Miten vitussa tehdään /path/to/'tiedosto'?
/path/to/'tiedosto'
16
361
Vastaukset
- kundi.kundine
polkua tiedostoon.
vaiks /path/to/teksti.doc vois olla /home/kundikundinen/documents/teksti.doc
/path/to oli tossa tapauksessa siis /home/kundikundinen/documents/Ku mä kirjoitan path/to/tiedosto, niin tulee vain, että tiedostoa tai hakemistoa ei ole.
- ihmezoni
relaxed_eyes kirjoitti:
Ku mä kirjoitan path/to/tiedosto, niin tulee vain, että tiedostoa tai hakemistoa ei ole.
sä tekisit Windowsissa/DOSissa vastaavan jutun?
- suomilisko
annat vaan veden virrata niin asiat hoituu ihan itsekseen
järkeä! Mihin joku ml-palstalla kävijä tarvitsee representations of paths by operating system and shell tietoja? siirretty, karannut kansio´ ko kö
- SANOMATTA:..!!%#?+
.
Linuxin kanssa olet TÄysin Omillasi
Kukaan ei tule sinua Auttamaan
.toisaalta.. onhan netti pullollansa tietoa, siitä kun ei vaan tällänen tavallinen tampio tajua vittujakaan.
Toi /path/to/ on vaan esimerkki polusta, eli voi olla esim. /home/rela/tekstit/
Siis näin:
$touch /home/rela/tekstit/tiedostonnimi.txt
Hakemistosta riippuen roottina.
man touch
man mkdir- kundi.kundine
$ >/home/rela/tekstit/tiedostonnimi.txt
tekis saman tempun kundi.kundine kirjoitti:
$ >/home/rela/tekstit/tiedostonnimi.txt
tekis saman tempunc/vitun/hämärät/kysymykset/palstalla/:D/koneko_sekaisin/vai/minä
- kundi.kundine
modelli kirjoitti:
c/vitun/hämärät/kysymykset/palstalla/:D/koneko_sekaisin/vai/minä
vaikee sanoo
Se toimii. Kiitos.
- ihmezoni
siitä. Kohta homma käy kuin elokuvissa. Hakkerointi pankkiin ja pari tilisiirtoa puolessa minuutissa.
- e.W:n varjo
MITÄ SÄ YRITÄT TEHDÄ? VOIDAANKO ME AUTTAA JOTENKIN? MITÄ SÄ SÖIT AAMUPALAKSI? MITÄ SUUNNITELMIA HUOMISEKSI?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
