Soneran 10M kaapelimodeemi tuotiin asuntooni viikonlopulla. 14pv palautusoikeus.
Yhteys Internetiin syntyi toisella kokeilukerralla.
Mutta on poikki vieläkin kun satuin katkaisemaan modeemista virran yön ajaksi.
Sonerasta luvattiin korjata vika "kahden työpäivän aikana".
Hyvä etten kerennyt tuhota Mobile Partneria. Vaikka yhteys sillä on tosi hidas.
Miten usein tulee teillä 10M hankkineilla tulee yhteysvikoja?
Moniko on katunut kaapelimodeemia?
16
837
Vastaukset
- cisco2
Ainakin 100M alkoi sen jälkeen pelittään, kun Soneran heppu kävi vaihtamassa multimedia-pistokkeen (erilliset liittimet tv:lle ja modeemille). Sitä ennen pätki säännöllisesti kuin myös Koivuharjulla.
- Syvältä
Soneran yhteydet on sama kuin kirjoittaisi bitin kerrallaan peperilapulle, ja tilaa soneran korjausukon sitä viemään perille juosemalla...surkeaa palvelua!
- laskut 0 €
en tiedä minkälainen liittymä naapurin akalla on, mutta mulla hyvin pelittää wlanilla. eikä maksa mitään.
- nettaaja22
totta,pätkii joka ilta kun vähänkään enempi rasitusta.
- h45qewjy7e6tk
Joskus pätkii mutta suurin osa ajasta toimii hyvin.
Eipä ole tullut 100% toimivaa nettiyhteyttä vastaan.- keijjjjo
EI tänne enää saa muitakun soneran laajakaistoja yksityiskäyttöön!
Asiasta ilmoitettava vähintään Karpolle! Soneralla monopoliasema!
- 10 m kaapelimodeemi.
Itsellä toiminut peurasaaressa tosi hyvin.Ei minkäänlaisia pätkimisiä.
- kapkap
Minulla on 1M kaapelimodeemi koivuharjulla, ja hyvin toimii.
- PÄTKHIIIH
kapkap kirjoitti:
Minulla on 1M kaapelimodeemi koivuharjulla, ja hyvin toimii.
Minulla on koivuharjulla 10 MT kaapeli extra liittymä ja televel modeemi ollut liki kaksi vuotta.Kertaakaan ei ole netti pätkinyt,paitsi koko yhteys oli tänäkesänä poikki koko maassa.T V kyllä pätkii jatkuvasti,outoa,vaikka molemmat ovat samassa pistokkeessa haaroittajalla.
- lomailija
Kyllä Elisa ja Saunalahti on paras ja edullisin ainakin täällä Helsingissä, eikö sitä saa sinnekin.
- afdfggff
Tämä palsta koskee Kemin asioita. Syrjä-suomen asioista voit keskustella Helsingin palstalla.
- VeneiIijä
Eihän se ole ku, pistät sen mokkulan perseesees ja tuu koittaa kuis pelittää.
Kireitä siimoja - Pikkukalle82
Minähän sitä koulutin mutta ei näköjään oppinut mitään...,harmi.
- Pikkukalle82
Miekoista se tykkäs pienenäkin.
- ddddddddd
Pikkukalle82 kirjoitti:
Miekoista se tykkäs pienenäkin.
ei näköjää... Kouluta sitä uuestaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462