Eli muuten olen vartalooni tyytyväinen mutta lantioni on liian leveä ja mahani liian pullakka. :D Kuulostaapas hassulta...
Eli voisiko joku vapaaehtoinen tekemään liikunta/laihdutus ohjelmaa? Ruokalavlioani en voi hyvin paljon muuttaa, vain vaalea leipä sokeri karkit jne pois mutten muuten itse ruokaa voi muuttaa kun sitä syö kaksi muutakin ihmistä.
Koulussa käyn joten aamulenkit saa unohtaa... Muuten kuin tuossa on puolikilsaa kävelyä pysäkille. Enemmänkin sitä kysyisin että kuinka paljon pitäisi vatsalihaksia yms. tehdä sarjoissa ja kuinkia montaa kertaa viikossa? Kävelemässä käyn lähes joka ilta kun vain terveys antaa periksi.
Tavoite olisi sellainen 5-6 kiloa saada pois jouluun mennessä. Kuulostaako liian suurelta? En siis ole liikalihava vain hiukan pyöreä juuri noilta kohilta jotka mainitsin.
Vapaaehtoisa tekemään laihdutus ohjelmaa?
4
285
Vastaukset
- ..
mä alotin laihdutuksen taas, viitisne kiloa kun lähits vielä niin saattaisin olla tyytyväinen..tässä jo noin 15kg lähtenykkin :) eli nyt siis 153cm ja 52kg.
liikunnalle ei ole aikaa tai jaksamista työn ja pienen pojan takia. töissä tosin olen jalkojen päällä kokopäivän, että siitä jotain hyötyö onneks..
tee vaikka keho.net tunnukset ja listaa päivän syömiset ja liikunta.
toi on ilmainen ja mulla ainakin auttaa kun näkee paljon kaloreita miinuksella..
joku 500 jos jää niin hyvä..
kanasalaattia menee mulla tosi paljon :D leipää, liikaa rasvaa ja karkkia koitan vältellä.ja tietty alkoholi melkeen se pahin koska krapula mässyt on pakko saada :D
alussa kannattaa muutaman päivän koittaa syödä mahdollisimman vähän, niin vatsalaukkukin pienenee..
juo paljon vettä ja älä lisää suolaa, niin muutamassa päivässä lähtee nesteitä jo muutama kilo.. tässä nyt ei mitään ohjelmaa tullut, mutta näillä mä oon mennyt ja hyviä tuloksia saanutkin aikaan.. ( 6kk ja -15kg) kesän siis otin rennosti :)
kerro miten etenee ja tsemppiä sinne..mulla kans toi 5kg olis tavotteena jouluun mennessä.- suola*
mut kannattaa ottaa huomioon et jos vettä juo paljon niin silloin sitä suolaaki tarvii..elimistö tarvii suolaa, mut tietty sitä suolaa ei tarvii kaksin käsin vetää...
- muutos vaatii
Ohjelmaa en osaa sulle tehdä, mutta vinkkejä voin antaa.
Aamulenkille pääset, kun heräät aikaisemmin. Iltalenkille pääset koulun jälkeen. Mene myös kuntosalille. Pelkkä vatsalihasliikkeiden tekeminen on yhtä tyhjän kanssa. Puoli kilometriä kävelyä on ihan yhtä tyhjää.
Sitä muuttumatonta perusruokaakin voit valita. Tee omat ruokasi, jollei se mitä tarjotaan kelpaa. Ei se, että ruoka on sulle valmiina, ole mikään este syödä terveellisesti!
Ihmiset ovat erimallisia. Jos sulla on lantio, ole vaan tyytyväinen. Nykyajan naiset ovat pötköjä. Lantion erottuminen on naisellista. Et voi laihduttaa "paikallisesti". Läski lähtee tasaisesti joka paikasta, ensin ylhäältä (rinnat pienenevät). Ei ole olemassa mitään täsmäliikettä laihdutukseen. Läski lähtee syömällä, ja kroppaa saa muokattua kovalla treenillä. - pyh pyh pyh
Tässä perusneuvoja. Vähennä hiilareita ja lisää proteiinin määrää. Syö myös hyviä rasvoja. Lihaskuntoharjoittelua kannattaa tehdä ainaki pari kertaa viikossa ja mielellää painojen kaa jos onnistuu. Kannattaa suosi isoja lihaksia aktivoivia liikkeitä eli just jalkakyykkyjä, punnerruksia, vatsalihaksia, selkälihaksia jne. Tietty jos haluat tehdä esim hauis kääntöjä ym niin sehän on vaan plussaa. Itse teen yhdellä kertaa 5-6 eri liiketttä. Jos en käytä mitään painoja ym niin teen liikettä niin, että esim. ensin vatsiksia 10, sitten selkiä 10 jne. Ku kaikki liikkeet tehty niin sama toistetaan vaikkapa 5 kertaa. Tää polttaa hyvin myös rasvaa. Sit ku teen iha punttien kanssa jne niin teen n.12-15 sarjaa ja sarja toistetaan 3 kertaa peräkkäin. Kannattaa heti treenin jälkee vetää jotai proteiini pitoista. Tohon lisäks se aerobinen liikunta väh 2-3 krt viikossa niin luulis kilojen lähtevän..höystettynä sillo fiksulla ruokavaliolla, koska ruokavaliolla laihdutaan, liikunta vain vauhdittaa hiukan sitä prosessia ja estää lihasmassaa katoamasta ja kiinteyttää siis etenkin lihaskuntoharjoittelu. Toivottavasti tästä oli jotai apua. Kysy vaan jos haluat lisätietoa jostakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121741Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351507Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941195
- 841114
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62869
- 49831
- 50816