Carraro 495 k race

Niin!

Mitä hyvää ja huonoa osaa olisi tässä pyörässä kestääkö sunnuntai pyöräilijän ajelut?
Paino: 11600 gr.
Runko MTB ALLOY -ALUMIINI / gr. 1450
Etuhaarukka ROCK SHOX TORA RACE POP LOC -lukitus ohjaustangossa
Ohjainkannatin FSA OS-190
Ohjaintanko FSA XCOS180
Jarrut FORMULA ORO K9 -hydrauliset levyjarrut
Poljinkammet FSA MOTO
Ohjainlaakeri ZSTE
Takavaihtaja: SRAM X9
Etuvaihtaja SRAM X9
Vaihtimet: SRAM X9
Takakasetti SHIMANO HG80 9 -lehtinen
Renkaat MAXXIS CROSS MARK 26X 2,1
Satulaputki FSA SPSL280
Satula SAN MARCO PONZA K
Polkimet SHIMANO PDM 520
Kiekot: MAVIC CROSS RIDE

13

410

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PAAVO!

Romukasaan, siinähän vilisee noita Shimanon surkeita osia, joten paskaa kivassa paketissa tarjolla!
      Sunnuntaikäyttöön täysin sopimattomat polkimet jotka runnot poikki heti ensimmäisessä ylämäessä.
      Satulanuppi ei ole säädettävissä, mutta jos olet naisihminen niin siitä ei ole kuin hyötyä ajomukavuudelle!
      En kuitenkaan sijoittaisi rahojani kyseiseen kulkuvälineeseen, ostaisin sinun sijassasi rullasukset!

• Pomppukeppi

"Romukasaan, siinähän vilisee noita Shimanon surkeita osia"

?????

SRAMin vaihteet ainakin minun mielestäni... ja muutenkin Simppaa vain polkimet...
        Mutta muuten ajelun viikonpäivällä ei ole väliä pyörän kestävyyden kannalta. Eli kestää vaikka maanantaiajelut :)

• .......
        Pomppukeppi kirjoitti:

"Romukasaan, siinähän vilisee noita Shimanon surkeita osia"

?????

SRAMin vaihteet ainakin minun mielestäni... ja muutenkin Simppaa vain polkimet...
        Mutta muuten ajelun viikonpäivällä ei ole väliä pyörän kestävyyden kannalta. Eli kestää vaikka maanantaiajelut :)

Lehdet?

• Börje 321
        ....... kirjoitti:

Lehdet?

Toi HG80 on SLX-tasoinen joten luulis kyllä aika hyvin kestävän.. Jos meinasit takapakkaa

• Tuota noin

Kestää ehkä, mutta minkälaiseen sunnuntaiajeluun pyörä on tulossa? Maastoon vai asfaltille? Lähesty asiaa tarpeen kautta. Hiukan haiskahtaa, ettei tuo ole ihan sitä, mitä tarvitset. ;)

• Sama mies

Eli josa oikeasti ajat maastossa, niin antaa palaa.

• Niinpä!

Ajan sekä maastopolkuja että asvaltilla! maastoon pääsen jo noin 20metrin päästä josta lähtee latupohjat ja kävelypolut! Hyvä käydä ottamassa ennen sauna reissua hiet! Olen jo 50v ja vauhti jo rauhallisempaa!

• Näin meillä
        Niinpä! kirjoitti:

Ajan sekä maastopolkuja että asvaltilla! maastoon pääsen jo noin 20metrin päästä josta lähtee latupohjat ja kävelypolut! Hyvä käydä ottamassa ennen sauna reissua hiet! Olen jo 50v ja vauhti jo rauhallisempaa!

Viidenkymmenen villityksessä kuuluu ostaa italialainen maantiepyörä italialaisella osasarjalla. :)

http://www.suomenurheilupyora.fi/product.php?loc_id=820

Omani on Veloceilla, mutta OLMO

• Huvittunut.

• Viskaali, työtön nyt
        Näin meillä kirjoitti:

Viidenkymmenen villityksessä kuuluu ostaa italialainen maantiepyörä italialaisella osasarjalla. :)

http://www.suomenurheilupyora.fi/product.php?loc_id=820

Omani on Veloceilla, mutta OLMO

Suorastaan hilpeyttä herättävän huokeita menopelejä ihan jokaisen harrastelijan, työttömänkin, hankittavissa. Miten noin huokealla voi tehdä kunnon fillarin, tolla hinnallahan saa jo alle kymmenen vuotta vanhan autonkin, käsittämätöntä- muuten tuleeko kypärä myötäjäisinä, jos tulee ostan heti tuollaiset pyörät jokaiselle viikonpäivälle ja eri väreissä!

• Heh heh
        Viskaali, työtön nyt kirjoitti:

Suorastaan hilpeyttä herättävän huokeita menopelejä ihan jokaisen harrastelijan, työttömänkin, hankittavissa. Miten noin huokealla voi tehdä kunnon fillarin, tolla hinnallahan saa jo alle kymmenen vuotta vanhan autonkin, käsittämätöntä- muuten tuleeko kypärä myötäjäisinä, jos tulee ostan heti tuollaiset pyörät jokaiselle viikonpäivälle ja eri väreissä!

Hanki töitä. Älä ruikuta.

• mistä?

totanoin multa meni takarengas vähän aikaa sitten kulus puhki ja tota se oli maxxis holyroller . ja mistäköhän nyt sai sitten uuden renkaan? oon ettiny aika kauan mistä niitä sais mutta en oo löytäny .Viittiskö joku kertoa mistä?

• 24

Oletko kokeillut pyöräkauppaa !!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59