Kaikki valittavat, että adobe puskuroi liikaa. Minä valitan, että se puskuroi aivan liian vähän. Minulla on langaton netti ja se on usein hidas. Kuitenkin vaikka netti olisi kuinka hidas, sillä pystyy katsomaan vaikka elokuvia jne JOS se perhanan striimiplayeri puskuroi riittävästi.
Esim Ylen Areena...joskus toimii joskus ei. Mtv3 Katsomo...joskus toimii joskus ei. Miten esim edellämainitut saisi puskuroimaan riittävästi???
Fin-tv on alkanut myös pukkaan sellaisia leffoja listoilleen jotka ei puskuroi. Niitä ei siis pysty katsomaan. Vanhat leffat jotka puskuroi, ei mitään ongelmaa. Laittaa vaan puskuroinnin päälle, odottelee vartin ja sit voikin jo katsoa leffan alusta loppuun ongelmitta.
Kohta netistä ei voi katsoa enää yhtään mitään langattomalla...vai voiko?
Hidas netti ja Adobe flash player
4
673
Vastaukset
ole tarkoitetu alunperinkään tuohon käyttöön.
- persa ukinenko?
no ei kyllä tarvitsekaan, ei sitä ole ikinä tarkoitettu minkään nettistriimin katseluun. Se on tarkoitettu satunnaiseen käyttöön, ei korvaamaan kiinteää laajakaistaa.
- 13
Ehkä hamassa tulevaisuudessa, kun saamme 10G:n.
- netinkäyttäjä
Itsekin olen ihmetellyt samaa. Eipä tuolle oikein mitään voi, huonoja palveluja ovat. Youtubessa onneksi ainakin vielä voi laittaa videon heti pauselle ja odotella että latautuu tarpeeksi ennen kuin alkaa katsella.
Yhteysnopeudellahan ei sinänsä ole merkitystä. Itselläni langallinen laajakaista ja periaatteessa nopeus riittäisi alkaa katsoa videoita vaikka heti mutta kun käytän yhteyttäni muuhunkin. Taustalla saattaa olla jotain latauksia, nettiradio, puhe/video/tekstiyhteys kaveriin tai jotain sellaista.
Tyhmät katseluohjelmien tekijät vain eivät ymmärrä että jotkut käyttävät sitä yhteyttä muuhunkin kuin juuri heidän palveluunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129026Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883590- 202033
- 811256
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661071Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791055- 551023
- 65950