Mitäs illan suunnitelmissa?

Mä ajattelin tyhjentää baarikaapin pullonpohjista ym. ylijäämästä.
Tähän menessä tuhottuna Salmiakkikossun ja Jägerin pohjat sekä pari vanhaa siideriä.
Seuraavana vuorossa Rellun pohjat....saa nähdä tuleeko uni ennen kuin Rellu on tyhjä.

Huomenna rapulapäivä.

17

164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen kohta tyhjentänyt talouden ainoa oluen, enkä tasan jaksa lähteä baariin. Niinpä kaiketi luuseroin palstalla tai vetäydyn kirjallisuuden pariin. Huomenna pitäis puuhastella kaikenlaista rästiin jäänyttä, joten darra ei kuulu edes toivelistalle.

Onnea ja iloa baarikaapin jämien tyhjennykselle :)

• ...iloa siitä tuskin on, mutta on vaan jo pidempään ärsyttänyt noi jämäpullot ja nyt ois sopiva fiilis vetää vähän normaalia reilummat kalsarikännit.

• Richartti kirjoitti:

...iloa siitä tuskin on, mutta on vaan jo pidempään ärsyttänyt noi jämäpullot ja nyt ois sopiva fiilis vetää vähän normaalia reilummat kalsarikännit.

ei sitä vielä tiedä kuinka paljon siitä voi olla iloa, ainakin saat huut helvettiin ne jämäpullot, se jo itsessään voi tuottaa järjetöntä iloa sen neljännen promillen kohdalla :)

• Ei mielistelyä..

mitä ajattelet näistä palstan naisista (vasta kun olet kunnolla humalassa):

Jazuli
      Papu
      zisel
      timanttia
      koppava.horo
      yksinkertainen.blondi
      zomppari
      alruna
      mariamania
      sininen.sitruuna
      xena-183
      vänksy
      rusalkaa

Kiitos etukäteen

• ...voin jo kertoa, että mulla ei ole mitään patoutuneita tunteita tai ajatuksia ketään palstalaista kohtaan mitä purkaa edes 4 promillen kännissä. Monenlaisia persoonia joukkoon sopii, mutta ei täällä oo ketään ärsyttäviä näkynyt....joku muu ehtii ne varmaan palstalta häätämään ennen kuin mun mittani täyttyy.
        Jokaisella on omat elämänkokemukset jotka ovat heidän mielipiteisiin ja persooniinsa vaikuttanut tavalla tai toisella. Mitä enemmän taustavaikuttimista tietää, sen helpompi erilaisia mielipiteitä ja persoonia on ymmärtää.

• -----------
        Richartti kirjoitti:

...voin jo kertoa, että mulla ei ole mitään patoutuneita tunteita tai ajatuksia ketään palstalaista kohtaan mitä purkaa edes 4 promillen kännissä. Monenlaisia persoonia joukkoon sopii, mutta ei täällä oo ketään ärsyttäviä näkynyt....joku muu ehtii ne varmaan palstalta häätämään ennen kuin mun mittani täyttyy.
        Jokaisella on omat elämänkokemukset jotka ovat heidän mielipiteisiin ja persooniinsa vaikuttanut tavalla tai toisella. Mitä enemmän taustavaikuttimista tietää, sen helpompi erilaisia mielipiteitä ja persoonia on ymmärtää.

sano JOTAIN, vaikka sitten myönteistä, noista kaikista naisista :)

• ----------- kirjoitti:

sano JOTAIN, vaikka sitten myönteistä, noista kaikista naisista :)

...ihan turhaa.

• mariamania

tyhjennät lääkekaapin buranoista ja oksennat viemäriverkoston tukkoon?

Itse kokeilen ihan kohta jotain kivaa asentoa peiton alla.

• ...on ollut tarvetta oksentaan ja mun rapulaan on ihan turha ottaa buranaa, ei mitään vaikutusta.

• 4+17

Leivoin sämpylöitä. Hyviä tuli. Niitä nyt sulattelen tässä.

• noi rommipullot tosta ensin alkuun ja lähtee sitten kattoon, josko tulis palstalle aukoon päätä ihmisille.

• ....silleen yhtä aikaisesti, oikealla kädellä näpyttelee konetta ja vasurilla kittaa rommia.
        Vai meinasitko kiskoa rommia kaksin käsin :)

• Richartti kirjoitti:

....silleen yhtä aikaisesti, oikealla kädellä näpyttelee konetta ja vasurilla kittaa rommia.
        Vai meinasitko kiskoa rommia kaksin käsin :)

olis, joten kaksin käsin täytyy varmaan kiskoa... Katsoo sitten, että kumpi ehtii ensin loppuun ja jos tulee tasapeli, niin jatketaan väkevämillä. :)
        Mulla olis kyllä tuollainen iso lasi tuossa vieressä, että sen jos täyttäis rommilla, niin ei tarvis miettiä loppu viikonlopun tekis.

• ...Rellupullo tyhjä. Huomasin vaan, että Minttupullon jämäkin ois.....

• mutta sitten kuitenkin juotiin akan kans pullo viiniä ja siihen päälle harrastettiin villiä seksiä. Nyt se on nukkumassa.

• saunassa ja poreammeessa pitkästä aikaa. - Nyt kun muksut nukkuvat, pyörii pyykki- ja tiskikoneet ja on aikaa pyöriä itse netissä kunnes nukahdan läppäri sylissäni ! Ja joo, tupareitten jäljiltä kaapissa on vielä paljonkin kylmää hyvää, joista valkkasin saunan jälkeen yhden sidukan ja yhden lonkeron ja that's it ;)

• ...eihän noi menny etest kauheesti päähän. Varhaan etanolit jo haihtunut niistä :)
      Sitähän ei tiedä vaikka huomenna ois ihan "työpäivä".
      Nyt pitää lähteä nukkumaan, ku näyttäis olevan tupakit loppu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe