Uskotteko ufoihin?

USA:n ilmavoimien eläkkeellä oleva upseeri Stanley A. Fulham sanoo ufojen esittäytyvän todennäköisesti huomenna suurten kaupunkien yläpuolella ja jos ei huomenna niin viimeistään loppuvuoden aikana.

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/10/1203476

Minä itse en usko ennen kuin on todisteet.
Tiedän kuitenkin että kaikki tuo on luonnollisesti mahdollista koska avaruudessa on valtavat määrät paikkoja joissa voi kehittyä elollista elämää.
Jossain kehitys voi olla miljardeja vuosia meitä edelläkin mutta elämän kehittyminen on voinut kulkea myös eri tavalla kuin meillä maassa, joten emme voi tietää minkälaisia otuksia voi avaruudessa olla.

Ufojen olemassa oleminen on täysin mahdollista mutta Jumalan olemassa olon mahdollisuus on täysi nolla.

83

994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko.

      elämää voi olla muuallakin, onhän avaruus ääretön. Miksi mielestäsi Jumalan mahdollisuus olisi nolla?

      • "Miksi mielestäsi Jumalan mahdollisuus olisi nolla? "

        Jos Jumalia olisi niin se olisi luonnonlakien vastaista (yliluonnollista).
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Yliluonnollinen

        Avaruudessa on tosiaan ihmismielelle käsittämätön määrä paikkoja joissa voi syntyä elämää eikä avaruudessa ole edes takalaitaa, vaan se jatkuu loppumatta joka suuntaan.
        Elämä maan ulkopuolella todennäköistä mutta siitä ei ole todisteita tai todisteita ei ole annettu julkisuuteen.

        Todisteiden esiintuominen toisi lopun kristinuskollekin.


    • todé*

      :D

      Nämä kehittyneet sieppaavat Rauni-Leena Luukasen yöllä laivueensa mukaan, ja palauttavat takaisin aamunkoitteessa. Retken seurauksena Rauni-Leena synnyttää lapsen ufolle, mutta ei näe lastaan koskaan.
      Kehittyneemmät ovat myös erittäin, erittäin salaisessa suhteessa mm. Nasaan.

      • Rauni-Leena Luukanen on uskovainen ihminen.

        Hän luulee mahdollisten ufojenkin olevan yliluonnollisia ja niinhgän ei titenkään voi olla.

        Jos ufoja on, niin ne on ihan luonnollisia.


      • pakis_

        tehty lapsi voi kulkea joukossamme... se voi vaikka Peku, koska ufoillahan on eri aikakäsitys kuin meillä, ufoille saattaa valonnopeuskin olla kuin etanan vauhtia.


      • to..
        pakis_ kirjoitti:

        tehty lapsi voi kulkea joukossamme... se voi vaikka Peku, koska ufoillahan on eri aikakäsitys kuin meillä, ufoille saattaa valonnopeuskin olla kuin etanan vauhtia.

        parin metrin päässä R-L.L.stä ja jäänyt henkiin. Avaruustietouteni, etenkin avaruuden asujaimistosta , on varsin vähäistä, mutta jotenkin en usko että olisi niin rohkeaa avaruusoliota joka edes harkitsisi yhteisen jälkikasvun hankkimista em. tapauksessa .


      • todé*
        to.. kirjoitti:

        parin metrin päässä R-L.L.stä ja jäänyt henkiin. Avaruustietouteni, etenkin avaruuden asujaimistosta , on varsin vähäistä, mutta jotenkin en usko että olisi niin rohkeaa avaruusoliota joka edes harkitsisi yhteisen jälkikasvun hankkimista em. tapauksessa .

        on kuitenkin havaittavissa. Tietyt viestisi laitan sen lounaan piikkiin. :)

        Hyvä sentään, että jäit henkiin. Olisimme me, ystäväsi täällä, yhtä mukavaa tuttavuutta köyhempiä.


      • todé*
        Pe.ku kirjoitti:

        Rauni-Leena Luukanen on uskovainen ihminen.

        Hän luulee mahdollisten ufojenkin olevan yliluonnollisia ja niinhgän ei titenkään voi olla.

        Jos ufoja on, niin ne on ihan luonnollisia.

        hän. Tosin tietää myöskin sen, kuka on Nasaretin Mies, ja mitä mieltä Hän on ufoista.

        Ufot liittyvät henkimaailmaan, ja ovat siis luonnollisia.


      • to..
        todé* kirjoitti:

        on kuitenkin havaittavissa. Tietyt viestisi laitan sen lounaan piikkiin. :)

        Hyvä sentään, että jäit henkiin. Olisimme me, ystäväsi täällä, yhtä mukavaa tuttavuutta köyhempiä.

        luukainen olisi päässyt minuun jotenkin vaikuttamaan , hän kieltämättä istui hyvin lähellä, niin sitä kotijumalaa ei kuitenkaan oltu käyty naapurista lainaamassa, se oli perheellä takuuvarmasti omasta takaa.


      • todé*
        to.. kirjoitti:

        luukainen olisi päässyt minuun jotenkin vaikuttamaan , hän kieltämättä istui hyvin lähellä, niin sitä kotijumalaa ei kuitenkaan oltu käyty naapurista lainaamassa, se oli perheellä takuuvarmasti omasta takaa.

        se ei ollut.


      • to..
        todé* kirjoitti:

        se ei ollut.

        ei talossa ollut mitään hän ei olisi hyväksynyt.


      • leahim

        Kummasti uskovalla naisellakin
        tuo sukupuolisuus ilmeneepi
        jopa ufon muodossa!

        Ihmisellä on kyllä vähän pipi pää,
        jos tuollaiseen uskoo.
        Mielikuvitus teki tepposet,
        ja vain mielikuvitus,jos väittää
        rakastelleensa jossain muodossa
        ufon kanssa!

        Kaikkea se kultismi pitää sisällään!
        Jopa synnytetään ufolle lapsi.
        HA!!!!!!


      • todé*
        to.. kirjoitti:

        ei talossa ollut mitään hän ei olisi hyväksynyt.

        Daavidin talosta?


      • to..
        todé* kirjoitti:

        Daavidin talosta?

        kerran laitettiin Taavetin omaan sänkyyn "Taavetin talossa" eikä oikein ole ajateltavissa että Michal olisi yöaikaan kipaissut sellaisen naapurista lainaamassa ohi Taavettia väijyvien vartijoiden.


      • todé*
        to.. kirjoitti:

        kerran laitettiin Taavetin omaan sänkyyn "Taavetin talossa" eikä oikein ole ajateltavissa että Michal olisi yöaikaan kipaissut sellaisen naapurista lainaamassa ohi Taavettia väijyvien vartijoiden.

        saattoi olla palvelusväen omaisuutta. Daavid joka tapauksessa palveli yksin Herraa, Israelin Jumalaa.


      • to..
        todé* kirjoitti:

        saattoi olla palvelusväen omaisuutta. Daavid joka tapauksessa palveli yksin Herraa, Israelin Jumalaa.

        palvelusväkeä isäntäväen toilauksista.


      • todé*
        to.. kirjoitti:

        palvelusväkeä isäntäväen toilauksista.

        Miikalin mieleen juolahti hyvä idea...

        Mielenkiintoinen on tämä Miikalin yhteys epäjumalankuvaan. Oliko hän enemmänkin kalleellaan siihen suuntaan, koska oli jo aikoinaan halveksunut Daavidin tanssia Herran kunniaksi?


      • to..
        todé* kirjoitti:

        Miikalin mieleen juolahti hyvä idea...

        Mielenkiintoinen on tämä Miikalin yhteys epäjumalankuvaan. Oliko hän enemmänkin kalleellaan siihen suuntaan, koska oli jo aikoinaan halveksunut Daavidin tanssia Herran kunniaksi?

        ajalta jolloin Davidin on pitänyt elää tiedetään hyvin vähän. Kotijumalat ovat kuitenkin olleet yleisiä (arkeologiset löydöt kodeista ja haudoista), joten voi olettaa että sellaisia on ollut kuninkaankin taloudessa omasta takaa ,teksti, vaikka on myöhäinen ei myöskään tuomitse ko esinettä joka noin vain on käsillä. En panisi vaimon syyksi , ei ole perusteita.


      • todé*
        to.. kirjoitti:

        ajalta jolloin Davidin on pitänyt elää tiedetään hyvin vähän. Kotijumalat ovat kuitenkin olleet yleisiä (arkeologiset löydöt kodeista ja haudoista), joten voi olettaa että sellaisia on ollut kuninkaankin taloudessa omasta takaa ,teksti, vaikka on myöhäinen ei myöskään tuomitse ko esinettä joka noin vain on käsillä. En panisi vaimon syyksi , ei ole perusteita.

        tarkalleenottaen Daavid ei ollut vielä kuningas, kun epäjumalankuva hiissattiin hänen sänkyynsä.

        Tokihan kotijumalat olivat yleisiä, jopa Israel lankesi tuon tuostakin epäjumalanpalvelukseen. Kerrankin tekivät jumalankuvan oikein kullasta!
        Siitä huolimatta Daavid ei itse palvellut kotijumalia, ei koskaan, vaikka muuten lankeilikin uskossaan. Daavid turvasi Herraan.

        Tässä tapauksessa kotijumalan käsillä oleminen pelasti tulevan kuninkaan hengen. Aika metkaa.


      • to..
        todé* kirjoitti:

        tarkalleenottaen Daavid ei ollut vielä kuningas, kun epäjumalankuva hiissattiin hänen sänkyynsä.

        Tokihan kotijumalat olivat yleisiä, jopa Israel lankesi tuon tuostakin epäjumalanpalvelukseen. Kerrankin tekivät jumalankuvan oikein kullasta!
        Siitä huolimatta Daavid ei itse palvellut kotijumalia, ei koskaan, vaikka muuten lankeilikin uskossaan. Daavid turvasi Herraan.

        Tässä tapauksessa kotijumalan käsillä oleminen pelasti tulevan kuninkaan hengen. Aika metkaa.

        kuningas, mutta ei hänen aikanaan ollut sitä juutalaista uskontoa mikä on esillä VT:n myöhemmissä kirjoituksissa toisen temppelin aikaan .Eli ajatus lankeamisesta on nurinkurinen. Sorry...

        Davidin nimiin on laitettu teksti jossa hän aikansa tapaan uskoi joutuvansa palvomaan uuden asuinpaikkansa jumalia, jos joutuu pois JHWH:n omalta alueelta, se on ajatus joka kuului tuohon aikaan, muuta ei olisi osattu ajatella.


      • todé*
        to.. kirjoitti:

        kuningas, mutta ei hänen aikanaan ollut sitä juutalaista uskontoa mikä on esillä VT:n myöhemmissä kirjoituksissa toisen temppelin aikaan .Eli ajatus lankeamisesta on nurinkurinen. Sorry...

        Davidin nimiin on laitettu teksti jossa hän aikansa tapaan uskoi joutuvansa palvomaan uuden asuinpaikkansa jumalia, jos joutuu pois JHWH:n omalta alueelta, se on ajatus joka kuului tuohon aikaan, muuta ei olisi osattu ajatella.

        käskyineen, ja Hänen arkkinsa ja vaikka mitä. Oli usko ja kuuliaisuus, ja oli epäsusko ja lankeemus, mutta oli myös anteeksianto ja armahdus.


    • Ef.6 luku

      kertoo pahojen henkivaltojen vallitsevan ilmataivaassa ja itse saatana, joka juonii sieltä käsin ilmestyen valheellisessa olomuodoissa. Ei siis ole leikkimistä ufojen kanssa.

    • pakis_

      mutta voihan sitä 'elämää' olla jonkinlaisessa muussa muodossa kuin ihminen sen ymmärtää. Aina sanotaan, että jollakin planeetalla on mahdottomuus olla elämää tai toisella planeetalla on mahdollista olla elämää. Eikö sitä voisi vähän avartua, ja ajatella että ei se elämä aina elolliselle happea tai sellaisia olosuhteita kysy missä ihminen voi elää.

      Voihan tuolla olla jos minkälaista eloa/olo, ja ihminen ei sitä kykene ymmärtämään kun aina etsii itsensä kaltaista oliota.

      Jumalankin ihminen on muokannut omassa päässään persoonaksi, vaikka ei ole Jumalaa nähnytkään.

    • UFOJA PALSTALLA !

      Tietysti uskon ufoihin. Niitähän liikkuu tälläkin palstalla lukuisa joukko.

    • 1-vaan

      On sellainenkin teoria, että lentäviä lautasia kehiteltiin jo natsi-Saksassa ja osaaminen siirtyi sodan jälkeen ainakin Yhdysvaltoihin niin kuin rakettiteknologiakin (Wernher von Braun). Laittakaa Googleen hakusanoiksi "vril" ja "haunebu".

      • olet legdendan uhri

        siis tämä Haunebuhan on lähinnä vähä-älyisten uusnatsien levittämä kaupunkitarina, jolla ei juurikaan ole mitään tekemistä historiallisten faktojen kanssa. Luftwaffella ei ollut lentävää lautasta, kokeilivat kyllä lautasen mallista siipeä, jonka havaitsivat epästabiiliksi. Eikä onnistunut jenkkien Avrocar paljon paremmin. Sen jälkeen idea lautasen muotoisesta lentokoneesta hylättiin.


    • Ufoista; Efe. 6:10-18.

      "< 10. Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa.
      11. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

      12. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan HALLITUKSIA vastaan,VALTOJA vastaan, tässä PIMEYDESSÄ HALLITSEVIA MAAILMANVALTIAITA vastaan, pahuuden HENKIOLENTOJA vastaan taivaan avaruuksissa.

      13. Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
      14. Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
      15. ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
      16. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
      17. ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
      18. Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta; >"

      * Ja Ufot on todennäköisesti sähköisiä ilmiöitä,vert; revontuliin, ja elosalamat, ne voi aiheuttaa ties minkälaisia heijastuksia. Ja sitäpaitsi, kaikki demonit ja riivaajat ja Saatanan joukot on tasan tarkkaan Jumalan säätämien rajon puitteissa eläviä henkiolentoja, ne voi luultavasti muutella ulkonäköään ties miksi, ja luovat maasta oppimansa mukaan jos jonkinlaisia lentäviä lautaisia, jotka vain näyttävät siltä, mutta todellisuudessa ne ei ole mitään, paitsi utukuvia!
      * Pe.ku, sinäkin voit aivan hyvin olla näiden maailmanvaltiaiden angentti? Jumalan kieltäjänä olet niille altista riistaa, saavat sinun ajatusmaailman hallintaasi, ja teet ja puhut ja kirjoitat täälläkin justiinsa sitä, mitä he haluavat sinun sanovan! Siksikin sinun Raamatun tulkintasi sivuaa totuutta aika läheltä, mutta ei ole, niinkuin tulisi olla. Siksi sinun päättely, ja asioista johtopäätöksiä tehdessäsi ne on joskus aivan käsittämättömiä, tuollaista ei saa aikaan muu, kuin demoni henki joka sinussa on ja hallitsee sinua.

      • leahim

        Jospa Mohikaaninkin jeesus kiikkutuolissa
        oli ufo?


      • leahim kirjoitti:

        Jospa Mohikaaninkin jeesus kiikkutuolissa
        oli ufo?

        * Onko leahim sinulla todella varaa pilkata, ei minua liikuta eikä kiituta sun keinutuolisi, mutta pilkaat Jumalaa?


      • leahim
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Onko leahim sinulla todella varaa pilkata, ei minua liikuta eikä kiituta sun keinutuolisi, mutta pilkaat Jumalaa?

        Kerroit itse,että jeesus istui SINUN
        kiikkutuolissasi......Anteeksi keikkutuolissa!
        Pilkkaan Jumalaa..ehei Mohis ei!

        Jumalan pilkkaa mielestäni on jos
        Jumalan nimeen tehdään pahoja tekoja.
        Valehdellaan keikkutuoleista sun muista ufojutuista.
        Ja Jumalan nimeen särjetään lapsen viattomuus.

        Ja Jumalan pilkkaahaan ei saa koskaan anteeksi,
        eikö niin?


    • U.R.S.A

      outoa mikäli elämää ei olisi maailmankaikkeuden mittakaavassa missään muualla kuin maapallolla. Kosmos on täynnä alkuaineita ja niiden yhdistelmiä joita tarvitaan elämän syntyyn. Elämä maapallolla perustuu hiilikemialle ja näistä aineista ei maailmankaikkeudessa ole pulaa. Eli samojen materiaalien varaan rakentuvaa elämää on varmasti myös jossakin muuallakin. Arvelut siitä kuinka paljon tai vähän se sitten muistuttaa omaamme on lottoa.

      Elämä voi kuitenkin perustua muunkin kuin hiilikemian varaa, sellaista elämää on maapallollakin mm. mustien savuttajien ympäristössä. Elämää voi siis syntyä olosuhteissa jotka ovat meille täysin vieraita.

      Toinen asia on se, että ovatko alienit luonamme vierailleet. Kosmoksen valtavat etäisyydet tekevät sen jos ei täysin mahdottomaksi niin ainakin hyvin epätodennäköiseksi. Periaatteessa valtavien etäisyyksien saavuttaminen vaatisi valonnopeuden ylittämistä ja se, ettei valonnopeuden ylittäminen ole mahdollista on aikalailla peruskallioon hakattu luonnonlaki. Se vaatisi mm. äärettömästi energiaa oli alus vaikka sitten mikroskooppisen pieni. Siis todellakin äärettömästi ja siis enemmän kuin maailmankaikkeus energiaa sisältää.

      Madonreiät ja muut "portit" sekä oikotiet ovat teoreettisia spekulaatioita jotka nekin tuppaavat ajautumaan törmäyskurssille luonnonlakien kanssa sen tiedon mukaan mitä meillä niistä on.

      Avaruuden jatkuva ja kiihtyvä laajeneminen on myös ongelma. Riittävän kaukana (aivan saatanan kaukana siis) ja sellaisessa galaksissa oleva alien joka etääntyy meistä poispäin voisi ei edes havaita meitä sillä olemme hänen tapahtumahorisontin ulkopuolella. Ylittäisimme näet eräällä tavalla kuitenkin valonnopeuden. Toisistaan etääntyvien galaksien yhteenlaskettu pakonopeus toisiinsa nähden olisi niiden pakonopeuksien summa ja se voi kyllä ylittää valonnopeuden.itään luonnonlakeja tässä ei kuitenkaan rikota, eihän kaksi 100 km/h vastakkaisiin suuntiin etenevää autoakaan ylitä nopeutta 100 km/h.

      Meidän löytäminen olisi myös vaikeaa, paljon vaikeampaa kuin neulan heinäsuovasta. Vaikka toitotamme olemassaolostamme lähettämällä sekä tietoisesti, että muun toimintamme oheistuotteena eetteriin huutoja eivät ne kanna kovin kauas vaan vaimenevat ja hukkuvat avaruuden taustahälyyn.

      • eräs_kristitty

        Miksiköhän ihmisille on niin tärkeää tietää onko humanoideja tms. olemassa, eivät ne voi pelastaa ihmisen sielua kadotukselta. Jumala voi. Ihminen ei yleensä halua nöyrtyä kysymään apua, tietoa J u m a l a l t a vaan etsii sitä mieluummin vaikkapa ufoista yms. En itsekään nuorempana uskonut Jumalaan, ufoihin kyllä. Uskonasiat olivat mielestäni "hullun hommaa", ja uskovaiset kiersin kaukaa. Nyt en vaihtaisi uskoani Jeesukseen mihinkään.


      • * "< Kosmos on täynnä alkuaineita ja niiden yhdistelmiä joita tarvitaan elämän syntyyn. >" ?

        * Elämäähän ei voi olla ilman Jumalaa, sillä kaikki elämä on Jumalasta. Jeesus sanoo; " MINÄ OLEN tie totuus j ELÄMÄ! " Samalla Hän tunnustautuu Jumalaksi. Koska yksi Jumalan nimistä on; MINÄ OLEN!"


      • merihukka
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * "< Kosmos on täynnä alkuaineita ja niiden yhdistelmiä joita tarvitaan elämän syntyyn. >" ?

        * Elämäähän ei voi olla ilman Jumalaa, sillä kaikki elämä on Jumalasta. Jeesus sanoo; " MINÄ OLEN tie totuus j ELÄMÄ! " Samalla Hän tunnustautuu Jumalaksi. Koska yksi Jumalan nimistä on; MINÄ OLEN!"

        ...elämään toisilla planeetoilla. Planeettoja on niin valtava määrä, että jossakin on "pakko" olla elämälle suotuisat ehdot.
        Nyt tunnemme vain planeettamme elämän ja sen kehitysehdot. Maapallo synnytti miljoonia eliölajeja. Miljoonista planeetoista jollakin voi olla elämää.

        Se että maassa olisi käynyt maan ulkoupolisia olentoja ns. ufojen muodossa ei istu jakeluun. Jos me joskus pääsisimme toiselle asutulle planeetalle, miksi salaisimme olemassaolomme?


      • why not

        nuohan ovat vain ihmisjärjen lukuja...

        >>Periaatteessa valtavien etäisyyksien saavuttaminen vaatisi valonnopeuden ylittämistä ja se, ettei valonnopeuden ylittäminen ole mahdollista on aikalailla peruskallioon hakattu luonnonlaki. Se vaatisi mm. äärettömästi energiaa oli alus vaikka sitten mikroskooppisen pieni. >Elämää voi siis syntyä olosuhteissa jotka ovat meille täysin vieraita.


      • U.R.S.A
        merihukka kirjoitti:

        ...elämään toisilla planeetoilla. Planeettoja on niin valtava määrä, että jossakin on "pakko" olla elämälle suotuisat ehdot.
        Nyt tunnemme vain planeettamme elämän ja sen kehitysehdot. Maapallo synnytti miljoonia eliölajeja. Miljoonista planeetoista jollakin voi olla elämää.

        Se että maassa olisi käynyt maan ulkoupolisia olentoja ns. ufojen muodossa ei istu jakeluun. Jos me joskus pääsisimme toiselle asutulle planeetalle, miksi salaisimme olemassaolomme?

        Tutkimukset viittaavat siihen, että planeettajärjestelmien synty ei ole kovin epätallista. Näkyvässä maailmankaikkeudessa arvioidaan olevan noin 10E23 planeettaa. Arvio on kyllä aika likimääräinen arvio,joten nollia voi olla jokunen vähemmän tai enemmän...

        Paljonko niitä on koko kosmoksessa, mehän näemme siitä vain sen osan josta valo on ehtinyt meille kulkeutua 13.7 miljardin vuoden aikana. Todellista kokoa emme edes tiedä.

        Jos saisimme havaintoja maailmankaikkeuden kaarevuudesta voisimme päätellä jotakin samoin kuin maapallon koko voidaan laskea sen kaarevuudesta ja laskettiinkin melko tarkasti jo antiikissa. Havaintoja ei vain ole saatu.

        Eli joko maailmankaikkeus on äärettömän suuri tai kaarevuus on niin pieni, ettei sitä voida havaita jolloin maailmankaikkeuden koko on ei ääretön mutta käsittämättömän valtava, onhan jo näkyvä maailmankaikkeuskin sitä.

        Teoreettinen yläraja kaarevuudella on olemassa. Sen mukaan maailmankaikkeutta riittää ainakin 10 kertaa niin kauas kuin pystymme havainnoimaan ja se on tilavuudeltaan 1 prosentti koko maailmankaikkeuden tilavuudesta.

        Olisi kumma jos tuonne ei elämää mahdu. Vielä oudompaa olisi, että kaikki olisi ainoastaan vain meitä ei niin älykkäitäkään ihmisiä varten. Mitä edes teemme sillä osalla maailmankaikkeutta joka on ja pysyy iäti havaintojemme ulkopuolella sillä laajeneva avaruus pakenee meistä valoakin nopeammin jos maailmankaikkeus on vain riittävän suuri. Tämä johtuu siitä, että uutta avaruutta syntyy olemassa jo olevaan tilaan jatkuvasti.

        Galaksit etääntyvät toisistaan kuin rusinat kohoavassa pullataikinassa on usein käytetty ja hyvä ilmaus havannoida asiaa.

        Mutta voihan tietenkin olla, että Jeesus roikkuu ristillä pienten vihreiden miesten puolesta ja on joutunut lykkäämään paluutaan maapallolle.

        Jos elämää maan ulkopuolella joskus havaitaan tästä voi tulla jopa uskovien vakioselitys Jeesuksen viipyilylle.


      • U.R.S.A kirjoitti:

        Tutkimukset viittaavat siihen, että planeettajärjestelmien synty ei ole kovin epätallista. Näkyvässä maailmankaikkeudessa arvioidaan olevan noin 10E23 planeettaa. Arvio on kyllä aika likimääräinen arvio,joten nollia voi olla jokunen vähemmän tai enemmän...

        Paljonko niitä on koko kosmoksessa, mehän näemme siitä vain sen osan josta valo on ehtinyt meille kulkeutua 13.7 miljardin vuoden aikana. Todellista kokoa emme edes tiedä.

        Jos saisimme havaintoja maailmankaikkeuden kaarevuudesta voisimme päätellä jotakin samoin kuin maapallon koko voidaan laskea sen kaarevuudesta ja laskettiinkin melko tarkasti jo antiikissa. Havaintoja ei vain ole saatu.

        Eli joko maailmankaikkeus on äärettömän suuri tai kaarevuus on niin pieni, ettei sitä voida havaita jolloin maailmankaikkeuden koko on ei ääretön mutta käsittämättömän valtava, onhan jo näkyvä maailmankaikkeuskin sitä.

        Teoreettinen yläraja kaarevuudella on olemassa. Sen mukaan maailmankaikkeutta riittää ainakin 10 kertaa niin kauas kuin pystymme havainnoimaan ja se on tilavuudeltaan 1 prosentti koko maailmankaikkeuden tilavuudesta.

        Olisi kumma jos tuonne ei elämää mahdu. Vielä oudompaa olisi, että kaikki olisi ainoastaan vain meitä ei niin älykkäitäkään ihmisiä varten. Mitä edes teemme sillä osalla maailmankaikkeutta joka on ja pysyy iäti havaintojemme ulkopuolella sillä laajeneva avaruus pakenee meistä valoakin nopeammin jos maailmankaikkeus on vain riittävän suuri. Tämä johtuu siitä, että uutta avaruutta syntyy olemassa jo olevaan tilaan jatkuvasti.

        Galaksit etääntyvät toisistaan kuin rusinat kohoavassa pullataikinassa on usein käytetty ja hyvä ilmaus havannoida asiaa.

        Mutta voihan tietenkin olla, että Jeesus roikkuu ristillä pienten vihreiden miesten puolesta ja on joutunut lykkäämään paluutaan maapallolle.

        Jos elämää maan ulkopuolella joskus havaitaan tästä voi tulla jopa uskovien vakioselitys Jeesuksen viipyilylle.

        mitä tarkoitetaan maailmankaikkeudella on vain nämä ihmisen "lähellä" havaitsemat alkuräjähdyksestä etääntyvät galaksit.

        Samanlaisia alkuräjähdyksiä galaksiparvineen voi olla ääretön määrä.


      • pölöt
        eräs_kristitty kirjoitti:

        Miksiköhän ihmisille on niin tärkeää tietää onko humanoideja tms. olemassa, eivät ne voi pelastaa ihmisen sielua kadotukselta. Jumala voi. Ihminen ei yleensä halua nöyrtyä kysymään apua, tietoa J u m a l a l t a vaan etsii sitä mieluummin vaikkapa ufoista yms. En itsekään nuorempana uskonut Jumalaan, ufoihin kyllä. Uskonasiat olivat mielestäni "hullun hommaa", ja uskovaiset kiersin kaukaa. Nyt en vaihtaisi uskoani Jeesukseen mihinkään.

        Juuri sinun kaltaisten kaistapäiden takia se olisi hyvä jos jokaisella saisi olla kotonaan ampuma-ase. Kun joku kajahtaa siihen yhteen ainoaan oikeaan uskoon, jolloin kaikki muut ovat tietenkin vääräuskoisia, liikutaan jo hyvin vaarallisilla vesillä. En pelkää mitään niin paljon kuin uskovaisia.


      • eräs_kristitty
        pölöt kirjoitti:

        Juuri sinun kaltaisten kaistapäiden takia se olisi hyvä jos jokaisella saisi olla kotonaan ampuma-ase. Kun joku kajahtaa siihen yhteen ainoaan oikeaan uskoon, jolloin kaikki muut ovat tietenkin vääräuskoisia, liikutaan jo hyvin vaarallisilla vesillä. En pelkää mitään niin paljon kuin uskovaisia.

        Jokseenkin outoon kommenttiisi sanon vain, että ikinä en ole kenenkään henkeä uhannut, mutta tiedän, että Jumala on se, joka on antanut hengen niin sinulle kuin minullekin. Toivon sydämestäni, että löydät rauhan sisimpääsi.


      • U.F.O.L.I.E
        why not kirjoitti:

        nuohan ovat vain ihmisjärjen lukuja...

        >>Periaatteessa valtavien etäisyyksien saavuttaminen vaatisi valonnopeuden ylittämistä ja se, ettei valonnopeuden ylittäminen ole mahdollista on aikalailla peruskallioon hakattu luonnonlaki. Se vaatisi mm. äärettömästi energiaa oli alus vaikka sitten mikroskooppisen pieni. >Elämää voi siis syntyä olosuhteissa jotka ovat meille täysin vieraita.

        niitä kukaan? Tuliko kukaan siepatuksi?


      • Mikko.
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * "< Kosmos on täynnä alkuaineita ja niiden yhdistelmiä joita tarvitaan elämän syntyyn. >" ?

        * Elämäähän ei voi olla ilman Jumalaa, sillä kaikki elämä on Jumalasta. Jeesus sanoo; " MINÄ OLEN tie totuus j ELÄMÄ! " Samalla Hän tunnustautuu Jumalaksi. Koska yksi Jumalan nimistä on; MINÄ OLEN!"

        ja mina olen Mikko".
        Muuten, kyllä nää Jumaluus asiat ovat jo mullekin sekiintymässä/miltei sekiintyneetkin.


      • Mikko.
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * "< Kosmos on täynnä alkuaineita ja niiden yhdistelmiä joita tarvitaan elämän syntyyn. >" ?

        * Elämäähän ei voi olla ilman Jumalaa, sillä kaikki elämä on Jumalasta. Jeesus sanoo; " MINÄ OLEN tie totuus j ELÄMÄ! " Samalla Hän tunnustautuu Jumalaksi. Koska yksi Jumalan nimistä on; MINÄ OLEN!"

        "Kyllä" voi olla Jeesuksen nimi.

        >>Jumalan nimestä
        Eksegetiikassa, joka tutkii alkukieltä JHWH tai Jahve (Minä olen, olemista) on Jumalan nimi, ja Pawson yritti selvittää miten se lausutaan. Hän ei saanut yhtäkään juutalaista lausumaan tuota, joten hän pyysi vastineen englanninkieleen. Hän sai vastaukseksi, että lähin sana englanniksi on "Always" eli suomeksi "Aina". "Aina minun apuni, Aina minun voimani, Aina minun kunniani," Pawson toteaa myös, että se on vasta Jumalan etunimi. Jeesuksen yli 300 nimityksestä [15] hän pitää eniten nimestä, jossa Jeesusta kutsutaan nimellä "Kyllä". Hän on Kyllä, jokaiseen Jumalan lupaukseen ja "Kyllä" sanassa on positiivisin uskon ilmaisu Jeesuksesta ja se myös muistuttaa seurakuntia siitä, kuinka tulee ajatella Jeesuksesta Pawsonin mukaan.


      • Pe.ku kirjoitti:

        mitä tarkoitetaan maailmankaikkeudella on vain nämä ihmisen "lähellä" havaitsemat alkuräjähdyksestä etääntyvät galaksit.

        Samanlaisia alkuräjähdyksiä galaksiparvineen voi olla ääretön määrä.

        mikä "alkuräjähdys", kun mitään ei ollut? Mikä siis räjähti, vastaa viimeinvihdoin tuohon kyssäriin? Sama kysymys tiedemihille/naisille? Tyhjästä ei voi nyhjästä, ei edes alkuräjähdystä? Siitä olisi tosin helppo alkaa selittämään maailmankaikkeuden syntyä, mutta kun ei VOI, koska jotain pitää olla joka voi räjähtää??? Fyysikan lakien mukaan tyhjästä ei voi syntyä mitään! Uskot kaiketi fyysiikkaan!


      • Mohikaani_27 kirjoitti:

        * "< Kosmos on täynnä alkuaineita ja niiden yhdistelmiä joita tarvitaan elämän syntyyn. >" ?

        * Elämäähän ei voi olla ilman Jumalaa, sillä kaikki elämä on Jumalasta. Jeesus sanoo; " MINÄ OLEN tie totuus j ELÄMÄ! " Samalla Hän tunnustautuu Jumalaksi. Koska yksi Jumalan nimistä on; MINÄ OLEN!"

        Lopunaikoja kuvatessaan Jeesus kertoo seuraavaa.

        Biblia 1776:
        Mark 13:5 Niin Jesus, vastaten heitä, rupesi sanomaan: katsokaat, ettei joku teitä petä.
        Mark 13:6 Sillä monta tulevat minun nimeeni, sanoen: MINÄ OLEN, ja pettävät monta.

        Mark.13:6 alkukielellä:
        Polloi gar eleusontai epi to onomati mu legontes hoti ego eimi kai pollus planesusin.

        Sillä monet menevät yli (päälle, ”epi”) minun nimeni sanoen että: ”minä olen”, ja monia eksyttävät.

        Ketkä tällä palstalla ovat menneet yli Jeesuksen nimen (Jumalan Poika) ja eksyttävät monia sanoessaan, että Jeesus käyttäessään sanoja ”minä olen” (ego eimi) tarkoittaa olevansa Jumala.

        Mat 24:4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
        Mat 24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'MINÄ OLEN Kristus', ja he eksyttävät monta.

        Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: ”JUMALA Kristus” ja e-k-s-y-t-t-ä-v-ä-t monia.


      • why not kirjoitti:

        nuohan ovat vain ihmisjärjen lukuja...

        >>Periaatteessa valtavien etäisyyksien saavuttaminen vaatisi valonnopeuden ylittämistä ja se, ettei valonnopeuden ylittäminen ole mahdollista on aikalailla peruskallioon hakattu luonnonlaki. Se vaatisi mm. äärettömästi energiaa oli alus vaikka sitten mikroskooppisen pieni. >Elämää voi siis syntyä olosuhteissa jotka ovat meille täysin vieraita.

        on tuolla jossain. Ja sieltä on todistetusti oltu vierailulla maan päällä, samaten ihmiset on käyneet taivaassa, kuten esm. Paavali, jopa kolmannessa taivaassa? Vain Jumala on niiden nopeuksian hallussa pitäjä, joita tarvitaan ajatustakin nopempaan siirtymiseen paikasta A, paikkaan B?
        * Kun uskovat eräänä päivänä temmataan yläilmoihin Herraa vastaan, se tapahtuu näillä "ajatus/silmänräpäys-nopeuksilla, joita yksin Jumala voi hallita. ( 1Tess.4:13-18. mm. )


      • leahim
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        on tuolla jossain. Ja sieltä on todistetusti oltu vierailulla maan päällä, samaten ihmiset on käyneet taivaassa, kuten esm. Paavali, jopa kolmannessa taivaassa? Vain Jumala on niiden nopeuksian hallussa pitäjä, joita tarvitaan ajatustakin nopempaan siirtymiseen paikasta A, paikkaan B?
        * Kun uskovat eräänä päivänä temmataan yläilmoihin Herraa vastaan, se tapahtuu näillä "ajatus/silmänräpäys-nopeuksilla, joita yksin Jumala voi hallita. ( 1Tess.4:13-18. mm. )

        Ainoastaan ajatus siirtyy Mohis,
        ei mikään muu.
        Kertoisitko uudelleen sen keikkutuolijutun.


      • Mohikaani_27 kirjoitti:

        * "< Kosmos on täynnä alkuaineita ja niiden yhdistelmiä joita tarvitaan elämän syntyyn. >" ?

        * Elämäähän ei voi olla ilman Jumalaa, sillä kaikki elämä on Jumalasta. Jeesus sanoo; " MINÄ OLEN tie totuus j ELÄMÄ! " Samalla Hän tunnustautuu Jumalaksi. Koska yksi Jumalan nimistä on; MINÄ OLEN!"

        jokaisella Jumalasta syntyneellä on oikeus julistaa hänen jaloa nimeä; "Minä olen"! [Matt. 10:20]

        ´


      • Mohikaani_27 kirjoitti:

        mikä "alkuräjähdys", kun mitään ei ollut? Mikä siis räjähti, vastaa viimeinvihdoin tuohon kyssäriin? Sama kysymys tiedemihille/naisille? Tyhjästä ei voi nyhjästä, ei edes alkuräjähdystä? Siitä olisi tosin helppo alkaa selittämään maailmankaikkeuden syntyä, mutta kun ei VOI, koska jotain pitää olla joka voi räjähtää??? Fyysikan lakien mukaan tyhjästä ei voi syntyä mitään! Uskot kaiketi fyysiikkaan!

        Alkuräjähdyksessä oli aine jo valmiina tiiviissä muodossa (musta aukko).
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Alkuräjähdys


        "Musta aukko on massakeskittymä, jonka painovoima on niin suuri, että sen pakonopeus ylittää valonnopeuden. Tällöin edes valo ei pääse pakenemaan sieltä, ja kohde näyttää mustalta"
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Musta_aukko


      • U.R.S.A
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        mikä "alkuräjähdys", kun mitään ei ollut? Mikä siis räjähti, vastaa viimeinvihdoin tuohon kyssäriin? Sama kysymys tiedemihille/naisille? Tyhjästä ei voi nyhjästä, ei edes alkuräjähdystä? Siitä olisi tosin helppo alkaa selittämään maailmankaikkeuden syntyä, mutta kun ei VOI, koska jotain pitää olla joka voi räjähtää??? Fyysikan lakien mukaan tyhjästä ei voi syntyä mitään! Uskot kaiketi fyysiikkaan!

        "Tyhjästä ei voi nyhjästä, ei edes alkuräjähdystä?"

        Tyhjästä voidaan nyhjäistä ja aivan konkreettisesti. Kykymyksesi asettelu on siis jo lähtökohdaltaan pielessä eikä siihen voi vastata. Virheellisen käsityksesi voi kyllä oikaista.


        Kvanttifluktuaatio tarkoittaa hiukkasten syntymistä tyhjiössä, tyhjiöenergiaa. Ei siis ole olemassa täydellistä "olemattomuutta", tilaa jossa ei olisi yhtään mitään vaan tyhjiökin sisältää aina energiaa ja se voi luoda siten myös materiaa.

        Tyhjiöksi tuollaista tilaa kutsutaan koska ennen kuviteltiin ettei se todellakaan sisällä mitään mutta nykyisin tiedetään ettei näin ole, eikä täydellistä tyhjyyttä siis ole edes olemassa.

        On täysin mahdollista, että maailmankaikkeus on voinut syntyä tyhjiöenergiasta syntyneen energiatilan muutoksen seurauksena, tyhjiö nimittäin kykenee tuottamaan hiukkasia eli siis materiaa. Tähän liittyy vahvasti myös käsite kosminen inflaatio. Näillä hakusanoilla tietoa löytyy, kosmisen inflaation käsitteellistäminen ilmiönä tosin vaatii perustietämystä jonkin verran.

        Ilmiö ei ole teoreettinen eikä spekulatiivinen vaan täysin kokeellisesti todistettavissa ja toistettavissa oleva kvanttifysikaalinen ilmiö.

        Juutut ties monenko kerran vanhaan tietoon ja esitätät kysymyksiä tietojen pohjalta jotka olisi jo syytä päivittää ajantasalle.

        Uskovien iäti hokema kysymys "Kuinka tyhjästä voi nyhjäistä" on siis saanut vastauksen jo vuonna 1927 teorian muodossa , 1948 esitettiin kuinka se voidaan kokeellisesti todistaa ja vuonna pari vuotta ennen vuosituhannen vaihtumista se myös kokeellisesti ensimmäisen kerran todistettiin.

        Täydellistä tyhjyyttä ei siis ole olemassa lainkaan.


      • U.R.S.A
        U.R.S.A kirjoitti:

        "Tyhjästä ei voi nyhjästä, ei edes alkuräjähdystä?"

        Tyhjästä voidaan nyhjäistä ja aivan konkreettisesti. Kykymyksesi asettelu on siis jo lähtökohdaltaan pielessä eikä siihen voi vastata. Virheellisen käsityksesi voi kyllä oikaista.


        Kvanttifluktuaatio tarkoittaa hiukkasten syntymistä tyhjiössä, tyhjiöenergiaa. Ei siis ole olemassa täydellistä "olemattomuutta", tilaa jossa ei olisi yhtään mitään vaan tyhjiökin sisältää aina energiaa ja se voi luoda siten myös materiaa.

        Tyhjiöksi tuollaista tilaa kutsutaan koska ennen kuviteltiin ettei se todellakaan sisällä mitään mutta nykyisin tiedetään ettei näin ole, eikä täydellistä tyhjyyttä siis ole edes olemassa.

        On täysin mahdollista, että maailmankaikkeus on voinut syntyä tyhjiöenergiasta syntyneen energiatilan muutoksen seurauksena, tyhjiö nimittäin kykenee tuottamaan hiukkasia eli siis materiaa. Tähän liittyy vahvasti myös käsite kosminen inflaatio. Näillä hakusanoilla tietoa löytyy, kosmisen inflaation käsitteellistäminen ilmiönä tosin vaatii perustietämystä jonkin verran.

        Ilmiö ei ole teoreettinen eikä spekulatiivinen vaan täysin kokeellisesti todistettavissa ja toistettavissa oleva kvanttifysikaalinen ilmiö.

        Juutut ties monenko kerran vanhaan tietoon ja esitätät kysymyksiä tietojen pohjalta jotka olisi jo syytä päivittää ajantasalle.

        Uskovien iäti hokema kysymys "Kuinka tyhjästä voi nyhjäistä" on siis saanut vastauksen jo vuonna 1927 teorian muodossa , 1948 esitettiin kuinka se voidaan kokeellisesti todistaa ja vuonna pari vuotta ennen vuosituhannen vaihtumista se myös kokeellisesti ensimmäisen kerran todistettiin.

        Täydellistä tyhjyyttä ei siis ole olemassa lainkaan.

        "Ilmiö ei ole teoreettinen eikä spekulatiivinen vaan täysin kokeellisesti todistettavissa ja toistettavissa oleva kvanttifysikaalinen ilmiö."

        Tällä viittaan siis tyhjiöenergiaan.


      • ihminen salaa
        merihukka kirjoitti:

        ...elämään toisilla planeetoilla. Planeettoja on niin valtava määrä, että jossakin on "pakko" olla elämälle suotuisat ehdot.
        Nyt tunnemme vain planeettamme elämän ja sen kehitysehdot. Maapallo synnytti miljoonia eliölajeja. Miljoonista planeetoista jollakin voi olla elämää.

        Se että maassa olisi käynyt maan ulkoupolisia olentoja ns. ufojen muodossa ei istu jakeluun. Jos me joskus pääsisimme toiselle asutulle planeetalle, miksi salaisimme olemassaolomme?

        Vieraat tuskin itse salaavat lentojaan maapallolle. Salailun järjestää ihminen itse, siis lähinnä hallitukset yhteistyössä armeijan etenkin ilmavoimien kanssa. Kun jossakin syöksyy alas ufo, tapaus salataan kiireen vilkkaa ja kaikki todisteet viedään talteen jonnekin ilmavoimien tukikohtaan jonka jälkeen kaikki kiistetään järjestelmällisesti.

        Useimmat ihmiset eivät ole valmiita kohtaamaan sitä tosiasiaa, että emme olekaan yksin maailmankaikkeudessa. Liian monen mielenterveys järkkyisi jos ufo-kohtaamisia ei salattaisi.


    • >>>Ufojen olemassa oleminen on täysin mahdollista mutta
      Jumalan olemassa olon mahdollisuus on täysi nolla.

      • erään tärkeän pointtin.
        Miehen kertomuksen mukaan ufojen läsnöolossa oli valtava pelko.
        Saatanan läheisyydessä on myös pelko. Jumalan läheisyydessä on
        rakkaus sillä Jumala on rakkaus. Täydellinen rakkaus (Jumala) karkottaa
        kaiken pelon.

        En tiedä onko tuon miehen kirjassa oleva kertomus tosi.
        Uskon kuitenkin että se on mahdollista että se on tosi.
        Minun mielestäni se kuitenkin paljastaa ufot demoneiksi.
        Kirjailija ei sitä itse kerro. Tämän olen minä havainnut.


      • Sanoit, ettet usko ufoihin ja silti pidät niitä hengenvaarallisina?

        Uskot siis ufoihin ja et usko ufoihin.


      • höhöö
        Pe.ku kirjoitti:

        Sanoit, ettet usko ufoihin ja silti pidät niitä hengenvaarallisina?

        Uskot siis ufoihin ja et usko ufoihin.

        Tähän asti kukaan ei ole käsittääkseni kuollut ufo-havaintonsa aikana. MIkä siis tekee ufosta jollakin tavoin hengenvaarallisen? Onko niillä tuntemattomia aseita?


      • Pe.ku kirjoitti:

        Sanoit, ettet usko ufoihin ja silti pidät niitä hengenvaarallisina?

        Uskot siis ufoihin ja et usko ufoihin.

        ufot eivät ole toiselta palaneetalta tulleita ihmiseeen verrattavia älykkäitä olentoja.
        Ufot eivät siis ole sellaisia niin kuin ihmiset monesti ajattelevat niiden olevan.
        Mitä ufot sitten ovat? Uskon että ne ovat pahoja henkiä jotka ovat ottaneet
        humanoidien muodon. Pahat henget voivat ottaa miltei minkä muodon tahansa.
        Pahat henget ovat hyvin vaarallisia. Ihminen ei voi omalla voimallaan niille yhtään
        mitään. Jos niitä etsii ufoina ja niille antautuu, on todella suuressa hengenvaarassa.

        Uskon siis että jotkut ufohavainnot ovat todellisia vaikka monet niistä ovatkin huomionkipeiden
        ihmisten omaa tuotantoa. Monille ufohavainnoille löytyy tietenkin myös luonnollinen selitys.
        Siis, kaikki ufohavainnot eivä ole keksittyä mielikuvituksen tuotetta.
        Henkivallat "leikkivät" ihmisten helppouskoisuudella ja naivismilla.
        Varo leikkimästä asioilla joita et tunne etkä tiedä mihin itsesi altistat.


      • höhöö kirjoitti:

        Tähän asti kukaan ei ole käsittääkseni kuollut ufo-havaintonsa aikana. MIkä siis tekee ufosta jollakin tavoin hengenvaarallisen? Onko niillä tuntemattomia aseita?

        Saatanan rekvisiittaa.
        Ufot ovat Saatanan langenneita enkeleitä ts. pahoja henkiä.
        Yhdellä pahalla hengellä on enemmän voimaa kuin kymmenellä miehellä.
        Saatana ja pahat henget vihaavat ihmistä Jumalan itsensä jälkeen eniten.
        Siksi ne ovat sinulle vaarallisia. Voitat ne ainoastaan Jeesuksen nimen ja
        Pyhän Hengen voimalla.

        Tunnetko Herran Jeesuksen Kristuksen? Tunnetko Hänen nimensä ja Pyhän Hengen voiman?
        Minä olen kokenut. Olen myös kokenut pahojen henkien vaikutusta. Herra Jeesus nimensä
        ja Pyhän Henkensä voimalla on varjellut minua ja pitänyt minut uskossa Häneen ja Hänen turvissaan.
        Olen turvassa Herrassa Jeesuksessa Krisuksessa. Siksi minä en pelkää Saatanaa enkä pahoja henkiä. Olen kokenut että Jeesus on Herra yli Saatanan. Oletko sinä turvassa Kristuksessa Jeesuksessa? Jos et
        ole, ole varovainen mitä tulee ufoihin ja henkivaltoihin. Älä harrasta mitään okkultismia, älä sen missään mudossa.


      • jaikal kirjoitti:

        ufot eivät ole toiselta palaneetalta tulleita ihmiseeen verrattavia älykkäitä olentoja.
        Ufot eivät siis ole sellaisia niin kuin ihmiset monesti ajattelevat niiden olevan.
        Mitä ufot sitten ovat? Uskon että ne ovat pahoja henkiä jotka ovat ottaneet
        humanoidien muodon. Pahat henget voivat ottaa miltei minkä muodon tahansa.
        Pahat henget ovat hyvin vaarallisia. Ihminen ei voi omalla voimallaan niille yhtään
        mitään. Jos niitä etsii ufoina ja niille antautuu, on todella suuressa hengenvaarassa.

        Uskon siis että jotkut ufohavainnot ovat todellisia vaikka monet niistä ovatkin huomionkipeiden
        ihmisten omaa tuotantoa. Monille ufohavainnoille löytyy tietenkin myös luonnollinen selitys.
        Siis, kaikki ufohavainnot eivä ole keksittyä mielikuvituksen tuotetta.
        Henkivallat "leikkivät" ihmisten helppouskoisuudella ja naivismilla.
        Varo leikkimästä asioilla joita et tunne etkä tiedä mihin itsesi altistat.

        Ylempänä sanot että et usko enää ufoihin kun Jeesus on sinut pelastanut.
        "Minäkin uskoin ufoihin ennen kuin Herra Jeesus pelasti minut."

        Ja nyt taas uskot että ufoja on olemassa.

        Sanot siis että et uso ufoja olevan ja sanot myös että ufoja on.

        Sulla on siis kaksi ristiriitaista väitettä, jotka kumoaa toisensa.


      • averea
        jaikal kirjoitti:

        ufot eivät ole toiselta palaneetalta tulleita ihmiseeen verrattavia älykkäitä olentoja.
        Ufot eivät siis ole sellaisia niin kuin ihmiset monesti ajattelevat niiden olevan.
        Mitä ufot sitten ovat? Uskon että ne ovat pahoja henkiä jotka ovat ottaneet
        humanoidien muodon. Pahat henget voivat ottaa miltei minkä muodon tahansa.
        Pahat henget ovat hyvin vaarallisia. Ihminen ei voi omalla voimallaan niille yhtään
        mitään. Jos niitä etsii ufoina ja niille antautuu, on todella suuressa hengenvaarassa.

        Uskon siis että jotkut ufohavainnot ovat todellisia vaikka monet niistä ovatkin huomionkipeiden
        ihmisten omaa tuotantoa. Monille ufohavainnoille löytyy tietenkin myös luonnollinen selitys.
        Siis, kaikki ufohavainnot eivä ole keksittyä mielikuvituksen tuotetta.
        Henkivallat "leikkivät" ihmisten helppouskoisuudella ja naivismilla.
        Varo leikkimästä asioilla joita et tunne etkä tiedä mihin itsesi altistat.

        Meillä on naapuri, jonka valokuvaa U.F.O.sta ei uskoisi itsekehitellyksi.(Musta-valkoinen...)

        Olen kirjoittanut hänestä Ufo-palstalle. ja mielisairaalassa on ollut...

        Hän on ollut oikein komea nuorena, ajokortin perusteella, ja samoin pitkätukkainen vaimonsa, joka ei nykyisin ole niin pitkätukkainen eikä edustuskelpoinen.

        Hän tietysti antaa luvan, jos haluatte hänen valokuvansa...

        p.s. Täältä on netistä joku soittanutkin hänelle.,., kun on paikallislehdessä kertonut "päivystävänsä"niitä ufoja meidän tämän kioskin pihassa klo 00.00. joka yö, ja paikallislehti haastatteli...ja kerroin palstalla Heinosta.,., niin joku teistä älypäistä uhkasi vetää häntä turpaan. Kävi pöpilässä sen vuoksi, mutta kuulemma on kehissä taas...

        Klo 00.00.. Sinne vaan, minä en mene, kun en lentsikka/ufoihin jaksa uskoa, mutta muille teistä Heinosta voisi olla seuraa. Varsinkin nyt kun vaimo on nyt lehtijutun/uhkausten jälkeen toimitettu hoitoon.


      • ufo on oikea alus
        jaikal kirjoitti:

        Saatanan rekvisiittaa.
        Ufot ovat Saatanan langenneita enkeleitä ts. pahoja henkiä.
        Yhdellä pahalla hengellä on enemmän voimaa kuin kymmenellä miehellä.
        Saatana ja pahat henget vihaavat ihmistä Jumalan itsensä jälkeen eniten.
        Siksi ne ovat sinulle vaarallisia. Voitat ne ainoastaan Jeesuksen nimen ja
        Pyhän Hengen voimalla.

        Tunnetko Herran Jeesuksen Kristuksen? Tunnetko Hänen nimensä ja Pyhän Hengen voiman?
        Minä olen kokenut. Olen myös kokenut pahojen henkien vaikutusta. Herra Jeesus nimensä
        ja Pyhän Henkensä voimalla on varjellut minua ja pitänyt minut uskossa Häneen ja Hänen turvissaan.
        Olen turvassa Herrassa Jeesuksessa Krisuksessa. Siksi minä en pelkää Saatanaa enkä pahoja henkiä. Olen kokenut että Jeesus on Herra yli Saatanan. Oletko sinä turvassa Kristuksessa Jeesuksessa? Jos et
        ole, ole varovainen mitä tulee ufoihin ja henkivaltoihin. Älä harrasta mitään okkultismia, älä sen missään mudossa.

        Jaa jaa. Metallistako ne pahat henget on rakennettu? Tässä tapauksessa selkeästi kiinteä, kolmion muotoinen alus syöksyi alas Californiassa USA:ssa.
        http://www.ufodigest.com/article/did-triangle-ufo-crash-mountain-side-near-fresno-ca

        On ne mielenkiintoisia pahoja henkiä kun syöksyvät alaskin oikein tuhoutumalla. Henkiolennolla on vissiin tapana hajota räjähdysmäisesti romuksi syöksyessään alas taivaalta?

        Jopa lentäjät ovat nähneet ufoja. Taivaalla töitä tekevä lentäjä osaa varmasti kertoa mikä on ihmisen rakentama lentokone ja mikä on vieras alus taivaalla. Lisäksi miljoonat ihmiset ympäri maailmaa ovat nähneet ufoja, joko ilmassa tai jopa laskeutuneena.

        Alassyöksynyt alus on konkreettisin todiste siitä, että kyseessä on ihan muu ilmiö kuin paha henki. Näytä minulle se paha henki joka on rakennettu metallista ja kykenee lentämään, jopa laskeutumaan turvallisesti.

        Saatanan rekvisiittaa. Viiraako sinulla päästä?


      • ateistinen mies
        jaikal kirjoitti:

        ufot eivät ole toiselta palaneetalta tulleita ihmiseeen verrattavia älykkäitä olentoja.
        Ufot eivät siis ole sellaisia niin kuin ihmiset monesti ajattelevat niiden olevan.
        Mitä ufot sitten ovat? Uskon että ne ovat pahoja henkiä jotka ovat ottaneet
        humanoidien muodon. Pahat henget voivat ottaa miltei minkä muodon tahansa.
        Pahat henget ovat hyvin vaarallisia. Ihminen ei voi omalla voimallaan niille yhtään
        mitään. Jos niitä etsii ufoina ja niille antautuu, on todella suuressa hengenvaarassa.

        Uskon siis että jotkut ufohavainnot ovat todellisia vaikka monet niistä ovatkin huomionkipeiden
        ihmisten omaa tuotantoa. Monille ufohavainnoille löytyy tietenkin myös luonnollinen selitys.
        Siis, kaikki ufohavainnot eivä ole keksittyä mielikuvituksen tuotetta.
        Henkivallat "leikkivät" ihmisten helppouskoisuudella ja naivismilla.
        Varo leikkimästä asioilla joita et tunne etkä tiedä mihin itsesi altistat.

        Nyt sinä sekoitat kaksi käsitettä keskenään. Ufo on lyhenne sanasta "undendified flying object" eli tunnistamaton lentävä kohde. Yleensä havainto vieraasta kappaleesta taivaalla tai laskeutuneena. Toisinaan havainto on hyvin selkeästi osoitettavissa tietyn muotoiseksi kohteeksi.
        Humanoidi taas on ihmisen kaltainen (kahdella jalalla kulkeva) olento, joka mielletään ufon kyydissä matkustaneeksi vieraaksi olennoksi.

        Henkivalloilla ei ole mitään tekemistä koko ufoilmiön kanssa. Teille uskovaisille vain on vaikeaa saada menemään kaaliin se totuus, että yksin linnunradalla on runsaasti älyllisiä eliömuotoja, joista osa on aivan varmasti keksinyt millä valon nopeuden haamuraja rikotaan. Silloin puhutaan tähtienvälisestä avaruusmatkailusta. Ihminen ei ole maailmankaikkeuden ainoa olentoa joka on onnistunut lentämään avaruuteen. Itse asiassa oma avaruusmatkamme on vasta alussa. On päästy miehitetysti peräti kuun pinnalle saakka. Seuraavaksi tähtäimessä Mars. Ja pikku hiljaa lähitähdetkin tulevaisuudessa.

        Teoreettisesti valonnopeus on hyvin yksinkertaista rikkoa. Pudotetaan alus normaaliavaruuden ulkopuolelle omassa sähkömagneettisessa kuplassaan ja kiihdytetään paikallisen valonnopeuden yli. Ja sitten toisessa päässä matkaa alus pudotetaan takaisin tavalliseen avaruuteen sulkemalla elektromagneettinen kenttä aluksen ympärillä. Todellisuudessa alus ei ylitä oman aika-avaruutemme valonnopeuden rajaa missään vaiheessa, mutta alus suljetaan tapahtumahorisonttiin jolloin paikalliset fysikaaliset olosuhteet muuttuvat radikaalisti. Omassa avaruudessamme alus lentää murto-osalla valonnopeudesta.

        Kristinuskon voi avaruusmatkailun ja astrobiologian aloilla tunkea poikittain persauksiin. Uskonnolla ei ole mitään tekemistä tieteen kanssa.

        Olen itse asiassa kotioloissa tutkinut tulevaisuuden avaruuslentämisen tekniikkaa kokeilemalla eräänlaista ionimoottoria. Oikeammin asymmetristä kapasitoria. Helppoa rakentaa, mutta pirun vaikeaa saada aikaiseksi riittävän kevyttä voimanlähdettä miehitetylle alukselle vielä nykytekniikalla.

        Teillä uskovaisilla mahtaa olla vaikeaa siinä vaiheessa kun tiedemaailma saa todella ensimmäisen julkisesti tunnustetun kontaktin vieraaseen avaruusolentojen lajiin. Jo ensimmäinen todella todistetusti filmille jäävä vieraan aluksen vierailu mahtaa olla teille uskovaisille vaikea, kun pitää ruveta väkisin vääntämään selityksiä pahoista hengistä. Jos ihminen voi rakentaa avaruusaluksen niin miksi joku muu ei voisi?
        Gliese 581g planeetan löytymiseen liittyy outo radioteleskoopin vastaanottama signaali, joka voi olla joko kohinaa tai sitten todella älyllinenkin signaali. Jos siellä on elämää, se löydetään suhteellisen pian.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Ylempänä sanot että et usko enää ufoihin kun Jeesus on sinut pelastanut.
        "Minäkin uskoin ufoihin ennen kuin Herra Jeesus pelasti minut."

        Ja nyt taas uskot että ufoja on olemassa.

        Sanot siis että et uso ufoja olevan ja sanot myös että ufoja on.

        Sulla on siis kaksi ristiriitaista väitettä, jotka kumoaa toisensa.

        jatkavat vanhaa tuttua rataa. Et ymmärrä tai et tahdo ymmärtää
        tai tahallasi olet olevinasi ymmärtämättä kirjoituksiani.
        Sitten sinä selität kirjoitukset joita et ymmärrä päin metsää.

        Tuohon ufokysymykseen olen jo vastannut tässä ketjussa monta kertaa.
        Lue ja ajattele. En ole kirjoittanut niin vaikeaselkoisesti etteikö niitä voisi
        ymmärtää jos tahtoo ymmärtää. Jos et kuitenkaan ymmärrä kirjoitettua tekstiä,
        en voi sinua auttaa.


      • averea
        jaikal kirjoitti:

        jatkavat vanhaa tuttua rataa. Et ymmärrä tai et tahdo ymmärtää
        tai tahallasi olet olevinasi ymmärtämättä kirjoituksiani.
        Sitten sinä selität kirjoitukset joita et ymmärrä päin metsää.

        Tuohon ufokysymykseen olen jo vastannut tässä ketjussa monta kertaa.
        Lue ja ajattele. En ole kirjoittanut niin vaikeaselkoisesti etteikö niitä voisi
        ymmärtää jos tahtoo ymmärtää. Jos et kuitenkaan ymmärrä kirjoitettua tekstiä,
        en voi sinua auttaa.

        Jos luit viestini.,.,

        En ymmärrä miksi joku uhraa elämänsä ufojen vuoksi. kuten naapurini Heino Uurinmäki.

        Hänellä on VALOKUVA UFOSTA.

        Miksi ihmeessä joku tahtoo sellaisen tekaista.,.,

        ei tarvi vastata...


      • jaikal kirjoitti:

        jatkavat vanhaa tuttua rataa. Et ymmärrä tai et tahdo ymmärtää
        tai tahallasi olet olevinasi ymmärtämättä kirjoituksiani.
        Sitten sinä selität kirjoitukset joita et ymmärrä päin metsää.

        Tuohon ufokysymykseen olen jo vastannut tässä ketjussa monta kertaa.
        Lue ja ajattele. En ole kirjoittanut niin vaikeaselkoisesti etteikö niitä voisi
        ymmärtää jos tahtoo ymmärtää. Jos et kuitenkaan ymmärrä kirjoitettua tekstiä,
        en voi sinua auttaa.

        ristiriisesti viestissäsi kaksi toisilleen päinvastaista uskomustasi samasta asiasta, jotka kumoavat toisensa.


      • ateistinen mies kirjoitti:

        Nyt sinä sekoitat kaksi käsitettä keskenään. Ufo on lyhenne sanasta "undendified flying object" eli tunnistamaton lentävä kohde. Yleensä havainto vieraasta kappaleesta taivaalla tai laskeutuneena. Toisinaan havainto on hyvin selkeästi osoitettavissa tietyn muotoiseksi kohteeksi.
        Humanoidi taas on ihmisen kaltainen (kahdella jalalla kulkeva) olento, joka mielletään ufon kyydissä matkustaneeksi vieraaksi olennoksi.

        Henkivalloilla ei ole mitään tekemistä koko ufoilmiön kanssa. Teille uskovaisille vain on vaikeaa saada menemään kaaliin se totuus, että yksin linnunradalla on runsaasti älyllisiä eliömuotoja, joista osa on aivan varmasti keksinyt millä valon nopeuden haamuraja rikotaan. Silloin puhutaan tähtienvälisestä avaruusmatkailusta. Ihminen ei ole maailmankaikkeuden ainoa olentoa joka on onnistunut lentämään avaruuteen. Itse asiassa oma avaruusmatkamme on vasta alussa. On päästy miehitetysti peräti kuun pinnalle saakka. Seuraavaksi tähtäimessä Mars. Ja pikku hiljaa lähitähdetkin tulevaisuudessa.

        Teoreettisesti valonnopeus on hyvin yksinkertaista rikkoa. Pudotetaan alus normaaliavaruuden ulkopuolelle omassa sähkömagneettisessa kuplassaan ja kiihdytetään paikallisen valonnopeuden yli. Ja sitten toisessa päässä matkaa alus pudotetaan takaisin tavalliseen avaruuteen sulkemalla elektromagneettinen kenttä aluksen ympärillä. Todellisuudessa alus ei ylitä oman aika-avaruutemme valonnopeuden rajaa missään vaiheessa, mutta alus suljetaan tapahtumahorisonttiin jolloin paikalliset fysikaaliset olosuhteet muuttuvat radikaalisti. Omassa avaruudessamme alus lentää murto-osalla valonnopeudesta.

        Kristinuskon voi avaruusmatkailun ja astrobiologian aloilla tunkea poikittain persauksiin. Uskonnolla ei ole mitään tekemistä tieteen kanssa.

        Olen itse asiassa kotioloissa tutkinut tulevaisuuden avaruuslentämisen tekniikkaa kokeilemalla eräänlaista ionimoottoria. Oikeammin asymmetristä kapasitoria. Helppoa rakentaa, mutta pirun vaikeaa saada aikaiseksi riittävän kevyttä voimanlähdettä miehitetylle alukselle vielä nykytekniikalla.

        Teillä uskovaisilla mahtaa olla vaikeaa siinä vaiheessa kun tiedemaailma saa todella ensimmäisen julkisesti tunnustetun kontaktin vieraaseen avaruusolentojen lajiin. Jo ensimmäinen todella todistetusti filmille jäävä vieraan aluksen vierailu mahtaa olla teille uskovaisille vaikea, kun pitää ruveta väkisin vääntämään selityksiä pahoista hengistä. Jos ihminen voi rakentaa avaruusaluksen niin miksi joku muu ei voisi?
        Gliese 581g planeetan löytymiseen liittyy outo radioteleskoopin vastaanottama signaali, joka voi olla joko kohinaa tai sitten todella älyllinenkin signaali. Jos siellä on elämää, se löydetään suhteellisen pian.

        Minä uskon kivenkovaan että ufot, siis humanoidit ovat pahoja henkiä.
        Minulla on oma kokemus jonka nyt kerron sinulle ja vain sinulle. Kukaan
        muu ei sa lukea tätä todistusta. Se on tosi.

        Kahdeksankymmentä luvun lopussa asuin yksin omassa talossa maaseudulla.
        Aloin jostakin syystä kiinnostuman ufoista. Ehkä työmaalla joku työkaveri kertoi niistä
        niin mielenkiintoisella tavalla että minäkin kiinnostuin. Aloin etsimään ja kaipaamaan
        kontaktia ufojen kanssa. Kävelin yksin metsätiellä pimeinä syysiltoina ja katselin taivaalle
        toivoen näkeväni ufon. Toivoin samalla että jos näkisin ufon, se laskeutuisi viereeni ja
        minä saisin mahdollisuuden tutustua ulkoavaruudesta tulleisiin olentoihin. Samalla kuitenkin
        pelkäsin että jos näin kävisi niin mitä sitten tapahtuisi. Läysin kirjakaupasta kirjan jossa eräs
        amerikkalainen mies kertoi omista kokemuksistaan ufojen kanssa. Minä tietenkin ostin kirjan.
        Luin sen mielenkiinnolla ja totesin sen mitä tässä ketjussa jo aikaisemmin kirjoitin.

        Olin jo tässä vaiheessa kääntynyt ufojen puoleen kerran kävellessäni metsätiellä. Olin rukoillut ufoja. Olin pyytänyt ääneen puhuen ufoja ilmestymään minulle. Minä jopa huusin ufojen puoleen autiolla pimeällä kuutamoisella tiellä. Olin kuitenkin tehnyt pienen lisäyksen tuohon rukoukseen. Käännyin myös Elävän Jumalan puoleen. Sanoin Jumalalle miltei samaan hengenvetoon jotenkin näin: "Mutta Elävä Jumala, jos sinä näet että ufot ja niiden kohtaaminen on minulle vahingollista tai jopa vaaralllista, ÄLÄ ANNA NIIDEN ILMESTYÄ MINULLE!. Koin että pelko ja epävarmuus haihtuivat. Tilalle tuli rauha ja turvallinen tunne. Koin että en ollut yksin.

        Jälkeenpäin olen ymmärtänyt että olin tuohon aikaan sekä Jumalan Hengen että Saatanan hengen puhuttelussa. Jumala kutsui minua ja Saatana yritti eksyttää minut niin että hän saisi minut helvettiin ikuisesti.
        Minun rukoukseni Jumalalle oli voimakkaampi koska Jumala on suurempi kuin Saatana. Jumala varjeli minut niin että ufot eivät koskaan päässeet ilmestymään minulle. Mutta joku ilmestyi minulle joka tapauksessa.
        Arvaa kuka? Minulle ilmestyi Herra Jeesus Kristus, ei kauan noiden viikkojen jälkeen. Minä sain armon tulla uskoon ja pelastuin Saatanan virittämästä ansasta jonka hän oli minulle virittänyt ufokiinnostukseni muodossa. Herra Jeesus Kristus astui elämääni ja antoi suuren ilon ja vapauden.

        Olen täysin varma siitä että minusta käytiin kovaa hengellistä taistelua.
        Minä olin tuolloin herätyksessä ja henkimaailman asiat kiinnostivat kovasti.
        Minua vedettiin kahdelle toisistaan vastakkaiselle tahoille. Minun oma valintani
        ratkaisi kumpi taho voitti tuon taistelun. Jumala ja Saatana olivat kumpikin
        kiinnostuneet minusta. Näin on meidän jokaisen kanssa. Meistä jokaisesta taistellaan.
        Kysymys on elämästä ja kuolemasta. Sen tähden meidän tulee ottaa Jumalan puhe ja
        kutsu vakavasti eikä vähätellä eikä varsinkaan hyljätä sitä. Valitkaamme tulla Jumalan
        luokse Herran Jeesuksen Kristuksen kautta.


      • Pe.ku kirjoitti:

        ristiriisesti viestissäsi kaksi toisilleen päinvastaista uskomustasi samasta asiasta, jotka kumoavat toisensa.

        Uskon että ufohavaintoja on. Ne ovat joskus aitoja.
        Uskon että humanoidit ovat pahoja henkiä.
        Ufoalukset ovat Saatanan rekvisiittaa.

        USKOVATKO KAIKKI IHMISET SAMALLA TAVALLA?
        Jos eivät, minun uskoni poikkeaa heidän uskostaan.
        Silloin kertomukseni ei olekaan ristiriitainen. Minä
        tarkoitan humanoideilla Saatanan henkivaltoja ja ihmiset yleensä
        tarkoittavat ulkoavaruudesta tulleita ihmiseen verrattaviä älykkäitä olentoja.


      • averea
        jaikal kirjoitti:

        Minä uskon kivenkovaan että ufot, siis humanoidit ovat pahoja henkiä.
        Minulla on oma kokemus jonka nyt kerron sinulle ja vain sinulle. Kukaan
        muu ei sa lukea tätä todistusta. Se on tosi.

        Kahdeksankymmentä luvun lopussa asuin yksin omassa talossa maaseudulla.
        Aloin jostakin syystä kiinnostuman ufoista. Ehkä työmaalla joku työkaveri kertoi niistä
        niin mielenkiintoisella tavalla että minäkin kiinnostuin. Aloin etsimään ja kaipaamaan
        kontaktia ufojen kanssa. Kävelin yksin metsätiellä pimeinä syysiltoina ja katselin taivaalle
        toivoen näkeväni ufon. Toivoin samalla että jos näkisin ufon, se laskeutuisi viereeni ja
        minä saisin mahdollisuuden tutustua ulkoavaruudesta tulleisiin olentoihin. Samalla kuitenkin
        pelkäsin että jos näin kävisi niin mitä sitten tapahtuisi. Läysin kirjakaupasta kirjan jossa eräs
        amerikkalainen mies kertoi omista kokemuksistaan ufojen kanssa. Minä tietenkin ostin kirjan.
        Luin sen mielenkiinnolla ja totesin sen mitä tässä ketjussa jo aikaisemmin kirjoitin.

        Olin jo tässä vaiheessa kääntynyt ufojen puoleen kerran kävellessäni metsätiellä. Olin rukoillut ufoja. Olin pyytänyt ääneen puhuen ufoja ilmestymään minulle. Minä jopa huusin ufojen puoleen autiolla pimeällä kuutamoisella tiellä. Olin kuitenkin tehnyt pienen lisäyksen tuohon rukoukseen. Käännyin myös Elävän Jumalan puoleen. Sanoin Jumalalle miltei samaan hengenvetoon jotenkin näin: "Mutta Elävä Jumala, jos sinä näet että ufot ja niiden kohtaaminen on minulle vahingollista tai jopa vaaralllista, ÄLÄ ANNA NIIDEN ILMESTYÄ MINULLE!. Koin että pelko ja epävarmuus haihtuivat. Tilalle tuli rauha ja turvallinen tunne. Koin että en ollut yksin.

        Jälkeenpäin olen ymmärtänyt että olin tuohon aikaan sekä Jumalan Hengen että Saatanan hengen puhuttelussa. Jumala kutsui minua ja Saatana yritti eksyttää minut niin että hän saisi minut helvettiin ikuisesti.
        Minun rukoukseni Jumalalle oli voimakkaampi koska Jumala on suurempi kuin Saatana. Jumala varjeli minut niin että ufot eivät koskaan päässeet ilmestymään minulle. Mutta joku ilmestyi minulle joka tapauksessa.
        Arvaa kuka? Minulle ilmestyi Herra Jeesus Kristus, ei kauan noiden viikkojen jälkeen. Minä sain armon tulla uskoon ja pelastuin Saatanan virittämästä ansasta jonka hän oli minulle virittänyt ufokiinnostukseni muodossa. Herra Jeesus Kristus astui elämääni ja antoi suuren ilon ja vapauden.

        Olen täysin varma siitä että minusta käytiin kovaa hengellistä taistelua.
        Minä olin tuolloin herätyksessä ja henkimaailman asiat kiinnostivat kovasti.
        Minua vedettiin kahdelle toisistaan vastakkaiselle tahoille. Minun oma valintani
        ratkaisi kumpi taho voitti tuon taistelun. Jumala ja Saatana olivat kumpikin
        kiinnostuneet minusta. Näin on meidän jokaisen kanssa. Meistä jokaisesta taistellaan.
        Kysymys on elämästä ja kuolemasta. Sen tähden meidän tulee ottaa Jumalan puhe ja
        kutsu vakavasti eikä vähätellä eikä varsinkaan hyljätä sitä. Valitkaamme tulla Jumalan
        luokse Herran Jeesuksen Kristuksen kautta.

        "Oin rukoillut ufoja"...

        On tämä maailma ihmeellinen paikka, kuitenkin. Kiitoksia...

        Ajatettelen, jos on "Jumala", Jumala tietää kyllä että ihmettelemme Jeesuksen Kristuksen kautta olemassaoloammem eikö vaan? Eikö vaan??

        Oli se totuus sitten mikä hyvänsä...


      • averea kirjoitti:

        "Oin rukoillut ufoja"...

        On tämä maailma ihmeellinen paikka, kuitenkin. Kiitoksia...

        Ajatettelen, jos on "Jumala", Jumala tietää kyllä että ihmettelemme Jeesuksen Kristuksen kautta olemassaoloammem eikö vaan? Eikö vaan??

        Oli se totuus sitten mikä hyvänsä...

        sinua lukemasta tuota kirjoitustani. Niin, ellet ole sama henkilö jolle vastasin.
        Luitko todistukseni siitä huolimatta että nimenomaan kielsin muita lukemasta ???
        Heh heee!!!!


      • jaikal kirjoitti:

        Minä uskon kivenkovaan että ufot, siis humanoidit ovat pahoja henkiä.
        Minulla on oma kokemus jonka nyt kerron sinulle ja vain sinulle. Kukaan
        muu ei sa lukea tätä todistusta. Se on tosi.

        Kahdeksankymmentä luvun lopussa asuin yksin omassa talossa maaseudulla.
        Aloin jostakin syystä kiinnostuman ufoista. Ehkä työmaalla joku työkaveri kertoi niistä
        niin mielenkiintoisella tavalla että minäkin kiinnostuin. Aloin etsimään ja kaipaamaan
        kontaktia ufojen kanssa. Kävelin yksin metsätiellä pimeinä syysiltoina ja katselin taivaalle
        toivoen näkeväni ufon. Toivoin samalla että jos näkisin ufon, se laskeutuisi viereeni ja
        minä saisin mahdollisuuden tutustua ulkoavaruudesta tulleisiin olentoihin. Samalla kuitenkin
        pelkäsin että jos näin kävisi niin mitä sitten tapahtuisi. Läysin kirjakaupasta kirjan jossa eräs
        amerikkalainen mies kertoi omista kokemuksistaan ufojen kanssa. Minä tietenkin ostin kirjan.
        Luin sen mielenkiinnolla ja totesin sen mitä tässä ketjussa jo aikaisemmin kirjoitin.

        Olin jo tässä vaiheessa kääntynyt ufojen puoleen kerran kävellessäni metsätiellä. Olin rukoillut ufoja. Olin pyytänyt ääneen puhuen ufoja ilmestymään minulle. Minä jopa huusin ufojen puoleen autiolla pimeällä kuutamoisella tiellä. Olin kuitenkin tehnyt pienen lisäyksen tuohon rukoukseen. Käännyin myös Elävän Jumalan puoleen. Sanoin Jumalalle miltei samaan hengenvetoon jotenkin näin: "Mutta Elävä Jumala, jos sinä näet että ufot ja niiden kohtaaminen on minulle vahingollista tai jopa vaaralllista, ÄLÄ ANNA NIIDEN ILMESTYÄ MINULLE!. Koin että pelko ja epävarmuus haihtuivat. Tilalle tuli rauha ja turvallinen tunne. Koin että en ollut yksin.

        Jälkeenpäin olen ymmärtänyt että olin tuohon aikaan sekä Jumalan Hengen että Saatanan hengen puhuttelussa. Jumala kutsui minua ja Saatana yritti eksyttää minut niin että hän saisi minut helvettiin ikuisesti.
        Minun rukoukseni Jumalalle oli voimakkaampi koska Jumala on suurempi kuin Saatana. Jumala varjeli minut niin että ufot eivät koskaan päässeet ilmestymään minulle. Mutta joku ilmestyi minulle joka tapauksessa.
        Arvaa kuka? Minulle ilmestyi Herra Jeesus Kristus, ei kauan noiden viikkojen jälkeen. Minä sain armon tulla uskoon ja pelastuin Saatanan virittämästä ansasta jonka hän oli minulle virittänyt ufokiinnostukseni muodossa. Herra Jeesus Kristus astui elämääni ja antoi suuren ilon ja vapauden.

        Olen täysin varma siitä että minusta käytiin kovaa hengellistä taistelua.
        Minä olin tuolloin herätyksessä ja henkimaailman asiat kiinnostivat kovasti.
        Minua vedettiin kahdelle toisistaan vastakkaiselle tahoille. Minun oma valintani
        ratkaisi kumpi taho voitti tuon taistelun. Jumala ja Saatana olivat kumpikin
        kiinnostuneet minusta. Näin on meidän jokaisen kanssa. Meistä jokaisesta taistellaan.
        Kysymys on elämästä ja kuolemasta. Sen tähden meidän tulee ottaa Jumalan puhe ja
        kutsu vakavasti eikä vähätellä eikä varsinkaan hyljätä sitä. Valitkaamme tulla Jumalan
        luokse Herran Jeesuksen Kristuksen kautta.

        ufoista niin nillä tarkoitetaan tunnistamatonta esinettä (puhekielessä älyllistä humanoidia aluksineen).

        Sinulla on käsitteet hukassa ja et ymmärrä sanojen merkitystä.
        Ymmärrät ehkä mitä tarkoitan kun laitan ymmärrettävän esimerkin samanlaisesta sanojen merkitysten tietämättömyydestä.
        Esim. jos joku näkee järvellä "soutuveneen" niin toinen väittää sen olevan "auto".

        Sulla on tuon esimerkin mukaisesti vallalla ymmärtämättömyys sanojen merkityksestä.


      • ufo on oikea alus kirjoitti:

        Jaa jaa. Metallistako ne pahat henget on rakennettu? Tässä tapauksessa selkeästi kiinteä, kolmion muotoinen alus syöksyi alas Californiassa USA:ssa.
        http://www.ufodigest.com/article/did-triangle-ufo-crash-mountain-side-near-fresno-ca

        On ne mielenkiintoisia pahoja henkiä kun syöksyvät alaskin oikein tuhoutumalla. Henkiolennolla on vissiin tapana hajota räjähdysmäisesti romuksi syöksyessään alas taivaalta?

        Jopa lentäjät ovat nähneet ufoja. Taivaalla töitä tekevä lentäjä osaa varmasti kertoa mikä on ihmisen rakentama lentokone ja mikä on vieras alus taivaalla. Lisäksi miljoonat ihmiset ympäri maailmaa ovat nähneet ufoja, joko ilmassa tai jopa laskeutuneena.

        Alassyöksynyt alus on konkreettisin todiste siitä, että kyseessä on ihan muu ilmiö kuin paha henki. Näytä minulle se paha henki joka on rakennettu metallista ja kykenee lentämään, jopa laskeutumaan turvallisesti.

        Saatanan rekvisiittaa. Viiraako sinulla päästä?

        pieni herra kun hän ei osaa rakentaa lentävää alusta
        ja ihminen osaa rakentaa lentokeneita ja helikoptereita.
        Suosittelisin herran vaihtoa. Jeesus Kristus on Herra ja Hän on
        Kaikkivaltias. Hän on rakentanut telluksen tyhjästä ja asettanut
        sen tyhjyyden päälle kiertämään määrättyä rataa. Sitäpaitsi Hän on
        luonut kaiken elämän mitä on olemassa ja ihmisen omaksi kuvakseen
        luomakuntansa kruunuksi. Mihinkään tähän ei Saatana kykene.
        Sinä olet Jumalan kuva ja Hänelle arvokas. Palvele siksi Häntä, Suurta
        Voimallista kykenevää Herraa.


      • Pe.ku kirjoitti:

        ufoista niin nillä tarkoitetaan tunnistamatonta esinettä (puhekielessä älyllistä humanoidia aluksineen).

        Sinulla on käsitteet hukassa ja et ymmärrä sanojen merkitystä.
        Ymmärrät ehkä mitä tarkoitan kun laitan ymmärrettävän esimerkin samanlaisesta sanojen merkitysten tietämättömyydestä.
        Esim. jos joku näkee järvellä "soutuveneen" niin toinen väittää sen olevan "auto".

        Sulla on tuon esimerkin mukaisesti vallalla ymmärtämättömyys sanojen merkityksestä.

        tehnyt selvän eron ufon ja humanoidin välillä puhuessasi ufoista?
        Etkö joskus sisällytä sanaan "ufo" sekä aluksen että sen miehistön?


      • käsitteet oikein
        jaikal kirjoitti:

        Minä uskon kivenkovaan että ufot, siis humanoidit ovat pahoja henkiä.
        Minulla on oma kokemus jonka nyt kerron sinulle ja vain sinulle. Kukaan
        muu ei sa lukea tätä todistusta. Se on tosi.

        Kahdeksankymmentä luvun lopussa asuin yksin omassa talossa maaseudulla.
        Aloin jostakin syystä kiinnostuman ufoista. Ehkä työmaalla joku työkaveri kertoi niistä
        niin mielenkiintoisella tavalla että minäkin kiinnostuin. Aloin etsimään ja kaipaamaan
        kontaktia ufojen kanssa. Kävelin yksin metsätiellä pimeinä syysiltoina ja katselin taivaalle
        toivoen näkeväni ufon. Toivoin samalla että jos näkisin ufon, se laskeutuisi viereeni ja
        minä saisin mahdollisuuden tutustua ulkoavaruudesta tulleisiin olentoihin. Samalla kuitenkin
        pelkäsin että jos näin kävisi niin mitä sitten tapahtuisi. Läysin kirjakaupasta kirjan jossa eräs
        amerikkalainen mies kertoi omista kokemuksistaan ufojen kanssa. Minä tietenkin ostin kirjan.
        Luin sen mielenkiinnolla ja totesin sen mitä tässä ketjussa jo aikaisemmin kirjoitin.

        Olin jo tässä vaiheessa kääntynyt ufojen puoleen kerran kävellessäni metsätiellä. Olin rukoillut ufoja. Olin pyytänyt ääneen puhuen ufoja ilmestymään minulle. Minä jopa huusin ufojen puoleen autiolla pimeällä kuutamoisella tiellä. Olin kuitenkin tehnyt pienen lisäyksen tuohon rukoukseen. Käännyin myös Elävän Jumalan puoleen. Sanoin Jumalalle miltei samaan hengenvetoon jotenkin näin: "Mutta Elävä Jumala, jos sinä näet että ufot ja niiden kohtaaminen on minulle vahingollista tai jopa vaaralllista, ÄLÄ ANNA NIIDEN ILMESTYÄ MINULLE!. Koin että pelko ja epävarmuus haihtuivat. Tilalle tuli rauha ja turvallinen tunne. Koin että en ollut yksin.

        Jälkeenpäin olen ymmärtänyt että olin tuohon aikaan sekä Jumalan Hengen että Saatanan hengen puhuttelussa. Jumala kutsui minua ja Saatana yritti eksyttää minut niin että hän saisi minut helvettiin ikuisesti.
        Minun rukoukseni Jumalalle oli voimakkaampi koska Jumala on suurempi kuin Saatana. Jumala varjeli minut niin että ufot eivät koskaan päässeet ilmestymään minulle. Mutta joku ilmestyi minulle joka tapauksessa.
        Arvaa kuka? Minulle ilmestyi Herra Jeesus Kristus, ei kauan noiden viikkojen jälkeen. Minä sain armon tulla uskoon ja pelastuin Saatanan virittämästä ansasta jonka hän oli minulle virittänyt ufokiinnostukseni muodossa. Herra Jeesus Kristus astui elämääni ja antoi suuren ilon ja vapauden.

        Olen täysin varma siitä että minusta käytiin kovaa hengellistä taistelua.
        Minä olin tuolloin herätyksessä ja henkimaailman asiat kiinnostivat kovasti.
        Minua vedettiin kahdelle toisistaan vastakkaiselle tahoille. Minun oma valintani
        ratkaisi kumpi taho voitti tuon taistelun. Jumala ja Saatana olivat kumpikin
        kiinnostuneet minusta. Näin on meidän jokaisen kanssa. Meistä jokaisesta taistellaan.
        Kysymys on elämästä ja kuolemasta. Sen tähden meidän tulee ottaa Jumalan puhe ja
        kutsu vakavasti eikä vähätellä eikä varsinkaan hyljätä sitä. Valitkaamme tulla Jumalan
        luokse Herran Jeesuksen Kristuksen kautta.

        Usko nyt sinäkin jo, että ufo on lyhenne sanoista "undendified flying object", eli tunnistamaton lentävä kohde. Humanoidi taas on kahdella jalalla kulkeva ihmisen kaltainen olento, joka usein liittyy ufohavaintoon silloin kun kyse on laskeutumistapauksesta.


      • averea
        jaikal kirjoitti:

        sinua lukemasta tuota kirjoitustani. Niin, ellet ole sama henkilö jolle vastasin.
        Luitko todistukseni siitä huolimatta että nimenomaan kielsin muita lukemasta ???
        Heh heee!!!!

        en ole ateistinen mies nimimerkillä, luin kaiken siitä huolimatta, eli koit että Jumala vastasi sinulle, ei ufot eikä muut.

        ......,,... en osaa sanoa siitä mitään.,.,

        T; hämmästynyt,,


      • lentävälapsiobjekti
        jaikal kirjoitti:

        Minä uskon kivenkovaan että ufot, siis humanoidit ovat pahoja henkiä.
        Minulla on oma kokemus jonka nyt kerron sinulle ja vain sinulle. Kukaan
        muu ei sa lukea tätä todistusta. Se on tosi.

        Kahdeksankymmentä luvun lopussa asuin yksin omassa talossa maaseudulla.
        Aloin jostakin syystä kiinnostuman ufoista. Ehkä työmaalla joku työkaveri kertoi niistä
        niin mielenkiintoisella tavalla että minäkin kiinnostuin. Aloin etsimään ja kaipaamaan
        kontaktia ufojen kanssa. Kävelin yksin metsätiellä pimeinä syysiltoina ja katselin taivaalle
        toivoen näkeväni ufon. Toivoin samalla että jos näkisin ufon, se laskeutuisi viereeni ja
        minä saisin mahdollisuuden tutustua ulkoavaruudesta tulleisiin olentoihin. Samalla kuitenkin
        pelkäsin että jos näin kävisi niin mitä sitten tapahtuisi. Läysin kirjakaupasta kirjan jossa eräs
        amerikkalainen mies kertoi omista kokemuksistaan ufojen kanssa. Minä tietenkin ostin kirjan.
        Luin sen mielenkiinnolla ja totesin sen mitä tässä ketjussa jo aikaisemmin kirjoitin.

        Olin jo tässä vaiheessa kääntynyt ufojen puoleen kerran kävellessäni metsätiellä. Olin rukoillut ufoja. Olin pyytänyt ääneen puhuen ufoja ilmestymään minulle. Minä jopa huusin ufojen puoleen autiolla pimeällä kuutamoisella tiellä. Olin kuitenkin tehnyt pienen lisäyksen tuohon rukoukseen. Käännyin myös Elävän Jumalan puoleen. Sanoin Jumalalle miltei samaan hengenvetoon jotenkin näin: "Mutta Elävä Jumala, jos sinä näet että ufot ja niiden kohtaaminen on minulle vahingollista tai jopa vaaralllista, ÄLÄ ANNA NIIDEN ILMESTYÄ MINULLE!. Koin että pelko ja epävarmuus haihtuivat. Tilalle tuli rauha ja turvallinen tunne. Koin että en ollut yksin.

        Jälkeenpäin olen ymmärtänyt että olin tuohon aikaan sekä Jumalan Hengen että Saatanan hengen puhuttelussa. Jumala kutsui minua ja Saatana yritti eksyttää minut niin että hän saisi minut helvettiin ikuisesti.
        Minun rukoukseni Jumalalle oli voimakkaampi koska Jumala on suurempi kuin Saatana. Jumala varjeli minut niin että ufot eivät koskaan päässeet ilmestymään minulle. Mutta joku ilmestyi minulle joka tapauksessa.
        Arvaa kuka? Minulle ilmestyi Herra Jeesus Kristus, ei kauan noiden viikkojen jälkeen. Minä sain armon tulla uskoon ja pelastuin Saatanan virittämästä ansasta jonka hän oli minulle virittänyt ufokiinnostukseni muodossa. Herra Jeesus Kristus astui elämääni ja antoi suuren ilon ja vapauden.

        Olen täysin varma siitä että minusta käytiin kovaa hengellistä taistelua.
        Minä olin tuolloin herätyksessä ja henkimaailman asiat kiinnostivat kovasti.
        Minua vedettiin kahdelle toisistaan vastakkaiselle tahoille. Minun oma valintani
        ratkaisi kumpi taho voitti tuon taistelun. Jumala ja Saatana olivat kumpikin
        kiinnostuneet minusta. Näin on meidän jokaisen kanssa. Meistä jokaisesta taistellaan.
        Kysymys on elämästä ja kuolemasta. Sen tähden meidän tulee ottaa Jumalan puhe ja
        kutsu vakavasti eikä vähätellä eikä varsinkaan hyljätä sitä. Valitkaamme tulla Jumalan
        luokse Herran Jeesuksen Kristuksen kautta.

        ikäinen mahdat olla ? 11-12v ?


      • käsitteet oikein kirjoitti:

        Usko nyt sinäkin jo, että ufo on lyhenne sanoista "undendified flying object", eli tunnistamaton lentävä kohde. Humanoidi taas on kahdella jalalla kulkeva ihmisen kaltainen olento, joka usein liittyy ufohavaintoon silloin kun kyse on laskeutumistapauksesta.

        nyt ihan ufoexpertin kanssa?

        >>>Humanoidi taas on kahdella jalalla kulkeva ihmisen kaltainen olento, joka usein liittyy ufohavaintoon silloin kun kyse on laskeutumistapauksesta.


      • averea kirjoitti:

        en ole ateistinen mies nimimerkillä, luin kaiken siitä huolimatta, eli koit että Jumala vastasi sinulle, ei ufot eikä muut.

        ......,,... en osaa sanoa siitä mitään.,.,

        T; hämmästynyt,,

        kieltoni rikkomisen.

        Hyvää yötä ja Jeesus myötä!


      • lentävälapsiobjekti kirjoitti:

        ikäinen mahdat olla ? 11-12v ?

        joitakin vuosia sitten.
        Jos olet kiinnostunut tietämään montako vuotta sitten, käy galleriassani katsomassa.


      • averea
        jaikal kirjoitti:

        kieltoni rikkomisen.

        Hyvää yötä ja Jeesus myötä!

        jaikal.. Hyvää yötä.


      • vastauksia sinulle
        jaikal kirjoitti:

        nyt ihan ufoexpertin kanssa?

        >>>Humanoidi taas on kahdella jalalla kulkeva ihmisen kaltainen olento, joka usein liittyy ufohavaintoon silloin kun kyse on laskeutumistapauksesta.

        Expertiksi en itseäni kutsuisi, mutta harrastelijatason ufo-tutkija olen. Meriittilistani ei ole näyttävä eikä suuren suuri, mutta muutamia "ufoja" olen onnistunut onnistuneesti selittämään joksikin muuksi kuin oikeasti ufoksi. Valitettavasti nykyajan ihmiset eivät enää erota tavallisia ihmisen itse aikaansaamia valoilmiöitä ja luonnonilmiöitä taivaalta, joten moni havainto on havainnoitsijan mielestä "ufo".

        Toisaalta olen joutunut jättämään myös tapauksia auki, koska selvää selitystä ei ole löytynyt. Nykyisin en laita energiaa enää uusien tapauksien tutkimiseen vaan yritän selittää järkevästi jo tunnettuja tapauksia, joille ei vielä ole olemassa järkevää selitystä.

        Teen tätä hommaa ihan puhtaasti harrastemielessä ja kantaakseni oman pienen korteni ufotutkimuksen suureen kekoon.

        Käsitteiden kanssa olemme varmaan samaa mieltä? Ufo = ilmassa tai maassa havaittu tunnistamaton esine tai kohde ja humanoidi = kaksijalkainen tunnistamaton olento, ihmisen kaltainen. Tarvitseeko tästä väitellä?

        99% kaikista ufoista on luonnonilmiöitä tai ihmisen itse rakentamia ilma-aluksia, mutta sitten se jäljelle jäävä prosentti on sitten sitä tunnistamatonta ja selittämätöntä. Tätä osuutta tutkitaan ympäri maailmaa kuumeisesti. Juuri nyt maailna tutkituin ufo-ceissi on tämä uusin Kiinan ufotapaus. Jep, jotakin lensi Kiinan ilmatilassa ja se jokin ei ole vielä miksikään järkeväksi tunnistettu.


      • ufotutkija
        Pe.ku kirjoitti:

        ufoista niin nillä tarkoitetaan tunnistamatonta esinettä (puhekielessä älyllistä humanoidia aluksineen).

        Sinulla on käsitteet hukassa ja et ymmärrä sanojen merkitystä.
        Ymmärrät ehkä mitä tarkoitan kun laitan ymmärrettävän esimerkin samanlaisesta sanojen merkitysten tietämättömyydestä.
        Esim. jos joku näkee järvellä "soutuveneen" niin toinen väittää sen olevan "auto".

        Sulla on tuon esimerkin mukaisesti vallalla ymmärtämättömyys sanojen merkityksestä.

        Ufo = undendified flying object, eli suomennettuna tunnistamaton lentävä kohde.
        Humanoidi = kahdella jalalla kulkeva ihmisen kaltainen olento. Liittyy usein ufo havaintoon laskeutumis-, tai sieppaustapauksessa.

        Mikä tahansa ilmassa/kiertoradalla lentävä ja tunnistamattomaksi jäävä esine on ufo. Samoin laskeutunut, mutta tunnistamattomaksi jäänyt kohde on ufo.

        Kun kohde tunnistetaan se on ifo, eli indendified flying object. Tunnistettu lentävä kohde.


      • ufotutkija
        jaikal kirjoitti:

        tehnyt selvän eron ufon ja humanoidin välillä puhuessasi ufoista?
        Etkö joskus sisällytä sanaan "ufo" sekä aluksen että sen miehistön?

        Miksi ihmeessä ufo-havaintoon pitäisi liittää olettamus miehistöstä? Tietäen fysiikan lainalaisuudet, voimme melko turvallisesti jättää olettamuksen miehistöstä pois. Jos muukalaiset eivät ole keksineet miten valonnopeus rikotaan, alus on todennäköisesti tietokoneen lentämä, eli miehittämätön. Miehitetty lento on kyseessä vasta kun havaintoon liittyy selkeä humanoidihavainto.

        Ihmisen avaruuteen laukaisemat pitkän matkan tutkimuslennot ovat kaikki olleet tähän mennessä miehittämättömiä luotaimia. Pioneer 10 ja 11 ovat saavuttaneet aurinkokuntamme ulkorajat ja matkaavat kohti lähitähtiä seuraavien kymmenien tuhansien vuosien aikana.
        Seuraava merkittävä miehitetty lento suuntautuu Marsiin. Käytännössä kiven heiton päähän avaruuteen ja sekin on jo pitkä matka nykytekniikalla.

        Avaruussukkulaohjelman puitteissa oltiin tukevasti jumissa matalalla kiertoradalla. Apollo-ohjelma vei sentään kuuhun asti.

        Olenko muuten oikeassa siinä, että te uskovaiset pääosin ette usko Apollo-ohjelman aikana käydyn kuussa?


      • ufotutkija kirjoitti:

        Ufo = undendified flying object, eli suomennettuna tunnistamaton lentävä kohde.
        Humanoidi = kahdella jalalla kulkeva ihmisen kaltainen olento. Liittyy usein ufo havaintoon laskeutumis-, tai sieppaustapauksessa.

        Mikä tahansa ilmassa/kiertoradalla lentävä ja tunnistamattomaksi jäävä esine on ufo. Samoin laskeutunut, mutta tunnistamattomaksi jäänyt kohde on ufo.

        Kun kohde tunnistetaan se on ifo, eli indendified flying object. Tunnistettu lentävä kohde.

        väärin arvattu.

        Minä sanoin tietoa enkä mitään arvailuja.

        Laitoin sukuihin sen mitä ihmiset yleensä puhekielessä ymmärtävät ufoilla, joka ei suinkaan ole totta.


    • eräs teoria

      Olen joskus esittänyt täällä teorian ufo-ilmiöön liittyen. Nyt esitän sen uudelleen. Tohtorit Biefeld ja Brown keksivät miten lentoaluksen saa lentämään vain sähkövirralla ilman varsinaisia moottoreita. Tämän alustyypin kykenee kuka tahansa sähkötekniikkaan perehtynyt toistamaan helposti myös miehitettynä.

      Entä, jos esimerkiksi USA:ssa laajasti havaittu "black triangle ufo" (valtava kolmion mallinen alus) onkin uskovaisten rahoittama ja operoima salainen vakoiluväline? Sellaisella aluksella on hyvin helppoa seurata esimerkiksi wlan-yhteyksiä, puhelinsoittoja ja maaliikennettä. Lisäksi bbd kykenee kantamaan massiivisen kuorman melkein mitä tahansa sisällään, koska alus on reilusti suurempi kuin edes Boeing 747. Uskovaisten olisi hyvin helppoa kuljettaa esimerkiksi salaisia laboratorioita tai massiivisia kuormia välineistöä tällaisessa aluksessa.

      Toki alus voi yhtä hyvin olla USA:n monien turvallisuusorganisaatioiden yhteinen salainen alus tai todella vieras avaruusalus toisesta maailmasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe