Naiset kumpaa arvostatte enemmän?

kiinnostunut sonni

Naiset kumman ottasitte, rakennusmiehen vai metallimiehen?
Oletetaan että miehet ovat idettisiä ammetteja lukuunottamatta.
Eli kumpaa ammattia arvostatta enemmän? ;)

11

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girl22gr

      hahhha mikä kyssä :D no vaikkapa rakennusmiehen ottasin,mutta eipä kai sillä välii :)

    • o-n-n-e-n-m-y-y-r-ä

      kunhan on niin viisas, ettei mun tarvii ottaa osaa eikä arpaa paperinpyöritykseen taloudessa, mitä nyt nimeeni vedän papereihin ja vähän tsiikaan, ettei mua vedetä ns. nenästä ja tietty äijän tulee tienata sen verran, ettei missään muussakaan asiassa tarvii raataa hei!

    • ex-metallinainen

      jaa-a, jos tulotasossa olisi eroa niin ottaisin tietty sen enemmin tienaavan, mutta kun sellaista tuskin on, niin ehkä sit se metallimies. ihan vaan, koska metallimies on eri mies, tosimies ja tosi kova panomies ;)

    • ...

      Raksamiehen, siitä ois hyötyä oman kodin rempoissa.

    • molempi parempi

      Rakennusmiehen ottaisin, kun metallimies mulla jo onkin.

    • Enkä vaihtaisi pois

      Raksamieheen olen ollut oikein tyytyväinen, hyvä mies ja rakensi meille talon. Luultavasti metallimiehellä olisi parempi palkka, mutta eihän miestä nyt palkan perusteella valita, vaan se otetaan josta tykätään eniten.

      • raksajametalli

        itse olen metallinainen.En ottaisi metallimiestä, olenhan omalla alallani heihin tutustunut. EI ihmisinä mitään vikaa mutta käden taidot alkavat olla hakusessa, osaavat oman ammattinsa hyvinkin, mutta kun pitää osata jotain muuta, ei onnistu. Raksamies taitaa myös metallihommat ja kaikenlaiset korjausjutut myös oman alansa ulkopuolelta.


    • RaksaNaikkonen

      Minulla on ihan oma metallimies! Enkä vaihtaisi.
      Ja minä olen raksanainen :D

      Tosin kyllä en ollut raksanainen vielä silloin, kun metallimieheni löysin.
      Isäni oli metallimies, ja siitä johtuen varmaan arvostan metallimiehiä enemmän.

      Näinhän sitä sanotaan, että jos naisella on ollut lapsena hyvä isäsuhde, hakeutuu hän isänsä kaltaisen miehen luokse. Ja näin kävi!

    • Läskit on lepposia

      Homot. Kasvakaa isoiksi. Ja lihaviksi. Ei tartte miettiä tämmösiä.

    • hep090

      Raksamiehissä on vaan se joku...grrr :D

    • h

      hevimies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      95
      1836
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1208
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      62
      1098
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      71
      947
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe