Kertokaanhan joku hyvä sivusto mistä lataa nba kauden matseja joka päivä. Olin ennen Sport-Scene sivustolla. mutta nyt kun kausi olisi taas alkamssa minua ei löydykään sivulta :D en tiedä miksi. Jos joku on kirjautunut tuonne sivustolle niin voi pistää kutsua. Sivulle tuli joka päivä malkeen kaikki ottelut mitä pelattiin. Pakko näitä sivuja on muistakin löytyä. Sport bit kai lopettanut hyvän toimintansa? davkabt tulee matseja mutta ei varma tuleeko sitä tiettyä just. Apuja saa antaa kiitos.
Vastaukset 1
- jupu6006
Itse käytin noita torrent juttuja vuosia. Tälle kaudelle otin NBA League Passin, enkä ole katunut sekunttiakaaan. HInta reilu huntti koko runkosarjasta ja toimii aivan järjesttömän hyvin. 8MB kotiadsl ja toimii kun junan vessa. Mielettömän nopea, hyvä kuva ja vaikka kannettava on akun varassa wlanissa, ei eroa huomaa. Kaikki kauden pelit nähtävissä arkistosta milloin vaan ja näkyy miltä tahansa nettiin liitetyltä koneelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581656Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651162- 137940
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu14784Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90558- 46542
- 45498
- 47485