Vielä kirjoista

Semis+

Aikaisemmin täällä oli viestiketju, jossa haastettiin uskovainen kirjan lukuun ja päinvastoin.
En tiedä moniko otti vaarin, mutta minä bongasin sieltä kaksi kirjaa luettavaksi.

Toinen oli scifiä, joka parodioi aikamme elämää (En ole lukenut vielä).
Ja toinen oli nimimerkki KavaKavan ehdottama Ilkka Pyysiäisen "Jumalaa ei ole"
Nyt on menossa tuo Pyysiäisien kirja ja oho, raadollista luettavaa.

Hän käsittelee mm. nykyajan noitavainoja USA:ssa keskittyen lähinnä vuosiin 1970-1990. Varsinaiset noidat ovat saaneet väistyä, mutta vainojen toimeksi panijat ovat katolilaisia Pappi/psykiatreja... ja muut paholaisen pois manaajat.

Kirjassa on muutakin ja suosittelen.

6

166

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kössönöm

P C Jersildin Jäkeen vedenpaisumuksen. Ihmisen koko kuva täydessä raadollisuudessaan.

• Semis+

Olen nähnyt tuon kirjan kirjakaupassa, mutta en ole koskaan siihen syystä tai toisesta tarttunut. Otan vaarin vinkistä.

• Kirjalle Nurkkaan ajettu Jumala.
      Siinä emerituspiispa Juha Pihkalan ja prof. Esko Valtaojan dialogi ja seuraavaksi he julkaisivat kirjan "Uskon tietäväni - tiedän uskovani".
      Mielenkiintoisia molemmat

• Semis+

Olin ostaa tuon kirjan "Uskon tietäväni - tiedän uskovani", mutta sillä kertaa talousalan kirja vei voiton huomiostani.

Mutta ehdottomasti pannaan listalle.

• Semis+ kirjoitti:

Olin ostaa tuon kirjan "Uskon tietäväni - tiedän uskovani", mutta sillä kertaa talousalan kirja vei voiton huomiostani.

Mutta ehdottomasti pannaan listalle.

ehdotan, että lukisit ekana kirja Nurkkaan ajettu Jumala ja sen jälkeen vasta "Uskon tietäväni- tiedän uskovani.
        Jälkimäinen on tavallaan jatko-osa.
        Ps. jos mahdollista käytä kirjastoa

• cei5

Tiedän ihmisiä, jotka eivät lue mitään, mutta eivät he tunnu mitään tietävänkään. Eräs mies kerran oikein leuhki sillä, ettei ole koskaan lukenut yhtään kirjaa. Millä hänkin mahtoi koulunsa läpi käydä.

Voisin suositella Roald Dahlin kirjoja. Napakan hauskoja ja teräviä novelleja. Joku kaltaisesi. Niin ja toinen kokoelma on Rakkaani, kyyhkyläiseni. Ja sitten on vielä romaani Oswald-eno. Pitääkin lukea ne uudestaan. Niistä muistaakseni tehtiin kerran televisiosarjakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 170
      1835
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      83
      1308
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      963
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      96
      851
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      66
      696
    6. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      41
      639
    7. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      59
      627
    8. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      75
      545
    9. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      42
      534
    10. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      29