Kannattaako asentaa ccleaner?
Käytössä: PC - WIN7 - IE8
Kysymys tosi-ammattilaisille
11
343
Vastaukset
- Ei ammattilainen
Ei kannata.
- Krivi
Kun vastataan noin ylimalkaisesti, että ei kannata, tulisi mielestäni perustella, miksi ei kannata. Onko huonoja kokemuksia t.m.s. Jos on, niin mitä.
Itse olen, jo vuosien kokemuksen perusteella, täysin eri mieltä.
En ole todennut CC:n aiheuttavan mitään hankaluuksia.
Puhdistajaa olen käyttänyt hyvin säästeliäästi. Rekisterin "siivoojaa" lähes oletuksena; vain sen viimeisen rivin ruksin olen poistanut.
Tämä kerrottuna ei nörtin tiedoilla.
Olishan tuo kiva, jos taas pitkästä aikaa joku asiantuntija selvittelisi tätä juttua tarkemmin.
- Ylva Pellikäinen
Olen ammattilainen koska saan rahaa työnteosta. Ei kannata. Siis työnteko ei kannata. Eikä ccleanerin asennus.
- kyllitätidd
Sanoisin että kannattaa!
- Osaamattomus
Ei kannata, aivan turhaa säätämistä.
- Tuurhake
Kaikki on turhaa, paitsi purjehdus:))
Jos et tarvitse nyt niin miksi pitäisi asentaa?
- Aloittelija-Arska
Siinäpä se kyssä oikein muotoiltuna onkin.
tosiammattilainen mutta sanotaanko näin: jos asentelee/poistaa paljon ohjelmia/pelejä tai silloin tällöin haluaa putsata tempit niin siihen ihan oivallinen. ei tarvitse hakea manuaalisesti niitä kansioita. ja uusin versio poistaa myös windowsin temppikansiosta krääsät. siellä saattaa olla joskus jotain mikä laittaa jonkun asian tökkimään. rekisterin putsaus on siinä turvallinen homma. myös lisää/poista löytyy pari klikkausta vähemmällä :) asioita helpottava työkalu eikä tarkoitettu suinkaan päivittäin käytettäväksi. eli asenna vaan.
- 12
Kaikki toiminnot paitsi rekisterin "putsaus" on valmiina 7:ssa, siinä mielessä turhaa. Jos haluat keskitetysti yhdestä ohjelmasta suorittaa eri toimenpiteitä, asenna se. Eipä edes tuo rekisteriputsarikaan hallaa tee.
- nörde
Yksi parhaimmista kiintolevyn puhdistus ohjelmista.Siihen vielä ilmainen Disktrix levybeheytys softa niin avot.
http://www.disktrix.com/UDFree.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611