Hassiksenkäyttäjiä

100 %.

- On Kemissä kuulemma nykyään opettajinakin. Jotka veti pilvee 60-luvun puoli-
välissä. Kävivät siihen aikaan hakemassa Tukholmasta aineita. Fakta tieto, jatkakaa vaan samaan malliin ja opetelkaa sivistystä, niin hyvä tulee.

9

1736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .pettynyt.

      kertosit keltä tai mistä sitä nyt saa. paljo auta yli kolkytvuotta vanha juttu.

      • Ojalan

        laskuopin mukaan taitaa olla jo n.45v vanha juttu. Tosin tuskin toimii opettajana, jos toimii niin taitaa jäädä eläkkeelle piakoin. Ja mitä sitten jos pentuna poltellukkin on niitä korkeammassakin asemassa olevia jotka nuorena jotain poltellu tai jopa nuuskannu.


      • läiske ja loiske
        Ojalan kirjoitti:

        laskuopin mukaan taitaa olla jo n.45v vanha juttu. Tosin tuskin toimii opettajana, jos toimii niin taitaa jäädä eläkkeelle piakoin. Ja mitä sitten jos pentuna poltellukkin on niitä korkeammassakin asemassa olevia jotka nuorena jotain poltellu tai jopa nuuskannu.

        Mutta? Eettisesti tuomittavaa


    • dfshb

      taida enää työelämässä olla sellaset, jotka 60-luvun puolivälissä matkusteli Tukholmaan.

      • Clinton Bill

        I didn't inhale.


      • bili boy
        Clinton Bill kirjoitti:

        I didn't inhale.

        "en vetänyt henkeen" eikä korvatkaan heilunu kovin pahasti tuon lausunnon jälkeen. presidenttinä
        tyytii sitten vetelemään monica lewinskiä, aika vekkuli.

        obama käytti jo muutakin kuin pilveä ja myöntää sen. bush junior käytti maria ja kokaa, en tiedä onko
        myöntänyt sitä?

        suomalaisista politikoista vapaavuori on käyttänyt nuorena pilveä. erkki tuomioja myöntää kokeilleensa ja
        roosa meriläinen on kokeillu. onko muista tietoa?


      • 2 + 13 = ?
        bili boy kirjoitti:

        "en vetänyt henkeen" eikä korvatkaan heilunu kovin pahasti tuon lausunnon jälkeen. presidenttinä
        tyytii sitten vetelemään monica lewinskiä, aika vekkuli.

        obama käytti jo muutakin kuin pilveä ja myöntää sen. bush junior käytti maria ja kokaa, en tiedä onko
        myöntänyt sitä?

        suomalaisista politikoista vapaavuori on käyttänyt nuorena pilveä. erkki tuomioja myöntää kokeilleensa ja
        roosa meriläinen on kokeillu. onko muista tietoa?

        Onhan tuo Tarja Halonenkin myöntänyt poltelleensa kannabista aikoinaan. Varmasti moni muukin isokenkäinen. Opettajat ovat enemmänkin juoppoja, ainakin mun vanhoista opettajista -70 luvulta joi melkein kaikki itsensä hengiltä, muutama taitaa olla vielä elossa.


      • dafhyu
        2 + 13 = ? kirjoitti:

        Onhan tuo Tarja Halonenkin myöntänyt poltelleensa kannabista aikoinaan. Varmasti moni muukin isokenkäinen. Opettajat ovat enemmänkin juoppoja, ainakin mun vanhoista opettajista -70 luvulta joi melkein kaikki itsensä hengiltä, muutama taitaa olla vielä elossa.

        -olivat amiksen rehtorikin veti soppaa ja voimistelunopettaja.


    • 2837kgx

      ihmiset ovat liian tuomitsevaisia päihteistä tässä on yksi neroimpia matemaatikkoja vaikka asia ei liity kemin opettajiin, muutakun päihteiden käyttönä/kokeiluna, mutta mitä sitten? ehkä tämä antaa uutta näkökulmaa
      huumaus aineiden toiseen puoleen. eikä aina siihen, kuinka kalpea naamainen piripää taas varasti jonkun auton.
      Joten tuskin pössyttelevät opettajat ovat suurin murhe tai pettymyksen arvoista?

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Paul_Erdős

      Paul Erdős kieltäytyi alkoholista ja kutsui sitä myrkyksi, mutta joi runsaasti kahvia ja käytti muitakin stimulantteja. Hänen äitinsä kuoltua 1971 Erdős alkoi käyttää amfetamiinia ja metyylifenidaattia, ja jatkoi niiden säännöllistä käyttöä loppuelämänsä. Vuonna 1979 Erdős löi ystävänsä Ronald Grahamin kanssa 500 dollarin vedon siitä, pystyisikö olemaan kuukauden käyttämättä amfetamiinia. Erdős voitti vedon mutta piti sitä jälkikäteen kuukauden mittaisena taka-askeleena matematiikan kehitykselle, sillä ei kertomansa mukaan kyennyt sen aikana saamaan matemaattisia ideoita.
      Erdős oli hyvin tuottelias ja uskoi vahvasti yhteistyöhön. Hän julkaisikin noin 1500 artikkelia yhteensä 485 muun matemaatikon kanssa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe