Olen pitkään yrittänyt löytää tietoa vanhemmasta Yamaha-tennismailastani, mutta eipä tunnu kukaan tuntevan. Kiinnostasi lähinnä onko mallinumero 103, 10B, vai 1CB. Sen verran on hienoa grafiikkaa, että en ole pystynyt asiaa päättelemään ja netti ei ole asiassa auttanut. Toisekseen kiinnostasi valmistusvuosi, joka lienee ehkä 70-luvun puolessavälissä ja kolmanneksi olisi mukava tietää minkä tasoinen maila tuo on aikoinaan ollut.
Tietoa Yamaha-tennismailasta?
2
545
Vastaukset
- vanha maila täälläki
Miten vanhaksi itse luulet? Esim. minulla on jonkinlaisena varavaramailana YAMAHA FOCUS-100 (eli 100 neliötuumaa), joka on 90-luvun alkupuolelta, ehkä ostin 1994, mutta tämä on kyllä edullisempia malleja... etenkin kun ostin sen ensimmäiseksi omaksi mailaksi, ettei tarvinnut pelata kaverin hyvin vanhalla puukehyksisellä mailalla. :)
- pete_yvi
Sain joitain hajanaisia tietoja Saksasta ja USA:sta ja niiden perusteella epäilen tuon olevan 70-luvulta, niitä ensimmäisiä lasikuituisia, mutta vieras mallimerkintä ja epätavallinen Yamaha-logo aiheuttavat tuskaa asian selvittämisessä. Selvittelen asiaa uteliaisuuttani, joten myös kaikki vinkin sen aikaisesta maahantuojasta ja Euroopan päätahosta otetaan kiitollisuudella vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875