No terve.
Asiahan on niin, että mut siirretään vastaamaan uudesta, entistä ruuhkaisemmasta askarteluliikkeestä. Tavallaan tämä on ylennys, sillä sovittiin että palkkaakin katsotaan ylöspäin muttei puhuttu paljonko. Nykyinen palkkani on surkea verrattuna muihin samoissa tehtävissä työskenteleviin.
Mietin että paljonko sitä kehtais pyytää? Tuntipalkka tällä hetkellä alle 10 euroa (noussut 30 senttiä kahden vuoden aikana). Firmassa olen ollut 4-5 vuotta. Parhaimmillaan tästä työstä maksetaan ~11 euron tuntiliksaa minuakin vähemmän aikaa tehtävissä työskenneille, joten ero tän hetkiseen on huomattava, lähes kaksi euroa. Työpanoksestani olen saanut kiitosta.
Mietinki, että mistä sitä lähtis neuvottelemaan? Röyhkeästi tiskiin 11 euroa ja siitä sitten sovittelemaan vai? Tiedän, ettei sitä seuraavaa palkankorotusta tule taas moneen vuoteen, joten haluaisin vähän enempi yrittää kerralla .. Mites ois fiksuinta edetä..? Odotella sieltä sitä tarjousta vai heittää ensin oma ehdotus pöytään? Voiko työnantajan ehdotusta lähteä vielä yrittämään ylöspäin jos se on naurettava?
Kiitos niille, jotka viittii auttaa ummikkoa :) Kerran aikaisemmin olen korotusta pyytänyt ja silloin sen sainkin.
Paljonko pyydän lisää liksaa?
Helinä86x
0
787
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815