HEI! etsin HALPAA rakennekynsi settiä! nimittäin paljon halvemmaksi tulisi jos itse tekisi ;Djo joku tietäisi mistä netistä tai keski-suomesta saisi settejä :kiitos
apuwa !!mistä rakennekynsi settejä halvalla!!!
4
452
Vastaukset
- kosmetologimami
Jos haluat hyvät kestävät kynnet, ilman että omat kyntesi vahingoittuvat (joita sitten saa hoidella kuukausitolkulla että edes kipu katoaisi) MENE AMMATTILAISELLE!
- tähti 12
mutta ostaisin itselleni tarvikkeet nimittäin kaverini osaa tehdä ja laitaa ;D on laittanut yhen toisen kaverin laitteilla mulle kynnet ja tosi hienot tuli mutta sano että ei voi enää tehä jos ei oo omia trarvikkeita ..... ;d
- rakennekynnet.
tähti 12 kirjoitti:
mutta ostaisin itselleni tarvikkeet nimittäin kaverini osaa tehdä ja laitaa ;D on laittanut yhen toisen kaverin laitteilla mulle kynnet ja tosi hienot tuli mutta sano että ei voi enää tehä jos ei oo omia trarvikkeita ..... ;d
Minulle on laitettu ensin geelikynnet ja huollettu niitä. Nyt laitettiin akryylikynnet ja viimeistään tällä kerralla totesin etten edes haaveile itse laittamisesta. Työtä seuratessa tuumasin että geelikynnet voisi ehkä värkätä jotenkin itsekin, kun en tarvitse tippejä. Mutta silti tarvitsisi hankkia useita eri aineita, välineitä ja kovetusuunin. Niiden maksaminen "ilmaisilla" kynsillä kestäisi monta vuotta, pitäisi tehdä maksusta kavereillekin jotta saisi korvattua laitteiden ja aloitusaineiden hinnan. Akryylikynsien tekoa katsellessa totesin että taitaisi tulla tällaiselle harrastelijalle monta harjoittelukertaa ennen kuin tulisi näin hienot kynnet. Tarvikkeita tarvitaan vähemmän, mutta silti en alkaisi yrittämäänkään. Taidan käydän vaan huolloissa ammattilaisella.
- ihmettelijä2
rakennekynnet. kirjoitti:
Minulle on laitettu ensin geelikynnet ja huollettu niitä. Nyt laitettiin akryylikynnet ja viimeistään tällä kerralla totesin etten edes haaveile itse laittamisesta. Työtä seuratessa tuumasin että geelikynnet voisi ehkä värkätä jotenkin itsekin, kun en tarvitse tippejä. Mutta silti tarvitsisi hankkia useita eri aineita, välineitä ja kovetusuunin. Niiden maksaminen "ilmaisilla" kynsillä kestäisi monta vuotta, pitäisi tehdä maksusta kavereillekin jotta saisi korvattua laitteiden ja aloitusaineiden hinnan. Akryylikynsien tekoa katsellessa totesin että taitaisi tulla tällaiselle harrastelijalle monta harjoittelukertaa ennen kuin tulisi näin hienot kynnet. Tarvikkeita tarvitaan vähemmän, mutta silti en alkaisi yrittämäänkään. Taidan käydän vaan huolloissa ammattilaisella.
En ymmärrä miten menee muka monta vuotta että "saa rahat takaisin". Kynnet maksaa n. 50-120e ja huolto 40-100 euroa.. tilaat paketin saksasta (ei tarvitse olla alan ammattilainen) ja paketti maksaa noin yhtien kynsien verran. 10 kynnet kun esim teet niin olet säästänyt jo erittäin paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110