se unohtui sinulta kokonaan. Miksi?
Sen sijaan lupasit taipua eläkeiän nostoissa.
Tarkoittiko tämä sitä, Soini, että teillä itsellänne on muhkea eläkepotti tiedossa. Olisi vain kansan avulla saatava hyvä ministerinposti vaikka vain yhdeksi vaalikaudeksi, ja se olisi siinä.
Oletteko, soini, valmis myymään kansan näin halvalla tavalla?
Kansalaiset eivät ole kanssasi samaa mieltä
Ensin ELÄKEKATTO, ennen kuin sinun eläkkeitäsi leikataan.
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu//showthread.php?t=258905
Soini, se ELÄKEKATTO
7
138
Vastaukset
- kelo-honka
kun ryhdytään oikeista asioista puhumaan.
Eli kun ladataan tekemisen vastuu niskaan. Suunsoittajia kyllä riittää. - soini.taas.lihoo
Paskahousujen eläkkeitähän leikataa jo, kovalla kädellä indeksein mutta ennen muuta tällä pätevällä tavalla:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14361075/palkanalennuksia-vapaehtoisesti-ja-pakollla - ripintarvii
Soinihan puhui synninpäästön itselleen kertomalla että saahan sitä valehdella. Ja kai hänen mielestään saakin kun käy ripittäytymässä. Kertoo että kusetin Suomen kanssa sekä äänestäjiä 10-0, isä anna mulle anteeksi se sekä tulevat höpötykseni.
Itsekkäin tätä Soinin valehtelemisen oikeuttamista ihmettelen. Ja mikä se toinen oli: näin ne asiat kuitenkin koetaan. En muista kuka tonki möläytti.
- mitä.tehdään
Porrrrvari väittää, että pommi Tikittää:
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/elakepommi-tikittaa-jo-kiivaasti/REPBrXNZ
Eläkemaksuja on jo siirretty duunarin tilipussiin ja natsihallintonne suunnittelee maksujen korotusta. Olisiko jo nyt harkittava vakavasti ELÄKEKATTOA !- pommi.tikittää
PETOS-Soini hoi......
=====================
Tässä NUORIA, TERVEITÄ eläkeläisiä
onko väärin täh?
25.10.2013 21:20
Valitettavasti on niin että jatkossakin tämäntyyppinen porukka jää eläkkeelle
jopa aikaisemmin kuin nyt.
Eläkeiän nosto koskee TAVIS duunaria.
Outokumpu, Juha Rantanen, eläkkeelle 60 v., 530.000 € eläke vuodessa
Kemira, Harri kerminen, eläkkeelle 62 v., 460.000 € eläke vuodessa
Rautaruukki, Sakari Tamminen 60 v., 430.000 € eläke vuodessa
Gasum, Antero Jännes, eläkkeelle 60 v., 250.000 € eläke vuodessa
Itella, Jukka Alho, eläkkeelle 60 v., 250.000 € eläke vuodessa
Veikkaus, Risto Nieminen, eläkkeelle 63 v., 220.000 € eläke vuodessa
Kemijoki, Aimo Takala, eläkkeelle 60 v., 160.000 € eläke vuodessa
Kemira, Harri kerminen, eläkkeelle 62 v., 460.000 € eläke vuodessa
Rautaruukki, Sakari Tamminen 60 v., 430.000 € eläke vuodessa
Mikael Lilius tuleva eläke 540 000€ tämä tulee vain fortumista
Missä luuraa muitten SUURYHTIÖIDEN eläketiedot ???
Tässä näitä joitakin.
Työeläkeläisten huipulla ovat UPM:n Juha Niemelä (eläkettä 68 000€/kk), Jukka Härmälä (62 000€/kk) ja Sampon Jouko Leskinen (29 780€/kk). Viimeisen tiedon mukaan näille KÖYHILLE maksetaan lisäeläkettä tavallisten eläkeläisten rahoista ?? Kaverit ovat n. 60-v ja samaan aikaan vaativat rakennusmiesten oloa jopa 68-v asti ??????!!!!!
Jos Mikael Lilius eläisi vielä 25-vuotta = 13,5 - miljoonaa osinkotulot kokouspalkiot.
Jos näitä olisi kaikkiaan 2000 jeppeä = 27 - miljardia
MIKSI ELÄKERAHAT EI RIITÄ.....IHMETELLÄÄN !!! - Perikunnat.rikastuu
Lopultakin asiaa. Eläkekatto on ratkaisu eläkkeiden riittävyyteen.
Työeläkeleikkaukset on hiljattain yritetty vääntää sukupolvikysymykseksi. Se on sukupolvikysymys vain rikastuville perikunnille.
- Eläke on tarkoitettu takaamaan riittävä toimeentulo eläkeiässä, ei rikastuttamaan perikuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2283188Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162149Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4371464Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221376Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161351Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5211242- 1091228
- 1121212
- 46964
- 66954