Olen Yliopisto opiskelija Oulusta ja tulossa kemiin kesätöihin. Tarvitsisin asuntoa kesä, heinä ja elokuun ajaksi. Tietäisikös joku mistä kannattaisia asuntoa kysellä tai olisikos jollakin yksiö / muu asunto kesän ajan vapaana?! Yksiö olisi kaikkein mieluisin vaihtoehto mutta muutkin huomioidaan...
Asunto Kemistä kesäksi
22
1446
Vastaukset
- kemisti
Suosittelen aluetta Syväkangas / Takajärvi, rauhallista ja suht halpaa aluetta asua... Osta Pohjolan Sanomat, pitäisi löytyä... tai kysy kaupungilta...
- ex-kemiläinen
Minulla olisi tiedossa siisti ja rauhallinen, kalustettu asunto Kemin keskustasta kesäksi. Voitko ilmoittaa esim. s-postiosoitteen niin otan yhteyttä.
- Anne
Juu, mun sähköpostiosoite on [email protected]
Mitään (varmaa) asuntoa ei vielä ole löytynyt, joten asunto kyllä kiinnostaa... - kemiläinen
Anne kirjoitti:
Mitään (varmaa) asuntoa ei vielä ole löytynyt, joten asunto kyllä kiinnostaa...kemissä on hepola-rytikari alueella halvimmat asunnot, ajattelin että ku oot opiskelija nii.. niitä vuokraa yh-isännöinti oy
- Emilia_h
Anne kirjoitti:
Mitään (varmaa) asuntoa ei vielä ole löytynyt, joten asunto kyllä kiinnostaa...Hei! Oletko jo löytänyt asunnon? Minullakin olisi tarjolla kesäksi siisti kalustettu yksiö kemin keskustan läheltä. :)
Terv. Emilia - kalustettu asunto Ke
Anne kirjoitti:
Mitään (varmaa) asuntoa ei vielä ole löytynyt, joten asunto kyllä kiinnostaa...Olisin tarjonnut kalustettua asuntoa (siisti ja rauhallinen, täysin kalustettu) Kemin keskustasta, mutta sähköpostiviesti ei mene perille antamaasi osoitteeseen. Onko ko. osoite vielä voimassa? Tai onko antaa joku toinen osoite?
- Opiskelijatytöt
kalustettu asunto Ke kirjoitti:
Olisin tarjonnut kalustettua asuntoa (siisti ja rauhallinen, täysin kalustettu) Kemin keskustasta, mutta sähköpostiviesti ei mene perille antamaasi osoitteeseen. Onko ko. osoite vielä voimassa? Tai onko antaa joku toinen osoite?
Hei kaikki, tarvitsisin luokkakaverini kanssa kalustetun asunnon 20.9.-17.12. väliselle ajalle mielellään Kemin keskustasta, mutta kaikki ehdotkset huomioidaan. Hinta ja sijainti ratkaisevat. Jos sinulla on tarjota asuntoa ko. ajankohdalle laita viestiä osoitteeseen: [email protected]
- ...
Ja tuoltahan voi kattoa kans:
www.vuokraovi.com- Liiba
luulis että kuuden vuoden aikana se kämppä ois jo löytyny.....
- tylsä la-ilta
Liiba kirjoitti:
luulis että kuuden vuoden aikana se kämppä ois jo löytyny.....
tämä oli kyllä päivän paras :D:D:D
- ...
tylsä la-ilta kirjoitti:
tämä oli kyllä päivän paras :D:D:D
ei sitä koskaan tiedä ... :) Mikähän siinä on, että aina kun nousee "uusi" aihe esiin niin siitä ei tule luettua milloin se on alunperin luotu?
- aj pj kj
... kirjoitti:
ei sitä koskaan tiedä ... :) Mikähän siinä on, että aina kun nousee "uusi" aihe esiin niin siitä ei tule luettua milloin se on alunperin luotu?
mikähän siinä on ? no olet niin tyhmä! se siinä on!
- Marko Karsikko
Hei,
21.6 eteenpäin olisi kalustetulle asunnolle tarvetta Kemissä. Asun perheeni kanssa Shanghaissa (kaksi aikuista ja 1v lapsi) ja olemme tulossa Suomeen kesälomalle.
Mikäli sinulla olisi tarjota asuntoa meille kyseiselle ajankohdalle, niin otathan yhteyttä s-postitse:
[email protected] - inotmwnz
Ite asun keos:n kämpässä ja näkyy olevan aika monta tyhjillään tässä kulmilla näitä. Ehkä sieltä saattais järjestyä kun kerran olet opiskelija.
Oman vuokrakämpän vois pimeesti kalusteineen ja kamoineen vuokrata jos tietäis varmasti ettei itse tarvi kesällä. Pääsis vähemmällä vaivalla tai ainakin säästäisi vähän kuluissa. Mutta tosissaan, ei nyt kuitenkaan, liian riskaabelia. - 45w6j6tukk
Kuka ihmeen paviaani nostaa v. 2004 tehdyn ketjun.
- Opiskelija26
Olisiko kellään vuokrata ensi kesäksi (2016) Kemin keskustan alueelta kalustettua asuntoa? :) tarve olisi 1.6.-elokuun puoliväliin, toki heinäkuun loppuunkin tarvittaessa riittää. Olen luotettava ja tulossa töihin kesäksi. :)
- AikainenLintuMadonNap
Opiskelija, hereillä jo viideltä. Mitä kummaa?
- hephepp
Varmaan vasta tullut baarista
- Lukenut
AikainenLintuMadonNap kirjoitti:
Opiskelija, hereillä jo viideltä. Mitä kummaa?
"Opiskelija, hereillä jo viideltä. Mitä kummaa?"
Mitä kummaa siinä on, jos opiskelija on lukemassa aamulla kello 5. Silloin on yleensä vielä hiljaista kerrostalossakin, mikä auttaa keskittymään. Lienee sinulta jääneet opiskelut kovin vähiin. Sähkövalot on keksitty ajat sitten eikä kirjojen lukeminen häiritse naapureitakaan. - AikainenLintuM
Lukenut kirjoitti:
"Opiskelija, hereillä jo viideltä. Mitä kummaa?"
Mitä kummaa siinä on, jos opiskelija on lukemassa aamulla kello 5. Silloin on yleensä vielä hiljaista kerrostalossakin, mikä auttaa keskittymään. Lienee sinulta jääneet opiskelut kovin vähiin. Sähkövalot on keksitty ajat sitten eikä kirjojen lukeminen häiritse naapureitakaan.Kommenttini olikin ihastustarkoituksessa pantu. Omia koululaisia ei meinaa saada ylös millään.
- Erämaahinen
No ois mökki tarjota halvalla kesäksi.. Niin pitkään kun tarttee, mutta matkaa kemiin on yli 10 km. Sauna, vesistö lähellä, kalusteet
- kesätyöläinen
Lisätiedot mökistä kiinostaisivat. Myös itse olen tulossa kesäksi Kemiin kesätöihin ja edullinen asumus olisi hakusessa välille huhtikuu-elokuu. Auto käytettävissä, joten suunnasta riippuen saattaisin olla kiinnostunut mökistäsi. sähköposti:[email protected]
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751