monen vuoden räpiköinnin jälkeen oli jonkinnäköistä pikkumenestystä näköpiirissä. No, mitä tekee nieppa? Ei pipo kestä: maha menee kuralle ja kuumettakin nousee. Toivotonta kertakaikkiaan.
9 kertaa finaalissa ja yksi voitto. Se on sentään sellainen ennätys jota ei ihan heti kukaan lyö.
Nieminen teki sen taas
6
497
Vastaukset
- GO JARKKO
Mikäs sinun suosikkisi sitten on? Söderling varmaan......
Jarkko on sen verran kova sälli, että saattaa lähteä kuumeisena huomiseen matsiin
Parhaita suomalaisia urheilijoita ikinä !!- skedek
Onko tennispalloilija muka joku urheilija? 80 prosenttia ottelusta istutaan tuolilla hörppimässä kokista ja mussuttamassa banaania. 15 prossaa kiukutellaan ja paiskotaan mailoja. Itse peliin menee 5 prossaa. Varsinaista urheilua. Moisessa velttoilussakaan ei Nieminen pärjää.
- ettäs näin
skedek kirjoitti:
Onko tennispalloilija muka joku urheilija? 80 prosenttia ottelusta istutaan tuolilla hörppimässä kokista ja mussuttamassa banaania. 15 prossaa kiukutellaan ja paiskotaan mailoja. Itse peliin menee 5 prossaa. Varsinaista urheilua. Moisessa velttoilussakaan ei Nieminen pärjää.
Siinäpä meillä asiantuntija.... mitä lätkämies tekee; istuu vaihtoaitiossa, pelaa joku 20 minuuttia,
tappelee, luistelee muiden perässä, lepää katkojen aikana ym...
Esimerkki tämän vuoden Wimbledonista : John Isnerin matsi kesti kymmenen (10) tuntia. Eikä siinä
paljon huilata eikä saada apua joukkuetovereilta.
Painus muille palstoille, hyypiö - kovapallo
ettäs näin kirjoitti:
Siinäpä meillä asiantuntija.... mitä lätkämies tekee; istuu vaihtoaitiossa, pelaa joku 20 minuuttia,
tappelee, luistelee muiden perässä, lepää katkojen aikana ym...
Esimerkki tämän vuoden Wimbledonista : John Isnerin matsi kesti kymmenen (10) tuntia. Eikä siinä
paljon huilata eikä saada apua joukkuetovereilta.
Painus muille palstoille, hyypiöJopa golf vaatii enemmän kuntoa kuin tennis. Siinä kävellään vaihtelevassa maastossa noin 8 km/kierros. Sen sijaan tenniksessä seisoskellaan takalinjalla ja läpsitään harvakseltaan karvapalloa.
Lisäksi pärjätäkseen golfissa tulee tekniikan ja motoriikan olla täydellisiä. Tenniksessä riittää, kun räiskii läpisyöttöjä mölisten samalla kuin luolamies. - hiekalle meni
kovapallo kirjoitti:
Jopa golf vaatii enemmän kuntoa kuin tennis. Siinä kävellään vaihtelevassa maastossa noin 8 km/kierros. Sen sijaan tenniksessä seisoskellaan takalinjalla ja läpsitään harvakseltaan karvapalloa.
Lisäksi pärjätäkseen golfissa tulee tekniikan ja motoriikan olla täydellisiä. Tenniksessä riittää, kun räiskii läpisyöttöjä mölisten samalla kuin luolamies.Golfista tulee mieleen Ahtisaari kruisailemassa golfautollaan. Höh, palloa tökitään reikään, onpas urheilua....
Tenniksessä taas huippukunnon (monituntisia matseja) lisäksi pitää olla taktisesti älykäs. Pitää yrittää joka
lyönnillä tehdä ratkaisuja. Pitää osata peruslyönnit (rysty, kämmen), syöttö, iskulyönti (rysty, kämmen),
lentolyönnit (rysty, kämmen), stopparit, ylä- ja alakierteet, joskus myös etenkin syötössä sivukierre,
lähestymislyönnit, puolivolleyt, syötönpalautukset
Lisäksi olet aivan yksin esim. 20000 ihmisen edessä. Vaatii pikkasen kanttia
Okei, eihän tuo ummikolle paljoa sano. Oletko joskus käynyt koittamassa, kuinka vaikeaa tennis on
aloittelijalle ? Itse olen pelannut monta vuotta, enkä ole kovinkaan pätevä..... - haisjka
hiekalle meni kirjoitti:
Golfista tulee mieleen Ahtisaari kruisailemassa golfautollaan. Höh, palloa tökitään reikään, onpas urheilua....
Tenniksessä taas huippukunnon (monituntisia matseja) lisäksi pitää olla taktisesti älykäs. Pitää yrittää joka
lyönnillä tehdä ratkaisuja. Pitää osata peruslyönnit (rysty, kämmen), syöttö, iskulyönti (rysty, kämmen),
lentolyönnit (rysty, kämmen), stopparit, ylä- ja alakierteet, joskus myös etenkin syötössä sivukierre,
lähestymislyönnit, puolivolleyt, syötönpalautukset
Lisäksi olet aivan yksin esim. 20000 ihmisen edessä. Vaatii pikkasen kanttia
Okei, eihän tuo ummikolle paljoa sano. Oletko joskus käynyt koittamassa, kuinka vaikeaa tennis on
aloittelijalle ? Itse olen pelannut monta vuotta, enkä ole kovinkaan pätevä.....Miksi tennistä sanotaan pikkulajiksi suomessa, jos jokaisella harrarstelijalla on sentään 20 000 hengen yleisö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875