Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nieminen teki sen taas

tennispillo

monen vuoden räpiköinnin jälkeen oli jonkinnäköistä pikkumenestystä näköpiirissä. No, mitä tekee nieppa? Ei pipo kestä: maha menee kuralle ja kuumettakin nousee. Toivotonta kertakaikkiaan.

9 kertaa finaalissa ja yksi voitto. Se on sentään sellainen ennätys jota ei ihan heti kukaan lyö.

6

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GO JARKKO

      Mikäs sinun suosikkisi sitten on? Söderling varmaan......

      Jarkko on sen verran kova sälli, että saattaa lähteä kuumeisena huomiseen matsiin
      Parhaita suomalaisia urheilijoita ikinä !!

      • skedek

        Onko tennispalloilija muka joku urheilija? 80 prosenttia ottelusta istutaan tuolilla hörppimässä kokista ja mussuttamassa banaania. 15 prossaa kiukutellaan ja paiskotaan mailoja. Itse peliin menee 5 prossaa. Varsinaista urheilua. Moisessa velttoilussakaan ei Nieminen pärjää.


      • ettäs näin
        skedek kirjoitti:

        Onko tennispalloilija muka joku urheilija? 80 prosenttia ottelusta istutaan tuolilla hörppimässä kokista ja mussuttamassa banaania. 15 prossaa kiukutellaan ja paiskotaan mailoja. Itse peliin menee 5 prossaa. Varsinaista urheilua. Moisessa velttoilussakaan ei Nieminen pärjää.

        Siinäpä meillä asiantuntija.... mitä lätkämies tekee; istuu vaihtoaitiossa, pelaa joku 20 minuuttia,
        tappelee, luistelee muiden perässä, lepää katkojen aikana ym...

        Esimerkki tämän vuoden Wimbledonista : John Isnerin matsi kesti kymmenen (10) tuntia. Eikä siinä
        paljon huilata eikä saada apua joukkuetovereilta.

        Painus muille palstoille, hyypiö


      • kovapallo
        ettäs näin kirjoitti:

        Siinäpä meillä asiantuntija.... mitä lätkämies tekee; istuu vaihtoaitiossa, pelaa joku 20 minuuttia,
        tappelee, luistelee muiden perässä, lepää katkojen aikana ym...

        Esimerkki tämän vuoden Wimbledonista : John Isnerin matsi kesti kymmenen (10) tuntia. Eikä siinä
        paljon huilata eikä saada apua joukkuetovereilta.

        Painus muille palstoille, hyypiö

        Jopa golf vaatii enemmän kuntoa kuin tennis. Siinä kävellään vaihtelevassa maastossa noin 8 km/kierros. Sen sijaan tenniksessä seisoskellaan takalinjalla ja läpsitään harvakseltaan karvapalloa.

        Lisäksi pärjätäkseen golfissa tulee tekniikan ja motoriikan olla täydellisiä. Tenniksessä riittää, kun räiskii läpisyöttöjä mölisten samalla kuin luolamies.


      • hiekalle meni
        kovapallo kirjoitti:

        Jopa golf vaatii enemmän kuntoa kuin tennis. Siinä kävellään vaihtelevassa maastossa noin 8 km/kierros. Sen sijaan tenniksessä seisoskellaan takalinjalla ja läpsitään harvakseltaan karvapalloa.

        Lisäksi pärjätäkseen golfissa tulee tekniikan ja motoriikan olla täydellisiä. Tenniksessä riittää, kun räiskii läpisyöttöjä mölisten samalla kuin luolamies.

        Golfista tulee mieleen Ahtisaari kruisailemassa golfautollaan. Höh, palloa tökitään reikään, onpas urheilua....

        Tenniksessä taas huippukunnon (monituntisia matseja) lisäksi pitää olla taktisesti älykäs. Pitää yrittää joka
        lyönnillä tehdä ratkaisuja. Pitää osata peruslyönnit (rysty, kämmen), syöttö, iskulyönti (rysty, kämmen),
        lentolyönnit (rysty, kämmen), stopparit, ylä- ja alakierteet, joskus myös etenkin syötössä sivukierre,
        lähestymislyönnit, puolivolleyt, syötönpalautukset

        Lisäksi olet aivan yksin esim. 20000 ihmisen edessä. Vaatii pikkasen kanttia

        Okei, eihän tuo ummikolle paljoa sano. Oletko joskus käynyt koittamassa, kuinka vaikeaa tennis on
        aloittelijalle ? Itse olen pelannut monta vuotta, enkä ole kovinkaan pätevä.....


      • haisjka
        hiekalle meni kirjoitti:

        Golfista tulee mieleen Ahtisaari kruisailemassa golfautollaan. Höh, palloa tökitään reikään, onpas urheilua....

        Tenniksessä taas huippukunnon (monituntisia matseja) lisäksi pitää olla taktisesti älykäs. Pitää yrittää joka
        lyönnillä tehdä ratkaisuja. Pitää osata peruslyönnit (rysty, kämmen), syöttö, iskulyönti (rysty, kämmen),
        lentolyönnit (rysty, kämmen), stopparit, ylä- ja alakierteet, joskus myös etenkin syötössä sivukierre,
        lähestymislyönnit, puolivolleyt, syötönpalautukset

        Lisäksi olet aivan yksin esim. 20000 ihmisen edessä. Vaatii pikkasen kanttia

        Okei, eihän tuo ummikolle paljoa sano. Oletko joskus käynyt koittamassa, kuinka vaikeaa tennis on
        aloittelijalle ? Itse olen pelannut monta vuotta, enkä ole kovinkaan pätevä.....

        Miksi tennistä sanotaan pikkulajiksi suomessa, jos jokaisella harrarstelijalla on sentään 20 000 hengen yleisö?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe