Meillä on maalla Cello JH3-201S kaasugrilli, ja viimeisen käytön (muistaakseni paistettiin muikkuja) jälkeen on ilmennyt yllättävä ongelma; kolmesta sytyttimestä/tulensäätäjästä kaksi ei toimi - hanikat eivät käänny mihinkään suuntaan, eivätkä painu alas. Oma diagnoosini on, että muikkuja paistettaessa on ruisjauhorasvamössöä päässyt jotenkin säätimien liikkuvien osien sekaan. Hanikoiden muoviset säätimet saa irti, ja olenkin koettanut ruiskuttaa kosteutta ja ruosteisia muttereita irroittavaa sumutetta väleihin - tuloksetta.
Mitä olisi tehtävissä? Tuntuisi turhan suureelliselta raahata koko rötiskö huoltoon mokoman asian takia, sillä luulisi tuon kotikonsteinkin olevan korjattavissa.
Neuvoista kiittäen!
Kaasugrilliongelma
3
1651
Vastaukset
- gm!
Osaa myöskään autta, sillä en tunne kyseistä laitetta kuin nimeltä, joten toivon perusteellisen puhdistuksen auttavan asiassa! Terveisin grillimestari!
- rasvanirrottelijako
onnistuu fairylla.melko harvinaiselta kuulostaa koko juttu.mutta kokeile fairya ennen väkivaltaa..
rasvanirrottelijako kirjoitti:
onnistuu fairylla.melko harvinaiselta kuulostaa koko juttu.mutta kokeile fairya ennen väkivaltaa..
Eiköhän Grillimestarinkin ehdottama perusteellinen puhdistus ole ratkaisevassa asemassa, ja täytyypä tosiaan ottaa Fairy esiin kera vanhan hammasharjan ja katsoa mitä tapahtuu!...;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823293
- 922965
- 532232
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201675- 191604
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..101538Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221438Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61378Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131361Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351335