Maggi kasvisliemikuutio maistuu kanalle?!

jöööhh

Ostin noita kasvisliemikuutioita, se iso 16 kpl paketti. Jotenkin maistuvat kanalle ja ovat väriltään semmosia keltaisia mitä kanaliemikuutiot ovat yleensä.. Lähetin jo palautetta maggille ja sanoivat että lähetä paketti niin ne tutkii mitä ne on. Oletteko ostaneet noita koskaan? Maistuu kanalle?
Olen ollut vegaani jo pari vuotta ja etoo ajatuskin että vahingossa syönyt eläintuotteita vaikka aika epätodennäköistä että oli paketissa muutakun luvattiin..

10

2268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nöin

on ne niitä älä huolehdi!

• Siru68siru

Olen ostanut Maggi kasvisliemipakkaus16kpl. Mitä mausteet sanan alla olevat mausteet ovat, mitkä on lisätty tuotteeseen? Olen allerginen maustepippurille!

• veggsa

Miksi X-tra kasvisliemikuutiot näyttävät ihan lihaliemikuutioille?! Sellaisia ruskeita ja näyttää, kuin siellä olisi jotain lihanpalasia joukossa, eikä kasviksia! En ole uskaltanut käyttää niitä ulkonäkönsä vuoksi.

• iso pyörä heittää?

Te olette paranoidisia. Kohta varmaan kukkakaali näyttää lampaan aivoilta XD

• natri

Knorrin kuutio on aikakin lähes pelkkää natriumglutamaattia, jolla on aivan jäätävä määrä terveysvaikutuksia (huonoja). Jos maggilla sama, ja sen takia myös maistuu jollekin ihan muulle kun kasviksille.

• paha maku

Minä en osaa maustaa ruokia enkä tykkää itämaisista mausteista. Meinasin oksentaa papupyörykät, oli niiin pahaa vaikka hyvältä näytti. Tuntuu että kasvilientä saa käyttää aina tuplasti nimittäin rouheen maku lyö muuten läpi... Sipulikeittoa käyttämällä onnistuu saamaan edes jotain makua. Meiramin valkosipulijauhe maistuu ihan helevetan pahalta, kuin mädäntyneeltä sipulilta!!!!

• Sannnnnnni

Kokeilkaa oikeita mausteita eikä natriumglutamaattia -vaikka olisikin kanaliemikuutioita, mitä en usko, niin tuskinpa kannattaa vainoilla syöneensä kanaa. Tästä esim "kanakeiton" sisällysluettelo: Dried noodles (wheat flour), salt, sugar, maltodextrin, flavour enhancers, hydrogenated vegetable oil, onion powder, spices (cayenne, turmeric, chili, coriander, ginger, fenugreek, cumin, allspice, black pepper, cardamom, mace), flavouring, rusk (wheat flour, salt, water, raising agent), dehydrated carrot, stabiliser, herb (parsley) garlic powder, colour, spice extract. May contain traces of fish and soybean.
      -Jo yläaste-englannilla huomaa että kaikki kanaa muistuttava loistaa poissaolollaan...

• Sedä

Itse käytän kasvisliemikuutioita -mutta vain aromivahventeettomia joissa pääosa aineista on oikeita kasviksia :)

• vegan edge

mistä sä tiedät miltä kana maistuu???? koko elämäni oon ollu vegaani ja mun takia ei oo ainakaan eläimiä lahdattu....... senkin petturi...!!!!!

• Toinen tohelo

Luovu kaikista liemikuutioista. Ne ovat sangen epäterveellisiä ja täynnä lisäaineita, että säilyisivät ikuisuuden huoneenlämmössä! Opettele maustamaan ruokasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4417
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      374
      1153
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1042
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1012
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      881
    7. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      873
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      836
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      827
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe