Tietääks joku, onko markkinoil mitään sievää, leukasuojalla varustettua fillarikypärää? Mun kaveri kaatu fikellä ja kypärä pelasti pahemmilta vammoilta, mut useempi hammas katkes siinä ryminässä ja nyt frendi joutuu käymää ties kuinka monta kertaa lääkäris kun sille duunataa uus hymy :/
Mä rupesin sit kelaamaa juttuu ja haluisin itelleni fillarikypärän missä olis leukasuojus, mut kaupois on vaa näit alamäkiajoo tarkotettui kypärii, mitkä on aika rankkoi tollasee normi kaupunkiajoo. Duunis kaverit naurais varmaa veet silmis kun mä tulisin sinne sellanen motocrosspotta pääs... Siis joku sellanen tavallisen fillarikypärän olonen, mut leukasuojal?
- Jenni
Pyöräilykypärä leukasuojalla?
4
1241
Vastaukset
- Audi 100
vain etsimään http://www.chainreactioncycles.com/Images/Models/Original/17687.jpg
- Pomppukeppi
Tuoltahan sen saa suoraan tilattua, ei trvitse etsiä enää. Toimittavat Suomeen ihan ongelmitta. Olen itse tilannut tuosta puljusta (CRC) mm. pyörän rungon sekä kammet ja keskiön ja kaikki on tullut nopeasti perille.
- jepsku
Pomppukeppi kirjoitti:
Tuoltahan sen saa suoraan tilattua, ei trvitse etsiä enää. Toimittavat Suomeen ihan ongelmitta. Olen itse tilannut tuosta puljusta (CRC) mm. pyörän rungon sekä kammet ja keskiön ja kaikki on tullut nopeasti perille.
Hei, kiitti avusta, tuollasia siis on olemas :) Toi ei oo pahan näkönen, ehkä vaatii vähä tottumist. En oo kovin paljo nettikaupoist tilaillu, mut ehkä täytyy koittaa... tai kysyy jos joku liike sais tuollasen tilattuu
Kiitti viel kerran! Ajelkaa ihmisiks :)
- Jenni - Kaikki suojaan!
jepsku kirjoitti:
Hei, kiitti avusta, tuollasia siis on olemas :) Toi ei oo pahan näkönen, ehkä vaatii vähä tottumist. En oo kovin paljo nettikaupoist tilaillu, mut ehkä täytyy koittaa... tai kysyy jos joku liike sais tuollasen tilattuu
Kiitti viel kerran! Ajelkaa ihmisiks :)
- JenniHanki samalla ranne, kyynär ja polvisuojat, kantsii hankkii, tiätsä et polvetki on helkkarin rumat ku pikkasen raapii asvalttii niihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka983060GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831132
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511025Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32987- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24771