin pahaa vaikka hyvältä näytti. Tuntuu että kasvilientä saa käyttää aina tuplasti nimittäin rouheen maku lyö muuten läpi... Sipulikeittoa käyttämällä onnistuu saamaan edes jotain makua. Meiramin valkosipulijauhe maistuu ihan helevetan pahalta, kuin mädäntyneeltä sipulilta!!!!

    • Sannnnnnni

      Kokeilkaa oikeita mausteita eikä natriumglutamaattia -vaikka olisikin kanaliemikuutioita, mitä en usko, niin tuskinpa kannattaa vainoilla syöneensä kanaa. Tästä esim "kanakeiton" sisällysluettelo: Dried noodles (wheat flour), salt, sugar, maltodextrin, flavour enhancers, hydrogenated vegetable oil, onion powder, spices (cayenne, turmeric, chili, coriander, ginger, fenugreek, cumin, allspice, black pepper, cardamom, mace), flavouring, rusk (wheat flour, salt, water, raising agent), dehydrated carrot, stabiliser, herb (parsley) garlic powder, colour, spice extract. May contain traces of fish and soybean.
      -Jo yläaste-englannilla huomaa että kaikki kanaa muistuttava loistaa poissaolollaan...

    • Sedä

      Itse käytän kasvisliemikuutioita -mutta vain aromivahventeettomia joissa pääosa aineista on oikeita kasviksia :)

    • vegan edge

      mistä sä tiedät miltä kana maistuu???? koko elämäni oon ollu vegaani ja mun takia ei oo ainakaan eläimiä lahdattu....... senkin petturi...!!!!!

    • Toinen tohelo

      Luovu kaikista liemikuutioista. Ne ovat sangen epäterveellisiä ja täynnä lisäaineita, että säilyisivät ikuisuuden huoneenlämmössä! Opettele maustamaan ruokasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1909
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1440
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1323
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1134
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      466
      1014
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      918
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      862
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe