Hei!
Minulla on sellainen ongelma, ettei swingi lähde millään draiverilla (varsinkaan sellaiselta rangetiiltä). Saan pallon hyvin matkaan lyhytvartisilla mailoilla lyöntityylistä riippumatta, mutta heti kun kyseessä on pitkävartinen, alkaa tulla hutilyöntejä. Välillä jopa niin hutilyöntejä, ettei pallo lähde mihinkään. En tajua miten se pieni ero varressa tuntuu muuttavan kaiken.
Tämä ongelma alkoi siitä kun sain lyöntiasennon ja lyönnin muuten oikeanlaiseksi. Ehkä siitä puuttuu rentoutta, mutta ei pitäisi olla ainoa syy. Olen epäillyt, että määritän etäisyyden pallosta väärin. Onko mitään neuvoja, vaikka kysymys onkin hankala näin etänä...
Osumatarkkuus pitkävartisilla
6
1166
Vastaukset
- _Jakke_
Asento silleen että pallo on enemmän etujalan puolella. Draiverilla voi olla oikeestaan ihan linjassa etujalan kanssa.
- kuulostella
neuvoja
Kiitettävän moni golffarikaverini on valmis aina kertomaan mikä vikana kaverin lyönnissä. Jos haluut sotkee lyöntisi niin ota vaan neuvoja vastan.
Jos taas haluut nauttia kolopappoilusta niin käyppä paikallisen kolhvitohtoorin pakeilla, yleensä se vika löytyy ja paikallinen Pro osaa jopa korjata ja antaa neuvot harjoitteluun. :) - sdfdfgfg
Minäkin suosisttelen pallon viemistä etujalan linjalle. Virallisesti se kait menee niin, että aina pykälä pidempi maila, niin pallo siirtyy pallon verran etujalan linjaa kohden. Eli keskeltä lähtee PW:llä tai SW:llä ja sitten pallon mitta aina vasempaan.
Driverin käytön oppii rangella kokeilemalla... Nostaa laskee tiitä, siirtää palloa vasempaa- oikeaan... hakemalla se löytyy. Driver lyönti on niin henkilökohtainen, että ei kun etsimään sitä itselle sopivaa.
Aina sanotaan, että jokaisella mailalla löydään samanlailla... no ehkä ammatilaiset, mutta minä en ainakaan ole nähnyt yhtään klubi pelaajaa joka lyö riverillä samanlaisen swingin kun rautamailalla- minusta
Oikea kyynärpää aukeaa liika ja sentakia se ei osu..
Haahaa mee Prolle äläkä kuuntele noiden tollojen neuvoja
- määmy
mitä rautamailojen kanssa?
Itse sain suhteellisen hyvin tekemällä hidastuslyöntejä. Menee surkeaksi taas siinä vaiheessa kun lihakset on kireät. Kirein lihaksin osuu pallon ylä- tai alalaitaan tai lähtee väärään suuntaan. Pari kertaa olen lyönyt tiin pois pallon alta. - //%
Hienoa jos lyönti on muuten oikein. Mulla tuli tuosta mieleen, että jos sulla tulee jotenkin ahdasta oikean kyljen luona etkä pysty pitämään boksia tarpeeksi kauan pitkävartisilla. Keskity enemmän boksin pitämiseen ja tarvittaessa vasemman kylnen alta pois viemiseen jos ei muu auta:
http://www.youtube.com/watch?v=7dB92puVNHo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514