Herranpieksut miten kallista kuhafile on ainakin meidän marketissa. 38,-/kg! Onneksi ei tartte ostaa vaan saa tuttavalta. En muista koska viimeksi vilkaisin sen hintaa, silloin oli kympin halvempaa. Kuka tuota kaupasta raaskii ostaa.
Kuhan älyttömän kallista
15
1806
Vastaukset
- Teppo, moi!
Osti juuri pakasteeseensa chevitseä varten 1200 kiloa kuhafilettä, et sillei hei!
Köyhät kähisee, varakkaalla ei ole vaikeaa, et sillei!
Jättipottikundin elämä hymyilee joskin itkun takaa! - 8+18
Kallista on; toisinaan saa virolaista kuhaa vähän edukkaammin, eikä laadussa ole ollut moittimista.
Hieno kala, jolla silloin tällöin herkutellaan. Ei ole tarvis taltioida pakastimeen, 1200 kg:n kulutus kestäisi äkkiä laskien vuosia, joten tuolla Tepon vastauksella voi pyyhkiä pöytää.
Kuha on kalojen aatelia ja parhaimmillaan sellaisena, ettei hienoa makua ole pilattu liiallisella maustamisella.- Turunmiäs
Itse elin vuosia kuin kuninkaat ja söin kuhaa päivittäin. SIIS PÄIVITTÄIN!!!! Nyt olen konkurssissa ja asun sillan alla pahvilaatikossa.
- pillerit
Turunmiäs kirjoitti:
Itse elin vuosia kuin kuninkaat ja söin kuhaa päivittäin. SIIS PÄIVITTÄIN!!!! Nyt olen konkurssissa ja asun sillan alla pahvilaatikossa.
oletko unohtunut ottamatta
- Anonyymi
Joskus ilta alesta saanut -60prossaa.
- Anonyymi
Turunmiäs kirjoitti:
Niin se pudotus voi tulla:(
- hintojen tarkkailija
on pyörinyt 20-25 euron paikkeilla mitä olen seuraillut..
- Kuhankeittäjä!
Päivän hinta K-marketissa tänään kuhafileellä 29 euroa/kg
- Pekk-
Kuhankeittäjä! kirjoitti:
Päivän hinta K-marketissa tänään kuhafileellä 29 euroa/kg
oli nurmijärven torilla torstaina.
- kuhafile
Pekk- kirjoitti:
oli nurmijärven torilla torstaina.
22€/kg
- veli hyvä
Hei minä ostan kalastajalta saan 6 euroo kilo.
mutta tämähän on n niitä hyvä-veli systeemejä. - kuhafilettä
Minä taas kalastan itse. Talvella verkolla jään alta ja kesällä pitkällä siimalla.
Kuha on myös siinä hieno kala, että säilyy pakkastettuna, kun vain vakumoi kunnolla.
Minulla on kunnollinen kammiokone vakuumipakkausta varten, joten kuhaa riittää, muun kalan ohella.- Kala-Emppu
Mie kalastan Lapissa jigillä kuhaa, 3 reissua 11 kuhaa paino keskimäärin 1,3kg
- nainen 34v.
Mä kalastan Saimaalta verkoilla kuhaa ja ahventa ja pakastan fileinä. Yllättävän kauan säilyy folioon käärittyinä minigrip-pusseissa. Yli puolikin vuotta reilusti ja hyvää on. Ei viitsi kaupasta ostaakaan muuta kuin lohta ja muikkua silloin tällöin.
- Anonyymi
Mies kalastaa ja tehdään itse pihvejä kuhasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203774
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243169En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322375- 922149
- 221990
- 261642
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411621- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021463Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91424