En tiedä, tuleeko tää ollenkaan oikealle palstalle, antakaa vinkkejä, jos tiedätte paremmasta.
Ongelmani on yksinkertaisesti seuraava: Olen tutustunut enneagrammeihin (http://www.namaste.fi/enneagrammi/enneagrammi/ ) ja on äärettömän vaikeaa tehdä testiä, mikä tyyppi kuvaisi minua, koska olen eri tilanteessa erilainen ihminen. Ajattelen eri tilanteessa eri tavoin, toimin eri tilanteessa eri tavoin ja toimin eri henkilöiden läsnäollessa eri lailla. Usein olen hyvinkin puhelias ja rohkea, toisaalta äärimmäisen syrjäänvetäytyvä, välillä hyvin rauhallinen, mutta usein sählään kuin viimeistä päivää. Välillä pohdiskelen ja analysoin kaikkea, ja sit toisaalta taas en voi sietää sellaista jahkailua. Joskus olen rauhanrakentaja
Eli toisinsanoen en tiedä, millainen olen omana itsenäni. Olkaa mitä mieltä hyvänsä enneagrammeista - se ei silti poissulje ongelmaani. Musta on todella ahdistavaa, kun en "löydä itseäni". Eikä siinä muuten mitään niin hirveää olisi, mutta kun olen jatkuvasti eri mieltä erinnäisistä asioista, niin on vaikeaa tehdä mitään ratkaisuja elämässä. :/
Tiedän, että jokaisella on oma persoonallisuus, mutta olen totaalisen hukassa itseni kanssa. En tiedä, olenko oikeasti esim. rauhallinen, vai olenko rauhallinen siksi, että muut ovat antaneet minun ymmärtää olevani sellainen. Haluasin päästä selvyyteen millainen todella olen. Onko jollain ajatuksia tai vastaavia kokemuksia?
Persoonallisuus hukassa!!!!!
8
1005
Vastaukset
- Jeesuksen oma
Usko siihen mitä Jeesus opettaa niin saat uskon lahjan ja se lahja tulee Jumalalta.
Saat sydämeesi rauhan ja onnen joka on salaisuus niille, jotka eivät usko.
Anna Jeesuksen tulla sydämeesi ja usko häneen.
Lue uusi testamentti kannesta kanteen uskoen ja rukoile Jeesusta tulemaan sydämeesi.
Suurempaa onnea ja mielenrauhaa ei maan päällä ole, kuin se minkä Jumala voi sinulle antaa. =)- Jeesuksen oma
1. Joh. 3:1
Katsokaa, kuinka suurta rakkautta Isä on meille osoittanut: me olemme saaneet Jumalan lapsen nimen, ja hänen lapsiaan me myös olemme. Tästä syystä maailma ei meitä tunne, eihän se tunne häntäkään.
1. Joh. 5:1
Jokainen, joka uskoo, että Jeesus on Kristus, on syntynyt Jumalasta, ja jokainen, joka rakastaa isää, rakastaa myös hänen lastaan.
Matt. 11:27
"Kaiken on Isäni antanut minun haltuuni. Poikaa ei tunne kukaan muu kuin Isä eikä Isää kukaan muu kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo hänet ilmoittaa. - epätoivoinen88
Jeesuksen oma kirjoitti:
1. Joh. 3:1
Katsokaa, kuinka suurta rakkautta Isä on meille osoittanut: me olemme saaneet Jumalan lapsen nimen, ja hänen lapsiaan me myös olemme. Tästä syystä maailma ei meitä tunne, eihän se tunne häntäkään.
1. Joh. 5:1
Jokainen, joka uskoo, että Jeesus on Kristus, on syntynyt Jumalasta, ja jokainen, joka rakastaa isää, rakastaa myös hänen lastaan.
Matt. 11:27
"Kaiken on Isäni antanut minun haltuuni. Poikaa ei tunne kukaan muu kuin Isä eikä Isää kukaan muu kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.Hyvä nimimerkki Jeesuksen oma: Ymmärrän, että tarkoitat hyvää, mutta tuo ei mulla toimi. Tässä matkan varrella olen ollut "palavassa uskossa" ja halunnut vilpittömästi seurata Jeesusta. Mutta tuosta kaikesta on ollut minulle vain harmia. Koen nykyään uskonasiat todella ahdistavina ja tiedän, etteivät ne ratkaise ongelmiani. On kaunis ajatus,että Jeesusta seuraamalla saisi kaiken elämässään järjestykseen, mutta ainakin omasta kokemuksesta se ei toimi.
Olisiko jollain muulla ajatuksia, kuinka voisin löytää todellisen persoonallisuuteni?
- Yleistetty toinen
Virheesi on se, että olet objektivoinut itsesi. Sun täytyy etsiä objektiivisen minäsi sijaan subjektiivista itseäsi, eli perusolemustasi.
Mainitsemasi diagrammi on sovellutus behavioristisesta psykologiasta. Se kartoittaa vain hyvin karkeasti ja yksipuolisesti ihmisen persoonallisuutta. - minä
Mulla on just sama ongelma! Ahdistavaa, kun ei tiedä millainen todella on, tai kuka todella on! "Virheesi on se, että olet objektivoinut itsesi. Sun täytyy etsiä objektiivisen minäsi sijaan subjektiivista itseäsi, eli perusolemustasi.
Mainitsemasi diagrammi on sovellutus behavioristisesta psykologiasta. Se kartoittaa vain hyvin karkeasti ja yksipuolisesti ihmisen persoonallisuutta. " Kuulostaa mielenkiintoiselta ja toimivalta, mutta miten tota lähetään käytännössä etsimään? Ja muitakin vinkeejä ottaisin mielellään vastaan. (: - Wanha Lohduttaja
Miksi ihmeessä pitäisi tarkasti määritellä oma persoonallisuutensa? Ainoastaan rooleihinsa lukkiutuneet ihmiset elävät päivästä toisen samanlaisina. He ovat kaavamaisia ja elävät ihmisrobotin elämän. Jos haluat elää hyvän elämän, ole herkkä ja joustava ja pidä mielesi elastisena.
Olet ilmeisesti nuori. Tänään olet, mikä olet, tulevaisuudessa ehkä jotain aivan toista.
Aseta itsellesi lempeät tavoitteet siitä millainen HALUAT OLLA. Sillä ei ole suurta merkitystä millainen olet nyt, vaan ainoastaan sillä millaiseksi AIOT TULLA. Lähtökohtasi voi olla mikä tahansa, voit muokata juuri niistä lähtökohdista lähes millaisen tulevaisuuden vain haluat. Usko minua, se on niin. Se on luonnonlaki.
Sinun oma mielesi ja sen sisältö on se joka luo elämäsi ja tulevaisuutesi, muovaa siis mielesi sisältö sellaiseksi kuin haluat - ja säilytä koko ajan elastisuus. Elastisuus tarkoittaa muutosmahdollisuutta, jos kuljetkin väärään suuntaan. Ole avoin, ole vastaanottavainen. Älä usko testeihin, vielä vähemmän horoskooppeihin, usko omiin tuntemuksiisi ja intuitioosi. Tutki mikä on juuri sinun juttusi ja suuntaa sitä kohti. Anna muille ja heidän mielipiteilleen piutpaut.
Älä siis tuhlaa aikaasi pohtimalla mikä olet, PÄÄTÄ mikä aiot olla, ja eräänä päivänä olet sellainen. - HelskeP
OSA 1
Hei!
Tein tämän alunperin depersonaatio sivuille, mutta koskee saataa koskea suakin:
Monia vuosia sitten,kun aloin tehdä sydämenavausharjoituksia/ läsnäoloharjoituksia (olin myös taidekoulussa polttelin pilveä silloin tällöin,nämä kaikki stressi saavat depersonaatiota tapahtumaan) sain silloin tällöin depersonalisaatiokohtauksia.
Joidenkin vuosien päästä valaistuin, ja siitä meni taas joitain vuosia,kun rupesin ymmärtämään,mistä kaikki vaikeuteni ovat johtuneet. (Valaistuneessa tilassa näet selvemmin oman sisäisen tilan ja tunteet (tässä tapauksessa puuttuvat tunteet. Te ette melko varmasti halua/pysty näkemaan tätä asiaa näin,mutta jos sinulla on depersonaatio-oireita (lanka itseen katkeaa),sinulla on kalkkeutunut käpyrauhanen. (Oikeat tunteet puuttuvat. Sitä on vaikea tajuta,kun (mahdollisesti) koko elämän olet ollut tuossa tilassa, et silloin voi alkaa tajuta millaista on tuntea oikeasti. Mutta jos esim. ihailet ihmisiä,jotka puhuvat rohkeasti ja joilla mahtava itseilmaisu, kertoo, että kaipaat tunteita (TUNTEITA).
Tässä lista muista tunnusmerkeistä: (Tätä tilaa on eriasteisina, joten voi olla yksi tai useampi oire)
-Hiljaisuus
-Tyhjyyden tunne
-Vakavuus,tietynlainen huumorintajuttomuus
-Tunne,että on erilainen kuin muut
-Tunne,että olet ”aito” ja muut ei
-Valokuvaushetket vaikeita
-Pakkomielteitä
-Saatat muuttua aina kulloinkin eri ihmisen kaltaiseksi, kenen seurassa olet /Yli-empaattinen(henkilökohtaiset rajat puuttuu, oikeat tunteet tekisi ne)
-Et saa nautintoa seksistä
-Rypyttömät kasvot
-Joku saattaa ”haukkua” kylmyydestä
-Ei muista esim. lapsuudesta ¨mitään.(Riippuu,milloin rauhanen kalkkeutui) Muutenkin saataa olla huono muisti).
-Musiikki ( aistit) tärkeitä (täyttävät tyhjiöö)
-Riippuvuuksia (haet muualta elämää koska tunteet puuttuvat) (helpompi lopettaa sen jälkeen kun kuorit käpyrauhasen c-vit. kuurilla)
-Silmien karsastus (Et pysty katsomaan itseäsi peilistä(silmiin),muiden vaikea katsoa kumpaankin silmään)(voi tulla vuosien mittaan).
Depersonaatiota tulee,koska sinulla ei ole tunteita et ole paikalla.(Siis yleensäkin ei vain depersonaatio-hetkellä). Joten kun teet jotain,mitä alussa mainitsin (henk.harjoitukset,päihteet,stressi,taide), irtoaa sun yhteys sisäiseen ohueen linkkiin,ohueen yhteyteen maailmaan. Ihmisellä on muutakin kuin tuo linkki,et ole ikinä siitä tiennyt (riippuu milloin käpyrauhasesi kalkkeutui,minulla se tapahtui jo ihan pienenä).
Käpyrauhasen kalkkeutumista (kuva en.wikipedia.org/wiki/Pineal_gland) aiheuttaa FLUORI. (Kalkkeutumattomassa rauhasessa pieniä aukkoja pinnassa,kalkkeutuneessa ei.)
Fluori on lyijyäkin myrkyllisempää. Se on raskasmetalliteollisuuden jäte. Netissä luin juttua, että vuosikymmeniä sitten tuo teollisuus mietti miten sen jätteen sais hävitettyä huokein kustannuksin.Sitten se päätyi kaikkien suihin,eikä vieläkään sieltä sitä ole saatu pois.
Luin myös miten esim. Hitler ( USA:ssa johto 1950-luvulla??) oli halunnut kehitellä ainetta/tapaa massojen kontrolloimiseksi. Nimittäin fluori (kalkkeuttaessaan käpyrauhasen) kaventaa ihmisen olemista ja tunteita niin olemattomiin,tekee susta tyhmän,että TOIMII tosiaan. Toivottavasti kärähtävät PIAN tästä. Niin monia elämiä on mennyt hukkaan tämän takia.
ELI FLUORI AIHEUTTAA TÄMÄN. Fluoria siis:
-Hammastahnassa(osta fluoriton ekokaupasta)
-Oluessa
-Tupakassa(on olemassa lisäaineetonta tupakkaa, =pelkkää tupakkaa))
-Torjunta-aineissa(varsinkin viinirypäleissä)
-Tamarindissa
-Hammaslääkärillä laittavat joskus
-Joissain lääkkeissä,esim. hiivasienilääkkeissä
-Joissain maissa, esim USAssa juomavedessä- HelskeP
OSA 2
MITEN PÄÄSET EROON KALKKIKERROSTUMASTA?
Syöt happoneutralisoitua C-vitamiinia 4-6(-?) kuukautta alkaen 3000mg päivässä (1000mg aamulla,1000 mg päivällä ja 1000mg ennen nukk.menoa). Mitä enemmän syöt, sitä parempi ja sitä nopeammin saat puhdistuksen käytyä loppuun.
C-vitamiinin on oltava happoneutralisoitua,koska käpyrauhanen (kuten ei muukaan elimistö) ei tykkää happamuudesta. (Se aih. syöpää.Tämän mokan lääkärit tekivät, kun testasivat suuria C-vitamiinimääriä. C-vitamiini ei ole vaarallista suurina määrinä,elimistö tekee hormoneja siitä,hapan versio vaurioittaa.)
Lisäksi nämä voi auttaa kuorimaan:
-Spirulina
-Suolavesi (Ei saa olla ”tavallista” suolaa, koska sekin on muutettu kropalle aggressiiviseen (ja ravinneköyhään) muotoon,käytä kuningassuolaa tms. (saa luontaistuotekaupoista).
PS.Jos syöt lääkärin määräämiä lääkkeitä, (varsinki psyyke-) et voi tehdä tätä kuuria. (Koska tässä hermosto alkaa muuttua, ja lääkkeet sekoittaa tän prosessin). Sun pitää lopettaa ne ja sitten vasta voit aloittaa tän kuurin.
Kannattaa tehdä tämä puhdistus. Sen jälkeen kun olin tämän tehnyt, tuntui,että en ollut edes ollut elossa aikaisemmin.
Tässä merkkejä,joista tiedät,että kalkkikerrostuma alkaa poistua rauhasen päältä (siis en muuten muistanut mainita aikaisemmin,että Fluori muuttaa kalsiumin sellaiseen muotoon,joka tekee kerroksen käpyrauhasen päälle.)
-Ps. Nämä oireet voi olla rankkoja, mutta jäin itsekin henkiin
-Levottomat jalat
-Lihaksissa nykii
-Painetta silmissä/päässä
-Energiavirtoja päässä
-Tietoisuuden muutoksia (uusi hermosto ja OIKEAT TUNTEET alkaa muodostua)
-Et tiedä,miten kävellä,vetelyys
Vältä kuurin aikana stimulantteja (alkoholi,kahvi,tupakka,huumeet,tee (musta,vihreä,valkoinen=kofeiinia),matte(=kofeiinia),inkivääri,chili etc., valkosipuli,raaka sipuli, jotku mausteet,kokis(kofeiinia),suklaa(kofeiinia),energiajuomat) koska ne ärsyttää herkkää hermostoa.
VAROITUS. Siten kun sulla on näitä puhdistumisen merkkejä, et voi enää lopettaa kuuria kesken,tai et pääse tasapainoon. Tee se loppuun.
PS.Puhdistusoireita tulee NOIN 2-4 (-?) kuukauden päästä kun aloitit.
JAKSAMISTA!!! :) :) Heli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1014006Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693850Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks432237Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562214- 582104
- 521766
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101228Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151193- 601129