kertokaa minulle miten tehdään kaunis luonnollinen meikkipohja! Minulla on erittäin hyvä iho, en muuten edes käyttäisi ihoon meikkiä mutta olen herkkä punastelemaan ja haluan peittää sen. En haluaisi jauhoisen näköistä naamaa vaan LUONNOLLISEN. muttta kuitenkin sellaisen joka peittää ja tasoittaa.
Nyt olen käyttänyt rimmelin Matte dream moussea, mutta en oikein tiedä miten sitä pitäisi käyttää: pitäisikö alle laittaa meikkivoidetta vai/ja päälle irtopuuteria. En halua käyttää pelkästään tuota koska naama näyttää silloin niin jauhoiselta eikä aine tasoita ihoa ollenkaan. Miten olette käyttäneet tuota matte moussea , se on vissiin aika suosittua ? Neuvoja luonnollisen meikkipohjan tekoon ! iso kiitos :)
luonnollisen meikkipohjan teko?ja matte moussen käyttö???
6
749
Vastaukset
- ei paksua meikkiä
Olen käyttänyt Maybellinen vaahtomeikkiä ja se käy mulle sellaisenaan suht hyvin. Ihoni on hiukan rasvoittuva, ja tuolla saan mattaisen meikin. Jos ihosi on kuivempi, voi olla että sulla tulos on liian "jauhoinen". Meikin tarkoitus ei ole olla naamio kasvoilla eli niin paksua meikkiä ei kannata tehdä että se peittäisi punastelun. Viimeksi kun ostin Diorin meikkijauhetta myyjä itse oli maalannut kasvonsa niin paksulti, että se näytti posliininukelta - aivan liian tumma ja tasapaksu naama.
- -Mineral-
Hei!
Itse suosittelisin mineraalimeikkien kokeilua, niillä saa todella luonnollisen pohjan ja tarvittaessa myös peittoa, varsinkin jos sinulla on luonnostaankin hyvä iho. Mineraalipohjan avulla peittävyyttä/pohjan paksuutta on myös helppo säännöstellä ja lisätä tarvittaessa, ja lopputulos pysyy luonnollisena.
Itse olen käyttänyt Bare Mineralsin meikkipohjaa, joka on mielestäni hyvä, ja jättää hieman "hohtavan" pinnan. Tosin heiltä on ilmestynyt myös täysin mattapohjainenkin versio. Tosin osa Bare Mineralsin tuotteista sisältää vismuttia, joka saattaa ärsyttää joidenkin ihoa, mutta löytyy paljon merkkejä, jotka eivät sitä sisällä!
Lisäksi, jos innostut kokeilemaan mineraaleja, suosittelen tilamaan niitä nettikaupoista, sillä ne ovat huomattavasti halvempia kuin kaupoissa ja monista on mahdollista tilata näytteitä edullisesti. - baremineralss
-Mineral- kirjoitti:
Hei!
Itse suosittelisin mineraalimeikkien kokeilua, niillä saa todella luonnollisen pohjan ja tarvittaessa myös peittoa, varsinkin jos sinulla on luonnostaankin hyvä iho. Mineraalipohjan avulla peittävyyttä/pohjan paksuutta on myös helppo säännöstellä ja lisätä tarvittaessa, ja lopputulos pysyy luonnollisena.
Itse olen käyttänyt Bare Mineralsin meikkipohjaa, joka on mielestäni hyvä, ja jättää hieman "hohtavan" pinnan. Tosin heiltä on ilmestynyt myös täysin mattapohjainenkin versio. Tosin osa Bare Mineralsin tuotteista sisältää vismuttia, joka saattaa ärsyttää joidenkin ihoa, mutta löytyy paljon merkkejä, jotka eivät sitä sisällä!
Lisäksi, jos innostut kokeilemaan mineraaleja, suosittelen tilamaan niitä nettikaupoista, sillä ne ovat huomattavasti halvempia kuin kaupoissa ja monista on mahdollista tilata näytteitä edullisesti.Millainen sinun ihosi on ? Olen kuuullut bare minerals:ista pelkkää hyvää ja olisin erittäin kiinnostunut kokeilemaan sitä. Mulla on hieman kuiva naama ja herkkä, joten mietityttää mitenköhän tuo vismutti reagoi ihooni.
Puhuit näytteistä- onkohan tuohon bare minerals:iin mahdollista saada mitään näytettä, onko sinulla tietoa ? Netistä tilaisin tuotteen, mutta ongelmana on että minkä värisen. Light vai medium.
:)
en ole ap - -Mineral_
baremineralss kirjoitti:
Millainen sinun ihosi on ? Olen kuuullut bare minerals:ista pelkkää hyvää ja olisin erittäin kiinnostunut kokeilemaan sitä. Mulla on hieman kuiva naama ja herkkä, joten mietityttää mitenköhän tuo vismutti reagoi ihooni.
Puhuit näytteistä- onkohan tuohon bare minerals:iin mahdollista saada mitään näytettä, onko sinulla tietoa ? Netistä tilaisin tuotteen, mutta ongelmana on että minkä värisen. Light vai medium.
:)
en ole apIhoni on sekaiho, joka rasvoittuu helposti ja minulla on jonkin verran punaisuutta poskissa, mutta Bare Minerals peittää ne mielestäni hyvin ja meikkipohja on luonnollisen näköinen ja ehkä hieman "hohtava". Nykyään merkillä on myös täysin mattapojainen versio, mutta sitä en ole kokeillut. Oma ihoni on mielestäni myös herkkä, mutta en ole onneksi huomannut vismutin ärsyttävän ihoani.
Huomasin että Bare Mineralsilta ei ilmeisesti ainakaan heidän omilta sivuiltaan saanut tilattua näytteitä, mutta esim. Lily Lololta, jota on myös kehuttu, saa niitä tilattua. Suosittelen muutenkin tilaamaan mineraalimeikit netistä (esim.www.feelunique.com ), sillä ne ovat paljon halvempia verrattuna kauppojen hintoihin ja monia merkkejä ei edes saa täältä.
- tittidiiiii
alle vaan kosteusvoidetta,kevyellä kädellä ensin mousseaja sitten irtopuuteria kevyesti kiinnittämään. Rubinsteinilla on paras mousse,ei jätä kuivaksi ja sopii kaikille ihotyypeille
- ei paksua meikkiä
Itselläni on juuri Rubinsteinin kiinteä meikkivoide, Color Clone, levitän sen yleensä meikkisiveltimellä. Ihoni on hiukan rasvoittuva, mutta tuolla saan talvella melko hyvän lopputuloksen eikä iho hilseile.
Nyt juuri en löytänyt ko. tuotetta Rubinsteinin sivuilta, monta muuta Color Clone -meikkivoidetta siellä kyllä oli.
Siltikään ei meikkiä pidä laittaa niin paljoa, että punastelu peittyisi, jos taas on kyse koko naaman punoittamisesta lähes koko ajan niin vihreä pohjavoide neutraloi punaisuutta, Lumenella on ko. tuote, samoin Cliniquella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236798Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka231011- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713