Hei apua, osaako kukaan sanoa myydäänkö jossain Turun tai Raision lähellä Turun pikkuleivän piparkakkuja? Ihme juttu, sain noita pipareita äidiltäni joka asuu Itä-Suomessa ja ne olivat ihan sairaan hyviä!! Varmasti parhaita kaupan piparkakkuja joita olen maistanut. Itse asun Turun lähistöllä, mutta en ole ainakaan täällä vielä nähnyt juuri näitä pipareita. Kumma juttu kun kuitenkin firman (?) nimi on Turun pikkuleipä, tai niin siinä sinisävyisessä piparipahvilaatikossa luki?
Pitää varmaan käydä Turun Länsikeskuksen Citymarketissa katsastamassa tilanne? Kun äidin lähistöllä näitä myi K-kauppa.
Miksi siitä firmasta ei löydy mitään tietoa netistä, siis siitä Turun pikkuleivästä, jos se siis on lafkan nimi?
Turun pikkuleipä..?
11
1011
Vastaukset
- niitä HYVIÄ
TANNISEN suusasulavia pikkuleipiä ja pipareita.
- piparkakkupoliisi
EN tarkoita Tannisen pipareita.. kiva jos pidät niistä, minä itse taas en.
Nuo Turun pikkuleivän piparkakut olivat ohuita, MUTTA pehmeitä. Sellaisia sitkaan pehmeitä. Sellaisia en muista saaneeni kaupasta. Kotona joskus kun äiti leipoi, niin semmoista oli.
Harmittaa kauheasti, kun itse asun Turun lähellä, firman nimi on Turun piparkakku, ja sitten ei näitä näy täällä ollenkaan!! Ja jossain ITÄ-SUOMESSA taas on! :( Masentavaa. Ihmettelen miksi näin pitää olla. - Rapsakkaa
piparkakkupoliisi kirjoitti:
EN tarkoita Tannisen pipareita.. kiva jos pidät niistä, minä itse taas en.
Nuo Turun pikkuleivän piparkakut olivat ohuita, MUTTA pehmeitä. Sellaisia sitkaan pehmeitä. Sellaisia en muista saaneeni kaupasta. Kotona joskus kun äiti leipoi, niin semmoista oli.
Harmittaa kauheasti, kun itse asun Turun lähellä, firman nimi on Turun piparkakku, ja sitten ei näitä näy täällä ollenkaan!! Ja jossain ITÄ-SUOMESSA taas on! :( Masentavaa. Ihmettelen miksi näin pitää olla."Nuo Turun pikkuleivän piparkakut olivat ohuita, MUTTA pehmeitä. Sellaisia sitkaan pehmeitä. Sellaisia en muista saaneeni kaupasta. Kotona joskus kun äiti leipoi, niin semmoista oli. "
- keksit pehmevät helposti, jos ilmassa on kosteutta ja pakkaus on ollut avattuna. Ohuet varsinkin pehmenevät nopeammin avatussa paketissa. Oliko siis pakkaus juuri avattu, kun niitä sait? Rapeitahan nuo myytävät piparkakut ovat kaikki olleet, joita olen ostanut. Itse pidänkin rapeista kekseistä, joten pakkaan avatut keksipaketit huolellisesti muovipussiin, jos niitä pitää pidempään säilytellä. - piparkakkupoliisi
Rapsakkaa kirjoitti:
"Nuo Turun pikkuleivän piparkakut olivat ohuita, MUTTA pehmeitä. Sellaisia sitkaan pehmeitä. Sellaisia en muista saaneeni kaupasta. Kotona joskus kun äiti leipoi, niin semmoista oli. "
- keksit pehmevät helposti, jos ilmassa on kosteutta ja pakkaus on ollut avattuna. Ohuet varsinkin pehmenevät nopeammin avatussa paketissa. Oliko siis pakkaus juuri avattu, kun niitä sait? Rapeitahan nuo myytävät piparkakut ovat kaikki olleet, joita olen ostanut. Itse pidänkin rapeista kekseistä, joten pakkaan avatut keksipaketit huolellisesti muovipussiin, jos niitä pitää pidempään säilytellä.Kyllä ihan itse avasin paketin ja aloin syödä ja olivat pehmeänsitkaita.
Tähän asti olen saanut sellaisia torpparinleipiä, jotka ovat vähän piparin makuisia, mutta paksumpia ja sellaisia pehmeänsitkaita. Mutta oli eka kerta kun nyt sain sellaisia piparkakkuja..! Kun mun mielestä ne ovat oikeasti hyviä niin.. Sellainen melkein palanut, kuiva ja hapero piparkakku on KARMEA elämys suussa. Ja semmoisia ne on suurin osa!! Tähän asti - enne tuota Turun pikkuleipä-kokemusta - olen tyytynyt syömään LU-piparkakkuja, ne on siedettävimpiä mitä markkinoilla on. Mutta eivät ole mitään verrattuna noihin äskettäin maistamiini..
- Laitilasta
on Laitilan Leivän aputoiminimi.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/yritykset/yrityshaku/osuma.jsp?id=06656465&nimi=Laitilan Leip%E4 S. Heinonen Oy
Onhan noita tuotteita isoissa marketeissa myytävänä. Laitilan Leipä myy myös Turun kauppatorilla tuotteitaan.
www.laitilanleipa.fi- piparkakkupoliisi
Laitilasta kirjoitti:
Kiitos tosi paljon linkistä!! Selvisi tämä salaisuus sitten. :) Menen varmaan Turun Länsikeskuksen Cittariin katsomaan jos siellä olisi vaikka noita.. kun ovat hyviä.. tai sitten ajan vaikka LAITILAAN asti ostamaan..!!!
- Turun pikkuleipä
piparkakkupoliisi kirjoitti:
Kiitos tosi paljon linkistä!! Selvisi tämä salaisuus sitten. :) Menen varmaan Turun Länsikeskuksen Cittariin katsomaan jos siellä olisi vaikka noita.. kun ovat hyviä.. tai sitten ajan vaikka LAITILAAN asti ostamaan..!!!
Lokakuun aikana kauppoihin toimitetaan pipareita. Laitilassa leipomolla ei ole suoramyyntiä.
- piparkakkupoliisi
Turun pikkuleipä kirjoitti:
Lokakuun aikana kauppoihin toimitetaan pipareita. Laitilassa leipomolla ei ole suoramyyntiä.
Heh heh en jaksais odottaa! :)
- kai-paava
pipareita. :(
Missään. :(
Missä ne luuraa. - Joulupiparit
Saatiin ostettua yhden paketin turun pikkuleipiä Sellon ostarin k-kaupasta. Sen jälkeen niitä ei ole ollut myynnissä täällä länsi Vantaan kaupoissa. Soitin Laitilan leipään ja siellä oltiin sitä mieltä, että näitä pipareita on paikallisissa kaupoissa. Ollaan käyty katsomassa piparihyllyjä mutta näitä ei löydy! Olisikohan jakelussa ongelmia??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851