Miksi naiset ovat niin vaikeita

Mikä tässä mättää

Itseä on alkanut ärsyttämään eräs piirre naisissa. Mie on aina se jonka pitää lepytellä naista.

Jos nainen sanoo pahasti miehelle ja mies loukkaantuu, niin nainen pahoittaa mielensä siitä että mies loukkaantui hänelle ja lopputulos on se että loukatun meihen pitää lepytellä naista.

21

4461

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai niin näitä taas

      Eikös se ole niin, että se joka on vähemmän pitkävihainen aloittaa lähestymisen. Niin että älä viitsi taas yleistää.

      Seuraavalla kerralla ilmoita naisellesi, että saa tulla selvittämään riitaa sitten kun on leppynyt. Äläkä sitten tunge lepyttelemään, jos se niin ärsyttää!

    • _!_

      Sinä siinä mätät jos koet syyllisyyttä siitä kun et halua lepytellä "naistasi" syyttömänä ja loukattuna.
      Eihän siinäkään ole mitään järkeä!
      Mikä tässä on niin vaikeaa "miehen" ymmärtää?
      Pidä mielessäsi, että sä omalla käytökselläsi vaikutat myös joka päivä siihen kumppanisi käytökseen ja reaktioihin ja tottumuksiin, joten kandeiskos käyttäytyä aina niin kuin haluat toisen käyttäytyvän sua kohtaan?

      Lepyttelyn sijaan sä voi ihan hyvällä omallatunnolla lähteä vaikka kävelylenkille ja ilmoittaa siitä kumppanillesikin. "Mä meen nyt ulos" ja ovi kiinni. Kirvailet aikas siellä baanalla ja tulet sitten rauhallisena takaisin himaan odottamaan sitä anteeksipyyntöä.
      Ja kun sitä ei arvatenkaan kuulu, koska "nainen" mököttää, niin mene ja sano sille että sä odotat anteeksipyyntöä koska hän loukkasi sinua.

      Kokeile. Edes kerran.
      Saatat yllättyä positiivisesti. :)

    • 14 + 2

      Joo, ei pidä yleistää, mutta meillä on ollut täsmälleen sama kuvio.

      Vaimo on vuosikymmenet valittanut, miten minun on vaikea ("miehenä") pyytää anteeksi, vaikka hän on anteeksiantavaista sorttia. No, lukuisat kerrat sitä olen sitten pyytänyt falskisti anteeksi vaikka juuri vastapuoli on tuntunut syypäältä.

      En muista, että vaimo olisi ikinä kertaakaan pyytänyt mitään anteeksi.

      Ei kaikkein miellyttävimpiä piirteitä.

      Toisaalta hän välillä näkee valtavasti vaivaa ilahduttaakseen minua ja muita ihmisiä, mitä minä en spontaanisti tee koskaan.

      • ?

        Miksi pyytelet anteeksi, jos vastapuoli on syypää? Jospa vaimosi tarkoittaakin juuri tuota teeskentelyäsi. Pyydätkö koskaan silloin anteeksi kun itselläsi on aihetta?


      • 14 + 2
        ? kirjoitti:

        Miksi pyytelet anteeksi, jos vastapuoli on syypää? Jospa vaimosi tarkoittaakin juuri tuota teeskentelyäsi. Pyydätkö koskaan silloin anteeksi kun itselläsi on aihetta?

        "Miksi pyytelet anteeksi, jos vastapuoli on syypää?"

        Niin kuin alkuperäinen sanoi, pieni asia kasvaa kuin vierivä lumipallo. Mukaan tulevat vastasyytökset, marttyyriys, itkut ja jopa erouhkaukset, kunnes ymmärrän alistua.

        Meidän väliltä nämä kohtaukset ovat jo jääneet taakse, kun en enää jaksa ottaa vaimon tunteenpurkauksia kovin vakavasti ja hän on vastaavasti kylmennyt. Nyt ongelma on kinkkisempi, kun lapset ovat tulossa murrosikään ja samankaltaiset kuviot ovat kehittymässä vaimon ja lasten välille. Pitää tarkkailla asiaa ja olla valmiina tarvittaessa vetämään hätäjarrusta.


      • Tietäjäinen
        ? kirjoitti:

        Miksi pyytelet anteeksi, jos vastapuoli on syypää? Jospa vaimosi tarkoittaakin juuri tuota teeskentelyäsi. Pyydätkö koskaan silloin anteeksi kun itselläsi on aihetta?

        Jokainen nainen on kuin pikkuprinsessa. Sitten niistä tulee liian rumia vaatimaan mitään.


    • Näinpä näin

      Minä olen varmaan yksi hankala nainen, jota sai ennen aina lepytellä. Tämä johtui siitä, että mieheni ei millään tapaa ilmaissut, että olisi harmistunut, loukkaantunut, suuttunut tai surullinen - hän vain sulkeutui, mikä minusta näytti siltä ettei asia tai minun tunteeni kiinnosta häntä pätkääkään. Vuosien, vuosien jälkeen hän sitten vihdoin laukaisi, että on loukkaantunut monestikin jostain sanomistani ja on kokenut jotkut sanomiseni syytöksinä tai haukkuina. Minä taas olen yrittänyt kärjistää tilanteita saadakseni esille edes jonkinlaisen reaktion, enkä missään vaiheessa ole tarkoittanut että mikään olisi yksin jos ollenkaan nimenomaan miehen syytä. Ja välinpitämättömän käytöksen jälkeen olen todellakin odottanut lepyttelyä luullen, että minä olen ainoa josta tilanne on tuntunut pahalta, ja minua ei ole siinä kuultu. Olen KIITOLLINEN miehelleni, että hän vihdoin avasi sanaisen arkkunsa, ja ensimmäistä kertaa avasi silmäni näkemään asian hänen näkökulmastaan. Nykyään osaan ehkä käyttäytyä jo reilummin.

    • Repareittiopas

      Ei ole sukupuolesta kiinni. Sulla on vain vääräluonteisia naisia.

      Kannattaa laittaa ärsyttävät tapaukset kiertoon. Miksi ärsyttää itseään ihmisellä, jota ei voi muuttaa? Elämä on siihen aivan liian lyhyt.

      Itse hain itselleni naisen, joka ei ärsytä, jonka kanssa järkevä riitely sujuu aikuismaisesti ja molemmat ovat tasavertaisia.

    • tääon tätäaina

      Jsotain syystä nämä hankalat, kiukuttelevatkin naiset vaikuttavan kiinoostavan miehiä enemmän kuin säyseät tytöt. Kerran jos toisenkin me naiset olemme ihmetelleet kuinka jopa kierot käärmeet taluttavat vihille palvovan miehen. No, sitten menee muutama vuosi ja mies tulee tänne palstoille kirjoittamaan kuten ap. kun naisen oikea luonto paljastuu.

      Olen psykologisessa mielessä katsonut välillä TV:ssä pyöriviä parinmuodostusohjelmia (lähinnä amerikkalaisia). Aina niissä toistuu se sama ilmiö, että mies ihastuu korviaan myöten siihen porukan juonittelevinpaan naiseen ja jättää kiltit tytöt rannalle ruikuttamaan. Jos porukassa on esim. 10 kaunista naista, joista pari on näitä julkisuudenkipeitä pahiksia, ryhmän muut tytöt kyllä näkee naisten läpi, mutta miehet eivät näe. Miehet lähes poikkeuksetta valitsevat sen lieron kumppanikseen. Sama juttu elävässä elämässä, jo teinivuosista lähtien sama peli ja se jatkuu ja jatkuu, avioeroihin saakka. Sitten miehet ulisevat täällä naisten vaikeata luonnetta, julmuutta.

      • 50'

        olen huomannut saman ilmiön, tiedä sitten mistä johtuu.


      • .

        Näköjään myös miehet "rakastuvat aina renttuihin".


      • zack kräk

        Säyseät tytöt odottavat miehen aloitetta, mutta tähän tarvitaan aloitekykyä, jota palvovilla miehillä harvoin on. Näinpä säyseä tyttö ja palvova mies harvoin etenevät suhteeseen. Ihan itsenäinenkin mies voi tosin rakastuessaan hukata itsensä ja muuttua palvovaksi mieheksi.

        Kiukuttelevat naiset ovat aloitteellisia ja palvovat miehet passiivisia. Palvova mies on turvallinen ja luotettava, hyvää isämateriaalia, joka houkuttelee kiukuttelevan naisen tekemään aloitteen ja tarvittaessa jopa tappelemaan miehestä.

        Suhteessa naiset odottavat miehiltä aktiivisuutta. Heillä tulee huono omatunto palvovan miehen kanssa, koska palvova mies antaa helposti periksi ja sijoittaa omat tarpeensa ja tunteensa taka-alalle. Säyseästäkin tytöstä voi kehittyä kiukutteleva nainen palvovan miehen kanssa. Tai sitten suhde passivoituu. Palvovasta miehestä tulee joko läheisriippuvainen tai vetäytyvä. Naisen etääntyessä palvovasta miehestä, miehessä herää voimakas tarve säilyttää suhde lähes millä hinnalla hyvänsä. Tällöin on usein liian myöhäistä.

        Jos olet kiinnostunut psykologiasta, lue muutama kirja. Ns. tosi-tv on manipuloitua ja kontrolloitua viihdettä, joka välittää sen kuvan minkä tuottajat haluavat.


      • 14 + 2
        zack kräk kirjoitti:

        Säyseät tytöt odottavat miehen aloitetta, mutta tähän tarvitaan aloitekykyä, jota palvovilla miehillä harvoin on. Näinpä säyseä tyttö ja palvova mies harvoin etenevät suhteeseen. Ihan itsenäinenkin mies voi tosin rakastuessaan hukata itsensä ja muuttua palvovaksi mieheksi.

        Kiukuttelevat naiset ovat aloitteellisia ja palvovat miehet passiivisia. Palvova mies on turvallinen ja luotettava, hyvää isämateriaalia, joka houkuttelee kiukuttelevan naisen tekemään aloitteen ja tarvittaessa jopa tappelemaan miehestä.

        Suhteessa naiset odottavat miehiltä aktiivisuutta. Heillä tulee huono omatunto palvovan miehen kanssa, koska palvova mies antaa helposti periksi ja sijoittaa omat tarpeensa ja tunteensa taka-alalle. Säyseästäkin tytöstä voi kehittyä kiukutteleva nainen palvovan miehen kanssa. Tai sitten suhde passivoituu. Palvovasta miehestä tulee joko läheisriippuvainen tai vetäytyvä. Naisen etääntyessä palvovasta miehestä, miehessä herää voimakas tarve säilyttää suhde lähes millä hinnalla hyvänsä. Tällöin on usein liian myöhäistä.

        Jos olet kiinnostunut psykologiasta, lue muutama kirja. Ns. tosi-tv on manipuloitua ja kontrolloitua viihdettä, joka välittää sen kuvan minkä tuottajat haluavat.

        Hyvä analyysi! Tosin tämä "palvonta" on minun mielestäni yksinkertaisesti rakkautta. Eli sitä, että antaa toiselle kaikkensa. Rakastava/palvova ihminen toivoo, että puolisokin on rakastava/palvova, mutta tällä "kiukuttelevalla" puolisolla on eri käsitys rakkaudesta. Rakastava/palvova ei kuitenkaan hylkää vaativaa puolisoaan, koska hän panee puolison onnen omansa edelle. Ratkaiseva kysymys on, voiko tällainen suhde tehdä vaativaa puolisoa onnelliseksi.


      • zack kräk
        14 + 2 kirjoitti:

        Hyvä analyysi! Tosin tämä "palvonta" on minun mielestäni yksinkertaisesti rakkautta. Eli sitä, että antaa toiselle kaikkensa. Rakastava/palvova ihminen toivoo, että puolisokin on rakastava/palvova, mutta tällä "kiukuttelevalla" puolisolla on eri käsitys rakkaudesta. Rakastava/palvova ei kuitenkaan hylkää vaativaa puolisoaan, koska hän panee puolison onnen omansa edelle. Ratkaiseva kysymys on, voiko tällainen suhde tehdä vaativaa puolisoa onnelliseksi.

        Kysymyksesi sisältää jo vastauksen. Vaativa puoliso ei ole onnellinen, sillä hän ei muuten vaatisi.

        Palvominen voi sisältää rakkautta, ja rakkaus palvomista, mutta rakastaminen ja palvominen EIVÄT ole sama asia. Toista ei voi oikeasti tuntea, mikäli hänet asettaa korokkeelle palvottavaksi. Lisäksi toisesta tulee niin kallisarvoinen, että menettäminen tuntuisi mahdottomalta - koska palvojan elämästä katoaa sisältö ja hänen itsetuntonsa kärsii. Silloin siinä ei ole enää itsenäinen ihminen rakastamassa toista, vaan palvoja rakentamassa jotain ylevää ja etäistä ja epätodellista.


      • hmmmjoooh
        zack kräk kirjoitti:

        Säyseät tytöt odottavat miehen aloitetta, mutta tähän tarvitaan aloitekykyä, jota palvovilla miehillä harvoin on. Näinpä säyseä tyttö ja palvova mies harvoin etenevät suhteeseen. Ihan itsenäinenkin mies voi tosin rakastuessaan hukata itsensä ja muuttua palvovaksi mieheksi.

        Kiukuttelevat naiset ovat aloitteellisia ja palvovat miehet passiivisia. Palvova mies on turvallinen ja luotettava, hyvää isämateriaalia, joka houkuttelee kiukuttelevan naisen tekemään aloitteen ja tarvittaessa jopa tappelemaan miehestä.

        Suhteessa naiset odottavat miehiltä aktiivisuutta. Heillä tulee huono omatunto palvovan miehen kanssa, koska palvova mies antaa helposti periksi ja sijoittaa omat tarpeensa ja tunteensa taka-alalle. Säyseästäkin tytöstä voi kehittyä kiukutteleva nainen palvovan miehen kanssa. Tai sitten suhde passivoituu. Palvovasta miehestä tulee joko läheisriippuvainen tai vetäytyvä. Naisen etääntyessä palvovasta miehestä, miehessä herää voimakas tarve säilyttää suhde lähes millä hinnalla hyvänsä. Tällöin on usein liian myöhäistä.

        Jos olet kiinnostunut psykologiasta, lue muutama kirja. Ns. tosi-tv on manipuloitua ja kontrolloitua viihdettä, joka välittää sen kuvan minkä tuottajat haluavat.

        Jos mies palvoo, tai muuten antaa naiselle paljon huomiota saamatta sitä itselleen, nainen ajattelee, että hän on "korkeampitasoinen" kuin mies. Häntä alkaa ärsyttää miehen pehmous ja itsearvostuksen puute. Miehen pitäisi joko antaa ymmärtää, että hän haluaa naiselta lisää, mitä sitten haluaakaan (seksiä), tai antaa vähän vähemmän huomiota hetken aikaa.


    • riv o re jo

      Anna munaa se saa punan rakkaasi poskille, mut muista ensin sory

    • Nainen.minäkin.olen

      Huh huh jaa jaa. Aikamoisia herranterttuja joillakin. Miksi kukaan eläisi tuollaisessa suhteessa. Ei tulisi mieleenkään pitää miehelle tuollaista.

    • Juuri näin se menee.

      Karkeita yleistyksiä käyttäen, Naiset oppivat niin prinsessoiksi nuoruudessaan, koka joka paikassa olisi 30 miestä jonossa ottamassa.

      Mietipä jos sinulla olet valinnut auton, mutta sinulla on 30 muuta vaihtoehtoa, kuinka paljon olisit valmis sietämään vikoja valitssemassasi autossa?

      Naimisissa olevat naiset vaan eivät monesti tajua markkina-arvonsa laskua, vaan luulevat edelleen olevansa prinsessoja ja jatkavat kiukuttelua paljon pidemmälle, kuin sinkut, jotka joutuvat viimeistään nelikymppisenä sen tosiasian eteen, että ovat aika vanhoja kantturoita.

      Ns. normaali mies taas omaa niin vähän kokemusta naisista, että ei tajua mihin seikkoihin naisessa kannattaa kiinnittää huomiota parisuhdetta varten. Lisäksi miehet ovat niin ulkonäkökeskeisiä, että monet tärkeät seikat jäävät varjoon.

    • Ehdottomasti

      Politiikan syy.

    • 7470

      Kun mies on aina oikeassa niin vaimo tajuaa sen ennemmin tai myöhemmin ja suorittaa katumusriitit.
      Meillä harvoin ja silloinkin ennemmin.

    • Anonyymi

      Tytöt luulee, että pillu on jotenkin erityisen kiinnostava poikien parissa. Näin ei enää ole. Pillun pitää suostutella poikia eikä enää mitään vakuuksia ple, että poika kiinnostuisi pilluista. Siksu tytöt on niin vaikeita, kun ei enää ole jotenkin salesti kiinnostava. Lisäks tytöt ob vaikeita, kun luulevat olevansa puoleensavetävii. Itse olen tyttö ja tykkään kyl tytöistä periaattees, pojat on tosi tyhmii. Ainakin onlyfaneis pojat on kiinnostuneit toisist pojist ja rakastavat toisiaan sekä harrastavat seksiä yhdes

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe