Haluaisin ohjeita hyvälle aurajuustodipille, jota söisin hot wingsien kanssa. Olen itse kokeillut kermaviili aurajuusto-sekoitusta, mutta kermaviili on liian hapanta, ja koko seos maistuu siis liikaa kermaviilille. Kiitollisena ottaisin vastaan ohjeita erilaisille dipeille, erityisesti jos joku osaa tehdä samanlaista, jota saa Siipiweikoilta. Sellaista olen itsekin yrittänyt väsätä, onnistumatta.
Kiitos vastauksista!
Dippi siiville!
4
11305
Vastaukset
- Kokkeroinen
Oetko koittanut jatkaa kastiketta kermaviilin tai ranskankerman jälkeen vaikkapa kermalla joka pehmentäisi makua?
75 g aurajuustoa tai muuta sinihomejuustoa
1 dl kermaviiliä
2 rkl kermaa
1 rkl worcesterkastiketta
Suolaa ja pippuria - toimii.
olen tehnyt kermaviilikastikkeen siipien ja riisin kanssa nautittavaksi. Ei siis sisällä homejuustoa, mutta pehmentää tulista makua mukavasti.
Kermaviilin joukkoon lisätään ketsuppia ja juoksevaa hunajaa maun mukaan. Maustetaan aromisuolalla. Toimii erittäin hyvin. Kiinankaalia vielä salaatiksi pilkotaan kylkeen.- siipisoossi
Tässä ohje kanansiiville:
100 gr sinihomejuustoa
1 dl piimää - ei mitään laihisversiota
1 dl majoneesia
1 dl smetanaa tai creme fraichea
1 tl valkoviinietikkaa
1 kynsi valkosipulia murskattuna
loraus Worchestershiren kastiketta
suolaa, pippuria
Kaikki hyvin sekaisin ja annetaan "latautua" kipossa vartin. Tämä on oikein perinteinen Buffalon Wingsien ohje. Tätähän voi varioida lisäämällä ketsuppia ja saa punaista kastiketta; jos lisää kapriksia saa kirpeämpää ja suolaisempaa kastiketta, yrteillä saa omaa makuaan jne. vähän halunsa mukaan.
- wingsdippi
1 purkki kermaviiliä
2 purkkia smetanaa
2 palaa aurajuustoa
haarukalla sekaisin juustot ja rouhittua mustapippuria maun mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648