Mies Irakista

alzina

Minun miesystäväni on Irakista, ei kurdi vaan aito arabi. Olemme seurustelleet vuoden. Voin sanoa. että kaikki hänen kertomansa asiat ovat osoittautuneet todeksi matkan varrella. Hänellä on kultainen sydän. Hän on hyvin koulutettu ja älykäs. On opiskellut Englannissa yliopistossa englannin kieltä, myös suomenkieli sujuu hienosti.

Ihminen on ihminen joka kulttuurissa, kun kulttuurin silaus poistetaan, olemme kaikki samanlaisia. Hyviä ihmisiä ja "mulkkuja" löytyy kaikkialta.
Kumma kun kaikki muslimit yleistetään johonkin kiihkoporukkaan. Ihan sama kuin meidät suomalaiset liitettäissiin kiinteästi jenkkeihin. Olemmehan molemmat länsimaalaisia. Mutat miten paljon yhteistä meillä on?

Parempaa miestä kuin oma irakilaiseni, tuskinn löytäisin.

152

11815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakas Watson

      joukkoon "tummaan". Olet onnistunut elamassasi ja loytanyt sen helmen kaiken paskan keskelta.... not.

      Hyva etta edes joku suhteessanne osaa Suomen kielta silla sinulta se ei suju.

      Milta tuntuu kun "mies" on taysi nolla?

      • Silokon

        12 16=?
        Kyllä voin sanoa aivan kamala pettymys Irak mies, kaikki mitä hän on lupaillut ja lirkutellut, ei pidä paikkaansa, pahempaa valehtelijaa, en ole tavannut, samoin ystävälläni Irak mies, pettää, valehtelee... Ja kaiken kääntää minua vastaan, hänessä ei ole mitään vikaa.


      • Piiiii

        Hei!
        Minulla puolen vuoden kokemus Irak miehen kanssa, asui minun kanssa, pahempaa valehtelijaa ja ludetta ei voi olla olemassa, kävi töissä ei maksanut asumisesesta ynm muusta mistään aina tekosyy täytyy lähettää kotiin Irakkiin rahaa, veljen hautajaisiin, äiti sairaana ynm. Maksan ensi kuussa, ikinä niitä rahoja ei tullut, osti kyllä itselle kaikkea kivaa, Tsättäili netissä, ihan kokoajan, lukemattomia naisia mille kirjoitellut, heitin ulos, meni yksi päivä ja taas uusi nainen kenen luona asuu. Että tälläinen oli Irak mies, puhui kyllä kauniisti, mutta kaikki paskaa


      • Piiiii

        Piti vielä lisätä, hän oli Sunni Muslimi, hän ei petä eikä muslimi mies voi olla sängyssä, jos ei ole naimisissa, no hänellä oli jo valmiiksi sukupuolitauti ynm sitäkään ei kertonut, ilmeisesti sukupuolitauti tulee ihan itsestään, omg, asuu Helsingissä. Vantaalla oikeastaan tällä hetkellä.


      • kisokiso88
        Piiiii kirjoitti:

        Piti vielä lisätä, hän oli Sunni Muslimi, hän ei petä eikä muslimi mies voi olla sängyssä, jos ei ole naimisissa, no hänellä oli jo valmiiksi sukupuolitauti ynm sitäkään ei kertonut, ilmeisesti sukupuolitauti tulee ihan itsestään, omg, asuu Helsingissä. Vantaalla oikeastaan tällä hetkellä.

        Minkähän ikäinen hän on...??? =D


      • Raaka-_-Watson
        kisokiso88 kirjoitti:

        Minkähän ikäinen hän on...??? =D

        Eikö ne perkeleet ole jokainen 17 vuotiaita, ainakin oman ilmoituksensa mukaan.


      • Anonyymi
        Silokon kirjoitti:

        12 16=?
        Kyllä voin sanoa aivan kamala pettymys Irak mies, kaikki mitä hän on lupaillut ja lirkutellut, ei pidä paikkaansa, pahempaa valehtelijaa, en ole tavannut, samoin ystävälläni Irak mies, pettää, valehtelee... Ja kaiken kääntää minua vastaan, hänessä ei ole mitään vikaa.

        100 pros totta


      • Anonyymi
        Piiiii kirjoitti:

        Hei!
        Minulla puolen vuoden kokemus Irak miehen kanssa, asui minun kanssa, pahempaa valehtelijaa ja ludetta ei voi olla olemassa, kävi töissä ei maksanut asumisesesta ynm muusta mistään aina tekosyy täytyy lähettää kotiin Irakkiin rahaa, veljen hautajaisiin, äiti sairaana ynm. Maksan ensi kuussa, ikinä niitä rahoja ei tullut, osti kyllä itselle kaikkea kivaa, Tsättäili netissä, ihan kokoajan, lukemattomia naisia mille kirjoitellut, heitin ulos, meni yksi päivä ja taas uusi nainen kenen luona asuu. Että tälläinen oli Irak mies, puhui kyllä kauniisti, mutta kaikki paskaa

        NIIN TOTTA


      • Anonyymi
        kisokiso88 kirjoitti:

        Minkähän ikäinen hän on...??? =D

        Suunni tai shia,ihan yhtä paskatavaraa


      • Anonyymi

        Eikä näköjään sinulta!


      • Anonyymi
        Piiiii kirjoitti:

        Hei!
        Minulla puolen vuoden kokemus Irak miehen kanssa, asui minun kanssa, pahempaa valehtelijaa ja ludetta ei voi olla olemassa, kävi töissä ei maksanut asumisesesta ynm muusta mistään aina tekosyy täytyy lähettää kotiin Irakkiin rahaa, veljen hautajaisiin, äiti sairaana ynm. Maksan ensi kuussa, ikinä niitä rahoja ei tullut, osti kyllä itselle kaikkea kivaa, Tsättäili netissä, ihan kokoajan, lukemattomia naisia mille kirjoitellut, heitin ulos, meni yksi päivä ja taas uusi nainen kenen luona asuu. Että tälläinen oli Irak mies, puhui kyllä kauniisti, mutta kaikki paskaa

        Turkkilaiset ja syyrialaiset samanlaisia.


      • Anonyymi

        No ei tuo sunkaan kirjoitus näytä oikein äidinkieleltä.


      • Anonyymi
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Eikö ne perkeleet ole jokainen 17 vuotiaita, ainakin oman ilmoituksensa mukaan.

        😄😄😄😄


      • Anonyymi

        Millä tavalla työssäkäyvä ulkomaalainen on nolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla työssäkäyvä ulkomaalainen on nolla?

        On ne valheiden kuninkaat ja pettäjä porukka ikinä ei Irakin miehen kannattaa tutustuu ! Niiden mielestä nainen joka ei käyttää päähine on riista eli sinun kanssa voi tehdä mitä vaan ei ole kun taivas rajaa


      • Anonyymi
        Silokon kirjoitti:

        12 16=?
        Kyllä voin sanoa aivan kamala pettymys Irak mies, kaikki mitä hän on lupaillut ja lirkutellut, ei pidä paikkaansa, pahempaa valehtelijaa, en ole tavannut, samoin ystävälläni Irak mies, pettää, valehtelee... Ja kaiken kääntää minua vastaan, hänessä ei ole mitään vikaa.

        Itse hengaan syyria miehen kanssa. Olen koko ajan varautunut. En osaa olla mustasukkainen. Sanon vaan ok ok hänen menoilleen.


    • jghjhgjgh

      ovat enemmän tai vähemmän aivopestyjä lapsesta lähtien.

      On melko todennäköistä miehesikin osallistuisi raakuuksiin kunhan sopiva kansankiihottaja antaa käskyn.

      Viimeistään silloin kuin muut aktiiviset musut sanoisivat hänelle jollet ole meidän kanssa olet meitä vastaan.

    • yksi monista

      No hohoijaa taas.
      Kyllä suomalaisen mieli on ahdas ja kapea. Jos ihminen on rakastunut ja on onnellinen rakastettunsa kanssa, niin mitä väliä sillä on kenellekään toiselle.

      Oletteko koskaan ajatelleet minkälaisiksi meidät suomalaiset lokeroidaan muualla maailmassa? Meitä pidetään tyhminä, kommunikointi kyvyttöminä, juroina ja hymyttöminä, vihaisena ja alkoholisoituneena kansana. Sen lisäksi meitä pidetään kyvyttöminä lisääntymään. Suomalaisia miehiä pidetään huonosti pukeutuvina, epäsiisteinä, saitoina vaimon hakkaajina.
      Onko imartelevaa?
      Sinulle alzina, älä tänne kirjoittele jos et ihan välttämätä halua lukea tuota likaista sontaa suhteestasi. Itsellänikin on Irakilainen puoliso ja hän on kunnon perheenisä.

      • 32

        Ai tämmöinen on suomalaisen miehen kuva maailmalla? Tai jossain. Kai.
        Mutta jostain syystä et sanonut mitään suomalaisten naisten maineesta. Millainen se on? Imarteleva?

        "Kyllä suomalaisen mieli on ahdas ja kapea."

        Oletko suomalainen?


      • hohohoohhooohho

        Jos Suomi on noin hirveä paikka ,niin miksi ole täällä. Painu sinne Irakkiin , se on varmasti oikein kultamaa.


      • shsh

        Sinä itse lokeroit suomalaiset tuohon lokeroon, ja jauhat sitä kun mitäkin mantraa. Suomi on avomielinen ja avokätinen. Etpä löydä kovinkaan montaa maata tältä pallolta, jossa asiat on paremmin kuin meillä, edes siellä miehesi kotimaassa Irakissa, ei asiat ole hyvin ja etenkin naisen asema koiranluokkaa.
        Minua ottaa pannuun todella se miten negatiivisesti suomalaiset näkevät tämän maan, onko meillä tosiaan täällä asiat liian hyvin jotta on varaa valittaa turhista asioista?


      • myy-73

        Olen seurustellut itseäni yli 10v nuoremman Irakilaisen kanssa.Tapasimme kun olin 36v ja takana pitkä avioliitto arabin kanssa.en olisi ikinä uskonut mutta mennyt
        on 2,5v ja olen niin onnellinen,emme riitele helposti ja elämä parempi kuin koskaan.Ennen häntä oli kyllä suomalainen mies mutta kun ei vaan suhde
        toiminut.joten vannomatta paras ja kun oppii tuntemaan toisen...joko synkkaa tai ei.


      • Päivä kerrallaan :)
        myy-73 kirjoitti:

        Olen seurustellut itseäni yli 10v nuoremman Irakilaisen kanssa.Tapasimme kun olin 36v ja takana pitkä avioliitto arabin kanssa.en olisi ikinä uskonut mutta mennyt
        on 2,5v ja olen niin onnellinen,emme riitele helposti ja elämä parempi kuin koskaan.Ennen häntä oli kyllä suomalainen mies mutta kun ei vaan suhde
        toiminut.joten vannomatta paras ja kun oppii tuntemaan toisen...joko synkkaa tai ei.

        Sama tarina täällä :) Minäkin olen 10 vuotta omaa irakilaistani vanhempi, enkä olisi ikinä uskonut ensitapaamisella, että pari vuotta myöhemmin ollaan edelleen yhdessä, asutaan yhdessä ja elämä on oikeasti hyvää ja ihanaa! Tokihan sitä nyt joskus riidellään, mutta missäpä parisuhteessa niin ei olisi. Tietysti joskus mietin, että mikä on tilanne muutaman vuoden päästä, kun itsellä 40 vuoden maaginen raja ylittyy ja mies on silloin vasta kolmekymppinen, mutta mitäpä sitä etukäteen murehtimaan!


      • Suomalainen.

        Varmaan sinunkaltaisten yleistäjien takia. "Kyllä suomalainen mieli on ahdas ja kapea"

        Onko sinulla itsetunto-ongelmia tai etkö tunne itseäsi riittäväksi? Etkö tule toimeesi äitisi tai isäsi kanssa tai etkö osaa jostain syystä kunnioittaa heitä?

        Kysyin, koska väheksyt omia juuriasi..


      • huhhuu
        shsh kirjoitti:

        Sinä itse lokeroit suomalaiset tuohon lokeroon, ja jauhat sitä kun mitäkin mantraa. Suomi on avomielinen ja avokätinen. Etpä löydä kovinkaan montaa maata tältä pallolta, jossa asiat on paremmin kuin meillä, edes siellä miehesi kotimaassa Irakissa, ei asiat ole hyvin ja etenkin naisen asema koiranluokkaa.
        Minua ottaa pannuun todella se miten negatiivisesti suomalaiset näkevät tämän maan, onko meillä tosiaan täällä asiat liian hyvin jotta on varaa valittaa turhista asioista?

        luulisi irakissa olevan kaikki todella hyvin kun siellä asuu niin paljon aloittajan tapaisia miehiä.


      • jorezx

        Nämä kaikki ns. "arabifanit" kuuluvat siihen suomalaiseen naisryhmään joka tykkää vain mustan eri sävyistä.
        Ei valkoinen mies heille kelpaa.


      • Naineneioleobjekti
        shsh kirjoitti:

        Sinä itse lokeroit suomalaiset tuohon lokeroon, ja jauhat sitä kun mitäkin mantraa. Suomi on avomielinen ja avokätinen. Etpä löydä kovinkaan montaa maata tältä pallolta, jossa asiat on paremmin kuin meillä, edes siellä miehesi kotimaassa Irakissa, ei asiat ole hyvin ja etenkin naisen asema koiranluokkaa.
        Minua ottaa pannuun todella se miten negatiivisesti suomalaiset näkevät tämän maan, onko meillä tosiaan täällä asiat liian hyvin jotta on varaa valittaa turhista asioista?

        Länsimaissa naisen asema on olla pelkkä objekti. Häntä arvostellaan pelkkien tissien ja perseen koon perusteella. Minä ennemmin peitän itseni kuin pukeuduin perseshortseihin, jotka antavat naisesta väärän kuvan; naisella pitää olla paljasta pintaa esillä, jotta olisi parempi ihminen. Minä en tarvitse niitä minihameita ja silikonitissejä ollakseni vapaa ihminen.

        Tällä palstalla ainoastaan suomiukko on valittanut kuinka suomalaisella naisella on omat mielipiteet ja kuinka vapaus ei sovi naisille. Suomalaisten miesten on turha toitottaa siitä huonosta naisten asemasta.


      • Hauskaailmanviinaakin
        jorezx kirjoitti:

        Nämä kaikki ns. "arabifanit" kuuluvat siihen suomalaiseen naisryhmään joka tykkää vain mustan eri sävyistä.
        Ei valkoinen mies heille kelpaa.

        Vai olisikohan se niin, että arabeissa on todella raamikkaita miehiä? Mitä itse katselin jalkapalloa TV:stä, jolloin esiintyi iranilaisten joukkue, niin johan oli todella raamikkaita ja komeita miehiä! En kyllä yhtään ihmettele; arabit ei juo alkoholia eivätkä syö sianlihaa. Siinä olisi suomalaisillakin opittavaa.

        Arabien juhlakulttuurissakin osataan pitää hauskaa ilman viinaa. Perhe ja suku on koolla, lapset leikkivät, aikuiset tanssivat ja ruokapöydän ääressä jutellaan, juodaan teetä ja syödään. Siinä olisi suomalaisillakin opittavaa juhlimisen suhteen. Suomalaiset ryyppää jopa lasten edessäkin juhlissa, tämä on nähty mm. häissä.


      • Suomiukkooksettaa
        jorezx kirjoitti:

        Nämä kaikki ns. "arabifanit" kuuluvat siihen suomalaiseen naisryhmään joka tykkää vain mustan eri sävyistä.
        Ei valkoinen mies heille kelpaa.

        Hihhihihihii suomiukkoa vain harmittaa kun muslimeilla naisten kunnioitus on eri luokkaa. He eivät ole viinaanmeneviä tai nössöjä kuten suomiukko hahahhahaa olisi aika noloa jos lasten isä ois sellanen nössö


      • Anonyymi
        32 kirjoitti:

        Ai tämmöinen on suomalaisen miehen kuva maailmalla? Tai jossain. Kai.
        Mutta jostain syystä et sanonut mitään suomalaisten naisten maineesta. Millainen se on? Imarteleva?

        "Kyllä suomalaisen mieli on ahdas ja kapea."

        Oletko suomalainen?

        Irak poika kutsuu kaikkia suomalaisia naisia vuokraksi,tässä teille tosiasia.jätkät liikuttaa ja akat uskoo ja pikku aukee.


      • Anonyymi
        32 kirjoitti:

        Ai tämmöinen on suomalaisen miehen kuva maailmalla? Tai jossain. Kai.
        Mutta jostain syystä et sanonut mitään suomalaisten naisten maineesta. Millainen se on? Imarteleva?

        "Kyllä suomalaisen mieli on ahdas ja kapea."

        Oletko suomalainen?

        Suomimies on ihana,vitun mamupatja


      • Anonyymi
        huhhuu kirjoitti:

        luulisi irakissa olevan kaikki todella hyvin kun siellä asuu niin paljon aloittajan tapaisia miehiä.

        Just, viekää Irakiin nämä suomimamupatjat


      • Anonyymi
        jorezx kirjoitti:

        Nämä kaikki ns. "arabifanit" kuuluvat siihen suomalaiseen naisryhmään joka tykkää vain mustan eri sävyistä.
        Ei valkoinen mies heille kelpaa.

        Ne kaikin rumimmat akat nai irakilainen


      • Anonyymi

        Jos on hyvä mies et voi yleistää , koska näitä häiriköitä ja meluajia asuu naapurissani jotka häiritse liikaa, Irakista. Ps. Hakkaa vaimoaan


      • Anonyymi
        Päivä kerrallaan :) kirjoitti:

        Sama tarina täällä :) Minäkin olen 10 vuotta omaa irakilaistani vanhempi, enkä olisi ikinä uskonut ensitapaamisella, että pari vuotta myöhemmin ollaan edelleen yhdessä, asutaan yhdessä ja elämä on oikeasti hyvää ja ihanaa! Tokihan sitä nyt joskus riidellään, mutta missäpä parisuhteessa niin ei olisi. Tietysti joskus mietin, että mikä on tilanne muutaman vuoden päästä, kun itsellä 40 vuoden maaginen raja ylittyy ja mies on silloin vasta kolmekymppinen, mutta mitäpä sitä etukäteen murehtimaan!

        En ikinä ottaisi ovat traumatosoituneita ja väkivaltaisia siis nämä Allahia rukoilevat


      • Anonyymi
        Naineneioleobjekti kirjoitti:

        Länsimaissa naisen asema on olla pelkkä objekti. Häntä arvostellaan pelkkien tissien ja perseen koon perusteella. Minä ennemmin peitän itseni kuin pukeuduin perseshortseihin, jotka antavat naisesta väärän kuvan; naisella pitää olla paljasta pintaa esillä, jotta olisi parempi ihminen. Minä en tarvitse niitä minihameita ja silikonitissejä ollakseni vapaa ihminen.

        Tällä palstalla ainoastaan suomiukko on valittanut kuinka suomalaisella naisella on omat mielipiteet ja kuinka vapaus ei sovi naisille. Suomalaisten miesten on turha toitottaa siitä huonosta naisten asemasta.

        Anteeksi vain mutta täällä suomessa meillä naisilla on vapaus ihan itse päättää miten pukeudutaan. Musliminaisilla sitä vapautta ei ole. Ei meidän tarvitse pukeutua paljastavasti jos emme halua. Saamme pukeutua kuten haluamme ilman että mikään uskonto sitä määrittelee. En tiedä miksi sinulla on noin kieroutunut käsite miten suomalaisten naisten kuuluu pukeutua. Ihme väite myös noista silikooni tisseistä.
        Meillähän on suomessa paljon naisjohtajia , pääministerikin. Onko sitten näillä suomen parhaat tissit ja perse..
        Meidän kulttuurissa vallitsee myös tasa-arvo josta nämä muslimit eivät ymmärrä hölkäsen pöläystäkään.


      • Anonyymi

        Irakilainenko sulle tuollaista kuvaa syötti? Mitäs hän täällä sitten tekee? Pitää sua kädestä prinsessanan eikä ehdi olla hoitamassa maansa asioita kuntoon? Kummassa maassa on helpompaa ja ketkä sen on saaneet aikaan? Jo apn aloitus kertoo opetetusta rasismista : "aito arabi eikä kurdi".


      • Anonyymi
        32 kirjoitti:

        Ai tämmöinen on suomalaisen miehen kuva maailmalla? Tai jossain. Kai.
        Mutta jostain syystä et sanonut mitään suomalaisten naisten maineesta. Millainen se on? Imarteleva?

        "Kyllä suomalaisen mieli on ahdas ja kapea."

        Oletko suomalainen?

        Suomalaisen maine on sikäli imarteleva, että se osoittaa naisen omistavan itse itsensä, eikä tarvitse varjella tavaransa arvokkuutta omistajalleen. Jos sitä ei ymmärrä, ei ansaitse tervettä naissuhdetta.


      • Anonyymi
        Naineneioleobjekti kirjoitti:

        Länsimaissa naisen asema on olla pelkkä objekti. Häntä arvostellaan pelkkien tissien ja perseen koon perusteella. Minä ennemmin peitän itseni kuin pukeuduin perseshortseihin, jotka antavat naisesta väärän kuvan; naisella pitää olla paljasta pintaa esillä, jotta olisi parempi ihminen. Minä en tarvitse niitä minihameita ja silikonitissejä ollakseni vapaa ihminen.

        Tällä palstalla ainoastaan suomiukko on valittanut kuinka suomalaisella naisella on omat mielipiteet ja kuinka vapaus ei sovi naisille. Suomalaisten miesten on turha toitottaa siitä huonosta naisten asemasta.

        Olet objekti joka tapauksessa peität perseesi tai et. Peiton kanssa olet miehen retuuttama tahdoton mollamaija. Paljaana toimit, valitset ja nautit itse. Suomalaiset miehet eivät yleisesti valita naisten itsenäisyydestä, ovat apajilla, ne vinkuvat miehet ovat jääneet kivikaudelle. Sopisivat kyllä sulle siinä mielessä kuin vakka ja kansi.


      • Anonyymi
        Suomiukkooksettaa kirjoitti:

        Hihhihihihii suomiukkoa vain harmittaa kun muslimeilla naisten kunnioitus on eri luokkaa. He eivät ole viinaanmeneviä tai nössöjä kuten suomiukko hahahhahaa olisi aika noloa jos lasten isä ois sellanen nössö

        Täälläpä se musliminössö majailee huumetta märehtien suomiukkojen (akkojen) kustannuksella. No, onhan ne suomiukot sikäli nössöjä. Mutta maa on parempi kunhan m...a ei tule liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne kaikin rumimmat akat nai irakilainen

        Oksettavat ja katkerat suomiukot vinkuu.


      • Anonyymi
        32 kirjoitti:

        Ai tämmöinen on suomalaisen miehen kuva maailmalla? Tai jossain. Kai.
        Mutta jostain syystä et sanonut mitään suomalaisten naisten maineesta. Millainen se on? Imarteleva?

        "Kyllä suomalaisen mieli on ahdas ja kapea."

        Oletko suomalainen?

        Irakilaisten ja kurdien muijat on vaahtoperseitä ,irakilainen ja kurdi äijät imelää ällöträviä,pieniä hikisiä lehti saatana


      • Anonyymi
        Päivä kerrallaan :) kirjoitti:

        Sama tarina täällä :) Minäkin olen 10 vuotta omaa irakilaistani vanhempi, enkä olisi ikinä uskonut ensitapaamisella, että pari vuotta myöhemmin ollaan edelleen yhdessä, asutaan yhdessä ja elämä on oikeasti hyvää ja ihanaa! Tokihan sitä nyt joskus riidellään, mutta missäpä parisuhteessa niin ei olisi. Tietysti joskus mietin, että mikä on tilanne muutaman vuoden päästä, kun itsellä 40 vuoden maaginen raja ylittyy ja mies on silloin vasta kolmekymppinen, mutta mitäpä sitä etukäteen murehtimaan!

        No vieläkö olet saman miehen kanssa.


      • Anonyymi
        jorezx kirjoitti:

        Nämä kaikki ns. "arabifanit" kuuluvat siihen suomalaiseen naisryhmään joka tykkää vain mustan eri sävyistä.
        Ei valkoinen mies heille kelpaa.

        Lököpöksy kaljamaha suomalaisilla olisi vähän petrattavaa!
        Suomalainen mies on onnellisin perjantai iltaäivällä töitten jälkeen kaupasta tullessa pari mäyräkoiraa kainalossa. Seuraappa trendiä kaupassa. Huomaatko sen salaisen pienen tyytyväisen hymyn? Viikon ainut valopilkku suomalaisen miehen arjessa, perjantaina, kaupan kassalla, töitten jälkeen. Nyt akka ja kakarat kyykkyyn. Isi tulee kotiin. Iskä rentoutuuuuu!


      • Anonyymi
        Suomiukkooksettaa kirjoitti:

        Hihhihihihii suomiukkoa vain harmittaa kun muslimeilla naisten kunnioitus on eri luokkaa. He eivät ole viinaanmeneviä tai nössöjä kuten suomiukko hahahhahaa olisi aika noloa jos lasten isä ois sellanen nössö

        Tuossa on osa totta. Suomalaisesta miehestä. Mutta, parisuhteet muslimi miesten kanssa voivat rankkoja kokemuksia. Ei kaikkien. Tunnen monta muslimi perhettä. Nostan näitten perheitten isille hattua sillä niin hienosti he hoitavat vastuunsa perheessä. Mutta on heidän joukossaan myös isiä jotka ovat juuri niitä joista kerrotaan palstoilla. Vieraissa kävijöitä, talous rahat pelaten, väkivaltaisia, jne.
        Suurin osa kuitenkin noita ensi mainittuja.


      • Anonyymi
        Hauskaailmanviinaakin kirjoitti:

        Vai olisikohan se niin, että arabeissa on todella raamikkaita miehiä? Mitä itse katselin jalkapalloa TV:stä, jolloin esiintyi iranilaisten joukkue, niin johan oli todella raamikkaita ja komeita miehiä! En kyllä yhtään ihmettele; arabit ei juo alkoholia eivätkä syö sianlihaa. Siinä olisi suomalaisillakin opittavaa.

        Arabien juhlakulttuurissakin osataan pitää hauskaa ilman viinaa. Perhe ja suku on koolla, lapset leikkivät, aikuiset tanssivat ja ruokapöydän ääressä jutellaan, juodaan teetä ja syödään. Siinä olisi suomalaisillakin opittavaa juhlimisen suhteen. Suomalaiset ryyppää jopa lasten edessäkin juhlissa, tämä on nähty mm. häissä.

        😂😂😂 Irakilaiset miehet eivät todellakaan ole raamikkaita vaan kääpiöitä. Irakilaisen miehen keskipituus on 165 senttiä.


    • Murtuuko sydän...

      Itsekin olen seurustellut pari kuukautta irakilaisen miehen kanssa (kurdi tosin), ja mies on osoittautunut todella helmeksi. On AINA rehellinen, silloinkin kun totuus on jotain mitä en haluaisi kuulla. Ei siis uskottele esim jäävänsä loppuiäkseen Suomeen, kun totuus on se, että ikävöi koko ajan sukuaan kotimaassa ja tulee itsekin sinne palaamaan muutaman vuoden päästä. Ei siis siksikään uskottele menevänsä naimisiin ja perustavansa perhettä kanssani, eikä raahaa minua mukanaan sinne aikanaan, vaan on kertonut, että Irak on sen verran vaarallinen maa, ettei halua altistaa minua millekään väkivallalle ym siellä. Puhumattakaan siitä, ettei etenkään isä hyväksyisi vääräuskoista ja turmeltunutta länsimaista naista poikansa vaimoksi... Pisteet miehelle kaikesta rehellisyydestä, vaikka pahalta tuntuukin ihastuneena ja melkein jo rakastuneena ajatella sitä, etten saa tuota kilttiä, komeaa, seksikästä ja fiksua miestä koskaan kokonaan omakseni. Nautin jokaisesta hetkestä hänen kanssaan NYT, enkä halua vielä ajatella sydämeni särkymistä sinä päivänä kun mies lopullisesti palaa Irakiin, yksin.

      • eeeh

        " kilttiä, komeaa, seksikästä ja fiksua" öö mielenkiintoisia adjektiivea karvakääpiöstä


      • 13

        sentään yksi järkilause;Puhumattakaan siitä, ettei etenkään isä hyväksyisi vääräuskoista ja turmeltunutta länsimaista naista poikansa vaimoksi..

        Totta.Kuka h/c muslimi haluaisi vääräuskoista huoraa lastenlastensa äidiksi.


      • puullapäähän
        eeeh kirjoitti:

        " kilttiä, komeaa, seksikästä ja fiksua" öö mielenkiintoisia adjektiivea karvakääpiöstä

        päivää alzina, lapsellista ja tosi naurettavaa, en tuohon tarinaan osaa muuta sanoa. Mutta tokihan niitä helmiäkin löytyy, hehhehehehh.


      • Anonyymi
        eeeh kirjoitti:

        " kilttiä, komeaa, seksikästä ja fiksua" öö mielenkiintoisia adjektiivea karvakääpiöstä

        Rakkaus on sokea...


      • Anonyymi
        13 kirjoitti:

        sentään yksi järkilause;Puhumattakaan siitä, ettei etenkään isä hyväksyisi vääräuskoista ja turmeltunutta länsimaista naista poikansa vaimoksi..

        Totta.Kuka h/c muslimi haluaisi vääräuskoista huoraa lastenlastensa äidiksi.

        Kuka haluaisi lapselleen muslimi-isää? Ne asenteet ja tavat. Huh.


    • shawwww

      siis mikä teitä suomalaisia oikeen vaivaa?? miksi olette noin ahdasmielisiä ja ilkeitä sellaisia ihmisiä kohtaan jotka ovat suhteessa ulkomaalaisen kanssa? aivan jräkyttävää käyttäytymistä. kuule minä ainakin uskon että jokaisesta maasta voi löytyä oikeita helmiä ja sanonpa että etenkin muslimeista voi löytää, oikea muslimi on rehellinen, uskollien ja rauhallinen. älkää antako joidenki terroristien ja muuten sairaiden ihmisten pilata heidän mainetta! että en kehuisi kyllä suomalaisiakaan kun verellä ovat kirjottaneet seinään kauheita asioita ja uhannut tappaa naisen ja lapset koska nainen oli tehnyt lapset ulkomaalaisen kanssa ja lapset olivat ns."sekarotuisia". törkeää! viattomia lapsia kun ovat.. ja kyllä minunkin mies irakista(kurdi) on helemistä helmin ;)

      • Rakas Watson

        se menee: "helmia sioille"


      • ihan sama
        Rakas Watson kirjoitti:

        se menee: "helmia sioille"

        vaikka meneeki. Helmi mikä helmi, silti ;) Sinä tuskin sellainen olet.


      • mutta nyt tärpppäsi
        Rakas Watson kirjoitti:

        se menee: "helmia sioille"

        helmiä sioille...

        Joo, tässä kun on lukenut noiden naisten kommentteja ihanista arabeista ja kurdeista niin jotenkin olen jäänyt kaipailemaan niitä naisia, joilla on 10v kokemus liitosta...

        Yksikin kirjoittelee miten oma ihana kultansa menee muutaman vuoden kuluttua takaisin eikä jää tänne eikä ota vaimoaan sinne kamalaan maahansa... johon kuitenkin itse kaipaa ?????

        No ei kai voikaan ottaa kun siellä odottelee pari vaimoa ja rivi lapsukaisia heidän ihanaa isukkiaan jolla on suomessa hetken hauskaa kun saa ihan ilmaiseksi...

        tai toinen joka luulee että arabille kelpaa vääräuskoinen muijeli, kyllähän se sänkyyn kelpaa, mutta kun viet perheen eteen niin ehkä on toinen juttu... toisaalta, jos haluaa jäädä suomeen niin pakkohan se on mukava olla siihen asti että oleskelulupa on taskussa.

        voivoi... kun olisivat nämäkin tyttöset lukeneet muutakin kuin harlekiinia...

        Mutta heillä on oikeus valita - ja sen he nyt tekevät. Onnea matkaan, sitä tulette tarvitsemaan.

        Noissa maissa naisen asema on nollan alapuolella. kuka voi olla niin taneli että uskoo että muka "kultaisen sydämen" omaava mies oikeasti arvostaa naista kun koraanikin jo sanoo että nainen on käyttöesine.


      • amarjit
        mutta nyt tärpppäsi kirjoitti:

        helmiä sioille...

        Joo, tässä kun on lukenut noiden naisten kommentteja ihanista arabeista ja kurdeista niin jotenkin olen jäänyt kaipailemaan niitä naisia, joilla on 10v kokemus liitosta...

        Yksikin kirjoittelee miten oma ihana kultansa menee muutaman vuoden kuluttua takaisin eikä jää tänne eikä ota vaimoaan sinne kamalaan maahansa... johon kuitenkin itse kaipaa ?????

        No ei kai voikaan ottaa kun siellä odottelee pari vaimoa ja rivi lapsukaisia heidän ihanaa isukkiaan jolla on suomessa hetken hauskaa kun saa ihan ilmaiseksi...

        tai toinen joka luulee että arabille kelpaa vääräuskoinen muijeli, kyllähän se sänkyyn kelpaa, mutta kun viet perheen eteen niin ehkä on toinen juttu... toisaalta, jos haluaa jäädä suomeen niin pakkohan se on mukava olla siihen asti että oleskelulupa on taskussa.

        voivoi... kun olisivat nämäkin tyttöset lukeneet muutakin kuin harlekiinia...

        Mutta heillä on oikeus valita - ja sen he nyt tekevät. Onnea matkaan, sitä tulette tarvitsemaan.

        Noissa maissa naisen asema on nollan alapuolella. kuka voi olla niin taneli että uskoo että muka "kultaisen sydämen" omaava mies oikeasti arvostaa naista kun koraanikin jo sanoo että nainen on käyttöesine.

        mullakin on ihana irakilainen..mietin vaan että riittääkö naimisiinmeno oleskeluluvan saamiseksi sekä työpaikka..älkää vaivautuko heittämään rasistisia tai muita törkeitä kommentteja vaan pysykää asiassa.


      • taida tietää
        mutta nyt tärpppäsi kirjoitti:

        helmiä sioille...

        Joo, tässä kun on lukenut noiden naisten kommentteja ihanista arabeista ja kurdeista niin jotenkin olen jäänyt kaipailemaan niitä naisia, joilla on 10v kokemus liitosta...

        Yksikin kirjoittelee miten oma ihana kultansa menee muutaman vuoden kuluttua takaisin eikä jää tänne eikä ota vaimoaan sinne kamalaan maahansa... johon kuitenkin itse kaipaa ?????

        No ei kai voikaan ottaa kun siellä odottelee pari vaimoa ja rivi lapsukaisia heidän ihanaa isukkiaan jolla on suomessa hetken hauskaa kun saa ihan ilmaiseksi...

        tai toinen joka luulee että arabille kelpaa vääräuskoinen muijeli, kyllähän se sänkyyn kelpaa, mutta kun viet perheen eteen niin ehkä on toinen juttu... toisaalta, jos haluaa jäädä suomeen niin pakkohan se on mukava olla siihen asti että oleskelulupa on taskussa.

        voivoi... kun olisivat nämäkin tyttöset lukeneet muutakin kuin harlekiinia...

        Mutta heillä on oikeus valita - ja sen he nyt tekevät. Onnea matkaan, sitä tulette tarvitsemaan.

        Noissa maissa naisen asema on nollan alapuolella. kuka voi olla niin taneli että uskoo että muka "kultaisen sydämen" omaava mies oikeasti arvostaa naista kun koraanikin jo sanoo että nainen on käyttöesine.

        oikeen mistään mitään. Voihan se olla että joillain se vaimo odottaa tai on jo kotimaassa mutta aika harvoin tämmöstä tapahtuu... Ja kyllä minä tiedän monta joilla on ainakin se monen vuoden kokemus ja lliitto muslimi miehien kanssa ja hyvin on mennyt. Mitä se sinua liikuttaa miten meillä menee ja miten ei. Taidat aika paljon sitten välittää tästä aiheesta. Ja no arabeista en tiedä mutta kurdeilla naisen asema on pitkälti aika samanlainen kun täälläkin. Riippuu perheestä. Ja mitä tunnetko itse arabi/kurdi miehiä? Tai pareja. Tuskinpa. Ja sinne kamalaan maahan tuskin moni kurdi etenkään voi edes palata. Mitä helvettiä luuletko että kurdi oikeen lähti maastaan kun halusi suomeen? Naurettavinta mitä olen kuullut. Ja jos saan sanoa niin suomalaisilla ei yleensä sitä 10 vuoden kokemusta edes lödy kun eroavat aika helposti. Ja kyllä monen muslimin perheelle "vääräuskoinen" vaimo käy. Kunhan on kunnollinen nainen etenkin kunniallinen. Juuri ystäväni on menossa naimisiin kurdin kanssa ja ovat käyneet Kurdistanissa miehen perheen luona. Ja lueppas se koraani niin ehkä tiedät sitten mistä oikeasti puhut!


      • =============
        amarjit kirjoitti:

        mullakin on ihana irakilainen..mietin vaan että riittääkö naimisiinmeno oleskeluluvan saamiseksi sekä työpaikka..älkää vaivautuko heittämään rasistisia tai muita törkeitä kommentteja vaan pysykää asiassa.

        onko hän tullut tänne turvapaikkaa hakemaan vai muuten vaan?


      • Rakas Watson
        taida tietää kirjoitti:

        oikeen mistään mitään. Voihan se olla että joillain se vaimo odottaa tai on jo kotimaassa mutta aika harvoin tämmöstä tapahtuu... Ja kyllä minä tiedän monta joilla on ainakin se monen vuoden kokemus ja lliitto muslimi miehien kanssa ja hyvin on mennyt. Mitä se sinua liikuttaa miten meillä menee ja miten ei. Taidat aika paljon sitten välittää tästä aiheesta. Ja no arabeista en tiedä mutta kurdeilla naisen asema on pitkälti aika samanlainen kun täälläkin. Riippuu perheestä. Ja mitä tunnetko itse arabi/kurdi miehiä? Tai pareja. Tuskinpa. Ja sinne kamalaan maahan tuskin moni kurdi etenkään voi edes palata. Mitä helvettiä luuletko että kurdi oikeen lähti maastaan kun halusi suomeen? Naurettavinta mitä olen kuullut. Ja jos saan sanoa niin suomalaisilla ei yleensä sitä 10 vuoden kokemusta edes lödy kun eroavat aika helposti. Ja kyllä monen muslimin perheelle "vääräuskoinen" vaimo käy. Kunhan on kunnollinen nainen etenkin kunniallinen. Juuri ystäväni on menossa naimisiin kurdin kanssa ja ovat käyneet Kurdistanissa miehen perheen luona. Ja lueppas se koraani niin ehkä tiedät sitten mistä oikeasti puhut!

        Missa ihmeen kurdistanissa? Viljelette tata maata jota ei ole olemassakaan. Se on kuin tarunhohtoinen Atlantis.

        Rauhanuskonnon pyha opus koraani on luettu. Mitahan haluat tietaa? Senko etta nainen on aviomiehensa omaisuutta vai senko etta miehen sana vastaa 4 naisen sanaa(todistettaessa).

        Onhan noita. Miten olisi se etta uppiniskaista vaimoa pitaa kurittaa fyysisesti.

        Jep jep.


      • musumusu
        Rakas Watson kirjoitti:

        Missa ihmeen kurdistanissa? Viljelette tata maata jota ei ole olemassakaan. Se on kuin tarunhohtoinen Atlantis.

        Rauhanuskonnon pyha opus koraani on luettu. Mitahan haluat tietaa? Senko etta nainen on aviomiehensa omaisuutta vai senko etta miehen sana vastaa 4 naisen sanaa(todistettaessa).

        Onhan noita. Miten olisi se etta uppiniskaista vaimoa pitaa kurittaa fyysisesti.

        Jep jep.

        "Senko etta nainen on aviomiehensa omaisuutta vai senko etta miehen sana vastaa 4 naisen sanaa(todistettaessa). "

        Jotain tässä meni väärin, luehan koraani uudestaan :)))


      • kai se jossakin on ?
        musumusu kirjoitti:

        "Senko etta nainen on aviomiehensa omaisuutta vai senko etta miehen sana vastaa 4 naisen sanaa(todistettaessa). "

        Jotain tässä meni väärin, luehan koraani uudestaan :)))

        "Jos pelkäätte vaimonne olevan uppiniskainen, varoittakaa häntä, välttäkää häntä vuoteessa ja lyökää häntä, mutta jos hän sitten tottelee teitä, älkää ahdistako häntä enää." Suura 4:34

        No ei tämä kaukana omaisuudesta ole. "Omaisuus" on ehkä hieman väärä sana meille, mutta hyvin lähellä kyllä.

        Mutta ajattelepa hieman järjelläsi...

        Jos Suomessa tulisi vastaasi mies joka on sitä mieltä että naisen on aina toteltava miestään ja miehellä on oikeus määrätä vaimonsa kaikista asioista, niin tuskin oman kulttuurisi perusteella olisit valmis tekemään myönnytystä hänelle, ja tottelemaan häntä, vaikka hän olisi maailman ihanin mies muuten ?

        No aivan samoin, tuossa kulttuurissa kasvanut mies ei voi ymmärtää että naisella olisi oikeasti oikeus päättää omista asioistaan, sen jälkeen kun hän on hänen vaimonsa. Huom. Ennen sitä naisella ON oikeus itse päättää. Mutta kun olet vaimo, niin olet silloin antanut oikeuden hänelle.

        Miksi nuo arabit ja kurdit sitten ovat täällä niin ihania ? No saadakseen tietysti. Joko pesää tai oleskeluluvan... tai usein molemmat. Kun lupa on taskussa he voivat kunnioittaa taas oman kulttuurinsa arvoja, joihin Koraani antaa heille täyden oikeuden.


      • =)))
        kai se jossakin on ? kirjoitti:

        "Jos pelkäätte vaimonne olevan uppiniskainen, varoittakaa häntä, välttäkää häntä vuoteessa ja lyökää häntä, mutta jos hän sitten tottelee teitä, älkää ahdistako häntä enää." Suura 4:34

        No ei tämä kaukana omaisuudesta ole. "Omaisuus" on ehkä hieman väärä sana meille, mutta hyvin lähellä kyllä.

        Mutta ajattelepa hieman järjelläsi...

        Jos Suomessa tulisi vastaasi mies joka on sitä mieltä että naisen on aina toteltava miestään ja miehellä on oikeus määrätä vaimonsa kaikista asioista, niin tuskin oman kulttuurisi perusteella olisit valmis tekemään myönnytystä hänelle, ja tottelemaan häntä, vaikka hän olisi maailman ihanin mies muuten ?

        No aivan samoin, tuossa kulttuurissa kasvanut mies ei voi ymmärtää että naisella olisi oikeasti oikeus päättää omista asioistaan, sen jälkeen kun hän on hänen vaimonsa. Huom. Ennen sitä naisella ON oikeus itse päättää. Mutta kun olet vaimo, niin olet silloin antanut oikeuden hänelle.

        Miksi nuo arabit ja kurdit sitten ovat täällä niin ihania ? No saadakseen tietysti. Joko pesää tai oleskeluluvan... tai usein molemmat. Kun lupa on taskussa he voivat kunnioittaa taas oman kulttuurinsa arvoja, joihin Koraani antaa heille täyden oikeuden.

        Kurdistan http://fi.wikipedia.org/wiki/Kurdistan


        Pyhä Koraani sanoo: "Jos tunnette vastenmielisyyttä heitä kohtaan, niin voi olla, että vastenmielisyytenne kohdistuukin sellaiseen henkilöön, johon Jumala on kätkenyt paljon hyvää." (Suura 4:19), ja Kunnioitettu Profeetta (SAAS) sanoo: "Paras teistä on se, joka on paras vaimolleen" (Tirmizi). Se mittatikku, jonka Profeetta (SAAS) näin asetti miehen arvioimiseksi, on siis hänen käytöksensä vaimoaan kohtaan. Sillä normilla on hyvät perusteet, sillä mies ei kohtele vaimoaan huonosti, ellei hän ole psyykkisesti sairas tai ainakin sielullisesti vammainen. http://www.islamopas.com/missforkvinna1.html

        Koraanissa lausutaan selvästi, että kahden naisen todistus on vastaava kuin yhden miehen antaen syyn, että jos yksi (naisista) unohtaa, toinen voi muistuttaa häntä (merkityksen selitys): "…Tuokaa kaksi todistajaa miehistänne. Jos kahta miestä ei ole (saatavilla), sitten yksi mies ja kaksi naista, sellaisia, jotka sovitte todistajiksi, niin että jos yksi heistä (kahdesta naisesta) erehtyy, toinen voi muistuttaa häntä…" (Koraani 2:282) http://www.viattomuus.com/pages/naiset.htm


      • 121212
        =))) kirjoitti:

        Kurdistan http://fi.wikipedia.org/wiki/Kurdistan


        Pyhä Koraani sanoo: "Jos tunnette vastenmielisyyttä heitä kohtaan, niin voi olla, että vastenmielisyytenne kohdistuukin sellaiseen henkilöön, johon Jumala on kätkenyt paljon hyvää." (Suura 4:19), ja Kunnioitettu Profeetta (SAAS) sanoo: "Paras teistä on se, joka on paras vaimolleen" (Tirmizi). Se mittatikku, jonka Profeetta (SAAS) näin asetti miehen arvioimiseksi, on siis hänen käytöksensä vaimoaan kohtaan. Sillä normilla on hyvät perusteet, sillä mies ei kohtele vaimoaan huonosti, ellei hän ole psyykkisesti sairas tai ainakin sielullisesti vammainen. http://www.islamopas.com/missforkvinna1.html

        Koraanissa lausutaan selvästi, että kahden naisen todistus on vastaava kuin yhden miehen antaen syyn, että jos yksi (naisista) unohtaa, toinen voi muistuttaa häntä (merkityksen selitys): "…Tuokaa kaksi todistajaa miehistänne. Jos kahta miestä ei ole (saatavilla), sitten yksi mies ja kaksi naista, sellaisia, jotka sovitte todistajiksi, niin että jos yksi heistä (kahdesta naisesta) erehtyy, toinen voi muistuttaa häntä…" (Koraani 2:282) http://www.viattomuus.com/pages/naiset.htm

        "Koraanissa lausutaan selvästi, että kahden naisen todistus on vastaava kuin yhden miehen antaen syyn, että jos yksi (naisista) unohtaa, toinen voi muistuttaa häntä (merkityksen selitys): "…Tuokaa kaksi todistajaa miehistänne. Jos kahta miestä ei ole (saatavilla), sitten yksi mies ja kaksi naista, sellaisia, jotka sovitte todistajiksi, niin että jos yksi heistä (kahdesta naisesta) erehtyy, toinen voi muistuttaa häntä…" (Koraani 2:282) "

        Mutta mies ei voi erehtyä eikä hänelle siis tarvita backuppia? Ja pelkkiä naisiakaan ei todistajiksi kelpuuteta? Joten se siitä samanarvoisuudesta.


      • ^¨^¨^¨¨^
        Rakas Watson kirjoitti:

        Missa ihmeen kurdistanissa? Viljelette tata maata jota ei ole olemassakaan. Se on kuin tarunhohtoinen Atlantis.

        Rauhanuskonnon pyha opus koraani on luettu. Mitahan haluat tietaa? Senko etta nainen on aviomiehensa omaisuutta vai senko etta miehen sana vastaa 4 naisen sanaa(todistettaessa).

        Onhan noita. Miten olisi se etta uppiniskaista vaimoa pitaa kurittaa fyysisesti.

        Jep jep.

        Se on itseasiassa 2 naista. Ja koraania ei pidä tulkita niinkään kirjaimellisesti. Mutta sinä tietenkin tulkitset, koska olet yksinkertainen. Yksi lause voi tarkoittaa monta asiaa. Ja arabiaksihan se on parhain lukea, muuten ei kyllä kovin onnistu, niinku on huomattu.


      • ole kyllä tullut
        kai se jossakin on ? kirjoitti:

        "Jos pelkäätte vaimonne olevan uppiniskainen, varoittakaa häntä, välttäkää häntä vuoteessa ja lyökää häntä, mutta jos hän sitten tottelee teitä, älkää ahdistako häntä enää." Suura 4:34

        No ei tämä kaukana omaisuudesta ole. "Omaisuus" on ehkä hieman väärä sana meille, mutta hyvin lähellä kyllä.

        Mutta ajattelepa hieman järjelläsi...

        Jos Suomessa tulisi vastaasi mies joka on sitä mieltä että naisen on aina toteltava miestään ja miehellä on oikeus määrätä vaimonsa kaikista asioista, niin tuskin oman kulttuurisi perusteella olisit valmis tekemään myönnytystä hänelle, ja tottelemaan häntä, vaikka hän olisi maailman ihanin mies muuten ?

        No aivan samoin, tuossa kulttuurissa kasvanut mies ei voi ymmärtää että naisella olisi oikeasti oikeus päättää omista asioistaan, sen jälkeen kun hän on hänen vaimonsa. Huom. Ennen sitä naisella ON oikeus itse päättää. Mutta kun olet vaimo, niin olet silloin antanut oikeuden hänelle.

        Miksi nuo arabit ja kurdit sitten ovat täällä niin ihania ? No saadakseen tietysti. Joko pesää tai oleskeluluvan... tai usein molemmat. Kun lupa on taskussa he voivat kunnioittaa taas oman kulttuurinsa arvoja, joihin Koraani antaa heille täyden oikeuden.

        sellaista muslimia eteeni joka on sitä mieltä että naisen on toteltava miestään kun joku koira. Mutta taas sellaisia suomalaisia kyllä. Esim. isäni on vahvasti sitä mieltä että naiset vaan siivoaa ja tekee ruokaa... Minun kurdimieheni tekee ruokaa ja siivoaa kuten minäkin. Tai no itse en osaa edes tehdä ruokaa. Muslimi miehen on tarkoitus huolehtia vaimostaan ja perheestään. Ja minun kurdimieheni ei pidä ollenkaan outona suomalaisten naisten itsenäisyyttä, koska KURDISTANISSA on sama juttu aikalailla. Mutta sitten Iranissa on ihan eri juttu. Mutta tuskin sekään uskonnosta johtuu vaan polittisista syistä. Ja iranin kurdit eiät ole muslimeja. Ateisteja lähinnä. Ja kurdeilla tulee aina ensin oma kulttuuri ja sitten vasta uskonto. Ja mieheni sekä minä kunnioitamme kurdilaista kulttuuria.


      • ergerag
        ole kyllä tullut kirjoitti:

        sellaista muslimia eteeni joka on sitä mieltä että naisen on toteltava miestään kun joku koira. Mutta taas sellaisia suomalaisia kyllä. Esim. isäni on vahvasti sitä mieltä että naiset vaan siivoaa ja tekee ruokaa... Minun kurdimieheni tekee ruokaa ja siivoaa kuten minäkin. Tai no itse en osaa edes tehdä ruokaa. Muslimi miehen on tarkoitus huolehtia vaimostaan ja perheestään. Ja minun kurdimieheni ei pidä ollenkaan outona suomalaisten naisten itsenäisyyttä, koska KURDISTANISSA on sama juttu aikalailla. Mutta sitten Iranissa on ihan eri juttu. Mutta tuskin sekään uskonnosta johtuu vaan polittisista syistä. Ja iranin kurdit eiät ole muslimeja. Ateisteja lähinnä. Ja kurdeilla tulee aina ensin oma kulttuuri ja sitten vasta uskonto. Ja mieheni sekä minä kunnioitamme kurdilaista kulttuuria.

        "Ja kurdeilla tulee aina ensin oma kulttuuri ja sitten vasta uskonto. Ja mieheni sekä minä kunnioitamme kurdilaista kulttuuria."

        Mitens tää suomalainen kulttuuri ja sen kunnioitus, näin Suomessa kun ollaan?


      • ?...
        ^¨^¨^¨¨^ kirjoitti:

        Se on itseasiassa 2 naista. Ja koraania ei pidä tulkita niinkään kirjaimellisesti. Mutta sinä tietenkin tulkitset, koska olet yksinkertainen. Yksi lause voi tarkoittaa monta asiaa. Ja arabiaksihan se on parhain lukea, muuten ei kyllä kovin onnistu, niinku on huomattu.

        Ihan rehellinen kysymys tuosta tulkitsemisesta: olenko ymmärtänyt väärin, kun olen ymmärtänyt, että koraani olisi muslimille jumalan eli allahin totuutta sanasta sanaan? Eli että minkäänlainen tulkinta ja vääntely ei olisi salllittua, vaan kaikki mikä kirjassa lukee, olisi otettava kirjaimellisesti ja ehdottomana totuutena. Että se olisi tässä mielessä todella Pyhä kirja isolla peellä.


      • hän=
        ergerag kirjoitti:

        "Ja kurdeilla tulee aina ensin oma kulttuuri ja sitten vasta uskonto. Ja mieheni sekä minä kunnioitamme kurdilaista kulttuuria."

        Mitens tää suomalainen kulttuuri ja sen kunnioitus, näin Suomessa kun ollaan?

        kunnioittaa suomalaista kulttuuria. Toimii sen mukaan, mutta ei tietenkään unoha omaa kulttuuriaan. Se on oikein. Vaikka se sanoo että suomalaisessa kulttuureissa on joitain outoja asioita, mutta kuitenkin. Hän jopa ihailee Tarja Halosta ;D


      • sjdhksahjjs

        Suomalaisia vaivaa kateus. Suomalaiset kaljut, kaljamahaiset, rillipäiset ja tyylikkäästä pukeutumisesta mitään ymmärtämättömät, keskustelukyvyttömät ja tunnekylmät miehet eivät ole mitään ulkomaalaisten rinnalla. Kun kurdin miehekseni otin, en ole edes vilkaissut suomalaista miestä. Seksikin on paljon parempaa.


      • Elämäniparastaaikaa
        sjdhksahjjs kirjoitti:

        Suomalaisia vaivaa kateus. Suomalaiset kaljut, kaljamahaiset, rillipäiset ja tyylikkäästä pukeutumisesta mitään ymmärtämättömät, keskustelukyvyttömät ja tunnekylmät miehet eivät ole mitään ulkomaalaisten rinnalla. Kun kurdin miehekseni otin, en ole edes vilkaissut suomalaista miestä. Seksikin on paljon parempaa.

        Niinpä, tämän jälkeen viinaanmenevä suomiukko jää kakkoseksi.

        Islamissa naista arvostetaan, länsimaissa ei. Islamissa kaikki naiset ovat samanarvoisia eikä heitä arvostella tissien tai perseen perusteella kuten länsimaissa on tapana. Länsimaissa se kaunis ja kokematon saa työpaikan kuin ruma ja kokenut, islamissa se ei saa mennä näin. Musliminaisillekin sivistys on suotavaa, eivät he ole hiljaisia kotiäitejä.

        Naiset ovat kotona kuningattaria, jolloin kotona miehillä ei ole sananvaltaa. Mutta kun muslimimies astuu ovesta ulos naisensa kanssa, hän on kuningas, joka pitää naisensa puolia, avaa naiselle oven ja kantaa naisen puolesta raskaat kauppakassit.

        Marokossa ja Tunisiassa käydessäni naiset ovat todellakin niitä timantteja, jotka sanelevat miehilleensä, mitä tehdään, varsinkaan kodissa ei ole sananvaltaa miehillä ;)


      • Anonyymi
        kai se jossakin on ? kirjoitti:

        "Jos pelkäätte vaimonne olevan uppiniskainen, varoittakaa häntä, välttäkää häntä vuoteessa ja lyökää häntä, mutta jos hän sitten tottelee teitä, älkää ahdistako häntä enää." Suura 4:34

        No ei tämä kaukana omaisuudesta ole. "Omaisuus" on ehkä hieman väärä sana meille, mutta hyvin lähellä kyllä.

        Mutta ajattelepa hieman järjelläsi...

        Jos Suomessa tulisi vastaasi mies joka on sitä mieltä että naisen on aina toteltava miestään ja miehellä on oikeus määrätä vaimonsa kaikista asioista, niin tuskin oman kulttuurisi perusteella olisit valmis tekemään myönnytystä hänelle, ja tottelemaan häntä, vaikka hän olisi maailman ihanin mies muuten ?

        No aivan samoin, tuossa kulttuurissa kasvanut mies ei voi ymmärtää että naisella olisi oikeasti oikeus päättää omista asioistaan, sen jälkeen kun hän on hänen vaimonsa. Huom. Ennen sitä naisella ON oikeus itse päättää. Mutta kun olet vaimo, niin olet silloin antanut oikeuden hänelle.

        Miksi nuo arabit ja kurdit sitten ovat täällä niin ihania ? No saadakseen tietysti. Joko pesää tai oleskeluluvan... tai usein molemmat. Kun lupa on taskussa he voivat kunnioittaa taas oman kulttuurinsa arvoja, joihin Koraani antaa heille täyden oikeuden.

        Juurikin pesää ja vielä sitä persepesää,katsokaa vaan niiden naisia niillä on kaikilla iso perä,ja kakaroita tehdään ,akat niin rumiakin että ei niitä edestä voi edes katsoa.


      • Anonyymi
        121212 kirjoitti:

        "Koraanissa lausutaan selvästi, että kahden naisen todistus on vastaava kuin yhden miehen antaen syyn, että jos yksi (naisista) unohtaa, toinen voi muistuttaa häntä (merkityksen selitys): "…Tuokaa kaksi todistajaa miehistänne. Jos kahta miestä ei ole (saatavilla), sitten yksi mies ja kaksi naista, sellaisia, jotka sovitte todistajiksi, niin että jos yksi heistä (kahdesta naisesta) erehtyy, toinen voi muistuttaa häntä…" (Koraani 2:282) "

        Mutta mies ei voi erehtyä eikä hänelle siis tarvita backuppia? Ja pelkkiä naisiakaan ei todistajiksi kelpuuteta? Joten se siitä samanarvoisuudesta.

        Koraani sanoo mitä sanoo, käytäntö on nähty ja kuultu. Nainen on pelkistetty kunnialliseksi tussuksi, josta lähtee omia jälkeläisiä. Mahdollisimman monta, saa enemmän lisiäkin.


      • Anonyymi
        sjdhksahjjs kirjoitti:

        Suomalaisia vaivaa kateus. Suomalaiset kaljut, kaljamahaiset, rillipäiset ja tyylikkäästä pukeutumisesta mitään ymmärtämättömät, keskustelukyvyttömät ja tunnekylmät miehet eivät ole mitään ulkomaalaisten rinnalla. Kun kurdin miehekseni otin, en ole edes vilkaissut suomalaista miestä. Seksikin on paljon parempaa.

        Olet kovin seksikeskeinen. Miten muu yhteiskunnallinen toiminta kuin muodin seuranta? Omakin kurdisi on Suomessa, vaikka ei kurdit toki pahemmasta päästä olekaan. Siellä Kurdistaneissa ja irakeissa näitä viehätyksiä olisi enemmänkin, miksi et sitten mene sinne vaan tyylittömien miesten maa on parempi? Kyllä se laittaa ajattelemaan että ulkisten kanssa hengailevat ovat aika b..ch.


      • Anonyymi
        mutta nyt tärpppäsi kirjoitti:

        helmiä sioille...

        Joo, tässä kun on lukenut noiden naisten kommentteja ihanista arabeista ja kurdeista niin jotenkin olen jäänyt kaipailemaan niitä naisia, joilla on 10v kokemus liitosta...

        Yksikin kirjoittelee miten oma ihana kultansa menee muutaman vuoden kuluttua takaisin eikä jää tänne eikä ota vaimoaan sinne kamalaan maahansa... johon kuitenkin itse kaipaa ?????

        No ei kai voikaan ottaa kun siellä odottelee pari vaimoa ja rivi lapsukaisia heidän ihanaa isukkiaan jolla on suomessa hetken hauskaa kun saa ihan ilmaiseksi...

        tai toinen joka luulee että arabille kelpaa vääräuskoinen muijeli, kyllähän se sänkyyn kelpaa, mutta kun viet perheen eteen niin ehkä on toinen juttu... toisaalta, jos haluaa jäädä suomeen niin pakkohan se on mukava olla siihen asti että oleskelulupa on taskussa.

        voivoi... kun olisivat nämäkin tyttöset lukeneet muutakin kuin harlekiinia...

        Mutta heillä on oikeus valita - ja sen he nyt tekevät. Onnea matkaan, sitä tulette tarvitsemaan.

        Noissa maissa naisen asema on nollan alapuolella. kuka voi olla niin taneli että uskoo että muka "kultaisen sydämen" omaava mies oikeasti arvostaa naista kun koraanikin jo sanoo että nainen on käyttöesine.

        Muut kuin nuo eivät viitsi lirkutella ja höpötellä näille toivottomille naisille, jotka sitten pitävät näitä ihanina ja aivan toisenlaisina kuin ne vaikka suomimiehet. Sehän se on jutun juoni. Ei ole muuta mielenkiintoista elämässä kuin saada oleskelulupa naisen ja perheen avulla, sekä samanlaisten kanssa kaveeraus. Jää siinä energiaa olla ihana.


      • Anonyymi
        amarjit kirjoitti:

        mullakin on ihana irakilainen..mietin vaan että riittääkö naimisiinmeno oleskeluluvan saamiseksi sekä työpaikka..älkää vaivautuko heittämään rasistisia tai muita törkeitä kommentteja vaan pysykää asiassa.

        Asiassa on pysytty koko ajan, sä tässä olet edelleen pihalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut kuin nuo eivät viitsi lirkutella ja höpötellä näille toivottomille naisille, jotka sitten pitävät näitä ihanina ja aivan toisenlaisina kuin ne vaikka suomimiehet. Sehän se on jutun juoni. Ei ole muuta mielenkiintoista elämässä kuin saada oleskelulupa naisen ja perheen avulla, sekä samanlaisten kanssa kaveeraus. Jää siinä energiaa olla ihana.

        Kampissa liuta Irak mamuja illalla ,oli muijat jätetty kotiin .Kyllä ne vaan vieraan naisen pesään haluaa,tili niin hirveesti mukaan pyyntöjä ja voidaanko tavata ja voi kun olet kaunis,ym kaikki ihanuudet lausuttiin ja vierellä matkaa taidettiin ja kyseltiin saanko puhelinnumeron ,haluan tavata.voi niitä akkaparkoja kotona.äijä kömpii sitten yömyöhään vieraan panon luota kotiisi.


      • Anonyymi
        taida tietää kirjoitti:

        oikeen mistään mitään. Voihan se olla että joillain se vaimo odottaa tai on jo kotimaassa mutta aika harvoin tämmöstä tapahtuu... Ja kyllä minä tiedän monta joilla on ainakin se monen vuoden kokemus ja lliitto muslimi miehien kanssa ja hyvin on mennyt. Mitä se sinua liikuttaa miten meillä menee ja miten ei. Taidat aika paljon sitten välittää tästä aiheesta. Ja no arabeista en tiedä mutta kurdeilla naisen asema on pitkälti aika samanlainen kun täälläkin. Riippuu perheestä. Ja mitä tunnetko itse arabi/kurdi miehiä? Tai pareja. Tuskinpa. Ja sinne kamalaan maahan tuskin moni kurdi etenkään voi edes palata. Mitä helvettiä luuletko että kurdi oikeen lähti maastaan kun halusi suomeen? Naurettavinta mitä olen kuullut. Ja jos saan sanoa niin suomalaisilla ei yleensä sitä 10 vuoden kokemusta edes lödy kun eroavat aika helposti. Ja kyllä monen muslimin perheelle "vääräuskoinen" vaimo käy. Kunhan on kunnollinen nainen etenkin kunniallinen. Juuri ystäväni on menossa naimisiin kurdin kanssa ja ovat käyneet Kurdistanissa miehen perheen luona. Ja lueppas se koraani niin ehkä tiedät sitten mistä oikeasti puhut!

        Ai kamala,prinsessa,olet sydämeni ,nämä kaikki paska paljastuu joskus tulee täyttä paskaa niskaan,totuus ihan muuta.nää äijät on niin kakaroita, tällä perusteella noista maista sota ja riidat ei koskaan lopu ja muijat lihoo vaan kotona.


      • Anonyymi
        Rakas Watson kirjoitti:

        se menee: "helmia sioille"

        Opettele kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        sjdhksahjjs kirjoitti:

        Suomalaisia vaivaa kateus. Suomalaiset kaljut, kaljamahaiset, rillipäiset ja tyylikkäästä pukeutumisesta mitään ymmärtämättömät, keskustelukyvyttömät ja tunnekylmät miehet eivät ole mitään ulkomaalaisten rinnalla. Kun kurdin miehekseni otin, en ole edes vilkaissut suomalaista miestä. Seksikin on paljon parempaa.

        Kyllä irakilaisillakin miehillä on kaljuuntumista ja isoa mahaa. Ja kun on lyhyt ja lyhytjalkainen ja karvainen se korostuu vielä. Ja sandaalit jalassa...


    • pensselitäti

      sen tietää:

      "Vaan liian myöhään
      mä huomata sen sain:
      Sä olit helmi,
      mutt' lasihelmi vain."

    • djgkgk

      Ihan just äsken luin tän kirjoituksen tuolta avioliittopalstalta. Toivottavasti sitten kun menette naimisiin, hänestä ei paljastu ikäviä puolia. Ikävä kyllä, länsimaisen kulttuurin ero on iso miehesi kulttuuriin, jonkinlaisia kulttuurieroja tulee olemaan. Mutta jokaisessa suhteessahan sitä ongelmia on.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9341951

    • ihanx totta

      lol repesin "aito arabi"

    • Suomalainen minäkin.

      Kyllä teillä täällä on joitakin todellisia ongelmia itsetuntonne ja ehkä vanhempienne kanssa kun omia juurianne solvaatte. Miten voitte sanoa, että suomalaiset miehet ovat sitä ja tätä. Haukutte omia veljiänne, isiä, setiä, enoja ja poikalapsianne. Ja samaan hengenvetoon ihmettelette yleistystä ulkomaalaisia kohtaan.

      Lopettakaa tuo yleistäminen puolin ja toisin! Ärsyttävää luettavaa.

      • Anonyymi

        Se ukko käskee.


    • qeeee

      palaatko tänne vielä senkin jälkeen kun pääset sairaalasta, jos sormet on vielä ehjiä kerro kokemukset perheelmästäsi

    • nytonnellinenjavapaa

      "Mieheni vaati, etten käyttäisi liian paljastavia vaatteita, muttei kuitenkaan huivin käyttöä vaatinut"

      ote tuosta tänne linkatusta musliminvaimon keskustelusta. Nyt olen itse onnellinen, päässyt täysin eroon exästä jonka jätin jo vuosia sitten. Joskus vieläkin exä kyttää taloani mutta ei enää kauan. Ja exäni kehui pukeutumistani vain silloin jos puin hameen jonka helma ulottui maahan asti, nyt käytän minihametta toivottavasti ärsyttää kun ei pysty määräämään! Kävelen hänen ohitse juuri niissä vaatteissa joita haluan käyttää ja myös minihametta voi käyttää tyylikkäästi.

      Toivottavasti muutkin alistetut naiset oppivat oman arvonsa, on se kiva hikoilla vaikkapa 30 asteessa kaapu päällä, kaikilla ei niin ole mutta jotkut miehet asettavat lisää sääntöjä sitä mukaa kun vuodet kuluu! tiedän viisi sellaista suomalaisnaista jotka alistuivat kaapukulttuuriin miesten tahdosta vuosien saatossa, jotenkin surullista joutua tyhjentämään koko vaatekaappi vain miehen käskyjen vuoksi kun mies asettaa rakkaudelle säännön: pitää luopua omasta kulttuurista, pahimmillaan.

    • Habibti

      Mua ihmetyttää tää mustavalkoinen keskustelu.

      Itse seurustelen irakilaisen miehen kanssa, joka tosin on palestiinalainen, mutta ollut koko elämänsä Irakissa kunnes sodan takia muutti Eurooppaan viisi vuotta sitten.

      Hän 22 vuotias ja ihanampaa miestä en voisi löytää. Mua ällöttää nämä rasistiset keskustelut ja haukkumiset. Haluaisin hänet joskus Suomeen, mutta joskus mietityttää ihan vain sen takia, että miten täällä kohdellaan ulkomaalaisia! Sivistymätöntä sakkia, jos ei pysty hyväksymään erilaisuutta.

      Sovimme erittäin hyvin yhteen, sillä ajattelemme samanlailla rakkaudesta ja elämästä. Hän kertoo avoimesti tunteistaan toisin kuin suomalaiset eksäni, jotka ahdistuivat, jos sanoin rakastan sinua liian useasti. Minulle siis sopii tämä ulkomaalainen kultani, koska saan olla täysin oma itseni ja olla avoin tunteideni ja pelkojeni kanssa.

      Ja niin poikaystävänikään äiti ei hyväksyisi eurooppalaista tyttöä vaimoksi, mutta poikaystäväni on sanonut, että nai minut jos haluaa. Isäkin oli aluksi vastaan, mutta ei kait ole enää.

      Uskonnollisuudesta sen verran, että itse taidan olla enemmän kristytty kuin hän muslimi. Hän ei ole kovin uskonnollinen, mutta minä taas olen.

      • Anonyymi

        Etkö voisi mennä sinne Palestiinaan, jossa ulkomaalaisia, naisia etenkin kohdellaan niin sivistyneesti että.


    • jejjjejjjjejjejjej

      Jokainen tavallaan. Irakilainen mies menettelee ns. romattisen rakkauden aikana, mutta perhettä ei kannata perustaa. Nauttii vaan sen hetken kun menee hyvin, ja sitten sanoo hyvästit. Näin säästyy monelta harmilta.

    • ????????????

      "Ihminen on ihminen joka kulttuurissa, kun kulttuurin silaus poistetaan, olemme kaikki samanlaisia. "

      Mitenköhän tuo "kulttuurin silaus" oikein poistetaan? Lobotomialla? Aivopesulla? Irroittamalla pää vartalosta? Voidaanhan tietysti sanoa myös että kaikilla meillä on samanväriset luut, mutta mitä merkitystä sillä käytännössä on?

    • Itselläni kokemusta kahdesta eri Irakilaisesta parisuhteessa ja tuttuina aika monesta muusta...omista miehistäni ensimmäinen ja nykyiseni, oli huomattavasti parempi versio, vaikka oli esim uskonnollisesti ja taloudellisesti huomattavasti huonommassa asemassa kuin tämä mies nro 2. kakkonen oli olevinaan niin hieno ja kunnon musu, mutta olikin sitten lopulta vain papereita havitteleva valehteleva luuseri...palasin siis mies nro 1 luokse ja vaikka onkin köyhä kuin kirkonrotta niin on ainakin aito tunteissaan, ei tarvitse papereita, tekee ruokaa, auttaa kaikessa mahdollisessa, tykkää lapsistani (sanovat häntä isäksi!!!!!), antaa minun olla kristitty, saan käydä kirkossa, tuli kerran jopa mukaani, antaa minun pukeutua minihameisiin ja mihin nyt ylipäätänsä haluan, kehuu, puhuu ja pussaa ja on huomaavainen sängyssä, rakastaa koiraani :) yms eli hyvin menee...välillä riidellään ja pyydetään anteeksi. MUTTA tiedän irakilaisia miehiä, jotka suunnilleen orjuuttavat ja vangitsevat vaimonsa kotiin, eivät saa tehdä mitään ilman miehen lupaa, eivät edes hakea lapsia tarhasta...eli kyllä niitä irakilaisiakin on moneen junaan niinkuin suomalaisiakin!!

      • Niin ja tulipa juuri mieleen eräs tuttu kurdiperhe...äiti isä ja kaksi lasta. Mies hoitaa lapsia, kun äiti on kurssilla tai töissä...niin ja isä palvoo vanhempaa lastaan, vaikka tämä on tyttö ja nuorempi poika...että silleen


      • haha bubu
        habibi1978 kirjoitti:

        Niin ja tulipa juuri mieleen eräs tuttu kurdiperhe...äiti isä ja kaksi lasta. Mies hoitaa lapsia, kun äiti on kurssilla tai töissä...niin ja isä palvoo vanhempaa lastaan, vaikka tämä on tyttö ja nuorempi poika...että silleen

        Suomennos:

        palvoo oleskelulupaa


      • samainen rakashabibi
        haha bubu kirjoitti:

        Suomennos:

        palvoo oleskelulupaa

        No eipä taida mitään lupaa palvoa, kun ovat koko sakki kurdeja ei siis niin, että vaimo olisi länkkäri ja mies musu...


      • Anonyymi
        haha bubu kirjoitti:

        Suomennos:

        palvoo oleskelulupaa

        Juu oleskelulupaa,rumat ämmät kelpaa,hetki menee ja ero.kaikki Irak äijät samanlaisia.yök oksettavia


    • Dollface94

      Miksi kaikki puhuvat ulkomaalaisista miehistä näin huonoon sävyyn? Itse seurustelen tälläkin hetkellä itseäni kaksi vuotta vanhemman irakilaisen miehen kanssa ( itse olen 17, poika 20). Hän on mitä ihanin poikaystävä, tekstailee ja soittelee pitkin päivää, kertoilee aina miten paljon rakastaa minua, ostaa minulle kaikki mitä haluan ja tekee kaiken mitä vain haluan.

      Itse en henkilökohtaisesti ole kovinkaan innostunut siitä, että poika kuitenkin liimautuu minuun aina kun olemme yhdessä, jopa julkisilla paikoilla. Minua hiukan ahdistaa, kun hän haluaa vain pussailla joka paikassa, jopa kavereidensa edessä. En itse oikein perusta julkisista hellyydenosoituksista, mutta tykkään ajatella, että se on kuitenkin aika suloista.

      En siltikään ole syntynyt eilispäivänä, tarkoittaen sitä, että olen tietoinen siitä, mitä ulkomaalaisista miehistä puhutaan ja kirjoitetaan...ja ymmärrän kyllä hyvin, että täytyy olla varovainen, itsekin kun olen niin nuori niin sitä suuremmalla syyllä. Ei kukaan heistä turhaan tai tahallaan sanoisi pahoja asioita. Mutta en kuitenkaan halua yleistää, niinkuin muutama henkilö tälläkin palstalla on jo sanonut, helmiä löytyy ja niitä täytyy vain osata etsiä ;)

    • janiin

      "Ei kukaan heistä turhaan tai tahallaan sanoisi pahoja asioita. Mutta en kuitenkaan halua yleistää, niinkuin "

      Tuossahan juuri yleistät, voi sinua jos tunnet vasta yhden musumiehen et voi väittää tuntevasi koko sakkia ;)
      kyllä heissä on paljon sellaisiakin miehiä jotka alkuun (tarkoittaen parista kuukaudesta jopa pariin vuoteen) esittävät kilttiä mukavaa miestä ja sitten meno muuttuu että ruvetaan valehtelemaan ja haukkumaan aivan turhaan, kuten moni on täälläkin joutunut kokemaan, vai uskotko aivan tosissasi että kaikissa naisissa vain vikaa, niin eiväthän kunniamurhatkaan meidän kulttuuriin kuulu vertauksena vaan.

      Tuo toiseen liimautuminen yleisillä paikoilla ei kuulu ainakaan irakilaiseen kulttuuriin, useissa arabimaissa on välteltävä hellyydenosoituksia julkisilla paikoilla ja se on iskostunut monen päähän. Itse olen saanut kuulla kurdimiehiltä aivan yllättäen ja syyttä olevani mm. äpärä ja vaikka mitä paskaa, vaikka olen hyvästä perheestä enkä käytä alkoholia harrasta pikasuhteita yms.

      • 17+7

        Meillä parin vuoden jälkeen alkaa päinvastoin mies höltymään tai sanoisko että antamaan periksi sille, etten tule kääntymään muslimiksi, että puen päälle just mitä huvittaa, ja kaipaan välillä omaa aikaa ja omia menoja. En toki muutenkaan rieku missään minihamosissa, mutta en välitä jos kaula-aukko on hieman antava tms. Aiemmin mies aina puuttui varsinkin siihen, mutta ei näköjään jaksa enää sanoa, kun tietää ettei se auta mitään. Toisaalta mietin että onko se miehen kohdalla periksi antamista, vai ajatteleeko että sama se, en mä tuon kanssa muutenkaan enää kauaa ole... Merkkejä suhteen hiipumisesta tai lähtöaikeista ei ole, mutta mä nyt olen aina tämmöinen epäilevätuomas joka tapauksessa. Tuntuu vaan liian hyvältä ollakseen totta, siis se ettei enää tartte perustella ja puolustella asuvalintojaan tai menojaan.


      • 5+12
        17+7 kirjoitti:

        Meillä parin vuoden jälkeen alkaa päinvastoin mies höltymään tai sanoisko että antamaan periksi sille, etten tule kääntymään muslimiksi, että puen päälle just mitä huvittaa, ja kaipaan välillä omaa aikaa ja omia menoja. En toki muutenkaan rieku missään minihamosissa, mutta en välitä jos kaula-aukko on hieman antava tms. Aiemmin mies aina puuttui varsinkin siihen, mutta ei näköjään jaksa enää sanoa, kun tietää ettei se auta mitään. Toisaalta mietin että onko se miehen kohdalla periksi antamista, vai ajatteleeko että sama se, en mä tuon kanssa muutenkaan enää kauaa ole... Merkkejä suhteen hiipumisesta tai lähtöaikeista ei ole, mutta mä nyt olen aina tämmöinen epäilevätuomas joka tapauksessa. Tuntuu vaan liian hyvältä ollakseen totta, siis se ettei enää tartte perustella ja puolustella asuvalintojaan tai menojaan.

        "Tuntuu vaan liian hyvältä ollakseen totta, siis se ettei enää tartte perustella ja puolustella asuvalintojaan tai menojaan. "

        Sori nyt vaan, mutta jos tollanen perusasia tuntuuu liian hyvältä ollakseen totta, niin eipä ole hurraamista.


      • Edellinen
        5+12 kirjoitti:

        "Tuntuu vaan liian hyvältä ollakseen totta, siis se ettei enää tartte perustella ja puolustella asuvalintojaan tai menojaan. "

        Sori nyt vaan, mutta jos tollanen perusasia tuntuuu liian hyvältä ollakseen totta, niin eipä ole hurraamista.

        Etpä ole koskaan tainnut itse seurustella muslimin kanssa... Esimerkiksi nuo em. asiat on yleensä ensimmäisiä mitä mies haluaa naisessa muuttaa.


      • 3255235
        Edellinen kirjoitti:

        Etpä ole koskaan tainnut itse seurustella muslimin kanssa... Esimerkiksi nuo em. asiat on yleensä ensimmäisiä mitä mies haluaa naisessa muuttaa.

        Miksi kukaan haluaisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa? Täytyykö ihmisen olla masokisti tms?


      • Edellinen
        3255235 kirjoitti:

        Miksi kukaan haluaisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa? Täytyykö ihmisen olla masokisti tms?

        Siksi että ihmisessä on aina muutakin kuin se millaisessa kulttuurissa hän on kasvanut, mihin tottunut ja mitä pitää soveliaana ja mitä ei. Luuletko että elämä ulkomaalaisen/muslimin kanssa on pelkkää takkuamista vaatteista tai tavoista? Oma mieheni ainakin on ihan täydellinen lukuunottamatta sitä että aluksi yritti kovasti saada minut ajattelemaan itsensä tavoin muutamista asioista. Taitaa olla pikkuhiljaa niin päin, että mies alkaa sopeutua ja ajatella suomalaisen tavoin asioista, kun täällä jo useampia vuosia on asunut ja tulee asumaan, ja siis päivittäin näkee että on ihan normaalia pukeutua joskus vähän rohkeammin tai että pariskunnan ei tarvitse olla yhdessä 24/7 että suhde toimisi, tai että vain mies saisi mennä omia menojaan.


      • 3255235
        Edellinen kirjoitti:

        Siksi että ihmisessä on aina muutakin kuin se millaisessa kulttuurissa hän on kasvanut, mihin tottunut ja mitä pitää soveliaana ja mitä ei. Luuletko että elämä ulkomaalaisen/muslimin kanssa on pelkkää takkuamista vaatteista tai tavoista? Oma mieheni ainakin on ihan täydellinen lukuunottamatta sitä että aluksi yritti kovasti saada minut ajattelemaan itsensä tavoin muutamista asioista. Taitaa olla pikkuhiljaa niin päin, että mies alkaa sopeutua ja ajatella suomalaisen tavoin asioista, kun täällä jo useampia vuosia on asunut ja tulee asumaan, ja siis päivittäin näkee että on ihan normaalia pukeutua joskus vähän rohkeammin tai että pariskunnan ei tarvitse olla yhdessä 24/7 että suhde toimisi, tai että vain mies saisi mennä omia menojaan.

        Niin, ihmettelin ja ihmettelen edelleen, miten voi olla mielekästä olla ihmissuhteessa, jota kuvataan näin:

        "Tuntuu vaan liian hyvältä ollakseen totta, siis se ettei enää tartte perustella ja puolustella asuvalintojaan tai menojaan. "

        Ei sillä ole mitään merkistystä, mikä uskonto tai kulttuuri on kyseessä. Väliä on vain sillä, että ihmissuhde on epätasapainossa ja toinen yrittää kontrolloida ja muuttaa toista, joka puolestaan joutuu olemaan syynättävänä ja syytettynä olemisestaan ja tekemisistään.

        "Luuletko että elämä ulkomaalaisen/muslimin kanssa on pelkkää takkuamista vaatteista tai tavoista? "

        Kummallista varjonyrkkeilyä. En ole sanonut mitään tähän viittaavaa enkä ole ottanut kantaa uskonto- ja kulttuuriasioihin.


      • Dollface94

        Tunnen kyllä enemmän kuin vain yhden irakilaisen, tai yleensäkin ulkomaalaisen miehen, minulla on heitä usemapi kavereina, mutta seurustellut vain muutaman kanssa. "Kyllä heissä on paljon sellaisiakin miehiä jotka alkuun (tarkoittaen parista kuukaudesta jopa pariin vuoteen) esittävät kilttiä mukavaa miestä ja sitten meno muuttuu"


    • näpitvoipalaaa

      "mutta seurustellut vain muutaman kanssa. "

      Kysytkin vielä eikö yksi nainen riitä, jos sinäkin olet "seurustellut heistä muutaman kanssa". Ne lähi-idän miehet alkavat vain käyttäytyä Suomessa kuten jotkut muutkin käyttäytyvät täällä: kokeillaan yhtä ja sitten siirrytään toiseen ja taas toiseen, aidosta rakkaudesta ei mitään tietoa, kokeillaan kaikkea kaikkia ja kaikkien kanssa.. Miksi näille miehille riittäisi vain yksi nainen kun ovat tottuneet ja nähneet että naiset seurustelevat täällä monien kanssa, tietysti oikea suhde ja erot on eri asia mutta kun löytyy paljon niitäkin pleijerinaisia jotka pyörittävät montaa mamumiestä samaan aikaan. Ovat tulisia miehiä jotka kimpaantuvat ja suuttuvat helposti: osa menee naimisiin oman maalaisten kanssa ja osa jää paikoilleen pyörimään, muistakaa mitä äitinne opettivat teille lapsena että tulella ei kannata leikkiä, mutta joka leikkiin ryhtyköön leikin kestäköön, muuksi ei voi joitain suhteita kutsua.

      • Dollface94

        Kun sanoin, että olen seurustellut vain muutaman kanssa, en tietenkään tarkoittanut, että olen pyörittänyt montaa miestä samaan aikaan. Ja kyllä olen törmännyt sellaisiinkin miehiin, jotka esittävät Suomessa kovia pelimiehiä, jotka kuvittelevat, että kaikki naiset kuolaavat perään ja tekevät mitä tahansa heidän eteensä...ja koko tämän ajan miehillä on ollu perhe ja vaimot (ehkä useampikin) omassa kotimaassaan.


    • nöyryytetty

      Oulun seudun naiset, ja muualla asuvatkin. Varokaa nelikymppistä irakilaista oulusta, on oikea narsisti piru. Ikinä minua ei ole niin nöyryytetty kuin hänen toimestaan. Rahaa on jatkuvasti vailla milloin mihinkin ja millä syyllä. Jos ei rahaa tipu, niin saat sitten jäädä lehdelle soitteleen ja herra häipyy omaan kämppäänsä. Ei vastaa puheluihin tai tekstareihin ja on niin loukattua että ja mitään et ole ikinä hänen hyväkseen tehnyt. Kun aikasi olet itkenyt ja rukoillut, niin herra suuressa mahtavuudessaan armahtaa sinut ja siitä saat maksaa.
      Minä olin niin tyhmä, että aina rukoilin takaisin ja nöyränä otin kaikki haukut vastaan, kipin kapin riensin pankkiautomaatille rahaa nostamaan milloin mihinkin.

      • 5232

        Inhottavaa, että näille pystyyn nostetuille sioille aina löytyy typeryksiä tai muuten henkisesti heikoilla olevia puijattavaksi ja hyväksikäytettäväksi. Voit olla varma, että kyseinenkin heppu löytää uusia uhreja aina vain, niin kauan kuin haluaa/jaksaa/viitsii.


    • Haivanbytaiwan

      No vieläkös sitä ollaan ihanan onnellisesti yhdessä?
      Monestiko petetty?
      Lapsia jos tullut, niin musuiksi kasvateaan.

      Jatkakaa..

    • Mukavaaettä

      Vakka on kantensa löytänyt, olet löytänyt sen promillen osan, joka osaa olla ihmisiksi.
      Edelleen yleistän kaikki muslimit rikollisiksi, koska ihmisiksi olevaa muslimia on vaikea löytää.

    • EpätietoinenSavosta

      Nuolevatko Irakin poijjaat tussua :) vai sopiiko se kulttuuriin ja uskontoon?

      • Anonyymi

        Koraanissa ei ole tästä asiata ohjetta kyllä. Eli sillon kun Muhametti kyhäsi koraania ei tuollasia tuhmuuksia edes tietty tehä...


    • Toivon.että.hyvin.menee

      Tuli sama mieleen, mitä tuossa jo joku kysäisikin. Vieläkö yhdessä ja jos, niin oletteko aviossa, onko lapsia jne..? Entä, joko sinut on käännytetty muslimiksi?

      Jotenkin vaan skeptinen, kun olen läheltä nähnyt niin monta (suomalainen nainen - etelän mies tapausta). Seurusteluaika menee kuin pilvillä tanssiessa, mutta avioliiton satamaan astuttaessa kaikki muuttuu.

    • höf

      tuttu kurdi kristitty pari kastatti vasta lapsensa ja omakin tuleva puoliso on jättänyt islamin harhat ja kastettu kristityksi. käy ahkerasti kirkossa.

    • kokemustaonjakaivataan
    • Aqqu-Murabi

      > ei kurdi vaan aito arabi.
      Ovatko ihmiset siis mielestäsi jotenkin eriarvoisia?

    • cabriel

      Miksi irakilainen mieheni´,kun tulee riitaa mököttää,ei puhu,tosi kylmä.toi puhumattomuus on niin typerää,yritän keskustella,mutta ei..asutaan yhdessä jo vuosi,kihloihinkin mentiin,mutta mieheni on silti esim. badoossa,ja tykkää fb naisten kuvista ja ym..salilla käytiin ennen yndessä,mutta ei enää...kyllä toi naisen asema on niille kuitenkin alempi kuin miehen..

    • nimimerki

      itse olen seurustellut 7 kuukautta 8 vuotta vanhemman irakilaisen miehen kanssa. tiputtakaa teidän ennakkoluulot ja rasistiset ajatukset, kaikki irakilaiset ei ole sellaisia kuin kuvittelette. mieheni on täydellinen minulle riippumatta kotimaasta ja kultturista. eikä muuten koheltele naisia kuin koiria, päinvastoin. :) ja jos teitä nyt niin ahdistaa nähä suomalaisten ja ulkomaalaisten suhteet, niin onnea paljon, puolet tutuistani seurustelee onnellisesti ulkomaalaisen kanssa. tulee tästä suomesta vielä värikäs maa :)!

      • hgfhdgfhsgdf

        klo 02:59 ja kaikki on oookeii :D ja peräti 7 kuukautta oltu yhdessä, voi ziiiisus näitä palstan akkoja.


      • hahhahahahhaha

        hahhahahhahah


    • kaikkikelpas

      Olipa kerran työpaikkallani kurdi joka oli avioliiton kautta saanut oleskeluluvan suomesta ja oli tietty vääntänyt pari lastakin tämän suominaisen kanssa varmistaakseen tämän.
      Hieman huvittuneena ja säälin sekaisin tuntein katselin tätä toimintaa kun nämä lukuisat naiset kävivät työpaikallamme moikkaamassa tätä kurdia kun olivat ihastuneet tähän ihquun suklaasilmään ja näitä oli 15v. "naisista" lähtien....ja voi sitä kissatappelua kun samaan aikaan tulivat ja vielä vaimokin lapsineen....
      Tämä kurdi ei käyttänyt milloikaan kumia edes näissä yhden illan hoidoissa kun sanoi ja ajatteli "ettei aids ikinä tartu muslimiin..." ja vientiä oli....

    • lasiöljy

      Seurustelu on varmasti ihanaa. saattaa meno hieman muuttua kun naimisiin on päästy ja oleskelulupa/kansalaisuus saatu

    • ptr60

      Onko aito arabi takistitko paperit ? ei niistä aina tiedä voi vaikka olla kurdi.pää asia että on hyvä kuntonen ja hyvin hoidettu

    • miltatuntuu

      kukas kyselikään musun kanssa elämisestä tuossa pikaopas naiselle kun sen kelkkaan lähdet
      Mies saa ottaa neljä vaimoa, mutta nainen saa ottaa vain yhden puolison. Tämän lisäksi mies saa halutessaan solmia nk. ”väliaikaisia avioliittoja” (Sigheh), jotka voivat kestää mitä vain muutamasta tunnista eteenpäin, voidakseen harrastaa seksiä haluamansa naisen kanssa. Naisella mitään vastaavaa oikeutta ei tietenkään ole.
      Jos iranilainen nainen haluaa naimisiin ulkomaalaisen kanssa, hänen täytyy saada siihen viranomaisten lupa. Hänen on sitä paitsi kielletty menemästä naimisiin ei-muslimin kanssa.
      Iranin perustuslain mukaan naisen elämä vastaa puolta miehen elämästä. Jos esimerkiksi nainen haluaa todistaa oikeudessa, hänellä on oltava kaksi miessaattajaa, muuten hänen todistuksellaan ei ole mitään arvoa. Naisen tappamisesta saa puolta pienemmän rangaistuksen kuin miehen tappamisesta. Kotiväkivallasta tai kotona tapahtuvista raiskauksista ei saa rangaistusta.
      Lesbojen välisestä seksuaalisesta kanssakäymisestä saa 100 raipaniskua, ja neljännestä todetusta tapauksesta kuolemantuomion. ”Oikeuslaitos” määrää homoja teloitettavaksi vain seksuaalisen suuntautumisen vuoksi.
      Laulaminen julkisesti on kielletty iranilaisilta naisilta. Heidän on pyydettävä siihen lupa viranomaisilta. Luvan saannin jälkeenkin he voivat esiintyä vain naisille.
      Naisilla pitää olla aviomiehensä lupa ulkomaanmatkoja varten. Yhä useammat naiset toivoisivat, että tämä lupa olisi kirjoitettu avioehtoon.
      Opinnot: naisilta on kielletty tiettyjen aineiden opiskelu kuten biologia, länsimainen kirjallisuus ja 75 muuta ainetta. Yliopistot perustelevat tätä sillä, että näillä aloilla naiset eivät voisi työllistyä.
      Avioeron pyytäminen koetaan iskuksi miehisyyttä kohtaan. Jos aviomies sattuisikin suostumaan eroon, prosessi on hyvin pitkä. Eroparit ohjataan avioliittoneuvojille. Heidän päämääränä on vähentää eroja, joiden määrä on noussut viime vuosina ennätyslukemiin.
      Halaaminen tai jopa kättely julkisesti on kielletty muiden kuin sukulaisten välillä. Esimerkiksi Iranin suurlähettiläs ei koskaan kättele Jenni Haukiota Linnan juhlissa.
      Iranissa ja erityisesti pääkaupungissa Teheranissa, jos nainen on ratissa huonosti tai ei ollenkaan hunnutettuna, Iranin hallinto saa takavarikoida hänen autonsa.
      Eron jälkeen mies saa lasten huoltajuuden yleensä aina tapauksissa, joissa poika on vähintään kaksivuotias ja tytär vähintään seitsemän. Nainen menettää kaikki oikeutensa lapsiin, jos hän menee uusiin naimisiin.
      Jos aviorikos paljastuu, siitä rangaistaan paria harvinaisen julmalla tavalla: paria kivitetään kunnes molemmat kuolevat. Iranissa kuitenkin tapahtuu paljon aviorikoksia, jotka pysyvät salassa.
      Miehet ja naiset eivät saa katsella urheilukilpailuja yhdessä.
      Aviovaimon on asuttava miehensä valitsemassa asunnossa, ellei hän ole saanut erityislupaa muuhun.
      Iranissa tytöt voi tuomita kuolemanrangaistukseen 9-vuotiaista alkaen, poikien ikäraja on 15 vuotta.
      Iranin lain mukaan, jos nainen kieltäytyy seksistä aviomiehensä kanssa, miehellä ei ole velvollisuutta elättää häntä. Tämä rangaistus on ankara, kun tiedetään että suurimmalla osalla iranilaisista naisista ei ole miehen myöntämää lupaa tehdä työtä.
      Lähde: blogit.iltalehti.fi/alan-salehzadeh/

    • toivotaannyt

      Vartoos nyt muutama vuosi, tillanne saattaapi muuttua, näin on moni nainen kertonut voi kun oli aluksi ihanaa ja sitten !!!!!!!!!!!!!

    • oliihanaa

      Voi näitä suomi naisia muutama kuukausi yhdessä aradin kanssa ja ai kun on ihanaa,, on aika järkyttävää seurata näitä naisia jotka ovat olleet pitenpään yhdessä tai naimisissa aradin kanssa, kyllä sääliksi käy, mutta minkäs teet ai kun on aluksi niin ihanaa,,,,

    • fdghdfhf

      Miksi yleistät jenkkejä? Ja emme me suomalaiset ja muut länsimaalaiset ole kaukana jenkeistä - sama länsimainen arvo- ja kulttuuripohja, kirjallisuus, filosofia, tiede; tasa-arvo, demokratia, uskonvapaus ym. ym. kehityshistoria, jotka kaikki puuttuvat kivikautisilta uskonnollisisilta kehitysmaakulttuureilta, myös islamilaisilta kulttuureilta.

    • vetojalyöty
      • enpuuttuisi

        Nii..in suomen suurimmasta ghettoumasta itäkeskuksesta....
        Mutta kun nämä ovat suomifemakkojen mielestä niin ihquja ja luulevat muuttavansa tämän matun vaikka vallanhyvin tietävät tämän matun menneisyydenkin...
        Ensin haukutaan kantasuomalainen mies maanrakoon ja sitten kun ongelmia ilmenee niin huudetaan suomimiestä apuun naapureina ja poliiseina...

        Nämä matut on ihan pihalla kun ensin luulevat päässeensä paratiisiinsa kun pillua on jaossa mutta sitten se yhteiselo parisuhteessa ei toimikkaan kotomaan tavalla.


    • KerroKerro

      Minkälainen on aito arabi?
      Minkälainen on aito suomalainen?
      Mikä on aitouksien ero?
      En ole rasisti vaan myös naimisissa ns. toismaalaisen aidon kanssa.

    • Ihan järki käteen ja tapauskohtaisesti. Arabeja on useita satoja miljoonia. Tuhansia heimoja ja niiden perinteitä. Ehkä kannatta vaan nätisti kysyä, mikä on kumppanin näkökanta parisuhteest ja rooleista siinä. Eri heimojen tavat on erilaiset niissä asioissa kun päivä ja yö. Kurdit esimerkiksi on sen verran erilaiset, et osa muslimeja ei pidä niitä muslimeina ollenkaan, vaikka ne nyt onkin. Tai miten menee nyt sitä määrittelemaan, kun tapakultuuri ja uskonto on luonut satoja eri suuntauksia ympäri arabimaailma.
      Eli ei mitenkää huono idea kysyä näita asioita, milläiset on perinteet ja tavat. Epäluulot tai että kaikki on pahikset tai hyvikset kun vaan ei päde, se on henkilökohtainen asia, mistä kannataa otta selvää.
      Noh, ja ilomielisuus ja se et suomi on hyvää paikka, miten swn nyt selittäis. Suomeessa yleensä hallitus ei pommita, ampuu tai kiduttaa kansalaisia. Yleensäkin pommeja ei oo putoonut taivaalta jotain 70 vuotta, rikollisjengit ei oo kaapannut valtaa ja aloittanu summitaisia julkisia teloituksia. Suurimilta osilta naapurit ei tapa toisiaan etnisen taustan vuoksi. Sitä kaikkea on vaikea selittää jollekin, kuka ei oo lastensa kanss istunu kellarissa, tykistötulitukselta ja ilmahyökkäyksiltä paossa, ilman sähköä, vettä ja lämmitystä. Et siihen jos vertaa, niin ihan ok maa suomi, vau mitä.

      • ChinaDragon

        Kyllä, Suomessa on järjestäytynyt yhteiskunta joka tuleekin pitää järjestäytyneenä. Satojen heimojen perinteet ja kulttuuri on jo ongelma. Jokainen haluaa elää omalla tavallaan ja tulee heimojen välisiä konflikteja jotka johtavat ja ovat johtaneet satoja vuosia jatkuvaan väkivaltaan.

        Nyt kun näitä heimoveljiä saapuu Suomeen olisi tärkeää pitää huolta siitä etteivät ala riehumaan täällä samalla tavalla mitä kotimaassaan. Helsingissä taisi jo olla joku joukkotappelu, en ihmettelisi jos kyse olisi samasta paskasta mitä heidän kotimaassaan on.

        Pidetään Suomi siistinä paikkana elää, jookos!?


    • ChinaDragon

      Murhan yritys? Tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Kirsi Kanth kertoo, että epäilyt liittyvät puukkotappeluun Itäkeskuksessa torstai-iltana. Poliisi epäilee, että miesjoukko kävi kolmen muun miehen kimppuun teräaseita käyttäen.
      Hyökkäys tapahtui yleisellä paikalla illalla kello yhdentoista aikaan. Poliisi ei halua vielä arvioida sen mahdollista syytä.

      Torstaista ei ole kuin neljä päivää, eihän siinä ajassa voi selvitä miksi iso miesjoukko käy muutaman päälle, eihän?

      Suomi on ollut rauhallinen paikka asua. On todella harvinaista selvin päin olevan miesjoukon riehumiset, jopa humalassa olevat rajoittuvat muutamaan yksilöön ja alkoholin vaikutuksen alaisina tehtyyn hölmöilyyn. Todella vaarallinen suuntaus jos kymmenet alkavat riehumaan selvin päin, vai olisivatko vielä syntymähumalassa?

    • UhkaOlemassa

      Riski tilanteen kärjitymisiin kasvaa. Ihmisilläkin riski pilata oma tulevaisuus sillä, et sattui vaan olemaan väärään aikaan väärässä paikassa? Valitettavaa, mutta totta. Toivottavasti itse on onnekas, eikä joudu tilanteisiin, joissa joutuu uhkaavia tilanteita kokemaan?

    • Anonyymi

      Naapurissani juuri Irakilainen mies pahoin pitelee naistaan, eli heitä on myös moneksi soitan poliisit jos jatkuu

    • Anonyymi

      Minun naapurini on väkivaltainen hakkaa vaimoaa ja Irakista

      • Anonyymi

        Jouluako yritti laittaa?


    • Anonyymi

      ai naapurissa heiluu normaaliin elämänmenoon irakilaisnyrkki? kysyppä naapurin rouvalta vastaus tuonne osioon mitä ulkomaalaissuhde on minulle opettanut niin saadaan oikeaa tietoa monikultturisesta suhteesta

    • Anonyymi

      "Ihan sama kuin meidät suomalaiset liitettäissiin kiinteästi jenkkeihin."

      Ei meitä ihmisiä pidä liittää mihinkään, toiset kulttuurit ovat hyviä.
      Pääasia tässä kumminkin on että me ollaan kaikki ihmisiksi.
      Näitä liitoksia ikävä kyllä on koska ihmiset eivät osaa ihmisiksi. Eurooppa on mennyt kautta historian amerikkaan ja tuonut amerikkalaisuutta eurooppaan. Eurooppa ei voi tehdä euroopasta amerikkaa amerikan kustannuksella. Olisi ihan hyvä että suomi liittyisi amerikkaan ja noudattaisivat amerikan päätöstä josta ei ole paluuta ihmiskunnan äänestykseen ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunusta.

    • Anonyymi

      Kurdit on just jees.

    • Kaikki hyvin niin kauan, kun kukaan ei ala väkivaltaiseksi. Siinä kulkee minun suvaitsevuuteni raja.

    • Anonyymi

      joko kävit naapurissa haastattelemassa rouvaa ja kysy onko monikulttuuriuus rikkaus ei mulla muuta

    • Anonyymi

      Minäkin tapasin suloisen itseäni 10 vuotta nuoremman sunnin aikanaan. Ensimmäiset tapaamiset olivat mukavia.
      Viimeinen, eli viides kerta kun näimme, hän halusi taas minun kanssani harrastaa seksiä, mutta sängyn sijasta vessan lattialla. Vessan, jonka seinään oli maalattu kuuluisa sininen viiva. Kaikki sen alapuolella on saastaista.
      Havahduin yöllä siihen kun mies yöllisen lähellä olon aikana vaihtui hänen kaksoisveljeensä/ kaveriinsa tms. Ja tämä toinen yritti kaataa tipottain jotain nestettä alapäähäni. Tein nopean liikkeen ja aamulla huomasin että klitoriksen yläpuolella karvoitusalueella on ikäänkuin polttojälki juuri siinä kohdassa mihin nestettä oli tiputettu. Muistoksi siis siitä miehestä jäi muuten hyviä asioita, mutta tuon tapauksen jälkeen en ole ulkomaalaista tapaillut. En tiedä oliko vanhempi jotenkin pakottanut tämän tapailemani miehen tällaiseen toimintaan mukaan tms., mutta ihmettelin suuresti asiaa.

    • Anonyymi

      Kaikille helpompaa jos nainen olisi irakista ja mies suomesta.

    • Anonyymi

      Toivottavasti jäät eron jälkeen henkiin tai kasvojasi ei turmella hapolla. Näitä tapauksia on euroopassa todella paljon eikä niitä tulee julkisuuteen kuin jäävuorenhuippu tietyistä syistä johtuen. Lapset ovat myös vaarassa joten ennen eroa lähetä heidät hyvään piiloon. Näin lähi-idän monikulttuurisen rikkauden ihannointi sokaisee fiksummankin.

    • Anonyymi

      Täysin paskoja irakilainen ja kurdi.valehtelijoita kaikki.Suomalainen ja Eurooppalainen parhaita rotuja.

    • Anonyymi

      Jos totta puhutaan niin Irakilaisten maine voi vaikuttaa toisen käytökseen niin, ettei toinen käyttäydy omalla tavalla, vaan elää todistaakseen muille, että hyviäkin löytyy joukosta ja kehuminen toimii silloin ruokkivana tekijänä toisen käytöksellä, että toinen käyttäytyy hyvin? Ulkopuolisten manipuloinnin tuloksena, lopputulos on kiitettävä, kunnes ...?

    • Anonyymi

      Älkää nyt naiset jumalauta ottako niitä mokkakulleja. Suomessa pilvin pimein tapauksia jossa mies listii suomiakan kun koittaa päästä eroon. Muutaman tämmöisen tapauksen valitettavasti tiedän jossa suominainen makkaa haudass.a

    • Anonyymi

      ” Kumma kun kaikki muslimit yleistetään johonkin kiihkoporukkaan.”

      Kukaan ei ole sanonut, että KAIKKI olisivat kiihkoilijoita. Mitä lie tarkoittaakaan. Ei kaikki pimeä venäläinen viinakaan ole myrkkyviinaa metanolilla. Iso osa on, joten varmuudeksi en juo niitä ollenkaan, vaan ostan kotimaasta. Toki voihan se myrkkyviina osua kohdalle täältäkin ostetusta, mutta sen tuurin todennäköisyys on huomattavasti pienempi.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe