Tämä minun HM lähettää aivan omiin nimiin postia.... mikään viirus ohjelma ei löydä "vikaa"... ilmeisesti satoja posteja päivässä koska en sitten voi sitä käyttää kun tarvitsisin... onko mitään tehtävissä??
hotmail/virus
4
267
Vastaukset
tili hotmailiin. olet sössiny ja antanu käyttäjätunnuksesi ja salasasi kohtaan haluatko nähdä ketkä kavereistasi ovat bannanneet sut tai muuta vastaavaa.
- powaq_a
No en TODELLAKAAN! lol
- ,,,,,,,
S-postisi salasana, henkilötunnus, pankkikorttisi salasana, tietokoneesi salasana ja kaikki muutkin, nimeäsi ja osoitetta myöten on jo lentänyt rikollisten käsiin. Mitään ei ole tehtävissä! Nyt vain jäät odottelemaan, kun rikolliset käyttävät kaikkia sinun tilejäsi kuin omiaan. Ulosottomieskin kolkuttelee kohta ovella, satojen tuhansien velkojen takia, joita et edes itse ole aiheuttanut. Samoin roskaposti tulva on ehtymätön!
Tämän siitä saa, kun liittyy hotmailiin ja antaa sinne hyväuskoisena kaikki pyydettävät tiedot. Minä näen, ettei sinulla ole enää maailmassa missään mitään taloudellista tulevaisuutta.
Terveisiä vain sinne vaivaistaloon, minne kohta joudut.- powaq_a
Ainoa omaisuus kun PASKASET KALSARIT! joten turha sinun on surra....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001743- 571146
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 84743
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä43706- 57671