Kerätään tähän ketjuun kokemuksia toksiinimäärityksen ja oireiden välisestä yhteenosuvuudesta. Kerro kuinka paljon toksisuutta sinun kodissasi tai työpaikassasi todettiin ja millä menetelmällä. Kerro myös mitä oireita ja sairauksia sinulla on tai oli ja olivatko sairaudet lääkärin toteamia. Oliko verikokeissa jotain poikkeavaa.
Kerro oma tarinasi
7
303
Vastaukset
- kumma juttu
Kenelläkään eivät oireet ja toksisuus siis korreloi? Näin se kai sitten on.
- Homeherkkä#
En osaa omalla kohdallani, ja minunkaltaisiani on todella paljon, sanoa toksiinimäärityksen ja oireiden välisestä yhteensopivuudesta yhtään mitään myrkkylaitekehittäjän puutteellisen informaation takia.
Josko sinä kenttäinsinöörinä veisit nyt myrkkylaitteesi maaseudulle PARIN TUNNIN AJAKSI keräilemään "myrkkyjä" ja iskisit saamasi keräilynäytteen sian siittiösoluille ja katsotaan sitten miten niille käy.
Tiedän jo ennakolta ettei niille käy kuinkaan.
No esim. minulle kosteusvauriotyöpaikkani aikaansaamalle homeallergikolle kävisi nyt niin, että parin tunnin ulkoilma-altistuksesta seuraisi 6-7 tunnin päästä aikamoinen vuorokauden-pari kestävä "flunssa" kurkkukipuineen ja limatuloineen nenästä, kurkusta ja keuhkoputkista lisättynä kotijoukkojen huudolla suojauksen laiminlyönnin takia. Myös pelkkä vuorokauden liki 39 C:hen nouseva kuume voi olla seurauksena ilman limakalvo-tulehdusoireilua.
Kysyit kuinka paljon toksisuutta kodissasi tai työpaikallasi todettiin ja millä menetelmällä?
Tunnen tälläkin hetkellä 1960-, 1970- ja 1980-valmistuneissa rakennuksissa työskenteleviä henkilöitä, joiden työpaikka on todettu "hometyöpaikaksi" MIKROBIMITTAUKSIN. Työpaikkojen kunnolliseen peruskorjaamiseeen ei vain näytä löytyvän VEROVAROJA ei kunnilta, valtiolta eikä edes seurakunnilta kuin kuntakohtaisesti vain muutamien rakennusten osalta per vuosi.
Eikä niitä verovaroja kunnolliseen peruskorjaamiseen, koskien myös homehtuneiden lämpöeristeiden vaihtoa tule löytymään, olkoonpa sisäilmassa hurisemassa kenen tahansa insinöörin valmistama myrkkyjenkeräämislaite.- Homeherkkä#
sanasinko kirjoitti:
Kaikki tukeni kaikelle kehitykselle, myös niille, jotka noita myrkkyjä tutkivat.
No minä panen toivoni MOLELYYLILÄÄKETIETEESEEN, joka kehittyy vauhdilla kaiken aikaa.
Molekyylilääketiede tulee selvittämään mitä geenien muodostamia entyymejä (proteiinit) alkaa puuttumaan ns. kosteusvauriomikrobialtistuksen aiheuttamien tulehdusreaktioiden seurauksena nimenomaan limakalvoilta, joiden geenien entsyymituotanto on toiminut moitteettomasti ennen ns. kosteusvauriomikrobialtistusta.
Noiden entsymien puuttumisen seurauksena immuunijärjestelmä alkaa hyökkäillä epäasiallisesti niin homeiden kuin myös muidenkin allergeenien kimppuun.
Elän toivossa, että molekyylilääketiede tulee myös selvittämään voiko noiden toimintansa lopettaneiden geenien toimintaa korjata esim. kantasoluhoidolla. - .
Homeherkkä# kirjoitti:
No minä panen toivoni MOLELYYLILÄÄKETIETEESEEN, joka kehittyy vauhdilla kaiken aikaa.
Molekyylilääketiede tulee selvittämään mitä geenien muodostamia entyymejä (proteiinit) alkaa puuttumaan ns. kosteusvauriomikrobialtistuksen aiheuttamien tulehdusreaktioiden seurauksena nimenomaan limakalvoilta, joiden geenien entsyymituotanto on toiminut moitteettomasti ennen ns. kosteusvauriomikrobialtistusta.
Noiden entsymien puuttumisen seurauksena immuunijärjestelmä alkaa hyökkäillä epäasiallisesti niin homeiden kuin myös muidenkin allergeenien kimppuun.
Elän toivossa, että molekyylilääketiede tulee myös selvittämään voiko noiden toimintansa lopettaneiden geenien toimintaa korjata esim. kantasoluhoidolla.mutta TTL ei ole ollut niistä kiinnostunut... On ollut jo useita vuosia.
- tulesta.makaamasta
. kirjoitti:
mutta TTL ei ole ollut niistä kiinnostunut... On ollut jo useita vuosia.
Tekeekö Suomessa kukaan näitä määrityksiä? Kuulostaa tosi fiksulta.
Homeherkkä# kirjoitti:
Elän toivossa, että molekyylilääketiede tulee myös selvittämään voiko noiden toimintansa lopettaneiden geenien toimintaa korjata esim. kantasoluhoidolla.Ok, kamu, mutta ollaanpa täällä hyytyneitä taas.
Vain pari juttua, vaikka olen käynyt useamman kerran kurkkaamassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655430Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842747- 2742551
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191904Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2341606Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561211Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 901106
- 881105