Eli matkassa mikä olette uineet avannossa? Mulla 200m
paljonko enkat
7
1173
Vastaukset
- icetiger11
Vain 200??? itse olen uinut 2000m
- ytrytrytååååå
Kuivapuku päällä.......
- jääkarhu.
ytrytrytååååå kirjoitti:
Kuivapuku päällä.......
3270m
- Erto1
jääkarhu. kirjoitti:
3270m
eilen 7.2 meni 14 minuuttia n.3,1 asteisessa avannossa( en kyllä uinut),oli kisa
- uimaritäti
Kyllähän määki olen uinut avannossa paaaaaljon tuon yli. Jos lasken kaikki 20 metrin matkat yhteensä kolmelta vuodelta. Ethän sinä tietenkään tarkoittanut että samalla reissulla?
Onko avantouinnissa joku ennätys olennainen juttu? Ei mulla ainakaan. Ikävä kun kaikesta mukavasta yritetään tehdä kestävyyskisoja, kuten saunomisestakin.- Niitä on joka hommas
Löyly kilpailut iskulausehan on .
HARVIA tappavan hyvät löylyt!
Ja kohta varmaan
avantouinti jäätyvän hyvä uimari!
- Nakupetteri
2 Vuotta olin avannossa, tultuani olin yskässä ja kuumeessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268