Gallupia
Vastaukset 12
- ***:)
kuin minä olen itselleni. Vankka ammattitaito ja korkea työmoraali ovat yrittäjän "pomo".
- ++++
Pelottaako olla pienyrittäjä tänä päivänä?
- ***:)
++++ kirjoitti:
Pelottaako olla pienyrittäjä tänä päivänä?
Ihmiset maksavat laadusta ja siitä ei tingitä. Talouspuolen asioissa auttaa synnynnäinen pihiys.
- ++++
***:) kirjoitti:
Ihmiset maksavat laadusta ja siitä ei tingitä. Talouspuolen asioissa auttaa synnynnäinen pihiys.
Minä oletin että ihmiset maksavat palvelustakin:)
- tissinperässäkulkija
jolla on isot tissit.
- //Mies//
Jämäkkä, tasapuolinen, tarvittaessa tiukka, osaa asiallisesti perustella näkemyksensä, ei suosi ketään työntekijöitä, ei puhu seläntakana sontaa, tilannetajuinen, on kiinnostunut alaisistaan, mutta ei kuitenkaan pyri heidän kaverikseen, osaa antaa negatiivista ja positiivista palautetta, kysyy ja myöntää suoraan jos ei tunne jotain tiettyä asiaa, rehellinen, antaa vastuuta ja haasteita, palkitsee oikeudenmukaisesti, ei liian teoreettinen vaan enemmänkin käyttää maalaisjärkeä päätöksenteossa, onnistuu luomaan työyhteisöön yhteisöllisyyttä, on helposti lähestyttävä.
Tässä yksi moderni päällikkö:
http://www.swotti.com/tmp/swotti/cacheZGF2AWQGY2FYDXNV/imgDavid Caruso5.jpg
; )- näkispä vaan
niin, mutta onkohan tuollaista missään olemassakaan kuin vain haaveissa? Tasavertainen eikä puhu selän takana/pilkkaa ja olisi muka rehellinen?
- kundi.kundine
ketä viittii pomojaan miättii sunnuntaina. kelaa..
missä molemmat tykkää.
- kirpela
luotettava, vastuuntuntoinen, toisset huomioiva, tasapuolinen.
- MrKaIIuppi
täällä taas puhutaan!
*ihmeissään*
- frost-free
joka ymmärtää asemansa, ei tuu liian lähelle työntekijöitä ja ala kaveeraa vain tiettyjen kaa et siihen voi luottaa. Antaa vastuta, ei vittuile, maksaa palkan ajoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3821471- 65971
- 116925
- 91923
- 71891
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50629En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56614Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112605