En huomaa eroja rintojen koossa!

kokoa 65C itse

Päätin tutkia kaupungilla (aloitin jo kesällä tämän) miten paljon "isompi" povi on oikeasti täydempi kuin normaali-/pienirintavarustus.Kyllä vaikutti siltä,että isot rinnat olivat vain HIUKAN pyöreämpiä kuin ne normit B-C-kupit.Kaiken lisäksi näitä isoja rintoja näin enimmäkseen keski-ikäisillä ja pulskilla naisilla,joissa oli massaa myös reisissä ja pebassa.
En halua provosoida tissifriikkejä mutta kun joillakin on tarvetta mennä kirurgille,ajattelin muistuttaa - että D-kuppinenkin on loppujen lopuksi noin kourallinen plus kylkiluita nännien yläpuolella.

6

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nanaaa92

      Se riippuu tosi paljon naisesta että miten täydempi tms. rinta on. :) Toki suuremmilla naisilla on suuremmat rinnat, mutta on myös pieniä naisia joilla on isot rinnat. En kyllä tajua tota vikaa lausetta, D-kuppinenkin on loppujen lopuksi noin kourallinen plus kylkiluita NÄNNIEN YLÄPUOLELLA? :D Tulikohan tonne joku ajatusvirhe?
      Mutta niin, useimmissa tapauksissa toi on epäilemättä totta. Miksi muuten aloit tekemään tätä tutkimusta tms? En siis mitenkään syyllistäen kysy, uteliaisuudesta. :)

      • kokoa 65c itse

        Yläasteella minua kiusattiin pienten rintojeni takia.Nytkään eivät ole huomattavasti entistä suuremmat, ovat jo alkaneet riippua.Omista tunne-elämän vaurioista johtuen kiinnosti tehdä empiirinen selvitys ;-)
        Tietenkään en tiedä toisista muuta kuin mikä se vaatoitettu yleisilme on.
        Esim. katso kuvia Janina Frostellista jossa hänellä ei ole Gossardeja tukemassa..
        PS- Tiedän jo - oma kokoni on oikeasti sama kuin A75.


      • nanaaa92
        kokoa 65c itse kirjoitti:

        Yläasteella minua kiusattiin pienten rintojeni takia.Nytkään eivät ole huomattavasti entistä suuremmat, ovat jo alkaneet riippua.Omista tunne-elämän vaurioista johtuen kiinnosti tehdä empiirinen selvitys ;-)
        Tietenkään en tiedä toisista muuta kuin mikä se vaatoitettu yleisilme on.
        Esim. katso kuvia Janina Frostellista jossa hänellä ei ole Gossardeja tukemassa..
        PS- Tiedän jo - oma kokoni on oikeasti sama kuin A75.

        Jaa, no mutta kaipa sitä saa tehdä tutkimusta aiheesta kun aiheesta. :D Menitkö kaupungilla tuntemattomille naisille että "moi, saanko puristella sun tissejä?"? :D Mä oon toisesta päästä rintsikkakokoja, oon 70-75G (yleensä 75) ja jo yläasteella sain kuulla isoista tisseistä, vaikka aina olen ollut (hervotonta peppua lukuunottamatta) aika pieni.


      • aiheen aloittaja
        nanaaa92 kirjoitti:

        Jaa, no mutta kaipa sitä saa tehdä tutkimusta aiheesta kun aiheesta. :D Menitkö kaupungilla tuntemattomille naisille että "moi, saanko puristella sun tissejä?"? :D Mä oon toisesta päästä rintsikkakokoja, oon 70-75G (yleensä 75) ja jo yläasteella sain kuulla isoista tisseistä, vaikka aina olen ollut (hervotonta peppua lukuunottamatta) aika pieni.

        Ei , en tietenkään mennyt millään tavalla liian lähelle toisia naisia.Silmäilin jotenkin kokonaisuutta ja päädyin siihen,että aika harvassa olivat sellaiset vartalot,jotka olisivat olleet ihan perfect.Lähes jokaisella on persoonallisia "vikoja" kuten esim. iso maha, vino leuka tms.Itse satuinkin näkemään yhden arviolta G-kuppisen naisen - ööö, olivathan ne isommat ja todella isot, mutta takana kulkenut C-kuppisen näköinen nainen oli myös "povekkaan" näköinen.Ero heidän välillä ei ollut minun mielestäni sellaista luokkaa, että yhdellä puolet enemmän kuin toisella.Vivahde-ero vaan, mitä nyt koin näkeväni.


      • nanaaa92
        aiheen aloittaja kirjoitti:

        Ei , en tietenkään mennyt millään tavalla liian lähelle toisia naisia.Silmäilin jotenkin kokonaisuutta ja päädyin siihen,että aika harvassa olivat sellaiset vartalot,jotka olisivat olleet ihan perfect.Lähes jokaisella on persoonallisia "vikoja" kuten esim. iso maha, vino leuka tms.Itse satuinkin näkemään yhden arviolta G-kuppisen naisen - ööö, olivathan ne isommat ja todella isot, mutta takana kulkenut C-kuppisen näköinen nainen oli myös "povekkaan" näköinen.Ero heidän välillä ei ollut minun mielestäni sellaista luokkaa, että yhdellä puolet enemmän kuin toisella.Vivahde-ero vaan, mitä nyt koin näkeväni.

        :D No mä jo mietin että etkö saanut laukusta päähän kun kävit kierroksella. Toisaalta kannatta ottaa huomioon jos pintapuolisesti vaan silmäilee, että naiset käyttävät monenlaisia rintsikoita. Sillä G-kuppisella saattoi olla urheilurintsikat ja C-kuppisella push-upit. :) Vaatteet päällä sitä ei ehkä näe niinkään, mutta kyllä G-kuppisen ja C-kuppisen rintojen ympäryksessä on yli 20cm eroa, että pakko niiden on olla isommat. :D


    • Paljon eroa olekaan. Onhan miehelläkin toinen kives suurempi. Ja omat munani tuntien se on juuri tuo vasen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      615
      4383
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3520
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3171
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2961
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2324
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2257
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2241
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2040
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2005
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1973
    Aihe