Moikka =)
Nyt tuli fiilis et kiipeilyä ois päästävä kokeilemaan..
Ja nyt etsinkin kaveria..innostuisitko lähtemään opastajaksi? Innostusta ja motivaatiota löytyy niin että uskallan luvata et halutessasi pidempiaikaisen aktiivisen harrastuskaverin minusta saat =) Olen 25vuotias hetki sitten helsinkiin muuttanut nainen..pituutta 174cm..ja painoa 63kg..
Jos voisit lähteä..nii laitathan viestiä [email protected]
Auttaisitko / lähtisitkö kaveriksi?
Just_me_84
3
1000
Vastaukset
- fafee
Miksi et mene seinäkiipeilyn alkeiskursille?
- bouldeer
noi alkeiskurssit on aika kalliita kyllähän tällei pääsee halvemmalla jos joku osaava innostuu kaveria opastamaa
- afjlcsd
bouldeer kirjoitti:
noi alkeiskurssit on aika kalliita kyllähän tällei pääsee halvemmalla jos joku osaava innostuu kaveria opastamaa
Alkeiskurssi maksaa 70 euroa ainakin Tapanilan kiipeilykeskuksessa. Kiipeilykeskuksen tiloissa ei saa opettaa muita kiipeilemään. Tapanilassa löytyy myös itsevarmentavia laitteita, joissa ei tarvita varmennustaitoja ja voi yksinkin mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672814
- 2012097
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501932- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91541- 831251
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1991039