Nyt kaikki hereillä jotka joko olitte tuolloin Waldemarissa. Siellä Anne niminen nainen jäi minun mieleeni. Haluaisin kuulla hänestä lisää. Anne oli ystävättäriensä kanssa tullut sinne ja yhden näistä ystävättäristä tapasin vielä seuraavana iltana Pohjanhovin diskossa / karaokebaarissa. Jos joku tunnistaa Annen niin voisitko ystävällisesti välittää hänelle viestin että jotain jäi vielä sanomatta. Anne meni seuraavana päivänä häihin ja kertoi että tulee tiettyyn paikkaan jos häät eivät venähdä liian pitkälle. Anne on aivan upea tanssija ja paikalla olijat muistanevat kuinka hiukan yli viiskymppinen kaveri (siis minä) vei tätä naista lähes koko illan. Lähdimme samalla taksilla mutta niin paljon sanomatta jäi. Kehotin Annea tulemaan mm Tanhuhoville, me molemmat tunsimme hyvin mm. Naapurivaaran jne... Kerroin Annelle yrittäjyydestäni Helsingissä. Se miksi yritän Annea näin saada vielä yhteyteen on ne asiat joita olisin tuolloin halunnut sanoa mutta jotka jäivät saanomatta. Jos tunnistatte Annen tästä, ottakaa häneen yhteyttä ja vastatkaa tähän viestiketjuun, tahtooko hän että ottaisin yhteyttä, ja miten.... Jos näin saan yhteyden Anneen, ratkaisevan asian eteen tehnyt henkilö saa halutessaan asiasta palkkion...
Waldemar ravintola Rovaniemi
18
1892
Vastaukset
- sama 2010
Päivämäärä jäi pois. Kyseinen ilta oli perjantai 24,9,2010
- Sama aina vaan
Että Anne olisi helpompi jonkun tunnistaa niin kerrottakoon että hän rakastaa tanssimista (kuten minäkin) ja on kuulemma oman sanomansa mukaan tanssinut kilpaakin joskus. Me parina tanssimme tuona iltana lähes kaikkia tanssilajeja mitä soitettiin kuin niitä vain voi tanssia pienellä ja ahtaalla parketilla. Tiedän Annen tilanteen enkä halua häntä häiritä mikäli hän vain senkin ilmoittaa. Asuin tuolloin hotelli Santa Clausissa ja olisin niin toivonut että tuon perjantain jälkeinen lauantai olisimme vielä tavanneet. No, lentokoneet tuovat Rovaniemelle tunnissa...
- aina vaan sama ihmin
Aloin vielä epäilemään omaa muistiani tuon ravintolan nimen suhteen, sillä oli ensimmäinen kerta kun ko. paikassa kävin. Ystävällinen henkilökunta, tunnelma iloinen ja mukaansatempaava. Paikka on siis sellainen ravintola jossa on myös tanssiparketti. Tämä paikka sijaitsee sen ison sillan toisella puolella jossa kaupungin puolella on Pohjan Hovi hotelli. Hyvät ihmiset jotka tätä luette, ottakaa yhteys Anneen vaikka hänen nimensä ei olisikaan Anne. Ravintolan sisällä solisi puhe ja nauru niin voimakkaasti että kun hän nimensä kertoi, oletin kuulleeni nimen "Anne". Tämä nainen oli ystävättäriensä kanssa lähes koko illan tiskin päässä seisomassa, siinä tanssiparketin päässä. Joku joka hänet tuntee, varmaan osaa yhdistää jo näitä asioita tähän ihmiseen ja jos joku edes epäilee, viekää viestiä eteenpäin.
- aamori ;DD
tunnen ainaki 3 annee,joista joku on siellä voinut olla.anna hyvä mies tuntomerkkejä!!!!pieni?iso?tumma?vaalee?runsas? hentonen?hiukset minkälaiset?
vois auttaa...jos haluan auttaa..!!!!!!!!!!!!!!! - edelleen minä
aamori ;DD kirjoitti:
tunnen ainaki 3 annee,joista joku on siellä voinut olla.anna hyvä mies tuntomerkkejä!!!!pieni?iso?tumma?vaalee?runsas? hentonen?hiukset minkälaiset?
vois auttaa...jos haluan auttaa..!!!!!!!!!!!!!!!Tuntomerkkejä, pituus noin 170 cm , tummatukkainen, kaunis kuin kedon kukka .... Olisihan se hienoa jos joku voisi auttaa sillä voisipa sitä vaikkapa ajatella niinkin että eihän siitä mitään pahaa kenellekään tule jos hiukan toista jelppaa... Toki varmaan hänet tapaan vielä joskus tuon tanssin merkeissä mutta kuten jo aiemmin sanottu, jotain jäi hänelle sanomatta.
- Roilainen
edelleen minä kirjoitti:
Tuntomerkkejä, pituus noin 170 cm , tummatukkainen, kaunis kuin kedon kukka .... Olisihan se hienoa jos joku voisi auttaa sillä voisipa sitä vaikkapa ajatella niinkin että eihän siitä mitään pahaa kenellekään tule jos hiukan toista jelppaa... Toki varmaan hänet tapaan vielä joskus tuon tanssin merkeissä mutta kuten jo aiemmin sanottu, jotain jäi hänelle sanomatta.
Kovin kitsaasti annat niitä tuntomerkkejä mistä tämän kyseisen ihmisen vois tunnistaa.
Siis pituus noin 170 ja tumma. Ei noilla vihjeillä vielä voi ketään tunnistaa.
Onko laiha, vai lihava? Asuuko Rovaniemellä ja missä kaupunginosassa? Onko sinkku vai varattu? Onko alkuperräinen lappilainen, vai jostain muualta muuttanu? Minkä ikäinen, suunnilleen? Jospa noihin antaisit vastauksia, vois joku ehkä sinua auttaakin.
Pääsitkö saatolle, vai miksi olet hänestä noin kovasti kiinnostunu? Oletkos itse vapaa vai varattu, nimittäin ei lapin naisia saa petkuttaa. - Minä edelleen
Roilainen kirjoitti:
Kovin kitsaasti annat niitä tuntomerkkejä mistä tämän kyseisen ihmisen vois tunnistaa.
Siis pituus noin 170 ja tumma. Ei noilla vihjeillä vielä voi ketään tunnistaa.
Onko laiha, vai lihava? Asuuko Rovaniemellä ja missä kaupunginosassa? Onko sinkku vai varattu? Onko alkuperräinen lappilainen, vai jostain muualta muuttanu? Minkä ikäinen, suunnilleen? Jospa noihin antaisit vastauksia, vois joku ehkä sinua auttaakin.
Pääsitkö saatolle, vai miksi olet hänestä noin kovasti kiinnostunu? Oletkos itse vapaa vai varattu, nimittäin ei lapin naisia saa petkuttaa.En pyri antamaan kitsaasti tuntomerkkejä mutta jos tämä nyt ketään auttaa niin hän on varattu, hänellä on lapsenlapsia, hän on solakka ja urheilee tai kuntoilee että jaksaa tanssia. Hän tanssii mieluummin lavatansseissa kuin kilpaa... Asuu Roissa ja ilmeisesti samalla puolen jokea kuin tämä ko ravintolakin. En tunne Roin kaupunginosia. Itse olen vapaa, mutta en aio rikkoa hänen elämässään mitään, vaan niinkuin sanoin, jotain jäi sanomatta mitä piti sanoa. Todella toivon että joku joka hänet tunnistaa osaa saattaa hänet näiden viestien ääreen ja hän vastaisi. En voi ymmärtää että jos kaikki jotka ovat jo tämän keskustelun lukeneet ovat Rovaniemeltä niin luulisi jo jonkun tunteneen tämän henkilön.... Se mitä välillämme vallitsi tuona iltana ei varmaan keneltäkään paikallaolijalta jäänyt huomaamatta mutta jos kerron että se kaikki syntyi yhteisestä ilosta tanssia niin jospa se auttaisi Teitä jotka tän luette ymmärtämään että kaikki asiat eivät ole niin mustavalkoisia...
- Olen oma itseni
Jos Anne tai joku hänen ystävättäristään lukee tämän niin puhelin numeroa en antaanut tarkoituksellisesti väärin vaan tuona iltana olin todella väsynyt illan päätteeksi enkä vain jaksanut muistaa sitä ihan oikein. Mietin tätä asiaa nimittäin seuraavana aamuna ja muistin mitä olin kertonut ja mikä minun olisi todella pitänyt antaa. Yksi hänen ystävättäristään pyysi Annelta lupaa lainata minua ja kävimme tanssimassa hänenkin kanssaan. Nämä henkilöt kaikki olivat todella fiksuja, joten toivon että tänne jo tulisi jonkun vastaus joka tunnistaa tämän nais-seurueen joista sama nainen jonka tapasin vielä Pohjan Hovissakin seuraavana iltana, nimitti toisia naisia siskoikseen vaikkei siskos-suhdetta todellisuudessa ollut... Hyvät ihmiset jotka asutte Rovaniemellä, tunnette ehkäpä juuri tämän rouvan. Kertokaa hänelle tästä ja pyytäkää häntä vastaamaan. Hän tietää nimeni, joten jos hän sen mainitsee viestissään, tiedän että olemme puheyhteydessä. Muistakaa että kaikkien tulisi elämässään erottaa liiketoiminta ja työ omasta itsestään ja antaa tunteiden ja toisen kunnioituksen viedä kun niiden aika on.
- 3wq1
alkaa vaikuttaan,että taidat olla jotenki häiriintynyt...
taitaa olla parempi,ettet ruikuta enää annen perään.. - Kukahan vaan
3wq1 kirjoitti:
alkaa vaikuttaan,että taidat olla jotenki häiriintynyt...
taitaa olla parempi,ettet ruikuta enää annen perään..Tuo viimeinen viesti oli täysin asiaton ja todennäköisesti jonkun laittama joka ei ymmärrä ihmis-suhteista mitään
- Nainen rauhaan!
Kukahan vaan kirjoitti:
Tuo viimeinen viesti oli täysin asiaton ja todennäköisesti jonkun laittama joka ei ymmärrä ihmis-suhteista mitään
Taitaa olla parempi että etsit niitä seikkailujasi sieltä helsingistä. Lopetahan vonkaaminen, varsinki tässä tapauksessa koska kysymyksessä on varattu ja peräti mummo.
Taidat olla aika epätoivoinen ihmis-suhteissasi kun takerrut varattuun jonka kanssa olet vain tanssinut muutaman tanssin. Kyllä sinunkaltaisia avionrikkojia on täälläkin pilvin pimein. Ei Anne tosissaan ole sinusta kiinnostunu, piti vain hauskaa sinun kustannuksellasi.
Olet naurettava takertuja väärine puhelin-numeroinesi. Hah,, hah - Myös aviossa
Nainen rauhaan! kirjoitti:
Taitaa olla parempi että etsit niitä seikkailujasi sieltä helsingistä. Lopetahan vonkaaminen, varsinki tässä tapauksessa koska kysymyksessä on varattu ja peräti mummo.
Taidat olla aika epätoivoinen ihmis-suhteissasi kun takerrut varattuun jonka kanssa olet vain tanssinut muutaman tanssin. Kyllä sinunkaltaisia avionrikkojia on täälläkin pilvin pimein. Ei Anne tosissaan ole sinusta kiinnostunu, piti vain hauskaa sinun kustannuksellasi.
Olet naurettava takertuja väärine puhelin-numeroinesi. Hah,, hahItsekin olen Rovaniemellä ja vaikkapa en olekaan lappilainen niin ymmärrän täysin sen joka tämän kirjoituksen on pannut alulle. Kun kohtaa ihmisen josta välittää, ainakin muualla päin Suomea osataan ajatella muutakin kuin vonkaamista. Tuommoset kirjotukset kuin tuo viimeisin ovat vain kateellisten panettelua. Toivottavasti löydätte vielä toisenne.
- Nainen 61
Olin itsekin tuolloin tuossa ravintolassa ja voi olla että muistan teidät. Kuitenkin en tunne kumpaakaan teistä joten en voi auttaa, mutta jos olette se pari joksi teitä luulen, ainakin teillä oli hauskaa. Kuten tuossa yhessä kirjoituksessakin sanotaan, niin harmi kun hukkasitte sitten toisenne. Pannaan kaikki peukut pystyyn että vielä tapaatte. Siellähän oli silloin Charles Plogman ? Älkää välittäkö noista ilkeistä kirjoituksista, niitä on aina, meinaan ilkeitä ihmisiä. Mutta jos on itsetunto tallella niin silloin saavuttaa enemmän ja mielellään auttaa toisiakin. Pitäkää yhtä hauskaa jatkossakin jos olette se pari joksi teitä luulen.
- Tämän aloittaja
Jos joku ei tohdi julkisesti ilmoittaa niin kirjoita os [email protected] niin viesti tulee sitäkin kautta minulle ..... Toivoisin että löytyisi joku keino saada yhteys tähän upeaan ihmiseen..
- Aikuinen mies
Aika raukka ja lapsellinen olet aikuiseksi mieheksi. Miksi et voi rehellisesti laittaa omaa nimeäs tänne, vaan piiloudut tätä varten tekaistun sähköpostiosoitteen taakse.
Koetahan pelle miettiä mitä sanoo tämän Annen mies, lapset ja vielä lastenlapset, kun kuulevat ja näkevät tämän viestiketjun. Kyllä sinä riittävän tarkkaan annat tämän naisen tuntomerkkejä, että hänet tunnistettaisiin, mutta et osaa ajatella minkälaiseen häpeään saatat Annen ja hänen koko perheensä. Mietihän tätä.
Ei kukaan voi olla niin väsynyt, että antaisi VÄÄRIN OMAN PUHELIN-NUMERONSA, tai sitten olit niin humalassa ettet muistanut edes omaa nimeäsi, raukka. Kyllä sinunlaisia "yrittäjiä" on nähty täällä ennenkin. Totuuden paljastuttua ei olekaan mitään yritystä muuta kuin epätoivoiset naisteniskuyritykset.
Tämä ei sitten ole mikään kateellisen kirjoitus, vaan tunnen syvää myötätuntoa tämän Annen perhettä kohtaan. - Siru2000000000
Aikuinen mies kirjoitti:
Aika raukka ja lapsellinen olet aikuiseksi mieheksi. Miksi et voi rehellisesti laittaa omaa nimeäs tänne, vaan piiloudut tätä varten tekaistun sähköpostiosoitteen taakse.
Koetahan pelle miettiä mitä sanoo tämän Annen mies, lapset ja vielä lastenlapset, kun kuulevat ja näkevät tämän viestiketjun. Kyllä sinä riittävän tarkkaan annat tämän naisen tuntomerkkejä, että hänet tunnistettaisiin, mutta et osaa ajatella minkälaiseen häpeään saatat Annen ja hänen koko perheensä. Mietihän tätä.
Ei kukaan voi olla niin väsynyt, että antaisi VÄÄRIN OMAN PUHELIN-NUMERONSA, tai sitten olit niin humalassa ettet muistanut edes omaa nimeäsi, raukka. Kyllä sinunlaisia "yrittäjiä" on nähty täällä ennenkin. Totuuden paljastuttua ei olekaan mitään yritystä muuta kuin epätoivoiset naisteniskuyritykset.
Tämä ei sitten ole mikään kateellisen kirjoitus, vaan tunnen syvää myötätuntoa tämän Annen perhettä kohtaan.Aika raukka ja lapsellinen olet aikuiseksi mieheksi. Miksi et voi .... Täytyy olla toinen mies joka tuollaista kirjoittaa. Tämä ei ole kateellisen kirjoitusta sanot, mitä sitten. Taidat olla joku joka ei itse pääse yhteyteen meidän naisten kanssa. Tämähän ketju on mitä ihanin, ihastuneen miehen yritys yrittää löytää kadonnut ystävänsä. Miten voit ottaa kantaa siihen oliko tuo mies väsynyt vai ei. Taidat olla kotihiiri ... Kuten kanssasisareni tuossa joitakin viestejä edempänä toteaa, myös minä toivon että löydätte vielä toisenne eikä teitä häiritse tuon edellisen tyyppiset kirjoitukset. Ihanaa talvenaikaa teille molemmille...
- 16+1
vaikka muokata viestin otsikkoa jotenkin muuten, esim. Anne 24.9. Valdemari Rovaniemi, jos vaikka Anne itse sattuisi lukemaan viestin. Itse en valitettavasti tunne ketään Annea täältä enkä sattunut olemaan siellä perjantaina, harmi. Toivottavasti löydät hänet.
- anne
Terve Sika
Minä olen se Anne.
Lopeta hyvä ihminen se vonkaaminen.
En minä olisi halunnut tanssia sinun kanssasi pätkääkään mutta kun en hienotunteisena ihmisenä halunnut herraa loukata.
Koko ajan poljit varpailleni, törmäilit päin muita tanssijoita, henkesi haisi kuin rankkitynnyri.
Koko ajan leuhkit siitäHesan bisneksestä. Mikä lienet turhapuro.
Yritin karata Waltsusta Pohjanhoviin. Etkös perkele tullut perästä.
Siellä taas jatkui sama rumba. Olit jo aika hutikassa,sika.
Muistanetko mitään tuosta illasta?Änkäsit vielä samaan taksiin.
Vai vielä olisi pitänyt herran kämpille tulla!! Oksetti pelkkä ajatuskin.
Toivoin etten ikinä enää törmää herraan. Jätä minut rauhaan.
T.Anne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537830- 614390
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404013Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233922Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko323287Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383228- 482963
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422741- 492484