Moikka. Olen koettanut googletella ynnä muuta, mutta aika hankalasti on löytynyt otsikossa olevaa kysymystä... Elikkäs tietäiskö kukaan Jyväskylässä sijaitsevasta ns. "puulaaki koripallojoukkueesta", jossa voisi pelata sellaista höntsäkoripalloa mukavalla mielellä, "kaikki pelaa"- periaatteella. Olen siis vm. -92, eli piakkoin 18v, joten varmaankin menisin naisten sarjaan? :)
Jos joku tietää/löytää jotakin, niin voisiko laittaa tähän linkkiä/tietoja/yhteystietoja tai muuta vastaavaa?
Kiitoksia etukäteen :)
Naisten koripalloa JYVÄSKYLÄSSÄ?
4
1055
Vastaukset
- Senja25
Heippa. Minäkin menisin pelaamaan kp. semmosessa porukassa, jos se on olemassa J-ssä.
En vielä löytänyt mitään sopivaa. Löysitkö jo? Itseasiassa, jos tulisi ainakin 8 ihmista yhteensa, voisi menna nauttimaan koripalloa vaikka Killeriin, kun siellä on halli.
Soita, jos jotain tulee esille.
0466821105,
Senja. - TT
Hei,
itse olisin kanssa kiinnostunut pelaamaan koripalloa puulaaki meiningillä:) Jos innokkaita vain löytyy tarpeeksi.
yhteyden saa: [email protected]
Terkuin: Taina - koristytsy
Moikka,
muutin syksyllä Jyväskylään, ja olisin myös kiinnostunut pelaamaan koripalloa täällä! Olen lapsena pelannut 3 vuotta, mutta nyt en siis moneen vuoteen, joten mihinkään kovaan jengiin en tahdo edes yrittää tunkea...
Löytyisiköhän vielä innokkaita puulaaki koriksenpelaajia täältä Jyväskylän seudulta?:) - #TT
Hei.
Ainakin yksi vielä löytyy :)
-Taina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5932075- 1021030
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18977Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101835Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749- 70747
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74678- 65563