Kuhan älyttömän kallista

---

Herranpieksut miten kallista kuhafile on ainakin meidän marketissa. 38,-/kg! Onneksi ei tartte ostaa vaan saa tuttavalta. En muista koska viimeksi vilkaisin sen hintaa, silloin oli kympin halvempaa. Kuka tuota kaupasta raaskii ostaa.

12

1772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teppo, moi!

Osti juuri pakasteeseensa chevitseä varten 1200 kiloa kuhafilettä, et sillei hei!
      Köyhät kähisee, varakkaalla ei ole vaikeaa, et sillei!
      Jättipottikundin elämä hymyilee joskin itkun takaa!

• 8+18

Kallista on; toisinaan saa virolaista kuhaa vähän edukkaammin, eikä laadussa ole ollut moittimista.
      Hieno kala, jolla silloin tällöin herkutellaan. Ei ole tarvis taltioida pakastimeen, 1200 kg:n kulutus kestäisi äkkiä laskien vuosia, joten tuolla Tepon vastauksella voi pyyhkiä pöytää.
      Kuha on kalojen aatelia ja parhaimmillaan sellaisena, ettei hienoa makua ole pilattu liiallisella maustamisella.

• Turunmiäs

Itse elin vuosia kuin kuninkaat ja söin kuhaa päivittäin. SIIS PÄIVITTÄIN!!!! Nyt olen konkurssissa ja asun sillan alla pahvilaatikossa.

• pillerit
        Turunmiäs kirjoitti:

Itse elin vuosia kuin kuninkaat ja söin kuhaa päivittäin. SIIS PÄIVITTÄIN!!!! Nyt olen konkurssissa ja asun sillan alla pahvilaatikossa.

oletko unohtunut ottamatta

• hintojen tarkkailija

on pyörinyt 20-25 euron paikkeilla mitä olen seuraillut..

• Kuhankeittäjä!

Päivän hinta K-marketissa tänään kuhafileellä 29 euroa/kg

• Pekk-
        Kuhankeittäjä! kirjoitti:

Päivän hinta K-marketissa tänään kuhafileellä 29 euroa/kg

oli nurmijärven torilla torstaina.

• kuhafile
        Pekk- kirjoitti:

oli nurmijärven torilla torstaina.

22€/kg

• veli hyvä

Hei minä ostan kalastajalta saan 6 euroo kilo.
      mutta tämähän on n niitä hyvä-veli systeemejä.

• kuhafilettä

Minä taas kalastan itse. Talvella verkolla jään alta ja kesällä pitkällä siimalla.
      Kuha on myös siinä hieno kala, että säilyy pakkastettuna, kun vain vakumoi kunnolla.
      Minulla on kunnollinen kammiokone vakuumipakkausta varten, joten kuhaa riittää, muun kalan ohella.

• Kala-Emppu

Mie kalastan Lapissa jigillä kuhaa, 3 reissua 11 kuhaa paino keskimäärin 1,3kg

• nainen 34v.

Mä kalastan Saimaalta verkoilla kuhaa ja ahventa ja pakastan fileinä. Yllättävän kauan säilyy folioon käärittyinä minigrip-pusseissa. Yli puolikin vuotta reilusti ja hyvää on. Ei viitsi kaupasta ostaakaan muuta kuin lohta ja muikkua silloin tällöin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      59
      1753
    2. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      325
      1521
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      102
      1466
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1195
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      22
      1183
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      71
      1165
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1137
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      79
      1091
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      183
      968
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      906
    Aihe