Sain ihanan kirjeen

Kössönöm

Eräs ihminen sanoi tykkäävänsä minusta. Kummallista. Kuuliks hanuri-hanna? Joku tykkää munst.

63

581

Vastaukset 63

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuo on harvinaisia kirjeitä nykypäivänä. Siitä tulee vamaan todella lämmin olo kun sellaisen saa.

• Kössönöm

ja miksipä en uskoisi? Enkä edes kerjännyt.

Joo, täytyy sanoa, että lämmittää mieltä. Joku on joskus sanonut, että lukekaa yksi runo päivässä, olkaa edes yhdelle ihmiselle kilttejä ja rapsuttakaa kissaa.

• Kössönöm kirjoitti:

ja miksipä en uskoisi? Enkä edes kerjännyt.

Joo, täytyy sanoa, että lämmittää mieltä. Joku on joskus sanonut, että lukekaa yksi runo päivässä, olkaa edes yhdelle ihmiselle kilttejä ja rapsuttakaa kissaa.

Joitakin kissoja ei oikein voi rapsuttaa.. Tutulla on norjalainen metsäkissa ja kun sitä rapsuttaa se alkaa heti leikkimään muttei osaa varoa kynsiään.. :)

• KeljuKooKojootti kirjoitti:

Joitakin kissoja ei oikein voi rapsuttaa.. Tutulla on norjalainen metsäkissa ja kun sitä rapsuttaa se alkaa heti leikkimään muttei osaa varoa kynsiään.. :)

kun rapsutat kissaa vastakarvaan - se (hän) voi jopa pitää siitä

• Kössönöm
        KeljuKooKojootti kirjoitti:

Terävät on kynnet, mutta tykkää se kaikista ihmisistä. Niin että mites niiden runojen kanssa on ja onko frouville avattu ovea?

• Kössönöm
        epikuros kirjoitti:

ettei kissaa saisi rapsuttaa vastakarvaan. Ainakin meidän otus nauttii siitä. Kaikki ei ehkä niin tykkääkään.

Olen huomannut, että tämän palstan ateistit (joitain kummallisia poikkeuksia lukuunottamatta) pitävät kissoista. Mistä mahtaa johtua?

• Kössönöm kirjoitti:

Terävät on kynnet, mutta tykkää se kaikista ihmisistä. Niin että mites niiden runojen kanssa on ja onko frouville avattu ovea?

No kyllähän runojakin tulee luettua, ehkä enemmän sellaista punnittua puhetta ja hienoja havaintoja elämästä.

Tottakai naisille ovi pitää aukaista. Viimeksi tais olla toisinpäin kun olin kahden tutun naisen kanssa viihdemaailmassa ja olin kuulemma vähän liikaa nauttinut päihteitä.. :) Mutta tasa-arvohan se siinäkin toteutui!

• Kössönöm kirjoitti:

ettei kissaa saisi rapsuttaa vastakarvaan. Ainakin meidän otus nauttii siitä. Kaikki ei ehkä niin tykkääkään.

Olen huomannut, että tämän palstan ateistit (joitain kummallisia poikkeuksia lukuunottamatta) pitävät kissoista. Mistä mahtaa johtua?

Kissoissa on jotain kummaa vetovoimaa. Kissojen itsenäisyys ja arvoituksellisuus kiehtoo minua. Kissat tarvitsevat ihmistä vain antamaan ruokaa ja katon pään päälle, he tekevät juuri sitä mitä tahtovat ja milloin tahtovat. Pidän myös koirista, mutta se ainainen vouhotus ja ihmisen tarve alkaisi jossain vaiheessa väsyttää.

Tässä muuten pieni videonpätkä 4kk vanhasta Mörri tytöstä, joka tuli edellisten kisujeni seuraksi.

http://www.youtube.com/watch?v=E4DasfuxVJQ

• Kössönöm
        missxcessive kirjoitti:

Kissoissa on jotain kummaa vetovoimaa. Kissojen itsenäisyys ja arvoituksellisuus kiehtoo minua. Kissat tarvitsevat ihmistä vain antamaan ruokaa ja katon pään päälle, he tekevät juuri sitä mitä tahtovat ja milloin tahtovat. Pidän myös koirista, mutta se ainainen vouhotus ja ihmisen tarve alkaisi jossain vaiheessa väsyttää.

Tässä muuten pieni videonpätkä 4kk vanhasta Mörri tytöstä, joka tuli edellisten kisujeni seuraksi.

Minä pdän kissojen omapäisyydestä ja siitä, että ne eivät matele kenenkään edessä. Vaikka ovat koiratkin ihania. Jos et ole lukenut Bim Mustakorvaa, niin lue.

• missxcessive kirjoitti:

:) Katsoi jopa näytön alapuolelle olisko palikat sinne tippuneet..

• beenthere

No kyllähän runojakin tulee luettua, ehkä enemmän sellaista punnittua puhetta ja hienoja havaintoja elämästä.

Tottakai naisille ovi pitää aukaista. Viimeksi tais olla toisinpäin kun olin kahden tutun naisen kanssa viihdemaailmassa ja olin kuulemma vähän liikaa nauttinut päihteitä.. :) Mutta tasa-arvohan se siinäkin toteutui!

Minä olen hieman muokannut tuota sanontaa. Korvasin siitä sen naisen kaikilla eli tottakai kaikille täytyy ovi aukaista.

• Kössönöm

Voi niitä joskus runoiksikin sanoa. Nämä ei ole runoja:

http://www.hulvaton.com/aforismeja.htm

• Kössönöm kirjoitti:

Voi niitä joskus runoiksikin sanoa. Nämä ei ole runoja:

http://www.hulvaton.com/aforismeja.htm

Sivulta poimittua:

"50 % kettujen viisaudesta perustuu kanojen tyhmyyteen."

**************************************************************************

"Olin ateisti ennen kuin tajusin olevani jumala."

• Kössönöm

Sivulta poimittua:

"50 % kettujen viisaudesta perustuu kanojen tyhmyyteen."

"Olin ateisti ennen kuin tajusin olevani jumala."

•Kuoleminen ei todista että on elänyt.

• pjpjpijpoij
        epikuros kirjoitti:

norjalaisen ja siamilaisen risteytys hauska on. liat saa pois imuroimalla tai sitten sen voi heittää lasten uima-altaaseen. harrastuksena naapurin kissojen moikuutus mutta siihen se ottaa kaverikseen puli.merkkisen koiran.

• elämä ihanaa, vau!

No hyvä, että on ainakin yksi ihminen joka tykkää sinusta: en ole edes epäilyt, mutta itsellesi taisi uutinen olla pienoinen yllätys. Olen antanut itse ymmärtää palstalla, ettei puhelimesi soi usein, et ole väleissä edes sukulaistesi kanssa. Kirjoittlet paljon netissä joten eipä sinulla taida kovin paljon livenä olla läheisiä ympärilläsi.

Minulla on kyllä ihan oikeita ystäviä, enemmänkin olis tulossa, mutta aika ei riitä tiiviiseen ystävyyteen kaikkien kanssa.

Elämä uskovaisena on rikasta. Saa tutustua ihan "sivutuotteena" erilaisiin kulttuureihin, ihmisiin ympäri maailmaa. Voi miten tylsää olis vain istua kotona samat, vaikkakin rakkaat perheenjäsenet ja pyörittää harmaata arkirumpaa: työ. perhe, kotityöt. Yök! Ikävystyisin kuoliaaksi. Jumala on antanut persoonallisuuteeni soveltuvan kutsumuksen arkirutiinien lisäkisi - tehdä evankelioimistyötä monipuolisesti.

• Kiva kun sinulla on kivaa. Mutta niin, jokainen tekee sitä mikä itselle tuntuu mieluisalta, olkoot se sitten netissä kirjoittelu, kalastus, aerobicki, lenkkeily, ystävien kanssa hengailu tai vaikkapa sinun tapauksessasi evankeloiminen. Ota myös huomioon että kaikki ihmiset eivät ole yhtä sosiaalisia kuin toiset, jotkut haluavat olla omissa oloissaan.

Luulenpa että kössö tuossa tarkoitti jotain ystävää jonka joka "tykkäystunnustus" tuli täysin puun takaa ja yllätti hänet.

• Osaatko sinä iloita myös pienistä asioista niinkuin kössö? Joskus pelkkä hymy voi pelastaa koko päivän.

• Kössönöm

että edes joku pitää minusta? Ylläri pylläri, juuri äsken juttelin erään toisenkin ihmisen kanssa, joka on sanonut pitävänsä minusta. Ettei vaan valehtelisi, mitä luulet?

Onko se sinun hanurisi vielä epäkunnossa, hanna?

• -

tuollaisia kutsutaan vittumaisiksi kusipäiksi. Ilmeisesti teillä evankelioimispiireissä on ihan normaalia tuntea ylemmyyttä siitä, että luulette omaavanne enemmän ystäviä kuin muut ja vittuilla siitä täällä. Ei sinulla mitään ystäviä ole. Uhreja ehkä.

• halojaa immeiset

Kössö on kiva!

P.S. Kiitos alla olevasta Vesku-linkistä lähettäjälleen! En kyllä ymmärrä mitä siinä lauletaan....

Mutta kun Veskukin on niin kiva....

• tais pieleen mennä

en ole kateellinen, jos joku edes kirjeessä vakuuttaa tykkäävänsä. Oletko todellakin noin yksinäinen ja koet olevasi ihminen jota ei raksteta. Yksi kirje saa aikaan tuollaisen ilon? Radiossa mainiittiin aikamme yksinäisyydestä... facebook ja virtuaaliystävyys. Karmeaa.

Etkö pysy. solmimaan todellisia ystävyyssuhteita.

Ei vihaa sinua, säälin: Miten voi tunnetasolla rakstaa jos ei ole tavannut, ei edes nimeä tiedä. Rakastan sinua Jumalan antamalla rakkaudella mutta se on teitenkin eri asia kuin kuin ihmisten välinen ystävyys.
      Joskus mietin ja yritän luoda mielikuvituksissani kuvan Kössöstä.

Hieman alle keskimittainen, ristiverinen, lievästi pyyleähkö lyhytsuorahiuksinen lievästi ylöspäin vinosilmäinen nainen. Olet naurava, karkeaa huumoria pursuava ja energisen topakka!

• Kössönöm

En voi tajuta vihasi määrää.

"Etkö pysy. solmimaan todellisia ystävyyssuhteita."

- Toki.

• beenthere

Tuntuu olevan ihan vieras kokemus sinulle tuollainen kirje, jossa sinulle kerrotaan, että sinusta tykätään. Kyllä se tuntuu tosi mukavalta lukea sellaista kirjettä. Se tekee mielen niinn iloiseksi ja jaettu ilo on aina kaksinkertainen ilo.
        Harmi, että sinulla ei ole tuollaisia ystäviä. Yksinäisyys on ikävä asia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 176
      1912
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      91
      1382
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      993
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      98
      881
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      66
      736
    6. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      41
      649
    7. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      61
      642
    8. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      29
      572
    9. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      75
      555
    10. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      43
      550
    Aihe