Kerro mikä sinusta on mukavaa jääpallossa...mikä vähemmän kivaa? Kaikki keskusteluun mukaan; pelaajat, vanhemmat, valmentajat, katsojat....
Mikä mukavaa/ vähemmän mukavaa
2
920
Vastaukset
- Jääpallo kunniaan
Mielestäni jääpallo on mukava vauhdikas peli, jota on todella mukava seurata. Olen seurannut niin Suomessa kuin Ruotsissa pelejä, ainoa huono puoli asiassa on se, että katsojat Suomessa eivät löydä jääpallon pariin. Ruotsissa on tosi hieno tunnelma peleissä ja fanit ovat ottaneet joukkueensa tosi hyvin. Suomikin tarvitsisi vain jääpallohalleja tai tottakai siellä nyt pitäisi pystyä tekemään muutakin kuin pelaamaan jääpalloa, mutta joka tapauksessa halleja tarvittaisiin ei mitään monumentteja vaan sellaisia asiansa ajavia.
- Ahti Ballo
mun mielestä jääpallossa on parasta se että ostat grillikaasumakkarat kuumina ja syöt ne jäisinä, jos et ritilän päältä vedä suoraan maskiin.
sitten se että peliä katsoessa joka kerta jäätyy ensin varpaat, sitten sormet ja lopuksi pää.
muu kroppa tärisee horkassa loppuillan.
entäs muilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249