Uusi MWP tutkimus

Sähköteurastaja

Kiinalainen Peer-Reveiw tutkimus todistaa vastaansanomattomin todistein että IPCC on väärässä:
Keskiajan lämmin kausi oli kuumempi.

Kiinalainen tutkimus vahvistaa että Keskiajan lämmin kausi oli merkittävästi nykypäivää lämpimämpi
kuin nykyinen ilmasto. Tutkimus tuo myös esille suorat todisteet että MWP oli globaali ilmiö, ei vain
paikallinen Euroopan alueen ilmaston tila, kuten IPCC väittää.

http://www.c3headlines.com/2010/09/chinese-peer-reveiwed-study-provides-overwhelming-evidence-that-ipcc-is-wrong-medieval-warming-was-h.html

17

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huohh...

      http://www.fmi.fi/abc/index.html?N=272#272
      "Keskiajan lämpökausi oli ilmastollisesti lämmin kausi Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa suunnilleen 100 vuotta vuoden 1000 molemmin puolin. Grönlannissa lämpökausi alkoi jo ilmeisesti 600-luvulla. Suomessa Keskiajan lämpökausi ajoitetaan aikavälille 980 - 1250 j.Kr. Talvet olivat silloin erityisen lauhoja ja lumettomia Keski-Suomessa. Keskiajan lämpökausi ei kuitenkaan ole ollut maapallon laajuinen, vaan enemmän paikallinen ilmiö. Norjassa viljakasveja kasvatettiin huomattavasti pohjoisempana kuin nykyään. Islanti ja Grönlanti asutettiin Keskiajan lämpökaudella."

      http://en.wikipedia.org/wiki/Medieval_Warm_Period
      "The Medieval Warm Period (MWP) or Medieval Climate Optimum was a time of warm climate in the North Atlantic region"

      http://en.wikipedia.org/wiki/File:2000_Year_Temperature_Comparison.png
      "Northern hemisphere temperature reconstructions for the past 2,000 years"

      http://www.skepticalscience.com/Was-there-a-Medieval-Warm-Period.html

    • s

      Ei ei en kestä enää,tilasin kyllä ajan mielenterveysvastaanotolle mutta tuollaiset tutkimukset horjuttavat pahasti uskoani.Lopeta, Steurastaja.

    • wty,

      "Science in China Series D"....

      No justiinsa.

      :D

      • ytw

        Science in China Series D: Earth Sciences
        Science in China Series G:Physics, Mechanics & Astronomy
        Science in China Series A:Mathematics
        Science in China Series C: Life
        Justiinsa.


      • eeeheehhhhh....
        ytw kirjoitti:

        Science in China Series D: Earth Sciences
        Science in China Series G:Physics, Mechanics & Astronomy
        Science in China Series A:Mathematics
        Science in China Series C: Life
        Justiinsa.

        Alkaa poikuleilla ilmeiseti lootan pohjat paistamaan.

        Mikähän "julkaisusarja" seuraavaksi framille? Journal of Ouagadougoun ammattikorkeakoulu?

        : D


      • mennen tullen
        eeeheehhhhh.... kirjoitti:

        Alkaa poikuleilla ilmeiseti lootan pohjat paistamaan.

        Mikähän "julkaisusarja" seuraavaksi framille? Journal of Ouagadougoun ammattikorkeakoulu?

        : D

        onko sinulla jotain ennakkoluuloja kiinalaista tiedeyhteisöä kohtaan?

        Taitaa kiinalainen tiede kyllä pestä Ilmatieteen laitoksen pamfletit mennen tullen


      • uhhuh...
        mennen tullen kirjoitti:

        onko sinulla jotain ennakkoluuloja kiinalaista tiedeyhteisöä kohtaan?

        Taitaa kiinalainen tiede kyllä pestä Ilmatieteen laitoksen pamfletit mennen tullen

        On.

        Kiina ei ole kunnostautunut muussa kuin uskomuslääketieteessä kaiken maailman jauhettuine sarvikuonon sarvineen. Teknologiapuolella tuotteet jyräävät älyttömillä voluumeilla ja halvoilla hinnoilla, pellistä taivuteltua roskaa.

        Hanki kiinalainen auto niin pääset jyvälle missä mennään...


      • ,2
        uhhuh... kirjoitti:

        On.

        Kiina ei ole kunnostautunut muussa kuin uskomuslääketieteessä kaiken maailman jauhettuine sarvikuonon sarvineen. Teknologiapuolella tuotteet jyräävät älyttömillä voluumeilla ja halvoilla hinnoilla, pellistä taivuteltua roskaa.

        Hanki kiinalainen auto niin pääset jyvälle missä mennään...

        Kinuskit tekevät justiinsa sellaista paskaa mitä typerät "vihreät" länsimaalaiset tilaavatkin.


      • ytw
        ,2 kirjoitti:

        Kinuskit tekevät justiinsa sellaista paskaa mitä typerät "vihreät" länsimaalaiset tilaavatkin.

        Kiinalaiset jos ketkä ovat ruudinkeksijöitä!


      • amisfyysikko
        uhhuh... kirjoitti:

        On.

        Kiina ei ole kunnostautunut muussa kuin uskomuslääketieteessä kaiken maailman jauhettuine sarvikuonon sarvineen. Teknologiapuolella tuotteet jyräävät älyttömillä voluumeilla ja halvoilla hinnoilla, pellistä taivuteltua roskaa.

        Hanki kiinalainen auto niin pääset jyvälle missä mennään...

        ole paljon toimivanpi avaruusohjelmakin kuin euroopalaisilla.


      • Sähköteuastaja
        ytw kirjoitti:

        Kiinalaiset jos ketkä ovat ruudinkeksijöitä!

        Että tutkimuksen selitteleminen on alarmistille liian kiinalainen juttu.
        Tuskin kukaan alarmisti edes tajusi sinunkaan "heittoa", mua kyllä hymyilytti.


      • hohhoijjaaa
        Sähköteuastaja kirjoitti:

        Että tutkimuksen selitteleminen on alarmistille liian kiinalainen juttu.
        Tuskin kukaan alarmisti edes tajusi sinunkaan "heittoa", mua kyllä hymyilytti.

        Ja edelleen alarmistit on ihan kuutamolla.
        Mikään ei ole muuttunut.


    • Malli1942

      Keskiajalla kuoli ihmisiä mustaan surmaan enemmän kuin toisen maailmansodan seurauksena. Siis kuolemat toisessa maailmansodassa eivät mitenkään voineet olla ihmisten aiheuttamia. MOT.

      • Malli1942.hoitoon

        Nyt on vanha ukko seonnut täydellisesti. Viekää jo ihmeessä hoitoon.


    • Juna.meni.jo

      Hyvin on tyypillistä taas alarmistien vasta-argumentointi julkaistuun tieteelliseen tutkimukseen, jossa selkeästi todetaan asioita, jotka eivät sovi alarmistien uskontoon.

      Ei siis ainuttakaan asia-argumenttia ole kohta kymmenen vuoden aikana löytynyt. Pelkkää puuta heinää ja epätoivoista mölinää kuten nyt vaikka tämä viimeisin tuolta 1942:lta.

      CAGW uskovien alarmistien aika on ohi ja hyvä niin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe