vesi kielellä

herkkuja :o)

Sain luvan hakea päivittäiset ruoantähteet läheiseltä koululta, on noita lemmikkejä ja aina
on lisäruoka tervetullutta. Voi miten hyvän näköistä sapuskaa ! Ei sitä meidän aikaan saatu lohi/kunkkukiusauksia,bolognesepataa, lasagnea, makkarakastiketta, kana-riisivuokaa.
Hyötykäyttöön menee "nirsojen" tähteet kuitenkin, parempi näin kun roskiin tai biojäteastiaan.
Nii että jättäkää vaan syömättä, kyllä meille kelpaa !
Veroja sitä maksellaan ja tämä on varsinaista kierrätystä.

5

1347

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iopiopiopio

Ei saa tänä päivänäkään tommosia ruokia. Sori vaan, oot helvetin paska kusettaja.

• herkkuja :o)

No kyllä täällä ainakin saa. Justtiin hain satsin merimiespataa ja jauhelihapihvejä, pottumuusia ja leipää.
        Ei ois valittamista vaikka itsekkin noita söisi.

• hyi saatana.
        herkkuja :o) kirjoitti:

No kyllä täällä ainakin saa. Justtiin hain satsin merimiespataa ja jauhelihapihvejä, pottumuusia ja leipää.
        Ei ois valittamista vaikka itsekkin noita söisi.

tuleppa ja maista , moni kakku päältä kaunis. hyi helvetti.

• Las'Agnes

luvan sait?

Laitoskeittiöillä ei ole ollut aikoihin lupaa antaa ruuantähteitä sivullisille! Koulujen keittiössä on nykyisin niin ammattitaitoinen henklökunta, ettei hygieniasäännöksiä rikota. Meidän koulussa tehdään niin hyvää ruokaa, että biojäteastia on useinmiten lähes tyhjä. Ei kouluruuan vähät määrärahat tarkoita sitä, että ruuan pitää olla pahaa. Eikä varsinkaan sitä, että tehdään sellaista ruokaa, jota oppilaat eivät halua syödä! Ainakin meidän koulussa ruokalistaa suunnitellaan yhdessä oppilaiden kanssa ja siksi ruuan hävikki n tosi vähäinen.

Älä pilkkaa kouluruokaa piskeinesi, äläkä varsinkaan pilkkaa oppilaita, joille se ruoka valmistetaan! Minä näen joka päivä n 500 oppilasta ruokailemassa. On harvinaista, että joku leikkii ruualla ja tyhjentää lautasensa jäteastiaan. Ja oikeaoppisesti sekään vähä jäte ei todellakaan päädy kenenkään piskeille!

• hutiherjaus

et ilmeisesti lukenut aloitusviestiä ihan kunnolla, eihän siinä muuta kun kehuttiin kouluruokaa.
        ei ollut puhetta mistään määrärahoista tai huonosta ruoasta saatikka sen pilkkaamisesta.
        taidat olla apukoulun avustaja eikä sulla ole piskejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1652
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      107
      859
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      618
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      608
    6. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      88
      574
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      536
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    Aihe