Moikka =)
Nyt tuli fiilis et kiipeilyä ois päästävä kokeilemaan..
Ja nyt etsinkin kaveria..innostuisitko lähtemään opastajaksi? Innostusta ja motivaatiota löytyy niin että uskallan luvata et halutessasi pidempiaikaisen aktiivisen harrastuskaverin minusta saat =) Olen 25vuotias hetki sitten helsinkiin muuttanut nainen..pituutta 174cm..ja painoa 63kg..
Jos voisit lähteä..nii laitathan viestiä [email protected]
Auttaisitko / lähtisitkö kaveriksi?
Just_me_84
3
996
Vastaukset
- fafee
Miksi et mene seinäkiipeilyn alkeiskursille?
- bouldeer
noi alkeiskurssit on aika kalliita kyllähän tällei pääsee halvemmalla jos joku osaava innostuu kaveria opastamaa
- afjlcsd
bouldeer kirjoitti:
noi alkeiskurssit on aika kalliita kyllähän tällei pääsee halvemmalla jos joku osaava innostuu kaveria opastamaa
Alkeiskurssi maksaa 70 euroa ainakin Tapanilan kiipeilykeskuksessa. Kiipeilykeskuksen tiloissa ei saa opettaa muita kiipeilemään. Tapanilassa löytyy myös itsevarmentavia laitteita, joissa ei tarvita varmennustaitoja ja voi yksinkin mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk532057Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901415Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621255Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll651175- 1141091
- 67916
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72899Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8811Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72779