Rakastan kaljaa

Pajatso palaa

tykkään oluesta tosi paljon, ihan tavallista lageria voisin juoda vaikka korillisen ja siihen päälle kokonainen paketti aura-juustoa sellaisenaan, aaah tekee gutaa

10

596

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polle koninkaulus

eikö sinunlaisille paskanjauhajille voisi olla oma fooruminsa?

• Voihan sitä vähän hömppääkin olla.

Maailma on kovin tylsä paikka, jos ei huumoria ole yhtään.

Ei vaan ollut tuohon aloitukseen mitään sanomista, kun alkaa justiinsa neljäs alkoton viikko.

• sanasinko kirjoitti:

Voihan sitä vähän hömppääkin olla.

Maailma on kovin tylsä paikka, jos ei huumoria ole yhtään.

Ei vaan ollut tuohon aloitukseen mitään sanomista, kun alkaa justiinsa neljäs alkoton viikko.

Kuudetta viikkoa nollaputkella alkohomatolin suhteen.

Ei muuta hätää kuin että on kylymä, helkutin kylmä.

Kun viime yönä jäi nukkuminen väliin, olen syönyt tänään vain kerran. Mutta kädet ihan kohmeessa koko ajan.

Kuumaa teetä oon lipittänyt ja aatellut jo punaviiniäkin, että se lämmittäisi. Tosin sitä ei ole yhtään enkä nollalinjaani kylmyyteen lopeta, mieluummin Tallinnan matkaan ;) Oon saanut lahjakortteja ja kelpaisi kruisailla.

Vaan randomi sujuu oikein hyvin. Alkoholia vain vähän ja harvoin, että hoikka varsi säilyy.

Mutta jotain lämpöisempää pitäisi ylle laittaa.

Sisälämpötila 21,8, mutta ikkunoista vetää.

• sanasinko kirjoitti:

Kuudetta viikkoa nollaputkella alkohomatolin suhteen.

Ei muuta hätää kuin että on kylymä, helkutin kylmä.

Kun viime yönä jäi nukkuminen väliin, olen syönyt tänään vain kerran. Mutta kädet ihan kohmeessa koko ajan.

Kuumaa teetä oon lipittänyt ja aatellut jo punaviiniäkin, että se lämmittäisi. Tosin sitä ei ole yhtään enkä nollalinjaani kylmyyteen lopeta, mieluummin Tallinnan matkaan ;) Oon saanut lahjakortteja ja kelpaisi kruisailla.

Vaan randomi sujuu oikein hyvin. Alkoholia vain vähän ja harvoin, että hoikka varsi säilyy.

Mutta jotain lämpöisempää pitäisi ylle laittaa.

Sisälämpötila 21,8, mutta ikkunoista vetää.

Kun tässä nollalinjalla oon jatkanut edelleen, niin kerronko mikä on hyvvöö juomoo?

Laita ekaks tällainen värkki kraanaan: http://www.aquaphor.com/english/Products/topaz.htm

Se on Aquaphor Topaz ja noita saa ainakin Tallinnasta, Norde Centrumin Hyper Rimistä, kymmenen euron pintaan. Tosi näppärä kraanassa ja puhdasta vettä tuloo, kun kääntää nupin suodatusasentoon.

Ja siihen kaveriksi kun laittaa vielä tämmöisen, niin avot: http://cdon.fi/media-dynamic/images/product/electronics/electronics/image0/sodastream_kolsyremaskin_jet_black-7062070-frntl.jpg

Se on SodaStream-laite, jolla pystyy hapottamaan veden poreilevaksi soodavedeksi.

Ks. http://fi.wikipedia.org/wiki/SodaStream

- Vielä kun säilyttää pulloa jääkaapissa, niin aina on raikasta ja kylmöö juomoo, jota ei tarvii kantaa edes kaupasta kotiin!

Maiskis ja skål :)

• "Rakastan kaljaa
      tykkään oluesta tosi paljon"

- Karhu on kyllä aika hyvää suomalaista olutta ;)

• vertti-eetu

suomalainen olut on Olvi.
        lappalainen oli hyvä niin kauan kuin oli suomalainen. Olvin tuplapukki ok. 8.5%.
        Sisäilman kuivaus ja sisäilman puhdistuskone kokeilkaa ja antakaa kommentteja.

• vertti-eetu kirjoitti:

suomalainen olut on Olvi.
        lappalainen oli hyvä niin kauan kuin oli suomalainen. Olvin tuplapukki ok. 8.5%.
        Sisäilman kuivaus ja sisäilman puhdistuskone kokeilkaa ja antakaa kommentteja.

"Olvin tuplapukki ok. 8.5%."

- Kamalaa tavaraa... Oliko tuo muka olutta ;)

• qugga
        sanasinko kirjoitti:

"Olvin tuplapukki ok. 8.5%."

- Kamalaa tavaraa... Oliko tuo muka olutta ;)

rakastan teitä kaikkia.

• qugga kirjoitti:

rakastan teitä kaikkia.

"olut on huonoa --"

- Makuasia. Itse pääsin oluen makuun jo lapsena äidin kanssa marjametsällä ;)

Siitä ei saa äidille enää puhua, hän on saanut tarpeekseen koko jutusta. Mutta oikeasti se meni niin, että meillä oli pilsneripullo siellä metsässä ja kun tuli jano, kulaus hapokasta ykkösolutta virkisti hikisen marjanpoimimisen lomassa.

Todellisuudessa äitini ja isäni käyttivät alkoholia tosi vähän. En ole nähnyt heitä koskaan humalassa.

Siinä on oiva malli itsellekin - ja kekattuani alkoholin "randomikäytön" tulin keksineeksi vain hienon sanan vanhempieni tuiki tavalliselle elämäntavalle. Tänä päivänäkin äiti lopettaa alkoholin maistelun heti, jos se alkaa mennä päähän.

Tosin tyypillinen suomalainen juominenhan on sitä, että alkoholin pitää humahtaa täysillä päähän ja sitten heilutaan kännissä kuin käköset vailla järkeä ja kieli poskella.

Mutta kun on tarpeeksi kauan ilman alkoholia, huomaa, miten merkityksetön asia se on elämässä ja haluaa sen sellaisena pitääkin.

Olut on hyvää, mutta ilmankin pärjää ja hyvin pärjääkin ;)

Elämä on parasta huumetta.

• qugga kirjoitti:

rakastan teitä kaikkia.

"olut on huonoa mut
        rakastan teitä kaikkia."

- Kivasti sanottu. I love you too :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3335
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      121
      1355
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1285
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1038
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1031
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1016
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      931
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      910
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      865
    Aihe